BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur) 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur)

i2v7mp.jpg

Datum & tijdstip: Zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur
Locatie: De Kuip, Rotterdam
Scheidsrechter: Serdar Gözübüyük

In de derde speelronde treffen wij Vitesse. Het gerenoveerde Vitesse heeft afgelopen vrijdag zijn eerste zege te pakken. In het GelreDome werd Roda JC, dat de gehele tweede helft met 10 man speelde, met 3-0 geklopt.

De eerste kans was voor Roda maar vervolgens heerste Vitesse. Dauda (2x), Kazaisjvili en Baker waren dicht bij de 1-0. Deze viel vlak tegen de rust, een kopbal van Kashia caramboleerde via de arm van Peppen en de paal uit het doel. Van Peppen kreeg rood en Baker benutte de penalty.

Na de rust kwamen de koempels er niet meer aan te pas. Kashia kopte op de lat en Van Leer verrichte twee knappe reddingen. Ook was hij kansloos op een schot van Dauda en een krul van Nathan.

Zelf hebben we op basis van de tweede helft tegen Cambuur verdiend gewonnen. Eerste helft was het veldspel van de Friezen beter maar dat resulteerde niet in kansen, ook niet voor Feyenoord.

Tweede helft was ook een stuk leuker om te zien met veel kansen voor ons en soms ook een gevaarlijk Cambuur. Wat een binnenkomer voor Michiel 948 seconden nodig voor een doelpunt. Benieuwd of Gio hem er nu bij houd tegen Vitesse, Kazim verneukte toch een 100% kans en kon verder weinig van betekenis zijn.

Op naar zondag waar we een volgende stap kunnen zetten naar het einddoel..

seuixc.jpg

Feyenoord speelde in haar historie maar liefst 66 duels tegen Vitesse. Daarvan won Feyenoord er 32 (48,5%) en gingen er 10 (15,2%) verloren. 24 (36,4%) Duels eindigden in een gelijk spel. Feyenoord scoorde in totaal 109 keer, een gemiddelde van 1,65 goals per wedstrijd. Vitesse stelde daar 62 doelpunten tegenover, gemiddeld 0,94 per wedstrijd.

Thuis zou Feyenoord volgens het driepuntensysteem gemiddeld 2,1 punten gehaald hebben en uit 1,5. Er kan dus worden gesteld dat er sprake is van een 'thuisvoordeel'.

De grootste thuisoverwinning van Feyenoord dateert van 1991-1992: 5-0. In 1994-1995 leed Feyenoord met 0-3 haar grootste thuisnederlaag tegen Vitesse. Uit werd de grootste triomf gevierd in 2011-2012, toen Feyenoord won met 0-4. In 1954-1955 ging Feyenoord onderuit met 3-0 in een uitwedstrijd bij Vitesse, een record.

Laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam:
Datum Wedstrijd Uitslag
29-08-2010 Feyenoord-Vitesse 4-0
12-02-2012 Feyenoord-Vitesse 3-1
21-04-2013 Feyenoord-Vitesse 2-0
31-01-2014 Feyenoord-Vitesse 1-1
11-05-2015 Feyenoord-Vitesse 1-4

Laatste 5 ontmoetingen in Arnhem:
Datum Wedstrijd Uitslag
06-02-2011 Vitesse-Feyenoord 1-1
20-11-2011 Vitesse-Feyenoord 0-4
02-09-2012 Vitesse-Feyenoord 1-0
06-10-2013 Vitesse-Feyenoord 1-2
09-11-2014 Vitesse-Feyenoord 0-0

Verslag van de thuiswedstrijd van afgelopen seizoen

FEYENOORD VERZUIMT EUROPEES VOETBAL VEILIG TE STELLEN

2nv3x4n.jpg

Feyenoord is er maandagavond in de inhaalwedstrijd tegen Vitesse niet in geslaagd om de derde plaats in de Eredivisie definitief veilig te stellen. Waar winst benodigd was voor de ploeg van Fred Rutten, ging Feyenoord in eigen huis met 1-4 ten onder. Daarmee is duidelijk dat Feyenoord volgende week moet winnen van PEC Zwolle of hopen op puntenverlies van concurrenten AZ en Vitesse om nog derde te worden en daarmee een ticket voor Europees voetbal te verdienen. De laatste competitiewedstrijd in De Kuip van dit seizoen werd voorafgegaan door een indrukwekkende minuut stilte ter nagedachtenis van Yvonne Lodewijks.

Feyenoord snel op achterstand

1043meo.jpg

Het schot waarmee Rochdi Achenteh kort voor rust Kenneth Vermeer passeerde, kwam voor Feyenoord aan als een enorme mokerslag. De linksback knalde een door de keeper weg gebokste onterecht gegeven - vrije trap uit de rebound knap binnen in de korte hoek en bracht daarmee de marge voor de bezoekers weer terug op twee doelpunten.

Feyenoord had kort daarvoor juist het vertrouwen herwonnen door de aansluitingstreffer van Jens Toornstra, nadat de ploeg in het eerste halfuur al twee goals had moeten incasseren. Eerst schoot Valeri Qazaihsvili de bal van afstand met veel effect langs Vermeer, een kwartier later profiteerde Jan-Arie van der Heijden van knullig verdedigen van de thuisploeg. Dat gebeurde nadat Jean-Paul Boëtius de bal in twee instanties niet opgeruimd kreeg en Sven van Beek vervolgens de bal onbedoeld pardoes voor de voeten van Van der Heijden kopte, die alleen Vermeer nog hoefde te passeren.

Hoewel Feyenoord ook in het vervolg van de eerste helft nauwelijks in het eigen spel kwam, knokte de ploeg wel voor elke meter. Het was ook aan de vechtlust van het elftal te danken dat de hoop terugkeerde via een knappe goal van Toornstra. De rechtsbuiten dook op aan de linkerkant van het doel, waar hij eenmaal in balbezit zijn tegenstander uitkapte en de bal hard tegen de touwen joeg.

Feyenoord kiest de aanval

2w6bcat.jpg

De mokerslag die even later volgde, maakte dat Feyenoord in de tweede helft geen andere keuze had dan de aanval te kiezen. Dat ging de ploeg beter af dan voor rust. Feyenoord kwam geregeld in kansrijke positie, alleen liet de afwerking te wensen over.

Niet voor het eerst dit seizoen gokte Rutten op de inbreng van twee spelers die al verschillende keren eerder het verschil maakten voor Feyenoord: Elvis Manu en Anass Achahbar. De twee hadden ruim twintig minuten de tijd om samen met de rest van de ploeg het tij te keren. Van een echt offensief was desondanks in die fase geen sprake, te meer omdat Vitesse keer op keer bewees levensgevaarlijk te zijn op de counter.

Daar kwam bij dat Feyenoord het geluk ook niet aan haar zijde had. Scheidsrechter Kuipers zag namelijk een opzichte handsbal van invaller Marvelous Nakamba in eigen zestienmetergebied over het hoofd, waarmee hij Feyenoord een strafschop onthield. Kort voor tijd keurde Kuipers bovendien een doelpunt van Colin Kazim-Richards af vanwege een lichte duw richting zijn tegenstander.

Omdat Feyenoord daarbuiten niet verder kwam dan een schot op de paal van Toornstra, kwam de voorsprong voor de bezoekers niet meer in gevaar. Vitesse liep in blessuretijd zelfs nog uit naar 1-4 door een doelpunt van Labyad, waarmee Feyenoord wist dat het voor de vierde wedstrijd op rij niet had weten te winnen. Waar de concurrentie voor de derde plaats zodoende toeneemt, weet Feyenoord wat het volgende week op bezoek bij PEC Zwolle te doen staat.

Feyenoord Vitesse 1-4
20f7u6d.jpg

Scoreverloop:
13 0-1 Qazaishvili
31 0-2 Van der Heijden
38 1-2 Toornstra
43 1-3 Achenteh
90 1-4 Labyad

Scheidsrechter: Kuipers

Geel: El Ahmadi, Kongolo (Feyenoord), Ibarra, Achenteh (Vitesse)

Opstellingen:
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom (68 Achahbar); Clasie, Immers, El Ahmadi (82 Vilhena); Toornstra, Kazim-Richards en Boëtius (63 Manu).
Vitesse: Room; Diks, Kashia, Van der Heijden, Achenteh; Pröpper, McEachran (89 Kruiswijk), Qazaishvili (76 Nakamba); Ibarra (74 Wallace), Traore en Labyad.

talkc3.jpg

Statistieken
FEYENOORD
51 % Balbezit
3 Hoekschoppen
2 Buitenspel
27 Inworpen
23 Vrije trappen
19 Doelpogingen
14 Overtredingen
2 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

VITESSE
49 % Balbezit
2 Hoekschoppen
6 Buitenspel
16 Inworpen
16 Vrije trappen
17 Doelpogingen
18 Overtredingen
3 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

Samenvatting van deze wedstrijd

(http://youtu.be/ALAN6GeS1TE)

In memory of Yvonne Lodewijks - YNWA

(http://youtu.be/3hH0QAorWmE)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 16:21   quote  deeplink  
5-0..
nr 10
 nr 10 - zondag 16 augustus 2015 - 17:04   quote  deeplink  
4-1
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 16 augustus 2015 - 17:06   quote  deeplink  
Ik hoop op 2-1.
van geil
 van geil - zondag 16 augustus 2015 - 17:08   quote  deeplink  
7-2
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:08 schreef van geil het volgende:
7-2
OnmogeLIJK! Feyenoord heeft volgens jou immers onvoldoende scorend vermogen. ;)

Of gaat Kramer er 7 maken?
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 17:16   quote  deeplink  
4-2
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

OnmogeLIJK! Feyenoord heeft volgens jou immers onvoldoende scorend vermogen. ;)

Of gaat Kramer er 7 maken?
Wil je dat immers uit je zin verwijderen, anders voel ik me genoodzaakt je te melden hatert..😉
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wil je dat immers uit je zin verwijderen, anders voel ik me genoodzaakt je te melden hatert..��
Je bluft Zeeuw!

IMMERS
IMMERS
IMMERS
IMMERS
IMMERS
IMMERS
ar
 ar - zondag 16 augustus 2015 - 17:23   quote  deeplink  
4-0
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je bluft Zeeuw!

IMMERS
IMMERS
IMMERS
IMMERS
IMMERS
IMMERS
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je bluft Zeeuw!

IMMERS
IMMERS
IMMERS
IMMERS
IMMERS
IMMERS
Waarom wil je dit bericht melden?

T is gewoon een lul
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[..]

Waarom wil je dit bericht melden?

T is gewoon een lul
Bah, je hebt gewoon een hekel aan Lexie!
Tjabba
 Tjabba - zondag 16 augustus 2015 - 17:43   quote  deeplink  
3-0 3x Vejinovic.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bah, je hebt gewoon een hekel aan mij
Ja vind ik niet gek..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja vind ik niet gek..
BelacheLIJK..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Wen er maar aan..😡
van geil
 van geil - zondag 16 augustus 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

OnmogeLIJK! Feyenoord heeft volgens jou immers onvoldoende scorend vermogen. ;)

Of gaat Kramer er 7 maken?
We krijgen 5 penalty's .
Zeist wil n nieuwe kampioen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:50 schreef van geil het volgende:

[..]

We krijgen 5 penalty's .
Zeist wil n nieuwe kampioen.
Mooi! In dat geval ga ik mee met jouw voorspelling.

Het wordt 7-2.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:57   quote  deeplink  
Anders had je 2-2 voorspelt T..(?)😡
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:57 schreef RenatoBos het volgende:
Anders had je 2-2 voorspelt T..(?)��
Nee 5-2. Had op 3 penalties gerekend.
van geil
 van geil - zondag 16 augustus 2015 - 18:36   quote  deeplink  
hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 augustus 2015 - 18:38   quote  deeplink  
2-1
Meer niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 18:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nee 5-2. Had op 3 penalties gerekend.
😂👍
V town madness
 V town madness - zondag 16 augustus 2015 - 20:00   quote  deeplink  
3 1
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 augustus 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Hangt helemaal van de opstelling af.
Met de opstelling van de 1e helft. Wordt t m niet.
van geil
 van geil - zondag 16 augustus 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Vermeer
Karsdorp Beek Botteghin Kongolo
Kuyt vd Heijden Vejinovic
Bilal Kramer/Anass Elia.
lijkt me de sterkste basis op dit moment.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 20:12 schreef van geil het volgende:
Vermeer
Karsdorp Beek Botteghin Kongolo
Kuyt vd Heijden Vejinovic
Bilal Kramer/Anass Elia.
lijkt me de sterkste basis op dit moment.
Denk het ook geile, na vandaag gezien te hebben een prima opstelling..hn
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 augustus 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Goede opstelling met uitzondering van Achahbar natuurlijk, dat is belachelijk met Elia en Bilal op de vleugels.
van geil
 van geil - zondag 16 augustus 2015 - 20:32   quote  deeplink  
Heb ze er bewust beide staan. lage voorzetten zijn vaak effectief .plus beter met de steekbal van Vejinovic denk ik.
Als Alternatief Kramer.
of andersom.
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Ik zie je opstelling ook wel zitten. Vindt het uiteraard nog steeds jammer dat Kongolo niet meer centraal staat, maar je kunt niet alles hebben hè....
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Kunnen El en Kan-arie elkaar evt ook nog aflossen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 20:12 schreef van geil het volgende:
Vermeer
Karsdorp Beek Botteghin Kongolo
Kuyt vd Heijden Vejinovic
Bilal Kramer/Anass Elia.
lijkt me de sterkste basis op dit moment.
Ik heb mijn twijfels over dat middenveld. Kuyt komt dan in een rol te spelen die hij zelden tot nooit eerder heeft gehad en Van der Heijden is weliswaar van oorsprong een middenvelder, maar is een sterkhouder geworden bij Vitesse nadat hij naar de verdediging verhuisde. Anyway, ik moet het nog maar zien of zoiets kan werken, maar het is sowieso een puzzel om iedereen op te stellen die je in de basis wilt hebben, dus wie weet.

Persoonlijk neig ik meer naar de opstelling van vandaag met Botteghin ipv Van der Heijden en Kramer ipv Kazim.
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 20:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik heb mijn twijfels over dat middenveld. Kuyt komt dan in een rol te spelen die hij zelden tot nooit eerder heeft gehad....
Sorry, maar dat vind ik een non-argument.

Als je goed hebt gekeken naar deze twee wedstrijden dan weet je dat het best een goed idee is. Tegen Utrèg, nadat we met zijn 10en kwamen te staan, stond Dirk al centraal op het middenveld. Het leek net alsof we nog steeds met 11 stonden.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 augustus 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Botteghin cv, vd Heijden idd naar mid. Hoewel laatste nog niet overtuigt.
Toornstra banken, Kramer spits, Kazim reserve.
Bilal is een vraagteken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 20:57 schreef Barabas het volgende:

[..]

Sorry, maar dat vind ik een non-argument.

Als je goed hebt gekeken naar deze twee wedstrijden dan weet je dat het best een goed idee is. Tegen Utrèg, nadat we met zijn 10en kwamen te staan, stond Dirk al centraal op het middenveld. Het leek net alsof we nog steeds met 11 stonden.
Jij vond het tegen Utrecht lekker gaan toen we met 10 man stonden? Dan hebben we een andere wedstrijd gezien. Bovendien speelden we toen nauwelijks op balbezit en alleen via de omschakeling. Dat is een scherp contrast met de 'gewone' speelwijze van Feyenoord. Overigens kwam hij in mijn herinnering niet centraal op het middenveld te staan. Bilal kwam rechtsachter te spelen en Kazim werd gewisseld voor Vilhena. Kuyt was de enige overgebleven aanvaller.

En dat je het een non-argument vind, prima, maar ga ajb niet doen alsof je een absolute waarheid verkondigd. Dan blijft er zo weinig ruimte voor wat discussie.
Milo
 Milo - zondag 16 augustus 2015 - 22:02   quote  deeplink  
Vermeer kuyt v beek botteghin vd heijden toornstra vejinovic el ahmadi immers bilal kramer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door Milo --
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 21:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

En dat je het een non-argument vind, prima, maar ga ajb niet doen alsof je een absolute waarheid verkondigd. Dan blijft er zo weinig ruimte voor wat discussie.
Buiten het feit dat dat potverwijten is .... Je redt je anders prima!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 22:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

Buiten het feit dat dat potverwijten is .... Je redt je anders prima!
hmmm, had die opmerking achterwege moeten laten. Nu je alleen daarop ingaat heb ik de rest voor niks getypt. ;)

Ik maakte die opmerking aan de hand van dit zinnetje:

quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 20:57 schreef Barabas het volgende:
Als je goed hebt gekeken naar deze twee wedstrijden dan weet je dat het best een goed idee is.
Met deze zin kan ik niks. Als je Kuyt op het middenveld niet ziet zitten, dan heb je volgens jou niet op zitten letten. Wat moet ik met zo'n opmerking?

Maar goed, ik probeer ruimte te laten voor alle andere onderbouwde meningen. Mocht dat niet zo overkomen, dan sta ik er voor open voor mijn standpunten anders te verwoorden.
R()b
 R()b - zondag 16 augustus 2015 - 22:47   quote  deeplink  
3-1
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Oke. Ik bedoelde met die, verkeerd gekozen, woorden duidelijk te maken dat Dirk mij in die centrale rol met 10 man positief opviel..

Dat is voor mij dan ook de bevestiging dat hij centraal achter de spits kan staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Barabas --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 22:47 schreef Barabas het volgende:
Oke. Ik bedoelde met die, verkeerd gekozen, woorden duidelijk te maken dat Dirk mij in die centrale rol met 10 man positief opviel..

Dat is voor mij dan ook de bevestiging dat hij centraal achter de spits kan staan.
Ben je niet bang dat Feyenoord in dat geval meer een soort 4-2-4 speelt en dat er een gat op het middenveld ontstaat?

Maar goed, hoe dan ook, Gio zal voor een oplossing moeten kiezen waarbij sommige spelers buiten de boot vallen, dus misschien is deze variant met Kuyt op het middenveld zo gek nog niet, al blijf ik grote twijfels houden of een dergelijke rol op het lijf van Kuyt geschreven is.
JanM
 JanM - maandag 17 augustus 2015 - 00:05   quote  deeplink  
7-0!
Barabas
 Barabas - maandag 17 augustus 2015 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 23:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ben je niet bang dat Feyenoord in dat geval meer een soort 4-2-4 speelt en dat er een gat op het middenveld ontstaat?

Maar goed, hoe dan ook, Gio zal voor een oplossing moeten kiezen waarbij sommige spelers buiten de boot vallen, dus misschien is deze variant met Kuyt op het middenveld zo gek nog niet, al blijf ik grote twijfels houden of een dergelijke rol op het lijf van Kuyt geschreven is.
Het zou zomaar verrassend uit kunnen pakken. Kuijt is een zeer ervaren alleskunner als je het mij vraagt.
legrande
 legrande - maandag 17 augustus 2015 - 08:08   quote  deeplink  
Vermeer
Karsdorp Beek Botteghin Kongolo
Kuyt vd Heijden Vejinovic
Bilal Kramer Elia.
Dit lijkt mij ook de beste oplossing en sterkste opstelling. Of anders.
Vermeer
Beek vd Heijden Botteghin Kongolo
Kuyt Karsdorp Vejinovic
Bilal Kramer Elia. Dit was ook idee van Boskamp en hier kan ik ook goed mee leven. Karsdorp is eigenlijk middenvelder maar hij daar of van der Heijden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 augustus 2015 - 08:25   quote  deeplink  
Het mooiste is dat gio keuzes te over heeft. Hopelijk maakt ie de goede keuzes. Gaat er steeds beter uit zien met Nelom eruit als mooi voorbeeld..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 augustus 2015 - 09:32   quote  deeplink  
Vermeer
Karsdorp Beek Botteghin Kongolo
Kuyt vd Heijden Vejinovic
Bilal Kramer Elia.

Vind hem goed zo. Karsforp op rb houden, van Beek is cv pur sang.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 17 augustus 2015 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 16:21 schreef RenatoBos het volgende:
5-0..
Kom je nu alweer met je lompe voorspelling?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 17 augustus 2015 - 09:49   quote  deeplink  
Dan maar met de beste Elf beginnen

Vermeer ( laatste kans )

van Beek --- Botteghin --- Kongolo

Karsdorp --- El Ahmadi --- van der Heijden --- Vejinovic

Kuyt --- Kramer --- Elia

Wissels:

????????
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 augustus 2015 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2015 - 09:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kom je nu alweer met je lompe voorspelling?
Ik ben altijd serieus..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 augustus 2015 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2015 - 09:49 schreef lijdensweg het volgende:
Dan maar met de beste Elf beginnen

Vermeer ( laatste kans )

van Beek --- Botteghin --- Kongolo

Karsdorp --- El Ahmadi --- van der Heijden --- Vejinovic

Kuyt --- Kramer --- Elia

Wissels:

????????
Tegen Vitesse met deze opstelling ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur) 2-0









0.0094308