BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur) 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:25 schreef Stylzz het volgende:
Spelers die lopen te zeuren te moeten wennen aan het niveau blablabla.

Moest ik ook al jaren, aan het tegenvallende niveau .
Het hele niveau is dramatisch in Nederland bij alle clubs daarom stellen we Europees ook geen reet meer voor.
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:02   quote  deeplink  
Geen poen geen goede spelers.

Volg al jaren alleen Feyenoord, Primera Division, Bundesliga en Premier League. Kleredivisie is in mijn ogen een misplaatste grap. Zit al jaren niet meer op zondagavond met het bord op schoot.

Desalniettemin sta ik ook op de Coolsingel om te vieren dat we de winnaar zijn van diezelfde misplaatste grap.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Premier league vind ik persoonlijk de mooiste competitie die er is. Volg het ook graag.
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:08   quote  deeplink  
Bundesliga mag er ook wezen. Vaak beter voetbal, maar minder spectaculair....
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 13:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En met Nelom op links 7!
Ik zie het al.... valt niet te winnen deze wedstrijd.....

Verslagen door onze eigen verdediging, niet door de aanvalles die Kudtklöp....
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Ja Duits voetbal is beter maar ik hou zo van die beleving van dat Engelse voetbal. De sfeer, de stadions gevuld tot de nok met uitzinnige supporters en er wordt niet voor elk duwtje afgefloten.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:12 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik zie het al.... valt niet te winnen deze wedstrijd.....

Verslagen door onze eigen verdediging, niet door de aanvalles die Kudtklöp....
Wordt ook geen verlies voor jullie. Gok op 2-2😉
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:18   quote  deeplink  
Als spelers op 24 jarige leeftijd al vertrekken haal je de know-how uit de competitie.
logisch dan ook dat het op dat niveau blijft steken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:15 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Wordt ook geen verlies voor jullie. Gok op 2-2😉
Gok boven je lip en een flinke ook..😉
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:04   quote  deeplink  
Vitesse mist zondag in de wedstrijd tegen Feyenoord Leerdam vanwege een blessure. Volgens Vitesse-watcher Maurits van Staartman starten de Arnhemmers met de volgende opstelling: Room; Diks, Kashia, Kruiswijk, Achenteh; Nakamba, Baker, Qazaishvili; Rashica, Dauda, Brown.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:06   quote  deeplink  
Quiz Feyenoord - Vitesse

(http://youtu.be/Bz9mmTP68Fc)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Top10 doelpunten tegen Vitesse

(http://youtu.be/xswZWUYIEjc)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Marko Vejinovic en Jan-Arie van der Heijden over Feyenoord - Vitesse

(http://youtu.be/AQHsQ-i1Dmk)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:12   quote  deeplink  
Bosz waarschuwt: ''Dat gaan we zondag weer doen''

1547mg3.jpg

Peter Bosz wil zondag opnieuw voor een stunt gaan in De Kuip. Vitesse won vorig seizoen overtuigend van de Rotterdammers (1-4) en aast op een herhaling van dat memorabele duel.

Vitesse staat na twee wedstrijden op vier punten, twee minder dan de nog foutloze tegenstander van zondag. "Vorig jaar hebben we het goed gedaan in De Kuip. Het seizoen daarvoor ook. Toen speelden we 1-1 gelijk. Je moet durven voetballen en volle bak erop. Dat gaan we zondag weer doen", aldus Bosz tegen Vitesse TV.
Tegen Feyenoord mist Bosz Kelvin Leerdam, die geblesseerd is. Dominic Solanke is daarentegen aan de selectie toegevoegd. "Daar ben ik blij mee. We kunnen nu over alle spelers in de selectie beschikken. Hij is pas zeventien jaar, maar je ziet dat hij kwaliteiten heeft", aldus Bosz, die nog niet weet of Solanke ook bij de uiteindelijke wedstrijdselectie van zondag zit.

Voorbeschouwing Feyenoord vs Vitesse met Bosz en Kruiswijk

(http://youtu.be/azhh4YFSW9w)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:16   quote  deeplink  
OPTIES TE OVER VOOR VAN BRONCKHORST TEGEN VITESSE

34g3jg4.jpg

Nu ook Eljero Elia inzetbaar is, komt de selectie van Feyenoord langzaam maar zeker op volledige oorlogssterkte. De vleugelaanvaller is na zijn geslaagde optreden met de beloften van deze week voor het eerst een optie van Giovanni van Bronckhorst, die daardoor nóg ruimer in zijn keuzes komt te zitten. Met de thuiswedstrijd tegen Vitesse voor de deur is dat voor de hoofdtrainer een prettig gegeven. Als coach kan ik alleen maar tevreden zijn met zo veel concurrentie.

Van Bronckhorst:Het gaat erom dat iedereen de intentie heeft om te willen spelen en bereid is het gevecht om zijn positie aan te gaan

Bang dat de hevige strijd om een basisplaats binnen de ploeg tot ontevreden gezichten leidt bij spelers die minder aan bod komen, is Van Bronckhorst niet. Voor sommige jongens is dit een nieuwe situatie, erkende de coach vrijdag in De Kuip. Het gaat erom dat iedereen de intentie heeft om te willen spelen en bereid is het gevecht om zijn positie aan te gaan. Op die manier kunnen ze het mij nog moeilijker maken.

Dat een brede selectie van grote waarde kan zijn, werd in de eerste twee competitiewedstrijden van dit seizoen al duidelijk. Tegen FC Utrecht waren Jan-Arie van der Heijden en doelpuntenmaker Tonny Vilhena als invaller belangrijk voor de ploeg, terwijl Michiel Kramer vorige week in Leeuwarden zijn invalbeurt bekroonde met een uiterst belangrijke treffer. Het is heel prettig dat ook onze wisselspelers iets extras kunnen brengen, zei Van Bronckhorst daarover. Dat betekent dat we tijdens wedstrijden kunnen schakelen als de situatie daarom vraagt.

Hoe het elftal van Feyenoord er zondag tegen Vitesse aan de aftrap uitziet, daarover kon Van Bronckhorst vrijdag nog geen duidelijkheid geven. Ik ben er nog niet uit, zei de glimlachende trainer, die morgen (zaterdag) met zijn selectie de laatste (besloten) training afwerkt ter voorbereiding op het duel met de Arnhemmers.

Van Bronckhorst ziet het aanstaande duel in de uitverkochte Kuip als een mooi meetmoment voor zijn ploeg. Omdat Vitesse met nog een aantal ploegen tot de sterkere tegenstanders van deze competitie behoort, zei de coach. Vorig seizoen hebben we thuis verdiend van ze verloren, het is aan ons om zondag wel de drie punten te pakken.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gok boven je lip en een flinke ook..😉
Hahaha😂😂😂ben geen neus hè Renato. Kom uit Houten das maar half uurtje vanaf Rotterdam😉
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 17:21 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Hahaha😂😂😂ben geen neus hè Renato. Kom uit Houten das maar half uurtje vanaf Rotterdam😉
Maak niet uit de goede hangen we apart op..😉
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 17:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maak niet uit de goede hangen we apart op..😉
😂😂😂😂
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:15 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Wordt ook geen verlies voor jullie, Feyenoord is de mooiste en beste club van Europa. Gok op 6-2😉
Nu snap je het.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Trainer Giovanni van Bronckhorst zei gisteren nog dat hij er nog niet over uit is of Michiel Kramer of Colin Kazim-Richards begint tegen Vitesse. Het Algemeen Dagblad vermoedt dat Kazim zondagmiddag nog in de basis zal beginnen. Eljero Elia verdringt de overbodige Elvis Manu in ieder geval in de wedstrijdselectie en zal op de bank beginnen.

Vermoedelijke opstelling AD: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Toornstra, Vejinovic, El Ahmadi; Kuyt, Kazim en Basacikoglu.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 11:45   quote  deeplink  
Bosz: ''Bij Feyenoord moest ik een paar jaar overbruggen''

28rkuf7.jpg

Feyenoord heeft bij Peter Bosz nog altijd een speciale plek. Andersom is er de perceptie dat Bosz nu een ideale trainer voor dit Feyenoord zou zijn, maar dat het nog te vers is door zijn turbulente tijd als technisch directeur.

Nu er in de Kuip oudere, ervaren spelers worden gehaald, lijkt er een parallel met het beleid dat Bosz in 2007 voerde in de Kuip. Hij haalde onder anderen Makaay, De Cler, Van Bronckhorst. ''Maar ik vind de twee situaties toch anders,'' zegt hij zelf in het Algemeen Dagblad.''

''Wij hadden destijds in kaart gebracht welke talenten er waren op Varkenoord. En hoeveel jaar we dachten dat ze nog nodig hadden om in het eerste te spelen. In de B1 zaten Wijnaldum, Fer, Bruma, Leerdam. In de A'tjes zat geen enkele speler die de stap kon maken. Ik wist dat we een paar jaar moesten overbruggen. Niet met jongens van 24, 25, maar met spelers die nog twee goede jaren in hun carrière konden hebben bij Feyenoord.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Feyenoord ziet Vitesse als belangrijk meetmoment

2aet79f.jpg

Met wedstrijden tegen Vitesse en PSV op het programma kan Feyenoord ongeveer zien waar het staat dit seizoen. ''Het seizoen is net begonnen, de clubs zijn nog zoekende,'' zegt Jan-Arie van der Heijden in het Algemeen Dagblad. ''Met Vitesse krijgen we nu een mooi meetmoment.''

De verdediger speelde Feyenoord vorig seizoen in De Kuip helemaal van de mat als Vitesse-speler. ''Die wedstrijd met de huidige situatie vergelijken is onmogelijk. In de tussenliggende periode is er veel gebeurd, beide elftallen zijn flink veranderd. Ik liep vorig jaar natuurlijk niet in de Kuip rond, maar ik heb het idee dat er nu een andere sfeer heerst. De start van dit seizoen heeft dat positieve gevoel versterkt.''

Ook Giovanni van Bronckhorst kijkt uit naar het duel van morgen. Afgelopen jaar hadden we nog mooie duels met AS Roma en Sevilla. We zijn niet meer actief in Europa en dus zijn nu competitiewedstrijden tegen Ajaks, PSV en Vitesse onze echte meetpunten. Van die ploegen krijgen we er nu twee op een rij, goed om te zien waar we op dit moment staan.''
nr 10
 nr 10 - zaterdag 22 augustus 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Bosz als trainer dirt jaar had ik voor getekend. Hij kan ploegen laten voetballen. Heb je bij Heracles en nu bij Vitesse kunnen zien.
Barabas
 Barabas - zaterdag 22 augustus 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Bosz nooit meer bij Feyenoord is iets waar ik voor zou tekenen.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 22 augustus 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 14:22 schreef Barabas het volgende:
Bosz nooit meer bij Feyenoord is iets waar ik voor zou tekenen.
Ik niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Bosz is geen discussie in deze het was hoogste tijd voor Gio en JP..
Barabas
 Barabas - zaterdag 22 augustus 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Zeker. Maar als mensen om Bosz gaan roepen dan wil ik toch ff laten weten dat mijn deel van het Legioen dat niet ziet zitten!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 augustus 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Bosz als trainer is van ander allooi dan als TD.

Als mens blijft t een intrigant.
Barabas
 Barabas - zaterdag 22 augustus 2015 - 15:35   quote  deeplink  
Hoef hem nooit meer bij de club te zien als werknemer....
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 augustus 2015 - 15:35   quote  deeplink  
Mensen verdienen een tweede kans.
Barabas
 Barabas - zaterdag 22 augustus 2015 - 15:41   quote  deeplink  
Zou al een derde ronde zijn.... maar goed. Gaat toch niet gebeuren.
YugoBosna
 YugoBosna - zaterdag 22 augustus 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Ik heb zin in morgen. Lekker uitlopen op pisvee zou lekker zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 22:14   quote  deeplink  
7 punten dan zo echt vet zijn..
R()b
 R()b - zaterdag 22 augustus 2015 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 22:14 schreef RenatoBos het volgende:
7 punten dan zo echt vet zijn..
Zwoel de avond in! :D
legrande
 legrande - zondag 23 augustus 2015 - 07:43   quote  deeplink  
Voor iedereen die in spanning zit voor de wedstrijd tegen Vitesse, dat hoeft niet ik herhaal hieronder een eerder door mij geschreven stukje hoe het gaat lopen vandaag dus gewoon de volle 3 punten. Dus iedereen kan de stress laten varen. Ik zit nu al beneden aan mijn computer maar zoals hieronder gaat het echt gebeuren. Nu nog 550 minuutjes.

Zo gaat het. Rustig aftasten 0-0 rust. 64 minuut mooie aanval via Elia 1-0 door Kramer. 79 minuut 1-1 foutje vermeer. 84 minuut strafschop Kuijt. 2-1 winst en op naar PSV. Ik teken hiervoor. Geloof me nu maar ik heb bijna altijd gelijk. Volgende week 1-1 tegen psv. Iedereen veel plezier. Ik zit er al vroeg. We gaan knallen.
VVout
 VVout - zondag 23 augustus 2015 - 08:14   quote  deeplink  
Wakker geworden met een natte droom en dacht, die moet ik gelijk ff opschrijven voor dat ik hem vergeet. Goeiemorguuuuuh.
legrande
 legrande - zondag 23 augustus 2015 - 08:33   quote  deeplink  
Goeiemorgen dus eerst bed verschonen jij hahahahaha.
VVout
 VVout - zondag 23 augustus 2015 - 08:55   quote  deeplink  
Ja ja, draai er maar weer omheen. Geen zorgen dus, we gaan winnen :)
legrande
 legrande - zondag 23 augustus 2015 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 08:14 schreef VVout het volgende:
Wakker geworden met een natte droom en dacht, die moet ik gelijk ff opschrijven voor dat ik hem vergeet. Goeiemorguuuuuh.
Droomde je van onze scheidsrechter vanmiddag guzebujuc of zoiets hahaha.
VVout
 VVout - zondag 23 augustus 2015 - 09:01   quote  deeplink  
Ik hoop dat ik het mis heb met die scheits, wat een nightmare.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 augustus 2015 - 09:07   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd naar de opstelling.
VVout
 VVout - zondag 23 augustus 2015 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 09:07 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben benieuwd naar de opstelling.
Doet Gio goed, laat zich niet in de kaarten kijken. Ben ook benieuwd.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 augustus 2015 - 09:39   quote  deeplink  
Ik verwacht minimaal 1 mutatie ten opzichte van vorige week.
Maar ik denk dat die mutaties pas na rust komen en volgende week voor vast.
nr 10
 nr 10 - zondag 23 augustus 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Ik verwacht geen mutaties. Van Bronckhorst is nog te bang om in te grijpen. Heeft ook met Nelom te veel geduld gehad.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 augustus 2015 - 10:10   quote  deeplink  
k geloof niet in angst.
Milo
 Milo - zondag 23 augustus 2015 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:13 schreef ZerauS het volgende:
Ja Duits voetbal is beter maar ik hou zo van die beleving van dat Engelse voetbal. De sfeer, de stadions gevuld tot de nok met uitzinnige supporters en er wordt niet voor elk duwtje afgefloten.
Dan ben jij nog nooit bij een Duitse wedstrijd geweest? Ik ga er wel eens naar toe wat een beleving. Dortmund heeft al jaren de trouwste aanhang van Europa.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 10:49   quote  deeplink  
xavzok.jpg
Barabas
 Barabas - zondag 23 augustus 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Veel plezier vanmiddag !!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 23 augustus 2015 - 11:34   quote  deeplink  
4-2 kuyt, kazim, elia en marko
Milo
 Milo - zondag 23 augustus 2015 - 11:38   quote  deeplink  
Nerveus als we dit naar een goed eind brengen dan ga ik hard op roepen dat we kampioen gaan worden!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur) 2-0









0.0083501