|
|
raket
|
|
|
Kan iemand mij helpen aan een betroubare site om morgen op de tablet Cambuur_Feyenoord te kijken?Ik zit in Parga en voor 90% Engelse, dus veel premier league voetbal?Nu heb ik een prachtig strand gevonden, met zeer goede wifi, kunnen vrouw en kinderen lekker zonnen en ik met een halve liter Mythos, hopelijk Feyenoord zien winnen in Leeuwarden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door raket -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
er zijn wel goede streams te vinden hoor. janlul.com doet t bijvoorbeeld prima. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die hebben ze toch uit de lucht gehaald? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
Onsball werkt ook vaak wel goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
Helemaal super.Harstikke bedankt |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Helemaal super.Harstikke bedankt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mythos radler is ook een aanrader raket.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha nee serieus ik drink nooit bier maar heb de gehele vakantie twee weken geleden dat spul gedronken. Echt lekker.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 16:01 schreef RenatoBos het volgende:Haha nee serieus ik drink nooit bier maar heb de gehele vakantie twee weken geleden dat spul gedronken. Echt lekker.. Als ze winnen,neem ik er eentje :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zet er dan alvast maar 1 koud..! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:04 schreef raket het volgende:Kan iemand mij helpen aan een betroubare site om morgen op de tablet Cambuur_Feyenoord te kijken?Ik zit in Parga en voor 90% Engelse, dus veel premier league voetbal?Nu heb ik een prachtig strand gevonden, met zeer goede wifi, kunnen vrouw en kinderen lekker zonnen en ik met een halve liter Mythos, hopelijk Feyenoord zien winnen in Leeuwarden. ik zou er een nieuw topic over aanmaken ... ? ;) |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Als ze winnen maak ik een nieuwe topic."Raket door het dolle heen in Griekenland,radler valt verkeerd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 08:14 schreef raket het volgende:Als ze winnen maak ik een nieuwe topic."Raket door het dolle heen in Griekenland,radler valt verkeerd Haha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 08:14 schreef raket het volgende:Als ze winnen maak ik een nieuwe topic."Raket door het dolle heen in Griekenland,radler valt verkeerd maar hopen dan dat je veel nieuwe topics gaat aanmaken dit seizoen ;) |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Als we 25 wedstrijden winnen levert dat 50 nieuwe topics op . ;-) |
|
|
|