BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur) 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 augustus 2015 - 19:43   quote  deeplink  
Jaaa, Botteghin was baas daarachter.
Bilal zakt al snel naar een bedenkelijk niveau.
Kongolo sterk op links.
moa
 moa - zondag 23 augustus 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 19:43 schreef FR-Henk het volgende:
Jaaa, Botteghin was baas daarachter.
Bilal zakt al snel naar een bedenkelijk niveau.
Kongolo sterk op links.
Vond Bilal voor het eerst dit seizoen wel positief opvallen, paar leuke dingen zien doen waarvan eigenlijk 1 moment me echt positief stemt uiteraard. In de topper tegen PSV denk ik dat wat extra gewicht met Elia wel gewenst is.

Botteghin viel erg sterk in, ben benieuwd hoe van Beek naar een rol van rechts back aankijkt, als Karsdorp geblesseerd blijft zal van Beek wel eens een tijdje uit het centrum moeten. Zou ik zonde vinden maar van Beek is op beide posities een kanjer.

Op Immers na vond ik iedereen een acceptabel niveau halen, het is wel duidelijk dat het elftal nog niet ingespeeld is en om wat voor reden dan ook niet vol druk durft te zetten in de eerste helft, vind het veel te afwachtend allemaal. Zodra Kramer invalt zie je dat het elftal wel direct gaat draaien, op de flanken gevaarlijk wordt en er direct druk op de goal van de tegenstander komt waardoor we de wedstrijd uiteindelijk makkelijk winnen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 augustus 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 19:54 schreef moa het volgende:

[..]

Vond Bilal voor het eerst dit seizoen wel positief opvallen, paar leuke dingen zien doen waarvan eigenlijk 1 moment me echt positief stemt uiteraard. In de topper tegen PSV denk ik dat wat extra gewicht met Elia wel gewenst is.

Botteghin viel erg sterk in, ben benieuwd hoe van Beek naar een rol van rechts back aankijkt, als Karsdorp geblesseerd blijft zal van Beek wel eens een tijdje uit het centrum moeten. Zou ik zonde vinden maar van Beek is op beide posities een kanjer.

Op Immers na vond ik iedereen een acceptabel niveau halen, het is wel duidelijk dat het elftal nog niet ingespeeld is en om wat voor reden dan ook niet vol druk durft te zetten in de eerste helft, vind het veel te afwachtend allemaal. Zodra Kramer invalt zie je dat het elftal wel direct gaat draaien, op de flanken gevaarlijk wordt en er direct druk op de goal van de tegenstander komt waardoor we de wedstrijd uiteindelijk makkelijk winnen.
Op Immers en Kazim na bedoel je toch?
Barabas
 Barabas - zondag 23 augustus 2015 - 20:05   quote  deeplink  
Van der Heijden viel mij op als een speler die de buitenspelval niet begrijpt en hem daarom niet uitvoeren kan. Naast het feit dat hij geregeld zijn mannetje laat lopen lijkt het mij na vandaag duidelijk dat hij in het centrum van de verdediging niets te zoeken heeft.

Opvallend sterk spel van Kongolo en ook Dirk en El. Vermeer was wederom niet overtuigend door (opnieuw) een grabbelbal. Gelukkig liep het goed af.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 augustus 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 19:01 schreef MMM het volgende:
Door Gio verlies je bijna zo'n wedstrijd. Wat een schandalige opstelling met Immers en Kazim. En dan pas HEEL laat ingrijpen door Kazim er eens uit te halen en die achterlijke Immers mag dan weer blijven staan.

Slechte wedstrijd, leek echt nergens op. 1 kans gecreëerd, kopbal Immers. Verder helemaal niets. Gelukig gewonnen.
En niet te klagen over de arbitrage ! Weer mooi mee genomen ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 augustus 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 18:53 schreef Stylzz het volgende:
KAzim juichte dit keer wel.
Een volle kuip tegen je ? Dat wil je niet , daarom juicht ie mee ...
Barabas
 Barabas - zondag 23 augustus 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Oh ja... Kramer. Na zijn invalbeurt werd opnieuw duidelijk dat Kazim opnieuw een uur lang onterecht in het veld stond.
Milo
 Milo - zondag 23 augustus 2015 - 20:09   quote  deeplink  
We kunnen allemaal wel gaan klagen. Maar als alles perfect zou zijn, zouden wij Barcelona heten.
Tjabba
 Tjabba - zondag 23 augustus 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 19:25 schreef Stylzz het volgende:
Toen Botteghin erin kwam leek t verdedigend wel een stuk sterker zo...
Er staat ook gelijk wat.
sambo
 sambo - zondag 23 augustus 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Klopt Botteghin erin voor V/D Heijden Immers en Kazim er niet meer in wat een drama.
tomson
 tomson - zondag 23 augustus 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Wat een depressie hier rond 4 uur zeg. Is er hier geen vertrouwen in het collectief ?
Kazim erin was een kutopstelling idd maar wat een tranendal om te lezen hier hahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 augustus 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 20:59 schreef tomson het volgende:
Wat een depressie hier rond 4 uur zeg. Is er hier geen vertrouwen in het collectief ?
Kazim erin was een kutopstelling idd maar wat een tranendal om te lezen hier hahaha
t was ook een tranendal om aan te gluren.
Als je in t stadion zit is t nog wat, maar vanaf de bank zie je echt te veel mis gaan.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 augustus 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 20:59 schreef tomson het volgende:
Wat een depressie hier rond 4 uur zeg. Is er hier geen vertrouwen in het collectief ?
Kazim erin was een kutopstelling idd maar wat een tranendal om te lezen hier hahaha
70 minuten was het om te janken, zo slecht !!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 17:37 schreef lijdensweg het volgende:
Tsjonge jonge wat een KUT wedstrijd

Wie mis de grootste kans : Immers!!
Door wie kreeg Vitesse de grootste kans : Immers!!
Bijna een pingel tegen door WEER zo'n domme sliding van Karsdorp!!

Botteghin,Elia en Kramer erin

Kazim, Immers en Kuyt eruit, die zijn werkelijk niks !!!

Karsdorp naar het middenveld , Botteghin achter erbij

en dan voorin: Bilal, Kramer en Elia
Teveel citroenvlaai gesnoept L..
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 augustus 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Nee zo slecht was t echt.
legrande
 legrande - zondag 23 augustus 2015 - 21:35   quote  deeplink  
Botteghin erin en we hebben achter daarna geen 1 kans meer weggegeven helemaal niets ook niet uit dode spelmomenten waar we vorig jaar zo vaak de mist mee ingingen. Botteghin speelde heel sterk. Van der Heijden was ook ok. Kongolo vond ik ook redelijk. Maar ok we hadden wel een beetje mazzel maar Vitesse daar krijgen nog veel ander het heel lastig tegen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 augustus 2015 - 21:36   quote  deeplink  
Zeker, wij hebben ten opzichte van Vitesse in ieder geval dat gaat geslagen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 17:56 schreef Stylzz het volgende:
OPTIEFEN KUT IMMMERS
z0sup.jpg
....................................2e4xo3d.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - zondag 23 augustus 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Haha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 18:00 schreef Stylzz het volgende:
PLEURIS OOIEVAAR
z0sup.jpg
....................................2e4xo3d.jpg
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 augustus 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Ja t blijft lachen, maar als Immers blijft spelen gaat dat je opbreken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Lex een voetballer waarvoor je naar het stadion gaat..
Barabas
 Barabas - zondag 23 augustus 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Klopt... Dirk achter Kramer en Elia en Bilal op de vleugels. El Ahmadi en Vejinovic daar weer achter en de juiste verdedigers....
Barabas
 Barabas - zondag 23 augustus 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 21:40 schreef RenatoBos het volgende:
Lex een voetballer waarvoor je naar het stadion gaat..
Poeh... in het donker met het licht uit...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 21:41 schreef Barabas het volgende:
Klopt... Dirk achter Kramer en Elia en Bilal op de vleugels. El Ahmadi en Vejinovic daar weer achter en de juiste verdedigers....
Zie ik overigens ook een prima opstelling,
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 21:42 schreef Barabas het volgende:

[..]

Poeh... in het donker met het licht uit...
Ben jij er zo 1..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 augustus 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 21:40 schreef RenatoBos het volgende:
Lex een voetballer waarvoor je naar het stadion gaat..
Niet bij deze familie ...
tomson
 tomson - zondag 23 augustus 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 20:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Op Immers en Kazim na bedoel je toch?
Kazim dramatisch, Immers zoals altijd een 5je voor de moeite
Barabas
 Barabas - zondag 23 augustus 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 21:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ben jij er zo 1..
Behalve thuis dan he....
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 augustus 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Gewoon 3 punten .............Bosz zat weer te huilen die proffesor, die bij Feyenoord ook niets heeft klaargespeelt.
Ik baal altijd van dat mannetje.
Nogmaals 9 punten qua resutaat. Kun je been commentaar geven en voetbal technisch ik heb nog geen een ploeg goed zien spelen pisvee niet 020 niet en toch weer zure mensen op het forum
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 augustus 2015 - 22:31   quote  deeplink  
Als t slecht is, is t slecht.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 augustus 2015 - 22:43   quote  deeplink  
9 punten zijn 9 punten, spel komt wel
MMM
 MMM - zondag 23 augustus 2015 - 23:00   quote  deeplink  
Dit hou je zo niet vol. Voetbal moet heel snel beter worden.
ar
 ar - zondag 23 augustus 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 22:43 schreef piet de paler het volgende:
9 punten zijn 9 punten, spel komt wel
Wat een luxe he.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 augustus 2015 - 23:06   quote  deeplink  
Ja maar we moeten zagen en zeiken
MMM
 MMM - zondag 23 augustus 2015 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 23:06 schreef piet de paler het volgende:
Ja maar we moeten zagen en zeiken
Weer genoten van je held Immers?
ar
 ar - zondag 23 augustus 2015 - 23:08   quote  deeplink  
Ook wij moeten scherp blijven:)
Goed is goed,slecht is slecht.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 augustus 2015 - 23:13   quote  deeplink  
En jj met je held basickoglu
MMM
 MMM - zondag 23 augustus 2015 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 23:13 schreef piet de paler het volgende:
En jj met je held basickoglu
Mijn held? Nee. Speelde weer niet goed maar wel een prima goal.

Immers was daarentegen weer hopeloos. Vertraagde alles, aannames droevig, passing waardeloos. Maar gelukkig werkt hij hard.....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 augustus 2015 - 23:23   quote  deeplink  
Immers was vandaag weer niet best. Snap sowieso niet waarom hij speelt, omdat hij al maanden matig tot slecht acteert.
Reserveplek is logisch.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 23:30   quote  deeplink  
FEYENOORD DANKZIJ LATE DOELPUNTEN LANGS VITESSE

6nyrv6.jpg

Feyenoord beleeft de beste start van de Eredivisie sinds het seizoen 2007-2008. Nadat eerder FC Utrecht en SC Cambuur opzij werden gezet, versloeg de ploeg van coach Giovanni van Bronckhorst zondag Vitesse in De Kuip: 2-0. Feyenoord is daarmee naast Ajaks de enige ploeg die nog geen puntenverlies heeft geleden in de competitie. Tegen Vitesse vielen beide doelpunten in het laatste kwartier. Dirk Kuyt benutte een strafschop, Bilal Basaçikoglu maakte vrijwel direct aansluitend zijn eerste officiële doelpunt voor Feyenoord.

De laatste ontmoeting met Vitesse in De Kuip lag bij aanvang van de derde speelronde nog vers in het geheugen bij Feyenoord. Drie maanden geleden werd de ploeg op eigen veld weggevaagd door de opponent uit Arnhem (1-4), wat de opmaat was voor een rampzalige laatste maand van het seizoen.

De krachtsverhoudingen waren zondag veel meer in evenwicht, wat resulteerde in een gelijk opgaande strijd die zich de eerste helft vooral tussen beide strafschopgebieden afspeelde. Waar Feyenoord er moeite mee had om via de combinatie het elftal van Vitesse uit elkaar te spelen en zonder veel succes vaak noodgedwongen de lange bal moest hanteren, lukte het de bezoekers nauwelijks om via de tegenaanval gevaarlijk te worden.

Omdat Feyenoord op die manier voor rust niet verder kwam dan één mogelijkheid voor Lex Immers, die op aangeven van Kongolo in de handen van keeper Eloy Room kopte, was het duidelijk dat de ploeg het de tweede helft over een andere boeg moest gooien.

Hoewel Feyenoord er ook toen in slaagde om Vitesse nauwelijks kansrijk te laten worden, maakte de ploeg van Van Bronckhorst zelf aanvankelijk eveneens weinig aanspraak op een doelpunt. Het wachten was zodoende op een nieuwe impuls, die volgde na een minuut of zeventig toen Michiel Kramer de spitspositie overnam van Colin Kazim-Richards. Kramer, een week eerder matchwinner met zijn doelpunt tegen SC Cambuur, werd bij zijn eerste optreden als Feyenoorder in De Kuip met gejuich ontvangen door het legioen.

9hn9eo.jpg

Zo schaars als de kansen zeventig minuten lang waren geweest, zo makkelijk vielen in het laatste kwartier twee doelpunten op rij. De eerste was het resultaat van een door Kongolo verdiende strafschop, die door Kuyt opnieuw onberispelijk raak werd geschoten. Voor de aanvaller was het de derde benutte penalty in drie wedstrijden op rij.


(http://youtu.be/Ob9vLBrkbco)

De overwinning werd even later al definitief over de streep getrokken, toen Basaçikoglu zichzelf lanceerde en de bal onder de uitkomende keeper door schoof. De aanvaller vierde zijn eerste doelpunt in Feyenoord-shirt met een knieschuiver over het gras van een uitzinnige Kuip.


(http://youtu.be/YOgUei6QR1M)

Feyenoord - Vitesse 2-0

Scoreverloop
1-0 77' Kuyt (p)
2-0 79' Basaçikoglu

Opstelling Feyenoord
Vermeer; Karsdorp (58' Botteghin), Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic (84' Vilhena), Immers, El Ahmadi; Kuyt, Kazim-Richards (67' Kramer) en Basaçikoglu.

Statistieken
Feyenoord
46 % Balbezit
2 Hoekschoppen
4 Buitenspel
18 Inworpen
16 Vrije trappen
11 Doelpogingen
11 Overtredingen
2 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

Vitesse
54 % Balbezit
3 Hoekschoppen
0 Buitenspel
27 Inworpen
16 Vrije trappen
5 Doelpogingen
17 Overtredingen
1 Gele Kaarten
0 Rode kaarten

Feyenoord - Vitesse Samenvatting (2-0) 23/8/2015

(http://youtu.be/yI24XPLkx_M)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 23:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Mijn held? Nee. Speelde weer niet goed maar wel een prima goal.

Immers was daarentegen weer hopeloos. Vertraagde alles, aannames droevig, passing waardeloos. Maar gelukkig werkt hij hard.....
Wel een belangrijk onderdeel: dat hard werken om verder als een houthakker te acteren op het veld!
donskie kanonskie
 donskie kanonskie - maandag 24 augustus 2015 - 08:00   quote  deeplink  
het probleem dat feyenoord niet genoeg scoord is en blijft net als vorig seizoen kazim,als hij er uit gaat is het net of iedereen voorin bevrijd is,en nog even iets over immers,gewoon een top gozer,samen met dirk twee gasten die door hun hard werken, wat dat doen ze allebei als geen ander,de rest ook mee trekken en daar gaat het vaak om dat er een positieve werking is in het elftal,ga gewoon jezelf na,als je met een actieve collega werkt die positief is wordt je zelf vaak ook actiever, stelletje negatieve immers praters,lol
MMM
 MMM - maandag 24 augustus 2015 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 07:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wel een belangrijk onderdeel: dat hard werken om verder als een houthakker te acteren op het veld!
Daarom word ik ook heel moe dat iedereen altijd zegt dat hij altijd zo hard werkt
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 08:46   quote  deeplink  
hard werken is leuk hoor, maar gisteren staan er gewoon te veel. Ik zet even een kruisje waar de creativiteit vandaan kan komen gisteren:
Vermeer
Karsdorp
Van Beek
V/d Heijden
Kongolo
Immers
Vejinovic x
El Ahmadi
Kuyt
Kazim
Bilal x
_________

Dat is gewoon veel te kort en je hebt veel betere opties op bepaalde plaatsen.
Verder lijkt het me genoeg, want je wint, maar t was niet om aan te zien.
MMM
 MMM - maandag 24 augustus 2015 - 08:46   quote  deeplink  
Eens.
legrande
 legrande - maandag 24 augustus 2015 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 20:05 schreef Barabas het volgende:
Van der Heijden viel mij op als een speler die de buitenspelval niet begrijpt en hem daarom niet uitvoeren kan. Naast het feit dat hij geregeld zijn mannetje laat lopen lijkt het mij na vandaag duidelijk dat hij in het centrum van de verdediging niets te zoeken heeft.

Opvallend sterk spel van Kongolo en ook Dirk en El. Vermeer was wederom niet overtuigend door (opnieuw) een grabbelbal. Gelukkig liep het goed af.
Ben je dronken geweest Barabas. Met van der Heijden achterin en Bottighin staat de verdediging als een huis. Ben het hier en diverse andere opmerkingen compleet oneens. Dirk was ook maar heel mager. Hij werkt superhard maar hij is toch echt geen vleugelspeler en optie rechtback is helemaal maf.
legrande
 legrande - maandag 24 augustus 2015 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 20:07 schreef Barabas het volgende:
Oh ja... Kramer. Na zijn invalbeurt werd opnieuw duidelijk dat Kazim opnieuw een uur lang onterecht in het veld stond.
Onzin. Jij hemelt die Kramer maar op maar wat liet hij gisteren nu zien. Niets. Hij kreeg ok geen bruikbare ballen dat is zo.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2015 - 08:55   quote  deeplink  
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die ziet dat Vejinovic aan de bal superieur is, maar zonder bal maar matigjes? Hij stapt dikwijls verkeerd in. Hij leest het spelletje verdedigend niet best. Hij voegt voetballend erg veel toe natuurlijk, maar zonder bal vind ik hem de absolute achilleshiel.

Kongolo vond ik geweldig. En Botthegin viel ook aardig op. Die paar minuten dat hij meedeed, won hij werkelijk alles. Kan een centrum met Van Beek en Botthegin? Of is dat vloeken in de kerk met twee rechtspoten in het centrum? Van der Heiden kan mij bij feyenoord nog niet zo bekoren, hoewel hij vorig jaar bij fietstas erg sterk speelde. En er zit wel meer voetbal in hem dan bij de andere centrumverdedigers...
legrande
 legrande - maandag 24 augustus 2015 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 21:41 schreef Barabas het volgende:
Klopt... Dirk achter Kramer en Elia en Bilal op de vleugels. El Ahmadi en Vejinovic daar weer achter en de juiste verdedigers....
Hiermee ben ik het eens met je eindelijk Barabas

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur) 2-0









0.0095129