BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur) 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2015 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 23:23 schreef FR-Henk het volgende:
Immers was vandaag weer niet best. Snap sowieso niet waarom hij speelt, omdat hij al maanden matig tot slecht acteert.
Reserveplek is logisch.
Ben ik absoluut niet mee eens. Met hem is het middenveld toch sterker. Hij zorgt voor veel meer balans. Toch ben ik ook wel nieuwsgierig naar Kuyt als aanvallende middenvelder, Elia op links, Bilal op rechts. Ook mag Vilhena van mij de kans op die plek krijgen, maar daar heb ik wel meer twijfels over...
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 08:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die ziet dat Vejinovic aan de bal superieur is, maar zonder bal maar matigjes? Hij stapt dikwijls verkeerd in. Hij leest het spelletje verdedigend niet best. Hij voegt voetballend erg veel toe natuurlijk, maar zonder bal vind ik hem de absolute achilleshiel.

Kongolo vond ik geweldig. En Botthegin viel ook aardig op. Die paar minuten dat hij meedeed, won hij werkelijk alles. Kan een centrum met Van Beek en Botthegin? Of is dat vloeken in de kerk met twee rechtspoten in het centrum? Van der Heiden kan mij bij feyenoord nog niet zo bekoren, hoewel hij vorig jaar bij fietstas erg sterk speelde. En er zit wel meer voetbal in hem dan bij de andere centrumverdedigers...
Vejinovic staat op de verkeerde plek.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 09:00 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ben ik absoluut niet mee eens. Met hem is het middenveld toch sterker. Hij zorgt voor veel meer balans. Toch ben ik ook wel nieuwsgierig naar Kuyt als aanvallende middenvelder, Elia op links, Bilal op rechts. Ook mag Vilhena van mij de kans op die plek krijgen, maar daar heb ik wel meer twijfels over...
disbalans bedoel je. Er komt geen enkele creativiteit van t middenveld met Vejinovic die de bal niet kwijt kan aan enorme creatievelingen Immers en El Ahmadi.
Tel daar bij op de gebrekkige techniek en visie van Immers en je hebt gewoon een enorme stoorzender in balbezit.

Zonder bal heb je gelijk, alleen dan staat Vejinovic op de verkeerde plek.
MMM
 MMM - maandag 24 augustus 2015 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 09:00 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ben ik absoluut niet mee eens. Met hem is het middenveld toch sterker. Hij zorgt voor veel meer balans.
Hoe kan je dit nou zeggen als je hem gisteren weer zo hebt zien stuntelen. Af en toe snap ik niks van de mensen hier.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2015 - 09:31   quote  deeplink  
Ik vind Feyenoord met Immers beter dan Feyenoord zonder Immers. Oké, hij speelde misschien niet zijn beste wedstrijd, maar met hem is het idd. beter in balans dan zonder hem.
Vejinovic staat verdedigend zeer belabberd. Alsof hij nooit eerder op die plek heeft gestaan. Daar zit nog erg veel verbetering in. Wanneer de tegenstander ons wat onder druk zet, lijkt het direct paniekerig. Ik denk dat dat komt omdat Vejinovic het dan niet goed doet. Misschien moet Gio Kuyt daar eens neerzetten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door Arie.Klooster --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 augustus 2015 - 09:33   quote  deeplink  
Op kracht (en geluk!!!) is er veel te redden. Zie stand.
Opbouw is traag, verkeerde keuzes, en er ontbreekt een technisch vernuft, waarbij een man uitspelen onderdeel is.
Vejinovic heeft dat, moet idd meer aanvallende rol krijgen. op linkspositie.
El Ahmadi zou meer slot op de deur moeten zijn vanuit het midden, aanvallend vind ik hem nihil.
Kuijt op rechtsmidden. En met een goede Elia erbij 2 flankspelers.
En voorlopig maar eens Kramer in de spits zien.
Botteghin en vd. Heijden CV, van Beek op rechts. Waard om verder uit te proberen.
Kongolo en Elia zou wel eens een leuke linkerkant op kunnen gaan leveren.

Gustafson zou met het oog op creativiteit van waarde kunnen zijn als basis meer ingespeeld is geraakt. En dan zien welke plek/speler geslachtofferd moet worden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 09:53   quote  deeplink  
De selectie is nu gebalanceerd genoeg om meer creativiteit in te bouwen en evenveel kracht in t elftal te houden.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 09:31 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik vind Feyenoord met Immers beter dan Feyenoord zonder Immers. Oké, hij speelde misschien niet zijn beste wedstrijd, maar met hem is het idd. beter in balans dan zonder hem.
Vejinovic staat verdedigend zeer belabberd. Alsof hij nooit eerder op die plek heeft gestaan. Daar zit nog erg veel verbetering in. Wanneer de tegenstander ons wat onder druk zet, lijkt het direct paniekerig. Ik denk dat dat komt omdat Vejinovic het dan niet goed doet. Misschien moet Gio Kuyt daar eens neerzetten..
Gewoon de volgende oplossing toepassen:

Vermeer

van Beek - Botteghin - van der Heijden - Kongolo

- Karsdorp -

- El Ahmadi - Vejinovic -

Bilal - Kramer - Elia

Tja sorry maar Kuyt brengt ook niks toe voetballend, net zoals Immers en Kazim niks toevoegen !!

Maar aangezien Karsdorp geblesseerd is zou Kuyt eventueel op de plek van El Ahmadi kunnen en El naar achteren ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 09:33 schreef FR-Henk het volgende:
Op kracht (en geluk!!!) is er veel te redden. Zie stand.
Opbouw is traag, verkeerde keuzes, en er ontbreekt een technisch vernuft, waarbij een man uitspelen onderdeel is.
Vejinovic heeft dat, moet idd meer aanvallende rol krijgen. op linkspositie.
El Ahmadi zou meer slot op de deur moeten zijn vanuit het midden, aanvallend vind ik hem nihil.
Kuijt op rechtsmidden. En met een goede Elia erbij 2 flankspelers.
En voorlopig maar eens Kramer in de spits zien.
Botteghin en vd. Heijden CV, van Beek op rechts. Waard om verder uit te proberen.
Kongolo en Elia zou wel eens een leuke linkerkant op kunnen gaan leveren.

Gustafson zou met het oog op creativiteit van waarde kunnen zijn als basis meer ingespeeld is geraakt. En dan zien welke plek/speler geslachtofferd moet worden.
gisteren naar studio voetbal gekeken.... van marwijk gaf dat toch aan...?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 augustus 2015 - 10:10   quote  deeplink  
Te vroeg om Kuyt te passeren, wel een naderende optie.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 augustus 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:09 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

gisteren naar studio voetbal gekeken.... van marwijk gaf dat toch aan...?
Wat gaf van Marwijk aan?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 08:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die ziet dat Vejinovic aan de bal superieur is, maar zonder bal maar matigjes? Hij stapt dikwijls verkeerd in. Hij leest het spelletje verdedigend niet best. Hij voegt voetballend erg veel toe natuurlijk, maar zonder bal vind ik hem de absolute achilleshiel.

Kongolo vond ik geweldig. En Botthegin viel ook aardig op. Die paar minuten dat hij meedeed, won hij werkelijk alles. Kan een centrum met Van Beek en Botthegin? Of is dat vloeken in de kerk met twee rechtspoten in het centrum? Van der Heiden kan mij bij feyenoord nog niet zo bekoren, hoewel hij vorig jaar bij fietstas erg sterk speelde. En er zit wel meer voetbal in hem dan bij de andere centrumverdedigers...
Dat ligt niet aan van der Heijden maar aan die lomperds zoals Immers en Kazim die werkelijk nog geen deuk in een pakje boter kunnen trappen , je moet wel creativiteit op het middenveld hebben ...
Daarom blijf ik het zonder vinden dat Ziyech niet in de kuip speelt.
Misschien ruilen met Toornstra en Immers ??? Fc Twente heeft wat meer bikkels nodig en Feyenoord wat meer creativiteit !!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 augustus 2015 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan van der Heijden maar aan die lomperds zoals Immers en Kazim die werkelijk nog geen deuk in een pakje boter kunnen trappen , je moet wel creativiteit op het middenveld hebben ...
Daarom blijf ik het zonder vinden dat Ziyech niet in de kuip speelt.
Misschien ruilen met Toornstra en Immers ??? Fc Twente heeft wat meer bikkels nodig en Feyenoord wat meer creativiteit !!!
Die salarissen gaat FC Twente niet betalen. En Toornstra zou ik niet doen. Bank sterk houden.
Immers en Sleegers eerder.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die salarissen gaat FC Twente niet betalen. En Toornstra zou ik niet doen. Bank sterk houden.
Immers en Sleegers eerder.
Sleegers is toch onderweg naar NEC Nijmegen ???
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 augustus 2015 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Sleegers is toch onderweg naar NEC Nijmegen ???
Ja, die ruil is dan ook een gemiste kans.
Al kan Twente voor Ziyech natuurlijk veel meer transfergeld binnenhalen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, die ruil is dan ook een gemiste kans.
Al kan Twente voor Ziyech natuurlijk veel meer transfergeld binnenhalen.
Hoezo ? Immers en Vilhena kan toch nog met wat knaken erbij voor Fc Twente
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 augustus 2015 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoezo ? Immers en Vilhena kan toch nog met wat knaken erbij voor Fc Twente
Welk salaris heeft Vilhena?
Maar goed, denk ik nog dat je er 5 miljoen transfersom moet bijleggen.
Dat geld heeft Feyenoord dan weer wel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 10:40   quote  deeplink  
Harde werkers harde werkers, het is niet om aan te zien, o wat was het slecht.

WAT EEN BULLSHIT ALLEMAAL..

Als ik creativiteit of te uniek wil zien had ik wel voor Ajaks geworden, ik hou juist van dat harde werken van die mouwen opstropen. Daarom ben ik Feyenoorder. Daar kom ik voor naar het stadion..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 10:41   quote  deeplink  
Ik heb gisteren genoten van deze wedstrijd, ondanks de velen fouten..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 10:42   quote  deeplink  
3 wedstrijden negen punten, ja ik ben blij. Tweede helft Cambuur was goed, tegen Utrecht was goed, gisteren was heerlijk. Wat een geweldige start, nee hoor lekker blijven zeiken..
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 10:44   quote  deeplink  
T was slecht en t was niet om aan te gluren. Hoera je hebt 3 drie punten.

Ik vond t echt tenenkrommend slecht. Als ik hard werken wil kijken, ga ik wel naar de bouw.

De balans is nu weg. Maar goed, een ieder moet maar blij worden van wat ie wil.
Ik ben blij met de drie punten. De rest was kut.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 augustus 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Winnen doe je als je de sterkste bent, niet alleen op een portie geluk.
Deze selectie heeft veel potentie.
Als het spel dan ruk blijft klopt er iets niet.
Over 4 weken moet het echt staan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:
T was slecht en t was niet om aan te gluren. Hoera je hebt 3 drie punten.

Ik vond t echt tenenkrommend slecht. Als ik hard werken wil kijken, ga ik wel naar de bouw.

De balans is nu weg. Maar goed, een ieder moet maar blij worden van wat ie wil.
Ik ben blij met de drie punten. De rest was kut.
Prima man, ik ben het er niet mee eens, veel fouten dat geef ik toe nog geen aitomatismes eens, maar goed dat komt er echt nog wel in naarmate de tijd verstrekt. Staat ook een heel ander elftal dan vorig seizoen en daar kan je niet van verwachten dat dat er vanaf meet Af aan staat. Dat heeft tijd nodig en voor nu ziet het er echt niet zo slecht uit als jij doet voorkomen vind ik.

Hard werken staat synoniem voor Feyenoord daar kom ik voor, werken voor je geld. Dat miste ik vooral vorig seizoen en dan aan het eind toen we het af lieten weten. Dat zal nu niet gebeuren, we zijn een stuk verder dan waar we vorig seizoen geëindigd zijn. O wat is het slecht zeg..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:52 schreef FR-Henk het volgende:
Winnen doe je als je de sterkste bent, niet alleen op een portie geluk.
Deze selectie heeft veel potentie.
Als het spel dan ruk blijft klopt er iets niet.
Over 4 weken moet het echt staan.
Gaat echt nog wel naar elkaar toe groeien. Geduld is een schone zaak..
sportverteller
 sportverteller - maandag 24 augustus 2015 - 10:55   quote  deeplink  
De selectie is behoorlijk gewijzigd. Het is logisch dat je moet werken aan een nieuw basiselftal en automatismen. Het is dan zeker positief als je als club in dat proces weinig tot geen punten verspeeld. Duidelijk is echter wel dat het spel van Feyenoord aanzienlijk moet verbeteren.
MMM
 MMM - maandag 24 augustus 2015 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:
T was slecht en t was niet om aan te gluren. Hoera je hebt 3 drie punten.

Ik vond t echt tenenkrommend slecht. Als ik hard werken wil kijken, ga ik wel naar de bouw.

De balans is nu weg. Maar goed, een ieder moet maar blij worden van wat ie wil.
Ik ben blij met de drie punten. De rest was kut.
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 11:01   quote  deeplink  
Word het druk in de bouw..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 augustus 2015 - 11:17   quote  deeplink  
Typisch trouwens, in samenvatting NOS zaten niet de 2 momenten dat Kazim werd vastgehouden in de 16, 1e helft.
De eerste leek sowieso een overtreding.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat gaf van Marwijk aan?
Opbouw is traag, verkeerde keuzes, en er ontbreekt een technisch vernuft, waarbij een man uitspelen onderdeel is.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 augustus 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Heeft ie m.i. volkomen gelijk.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Prima man, ik ben het er niet mee eens, veel fouten dat geef ik toe nog geen aitomatismes eens, maar goed dat komt er echt nog wel in naarmate de tijd verstrekt. Staat ook een heel ander elftal dan vorig seizoen en daar kan je niet van verwachten dat dat er vanaf meet Af aan staat. Dat heeft tijd nodig en voor nu ziet het er echt niet zo slecht uit als jij doet voorkomen vind ik.

Hard werken staat synoniem voor Feyenoord daar kom ik voor, werken voor je geld. Dat miste ik vooral vorig seizoen en dan aan het eind toen we het af lieten weten. Dat zal nu niet gebeuren, we zijn een stuk verder dan waar we vorig seizoen geëindigd zijn. O wat is het slecht zeg..
Klopt, maar als er alleen maar werkers staan, ga je t voetbal er niet in krijgen en dan is hard werken alleen niet genoeg. En blijf je naar dit afbraakvoetbal kijken.
Kijk ik juich arbeidsethos toe hoor, maar ik mis 2 a 3 creatievere spelers op bepaalde posities, waarmee je niet direct aan arbeidskracht inboet.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 11:38   quote  deeplink  
Vejinovic is zo'n creatieve speler bijvoorbeeld, ook leuk om te zien maar ik vond gisteren bijvoorbeeld dat ie door de bal in zijn bezit te houden en speler steeds uit te kappen je onnodig veel risico neemt en de bal op een rot plek dreigt te verliezen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 11:38 schreef RenatoBos het volgende:
Vejinovic is zo'n creatieve speler bijvoorbeeld, ook leuk om te zien maar ik vond gisteren bijvoorbeeld dat ie door de bal in zijn bezit te houden en speler steeds uit te kappen je onnodig veel risico neemt en de bal op een rot plek dreigt te verliezen..
Maar, doe je dat bewust, of omdat je de bal niet kwijt kan op je middenveld..
Vejinovic is een speler die eerst altijd vooruit kijkt.
MMM
 MMM - maandag 24 augustus 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Kongolo stond GEEN buitenspel. Meld Hans van Kastel (persvoorlichter knvb) op Twitter
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 11:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar, doe je dat bewust, of omdat je de bal niet kwijt kan op je middenveld..
Vejinovic is een speler die eerst altijd vooruit kijkt.
Kuyt vroeg continu omde bal, in zijn voeten dan he, Bilal stond veelvuldig behoorlijk vrij. Kazim stond enkel beel nu de dekking..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 12:36 schreef MMM het volgende:
Kongolo stond GEEN buitenspel. Meld Hans van Kastel (persvoorlichter knvb) op Twitter
Mooi! Zijn we van dat gezeik ook weer af ...
Ik moet eerlijk toegeven dat ik dacht dat het buitenspel was, maar blijkbaar doordat de keeper van Vitesse de paal vast houd gelden er andere regels !
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Jij denkt wel meer, Karsdorp had volgens jou ook zo ongeveer voor het leven geschorst moeten worden..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 12:44 schreef RenatoBos het volgende:
Jij denkt wel meer, Karsdorp had volgens jou ook zo ongeveer voor het leven geschorst moeten worden..
Heb ik NOOIT gezegd! Dat maakt jij er weer van :-0

En ik vind nog steeds dat ie geschorst had moeten worden, al is het maar alleen om zijn drang om een sliding in te zetten ter sprake te stellen.
Gelukkig maakte Gio gisteren zelf die opmerking betreft de sliding die Karsdorp inzette vlak voor rust waarbij de scheidsrechter een penalty had kunnen geven geven. Gelukkig deed ie het niet ...
Barabas
 Barabas - maandag 24 augustus 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 08:56 schreef legrande het volgende:

[..]

Hiermee ben ik het eens met je eindelijk Barabas
Zat je ernaar te hunkeren.... 😁
Barabas
 Barabas - maandag 24 augustus 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 12:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb ik NOOIT gezegd! Dat maakt jij er weer van :-0

Scheelde anders verrekte weinig. Was het je overigens al opgevallen dat je de enige bent die er zo over denkt? Zou kunnen dat je ernaast zit he....
stray
 stray - maandag 24 augustus 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 12:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mooi! Zijn we van dat gezeik ook weer af ...
Ik moet eerlijk toegeven dat ik dacht dat het buitenspel was, maar blijkbaar doordat de keeper van Vitesse de paal vast houd gelden er andere regels !
Er stond nog een Vitesse speler achter de achterlijn
Milo
 Milo - maandag 24 augustus 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 13:35 schreef stray het volgende:

[..]

Er stond nog een Vitesse speler achter de achterlijn
Die hoort niet bij het spel
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 13:47 schreef Milo het volgende:

[..]

Die hoort niet bij het spel
toch wel, een verdediger kan zich niet onttrekken aan het spel door achter de achterlijn te stappen.
Een aanvaller kan dat wel.
Verder is een speler die op de grond ligt gewoon deelnemer aan het spel.

Zal dat eerste eens opzoeken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 14:07   quote  deeplink  
Hier staat t onder andere:

In zon zelfde wedstrijd bij het Nederlands Elftal komt een verdediger achter de doellijn terecht en blijft daar zelfs geblesseerd liggen. Nu weet Oranje in een buitenspelsituatie te scoren. Afkeuren zou je in eerste instantie zeggen. Maar neen, de verdediger kan door het verlaten van het veld buitenspel niet veroorzaken. Ook niet als hij daar pijnlijk geblesseerd terecht komt. Hij is daar dan de laatste verdediger.

http://www.vvgemert.nl/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=958&Itemid=114
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 13:47 schreef Milo het volgende:

[..]

Die hoort niet bij het spel
Blijkbaar wel doordat de keeper de paal vast hield . Ik had er ook nog nooit van gehoord!
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 14:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Blijkbaar wel doordat de keeper de paal vast hield . Ik had er ook nog nooit van gehoord!
zie boven, die hoort er wel bij. Een verdediger kan niet achter de doellijn stappen en zich aan het spel onttrekken.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 14:07 schreef Stylzz het volgende:
Hier staat t onder andere:

In zon zelfde wedstrijd bij het Nederlands Elftal komt een verdediger achter de doellijn terecht en blijft daar zelfs geblesseerd liggen. Nu weet Oranje in een buitenspelsituatie te scoren. Afkeuren zou je in eerste instantie zeggen. Maar neen, de verdediger kan door het verlaten van het veld buitenspel niet veroorzaken. Ook niet als hij daar pijnlijk geblesseerd terecht komt. Hij is daar dan de laatste verdediger.

http://www.vvgemert.nl/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=958&Itemid=114
Maar dan nog: kongolo stond tussen de keeper en laatste verdediger in. Maar de regel is dat de bail vooruit gespeeld moet worden en dat gebeurt niet !
Dus dan is het geen buitenspel ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Dat snap ik maar dat een keeper een paal moet vasthouden had ik ook nooit van gehoord..
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 14:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar dan nog: kongolo stond tussen de keeper en laatste verdediger in. Maar de regel is dat de bail vooruit gespeeld moet worden en dat gebeurt niet !
Dus dan is het geen buitenspel ...
Dat de bal vooruitgespeeld moet worden klopt ook, knap dat ze dat ook konden zien.
Ze lullen er een puntje aan volgens mij :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 augustus 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Bal hoeft dus niet vooruit gespeeld te worden om een buitenspel situatie te creëren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur) 2-0









0.0132679