|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:49 schreef Milo het volgende:Houd iedereen toch ff de muil! 3 wedstrijden 9 punten! Het is ook nooit goed! uit statistieken van afgelopen seizoen waren wij de dominantste ploeg van de eredivisie. Nou wat heeft dat opgeleverd? Helemaal niks! We verloren gvd nog met 4-1 een paar maanden geleden van Vitesse nu win je en lopen jullie te zeiken! jullie zijn jankerds en tonen jodengedrag! oelewappers! Hoor die muis :)
Kritiek mag je altijd hebben, ook al win je, t voetbal leek nergens op. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Anders hadden wij Barcelona geheten. het "voetbal" komt vanzelf, vorig seizoen deden de eerste 5 wedstrijden ook pijn aan de ogen om nog maar te zwijgen over de punten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:49 schreef Milo het volgende:Houd iedereen toch ff de muil! 3 wedstrijden 9 punten! Het is ook nooit goed! uit statistieken van afgelopen seizoen waren wij de dominantste ploeg van de eredivisie. Nou wat heeft dat opgeleverd? Helemaal niks! We verloren gvd nog met 4-1 een paar maanden geleden van Vitesse nu win je en lopen jullie te zeiken! jullie zijn jankerds en tonen jodengedrag! oelewappers! Hey blafbak niet generaliseren he..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou wat mij betreft kun je het niet genoeg zeggen.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: wie de schoen past ;) maar wordt af en toe moe van dat negatieve gelul. net als over immers hij is ook niet mijn speler wordt af en toe gek van hem! maar je kan niet of zonder hem. het duel wat hij aanging, daardoor scoorde bilal snap je? om daarvoor een kopbal te verprutsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:27 schreef Milo het volgende:[..] wie de schoen past ;) maar wordt af en toe moe van dat negatieve gelul. net als over immers hij is ook niet mijn speler wordt af en toe gek van hem! maar je kan niet of zonder hem. het duel wat hij aanging, daardoor scoorde bilal snap je? om daarvoor een kopbal te verprutsen. je bedoelt hier? op 1:16?
Dat kan je m toch nauwelijks aanrekenen, die knakker kopt de bal al voor Immers komt invliegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:15 schreef Milo het volgende:[..] Anders hadden wij Barcelona geheten. het "voetbal" komt vanzelf, vorig seizoen deden de eerste 5 wedstrijden ook pijn aan de ogen om nog maar te zwijgen over de punten. Als je ziet wat voor passie nu al in het spel,word gelegd en waar dat op termijn naar kan gaan leiden als de automatismes gaan werken voorzie ik een Coolsingel.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:30 schreef Stylzz het volgende:[..] je bedoelt hier? op 1:16? [ filmpje ] Dat kan je m toch nauwelijks aanrekenen, die knakker kopt de bal al voor Immers komt invliegen. maar hij moet onder druk kopen als immers er niet stond was die goal nooit gemaakt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:27 schreef Milo het volgende:[..] wie de schoen past ;) maar wordt af en toe moe van dat negatieve gelul. net als over immers hij is ook niet mijn speler wordt af en toe gek van hem! maar je kan niet of zonder hem. het duel wat hij aanging, daardoor scoorde bilal snap je? om daarvoor een kopbal te verprutsen. Ik ben dezelfde mening als jou bedeeld, ik snap ook niet waarom mensen zo negatief kunnen praten of enkel maar het slechte kunnen benadrukken. Het was zondag niet best, dat klopt, veel foute beslissingen gezien en slechte passjes. Maar dat moet nog groeien, wat ik wel deze drie wedstrijden gezien heb is een strijdlustig Feyenoord dat wilt gaan voor die drie punten. Dat hebben we vorig seizoen wel gemist zeker op het einde van de competitie. Dus wat dat betreft zijn we al flink wat stappen verder. Maar zoals je zelf terecht ook aangaf, het is voor sommige nooit goed, helaas. Ik kan me met dit Feyenoord weer spiegelen, dit is wat ik wil zien. Fuck het vietballendvetmogen van die joden of Barcalona, daar kom ik niet voor. Op stropen die mouwen, breek die tegenstander zijn poten maar, werken voor je geld, dat is waar ik voor kom en dat zie ik weer terug gelukkig.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar je hebt er te veel nu. Je hebt echt te weinig voetballers. Dat gaat je bijvoorbeeld opbreken tegen de eerste de beste tegenstander die met zijn kont in het doel blijft hangen. Maar goed, de aanpassingen komen vanzelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:37 schreef Stylzz het volgende:Ja maar je hebt er te veel nu. Je hebt echt te weinig voetballers. Dat gaat je bijvoorbeeld opbreken tegen de eerste de beste tegenstander die met zijn kont in het doel blijft hangen. Maar goed, de aanpassingen komen vanzelf. Snap je gedachtegang wel maar ik moet dat nog maar zien gebeuren. Zet dan lekker Anass er maar bij, die moet dat wel open kunnen breken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou Kazim offeren voor Kuyt. Elia en Bilal op de vleugels. Kramer voor de tweede helft of tweede deel tweede helft. Kazim als stormram gebruiken voorin waar nodig. Immers mag dan blijven, maar mag ook Toornstra zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ook zeker een optie, hoewel ik Kuyt zelf niet echt als spits zie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zelfs de UEFA buigt zich over het vermeende buitenspelmoment van Terence Kongolo in het gewonnen competitieduel met Vitesse (2-0). De KNVB heeft de situatie druk besproken en naar aanleiding daarvan een overleg gehad met de Europese voetbalbond.
De KNVB heeft interesse in dit overleg, omdat deze discussie soms leiden tot nieuwe interpretaties van regels of een aanpassing daarvan, schrijft De Telegraaf. Spelregelkenners willen hun licht nog eens laten schijnen over de situatie rondom Kongolo. Die valt op verschillende manier te interpreteren, zo is na afloop van de wedstrijd tegen Vitesse wel gebleken.
Het deed allemaal veel stof opwaaien, omdat er tijdens de wedstrijd niet werd gefloten voor buitenspel en er vervolgens een strafschop werd gegeven. Om duidelijkheid te geven kwam de KNVB maandag met een statement. Volgens de Nederlandse voetbalbond stond Kongolo niet buitenspel. ongolo stond niet buitenspel omdat de Vitesse-verdediger die buiten de lijnen stond ook meetelt. De keeper had vervolgens buitenspel opgeheven door de doelpaal met zijn hand vast te houden. Indien hij de doelpaal had losgelaten, zou Kongolo, die net binnen de lijnen stond, wel buitenspel gestaan hebben. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
2x vergezocht gedoe van een stelletje amateurs genaamd KNVB |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:37 schreef Stylzz het volgende:Ja maar je hebt er te veel nu. Je hebt echt te weinig voetballers. Dat gaat je bijvoorbeeld opbreken tegen de eerste de beste tegenstander die met zijn kont in het doel blijft hangen. Maar goed, de aanpassingen komen vanzelf. Kuyt, Vejinovic, Elia, v Beek, Vermeer, Toornstra karim, zijn sowieso voetballers ik zie het probleem niet. pot dicht timmeren en alle ballen op kramer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:59 schreef Milo het volgende:[..] Kuyt, Vejinovic, Elia, v Beek, Vermeer, Toornstra karim, zijn sowieso voetballers ik zie het probleem niet. pot dicht timmeren en alle ballen op kramer. Daar van staan er twee niet in de basis. Dat is precies het ding. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heeft er NIKS mee te maken, ANTI voetballers mogen van mij allemaal hun benen breken !! Niet om aan te zien ... Immers was 1 van de 11 die met 2-0 wonnen afgelopen zondag. En van jou mag ie dus z'n poten breken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ziedend kan ik daar om worden.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 18:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Immers was 1 van de 11 die met 2-0 wonnen afgelopen zondag. En van jou mag ie dus z'n poten breken. Kazim en Immers , daar zou ik GEEN MOEITE mee hebben als die een zware blessure op zouden lopen !!! Treurig voor de persoon maar beter voor het voetbal ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze zouden je beide handen koeten breken zodat je hier een tijd niet meer ben, treurig voor jou maar beter voor het forum.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Hee lijdensweg leeft nog. Je zou denken dat ie opgevrolijkt was na verkoop van Mulder. Wa's er nu nie goed dan? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 01:50 schreef RenatoBos het volgende:Ze zouden je beide handen koeten breken zodat je hier een tijd niet meer ben, treurig voor jou maar beter voor het forum.. Je weet toch, drama's moeten oprotten bij Feyenoord
Shortlist: Nelom, Immers, Manu en Kazim
Longlist: El Ahmadi, Kuyt en Toornstra
Twijfel gevallen: Vilhena, Achabar en Karsdorp |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 03:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je weet toch, drama's moeten oprotten bij Feyenoord Shortlist: Nelom, Immers, Manu en Kazim Longlist: El Ahmadi, Kuyt en Toornstra Twijfel gevallen: Vilhena, Achabar en Karsdorp Kuyt is er net 3 wedstrijden :p |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij staat toch op mijn longlist! Is ook al 35 en vind hem tot nu tegenvallen ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 01:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kazim en Immers , daar zou ik GEEN MOEITE mee hebben als die een zware blessure op zouden lopen !!! Treurig voor de persoon maar beter voor het voetbal ... In feite vind je dat Gio op slag blind moet worden. Hij stelt ze op. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ben dezelfde mening als jou bedeeld, ik snap ook niet waarom mensen zo negatief kunnen praten of enkel maar het slechte kunnen benadrukken. Het was zondag niet best, dat klopt, veel foute beslissingen gezien en slechte passjes. Eens, maar dat was ook het type wedstrijd, heel nerveus. Vitesse deed namelijk precies hetzelfde, veel ballen verliezen, veel lopen met de bal....
Het komt vanzelf wel. Grootste voordeel is nu gewoon dat je een blessure, schorsing, minder periode van een basis speler kunt opvangen. Vorig jaar stond Blondy nog rechtsback! Elia is in potentie beter dan Boetius, Bilal lijkt weer uit het dal te komen, Kuyt is gewoon een prima vent voor het teamproces, Veji is misschien op termijn wel belangrijker dan Clasie, Kramer nog erbij, verdediging is veer sterker. Als Gio de rust in deze ploeg krijgt en de wissels (een beetje) tevreden kan houden dan is top-3 een must en wellicht wel 2e of 1e
Verlies je komend weekend niet dan sta je 4 of 7 punten voor op Psv. Ajax moet ook meer eens een klap krijgen!! |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 03:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je weet toch, drama's moeten oprotten bij Feyenoord Shortlist: Nelom, Immers, Manu en Kazim Longlist: El Ahmadi, Kuyt en Toornstra Twijfel gevallen: Vilhena, Achabar en Karsdorp Immers en El Ahmadi heb je momenteel gewoon nodig in je selectie, zeker als Manu en/of Kazim nog weg gaan. Kuyt is niet de beste meer, maar brengt uitstraling/rust/ervaring, het blijft een teamsport en daarin heb je een collectief nodig, daarvoor is lijm nodig -> Kuyt is de lijm Daarnaast zal hij vast in een andere functie bij de club blijven na zijn rol als speler.
Vilhena twijfel geval? Als hij niet bijtekend komt hij DIRECTop de shortlist, je gaat toch niet meer investeren in iemand die wegloopt, dan schuif je gewoon Gustafson naar voren |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als jij dat zo graag wil ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 03:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je weet toch, drama's moeten oprotten bij Feyenoord Shortlist: Nelom, Immers, Manu en Kazim Longlist: El Ahmadi, Kuyt en Toornstra Twijfel gevallen: Vilhena, Achabar en Karsdorp Jij had echt gewoon lekker in Barcelona moeten blijven! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 01:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kazim en Immers , daar zou ik GEEN MOEITE mee hebben als die een zware blessure op zouden lopen !!! Treurig voor de persoon maar beter voor het voetbal ... Volstrekt kansloos! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hadden we in ons hart ook wel willen doen, maar we hebben ook met onze kinderen te maken. Al maken ze het nu fantastisch goed ... Al ze allemaal de deur uit zijn zullen we de eerste beste vliegtuig naar onze appartement in Barcelona nemen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 14:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hadden we in ons hart ook wel willen doen, maar we hebben ook met onze kinderen te maken. Al maken ze het nu fantastisch goed ... Al ze allemaal de deur uit zijn zullen we de eerste beste vliegtuig naar onze appartement in Barcelona nemen! Kinderen ASAP de deur uit werken dus en wegwezen maar! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 14:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hadden we in ons hart ook wel willen doen, maar we hebben ook met onze kinderen te maken. Al maken ze het nu fantastisch goed ... Al ze allemaal de deur uit zijn zullen we de eerste beste vliegtuig naar onze appartement in Barcelona nemen! Ik denk dat je kinderen ook niets liever willen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb je even pech, vanwege een van de kinderen zijn we terug gegaan ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, dat wil jij. Maar dat snap je toch niet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb dat NOOIT beweerd over Gio, dat maakt jij ervan !!! Maar dat snap jij toch niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik probeer het nog 1 keer omdat ik zo aardig ben: Jij wenst Kazim en Immers gebroken poten toe. Dus zeg ik: Jij wenst Gio ook iets toe: WANT DIE STELT ZE OP!
Dus...Wat wens jij Gio toe? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. jij ook al 😂 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 20:38 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik probeer het nog 1 keer omdat ik zo aardig ben: Jij wenst Kazim en Immers gebroken poten toe. Dus zeg ik: Jij wenst Gio ook iets toe: WANT DIE STELT ZE OP! Dus...Wat wens jij Gio toe? Zal ik het nog een keer voor je herhalen : Ik wenst Gio niks toe, alleen dat hij het licht gaat zien betreft Immers, Nelom en Kazim. En Kazim en Immers als die zware blessures oplopen heb ik er inderdaad geen enkele moeite mee, wat heeft dat met Gio te maken ??? Dat ie ze dan gelukkig niet kan opstellen! Wenst ik Gio iets toe? Ja, gezond verstand ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Kom op. Spelers die een paar jaar voor ons gespeeld hebben zware blessures dan wel beenbreuken toewensen? Triest man.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 22:49 schreef windoweyes het volgende:Kom op. Spelers die een paar jaar voor ons gespeeld hebben zware blessures dan wel beenbreuken toewensen? Triest man.... Spelers die ik niet bij Feyenoord wil zien , daar heb ik inderdaad geen enkele moeite mee ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 23:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Spelers die ik niet bij Feyenoord wil zien , daar heb ik inderdaad geen enkele moeite mee ... Ben je net zo erg als je favoriete randdebielen. Je wenst Kazim en Immers het zware blessures toe. Feyenoorders nota bene. Maar dat snap je niet.
Je snapt niet dat Gio ze opstelt. En dus hij verantwoordelijk is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 23:10 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ben je net zo erg als je favoriete randdebielen. Je wenst Kazim en Immers het zware blessures toe. Feyenoorders nota bene. Maar dat snap je niet. Je snapt niet dat Gio ze opstelt. En dus hij verantwoordelijk is. Die randdebielen slopen andermans spullen en brengen Feyenoord in diskrediet, iets wat ik NOOIT zou doen ... En dat Gio ze opstel, tja helaas . En zoals vaker gezegd: Ik ga NIET elke Feyenoord zomaar accepteren. Dat ligt er helemaal aan of ze geschikt zijn voor Feyenoord. Doe jij met mij toch ook? Jij accepteer ook niet 'elke' Feyenoord ongeacht zijn motivatie ... Mooi toch ! Precies ook de reden waarom ik die randdebielen ook niet accepteer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een enorm KUT topic is dit geworden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Was het maar KUT, dan hadden we er een beetje plezier van ............... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10