|
|
raket
|
|
|
Kan iemand mij helpen aan een betroubare site om morgen op de tablet Cambuur_Feyenoord te kijken?Ik zit in Parga en voor 90% Engelse, dus veel premier league voetbal?Nu heb ik een prachtig strand gevonden, met zeer goede wifi, kunnen vrouw en kinderen lekker zonnen en ik met een halve liter Mythos, hopelijk Feyenoord zien winnen in Leeuwarden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Moet 2x geholpen worden.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op Kos had ik zat tentjes kunnen noemen waar je gewoon op grote schermen kon kijken..
Veel sites heb je ook niet meer tegenwoordig, geloof ik. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Twee keer er opgezet.Kut tablet:) |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:12 schreef raket het volgende:Ik hoop dat iemand wat heeft, anders trek ik morgen die Engelse van hun stoel en zet ik lekker fox sport op.Volgend jaar ga ik naar Kos;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mythos radler is ook een aanrader raket..! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:05 schreef raket het volgende:Kan iemand mij helpen aan een betroubare site om morgen op de tablet Cambuur_Feyenoord te kijken?Ik zit in Parga en voor 90% Engelse, dus veel premier league voetbal?Nu heb ik een prachtig strand gevonden, met zeer goede wifi, kunnen vrouw en kinderen lekker zonnen en ik met een halve liter Mythos, hopelijk Feyenoord zien winnen in Leeuwarden. Meestal op de wedstrijddag zelf dat ik zit te vissen, wel flash of heb je een IPad? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:05 schreef raket het volgende:Kan iemand mij helpen aan een betroubare site om morgen op de tablet Cambuur_Feyenoord te kijken?Ik zit in Parga en voor 90% Engelse, dus veel premier league voetbal?Nu heb ik een prachtig strand gevonden, met zeer goede wifi, kunnen vrouw en kinderen lekker zonnen en ik met een halve liter Mythos, hopelijk Feyenoord zien winnen in Leeuwarden. http://www.rojadirecta.me
Staan altijd diverse links op waarmee je gewoon via browser kunt kijken, Nederlands en Engels commentaar. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
p.s. links verschijnen meestal idd. pas een paar uurtjes voor de wedstrijd, voorbeschouwing e.d. worden niet uitgezonden. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Toppie bedankt.Gaat goed komen.Ik heb een tablet |
|
|
|