BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur) 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - maandag 24 augustus 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 13:05 schreef Barabas het volgende:

[..]

Scheelde anders verrekte weinig. Was het je overigens al opgevallen dat je de enige bent die er zo over denkt? Zou kunnen dat je ernaast zit he....
OnmogeLIJK!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 14:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar dan nog: kongolo stond tussen de keeper en laatste verdediger in. Maar de regel is dat de bail vooruit gespeeld moet worden en dat gebeurt niet !
Dus dan is het geen buitenspel ...
Als aanvalller kun je toch niet verder dan de achterlijn buitenspel staan. Erover dus niet. Waar zou je dan de vrije trap moeten nemen...? Wanneer de doelman de doelpaal vast heeft, sta je op één lijn en dus niet buitenspel...

Dat van de bal naar voren spelen is volgens mij niet waar, of het moet veranderd zijn, maar volgens mij maakt dat niet uit....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 12:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb ik NOOIT gezegd! Dat maakt jij er weer van :-0

En ik vind nog steeds dat ie geschorst had moeten worden, al is het maar alleen om zijn drang om een sliding in te zetten ter sprake te stellen.
Gelukkig maakte Gio gisteren zelf die opmerking betreft de sliding die Karsdorp inzette vlak voor rust waarbij de scheidsrechter een penalty had kunnen geven geven. Gelukkig deed ie het niet ...
Wat doe jij bij veldvoetbal? Voetbal is ook incasseren en uitdelen. Fysiek contact mag, mist je geen overtreding maakt. Ik vond het best meevallen, rood was te zwaar. Hij ging er echt niet in om die jongen wat aan te doen. Het was hooguit onhandig, maar dan nog vond ik het niet zo erg dat hij er rood voor had moeten krijgen..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 14:51 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat doe jij bij veldvoetbal? Voetbal is ook incasseren en uitdelen. Fysiek contact mag, mist je geen overtreding maakt. Ik vond het best meevallen, rood was te zwaar. Hij ging er echt niet in om die jongen wat aan te doen. Het was hooguit onhandig, maar dan nog vond ik het niet zo erg dat hij er rood voor had moeten krijgen..
Ten eerste vond ik het gewoon dom! Al die slidings die hij steeds maar weer doet, ook gisteren weer!
Godzijdank geen pingel tegen gekregen. Ten tweede had ik het goed gevonden voor Rick dat ie een schorsinkje kreeg, al is het maar dat ie er van leert ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 14:49 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Als aanvalller kun je toch niet verder dan de achterlijn buitenspel staan. Erover dus niet. Waar zou je dan de vrije trap moeten nemen...? Wanneer de doelman de doelpaal vast heeft, sta je op één lijn en dus niet buitenspel...

Dat van de bal naar voren spelen is volgens mij niet waar, of het moet veranderd zijn, maar volgens mij maakt dat niet uit....
De bal moet volgens mij altijd VOORUIT gespeeld worden om buitenspel te KUNNEN staan !!!!

Welke regels hanteer jij ????
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 14:40 schreef JanM het volgende:

[..]

OnmogeLIJK!
Is goed mogelijk , ben ik de eerste die het toe geeft !!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 14:12 schreef RenatoBos het volgende:
Dat snap ik maar dat een keeper een paal moet vasthouden had ik ook nooit van gehoord..
Ik ook niet en ik heb vaak gediscussieerd met de scheidsrechters ....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 15:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ten eerste vond ik het gewoon dom! Al die slidings die hij steeds maar weer doet, ook gisteren weer!
Godzijdank geen pingel tegen gekregen. Ten tweede had ik het goed gevonden voor Rick dat ie een schorsinkje kreeg, al is het maar dat ie er van leert ...
Wat een onzin. Een tackle is een onderdeel van het spelletje. Zolang je hem goed uitvoert, mag het. Nou, dat doet hij toch? Anders was hij wel geschorst geweest.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 15:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik heb vaak gediscussieerd met de scheidsrechters ....
oh, dan heb je vast gelijk....

koekoek, verder dan de paal = achterlijn, kun je toch niet buitenspel staan.... Als een keeper de paal vasthoudt, reikt hij toch tot aan de achterlijn, dus kan het nooit buitenspel zijn. Waarom ze het zo benoemen is mij wel een raadsel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door Arie.Klooster --
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 24 augustus 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 15:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De bal moet volgens mij altijd VOORUIT gespeeld worden om buitenspel te KUNNEN staan !!!!

Welke regels hanteer jij ????
Wauw zeker weten dat je met een piemeltje geboren bent? Het maakt niet uit waar je de bal heen speelt het gaat erom waar de ontvanger staat op moment van passen...
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 24 augustus 2015 - 15:48   quote  deeplink  
Hier meneer L lees nog is goed https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Buitenspel_(voetbal)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door Voetbalgek --
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 15:12 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

oh, dan heb je vast gelijk....

koekoek, verder dan de paal = achterlijn, kun je toch niet buitenspel staan.... Als een keeper de paal vasthoudt, reikt hij toch tot aan de achterlijn, dus kan het nooit buitenspel zijn. Waarom ze het zo benoemen is mij wel een raadsel...
Dan kan je wel buitenspel staan.
Als je jezelf onttrekt aan buitenspel, vervolgens toch het spel binnenkomt en de bal speelt, krijg je een indirecte vrije trap tegen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 15:42 schreef Voetbalgek het volgende:

[..]

Wauw zeker weten dat je met een piemeltje geboren bent? Het maakt niet uit waar je de bal heen speelt het gaat erom waar de ontvanger staat op moment van passen...
Een bal die terug gaat of breed wordt gelegd kan NOOIT een buitenspel situatie opleveren !!! ...
Daar heb je geen piemeltje voor nodig volgens mijn dochter , hahaha
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 15:48 schreef Voetbalgek het volgende:
Hier meneer L lees nog is goed https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Buitenspel_(voetbal)
Een speler staat ook niet in buitenspelpositie als hij zich op het moment van het spelen van de bal achter de bal bevindt. Een misvatting die hieruit is ontstaan is dat een speler enkel bestraft kan worden voor buitenspel wanneer de bal voorwaarts beweegt. Dit is echter niet correct: een speler kan immers voor de bal in buitenspelpositie staan op het ogenblik dat de bal achterwaarts gespeeld wordt en vervolgens teruglopen om de bal op te halen.

Dan heeft die terugspeel bal er toch geen ene reet meer mee te maken. De speler stond al buitenspel,
of de bal nu achterwaarts en voorwaarts wordt gespeeld .

Zeker een wikipedia buitenspelregel????
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 16:14   quote  deeplink  
Hier de officiele van de KNVB

KNVB Regel 11 Buitenspel.
De officiële tekst;
Buitenspelpositie
Buitenspel zijn als zodanig is geen overtreding.
Een speler bevindt zich in buitenspelpositie indien:
hij dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan de bal en de voorlaatste tegenstander.
Een speler bevindt zich niet in buitenspelpositie indien:
hij zich op zijn eigen speelhelft bevindt, of
hij gelijk staat met de voorlaatste tegenstander, of
hij gelijk staat met de laatste twee tegenstanders.
Strafbaar
Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij, op het moment dat de bal wordt geraakt of
gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de scheidsrechter, actief bij het spel is betrokken door:
in te grijpen in het spel, of
een tegenstander in diens spel te beïnvloeden, of
voordeel te trekken uit zijn buitenspelpositie.
Niet strafbaar
Een speler wordt niet voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij de bal rechtstreeks ontvangt uit:
een doelschop;
een inworp;
een hoekschop.
Overtredingen en straffen
In het geval van een strafbare buitenspelpositie kent de scheidsrechter een indirecte vrije schop toe aan de
tegenpartij, te nemen vanaf de plaats waar de overtreding plaatsvond. (zie Regel 13 - Plaats van de Vrije
Schop)
Onderstaand de meest eenvoudige / klassieke buitenspelsituaties.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 15:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dan kan je wel buitenspel staan.
Als je jezelf onttrekt aan buitenspel, vervolgens toch het spel binnenkomt en de bal speelt, krijg je een indirecte vrije trap tegen.
Een aanvaller die over de achterlijn gaat kan niet buitenspel staan omdat hij zich niet in het speelveld bevindt; een verdediger die over de achterlijn gaat, telt daarentegen wel mee in de beoordeling of iemand al dan niet buitenspel staat. Hoe het precies in de regels staat weet ik niet, maar zo was het wel altijd. Misschien dat het een keer veranderd is, maar zo was het altijd.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 16:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een speler staat ook niet in buitenspelpositie als hij zich op het moment van het spelen van de bal achter de bal bevindt. Een misvatting die hieruit is ontstaan is dat een speler enkel bestraft kan worden voor buitenspel wanneer de bal voorwaarts beweegt. Dit is echter niet correct: een speler kan immers voor de bal in buitenspelpositie staan op het ogenblik dat de bal achterwaarts gespeeld wordt en vervolgens teruglopen om de bal op te halen.

Dan heeft die terugspeel bal er toch geen ene reet meer mee te maken. De speler stond al buitenspel,
of de bal nu achterwaarts en voorwaarts wordt gespeeld .

Zeker een wikipedia buitenspelregel????
Klopt ook niet helemaal, want je moet de bal als een speler zien, en je moet op moment van spelen altijd achter twee spelers staan. Dus als je voorbij al je tegenstanders bent en dan de bal, waar je dan nog wel achter bent, krijgt toegespeeld, sta je wel degelijk buitenspel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door Arie.Klooster --
nr 10
 nr 10 - maandag 24 augustus 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 16:51 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Klopt ook niet helemaal, want je moet de bal als een speler zien, en je moet op moment van spelen altijd achter twee spelers staan. Dus als je voorbij al je tegenstanders bent en dan de bal, waar je dan nog wel achter bent, krijgt toegespeeld, sta je wel degelijk buitenspel.
Je hoeft absoluut niet achter twee spelers te staan. Wanneer je met zijn tweeën alle verdedigers voorbij bent en de man met de bal speelt hem voorwaarts of achterwaarts naar de medespeler die zich op het moment van spelen achter de bal bevindt, is het nooit buitenspel. (Wel even twee keer lezen).

Het achterwaarts spelen is een fabel, maar is ontstaan omdat wanneer de bal achterwaarts wordt gespeeld het overduidelijk is dat de man die hem ontvangt op het moment van spelen achter de bal stond. Maaaaaaarrrrrr, wanner hij zich toch voor de bal bevond en hij loopt terug naar de naar achter gespeelde bal is het natuurlijk wel buitenspel, omdat hij op het moment van spelen voor de bal bevond.

Dan: Kongolo staat wel degelijk buitenspel als het moment op de foto het moment is dat de bal van de voet van Kramer vertrekt. Zowel een verdediger als een aanvaller kunnen zich nooit aan het spel onttrekken door buiten het speelveld te gaan staan. Zou makkelijk zijn. Zet je gewoon een mannetje buiten de lijn achter de verdediging.
Barabas
 Barabas - maandag 24 augustus 2015 - 17:42   quote  deeplink  
2-0 klaar
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 16:49 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Een aanvaller die over de achterlijn gaat kan niet buitenspel staan omdat hij zich niet in het speelveld bevindt; een verdediger die over de achterlijn gaat, telt daarentegen wel mee in de beoordeling of iemand al dan niet buitenspel staat. Hoe het precies in de regels staat weet ik niet, maar zo was het wel altijd. Misschien dat het een keer veranderd is, maar zo was het altijd.
Als je als aanvaller daar gaat staan en je betrekt je niet bij het spel is het geen buitenspel.
Kom je binnen de lijnen en bemoei je je met het spel is t buitenspel.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 18:06   quote  deeplink  
Leuk die buitenspel regels ... Hahaha
VVout
 VVout - maandag 24 augustus 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Heb ook nog eens de wedstrijd terug gekeken en mij is opgevallen dat Kazim wel degelijk ernstig gehinderd is in de eerste helft. Eerste keer vast gehouden en op zijn schouder naar beneden gedrukt (2:12 videolink). Tweede keer in de rug gelopen terwijl hij de bal wou aannemen (2:30 videolink).

Bij Karsdorp had je hem op de stip kunnen leggen maar zijn linkervoet zat onder zijn bil en het rechterbeen heel ver ingetrokken en veel relaxter kan je een sliding niet maken of wel. Ook draaide Brown bewust naar dat been toe, daarvoor stond ie nog van de bal af. Wie tikt hier wie bewust aan (2:59 videolink)?

Kongolo buitenspel daar heeft Stylzz zich uitvoerig aan uitgeweid, dus ook niet waar.

Ja het had erger gekunt, maar zeg nou niet dat we de overwinning aan de scheids te danken hebben.

Gewoon ff zelf kijken en dan een voor Feyenoord zo gunstig mogenlijke eindconclusie trekken.

http://www.dailymotion.com/video/x32scjf_23-08-2015-samenvatting-feyenoord-vitesse_sport
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 augustus 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 18:25 schreef VVout het volgende:
Bij Karsdorp had je hem op de stip kunnen leggen maar zijn linkervoet zat onder zijn bil en het rechterbeen heel ver ingetrokken en veel relaxter kan je een sliding niet maken of wel. Ook draaide Brown bewust naar dat been toe, daarvoor stond ie nog van de bal af. Wie tikt hier wie bewust aan (2:59 videolink)?
tja, Karsdorp trok zijn been in, maar dat betekent niet dat hij geen overtreding maakte. Hij raakt hem wel degelijk en speelt absoluut niet de bal. Ik zie Brown trouwens geen rare beweging maken o.i.d. Voor zover ik het kan zien is het een 100% strafschop.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 18:25 schreef VVout het volgende:
Heb ook nog eens de wedstrijd terug gekeken en mij is opgevallen dat Kazim wel degelijk ernstig gehinderd is in de eerste helft. Eerste keer vast gehouden en op zijn schouder naar beneden gedrukt (2:12 videolink). Tweede keer in de rug gelopen terwijl hij de bal wou aannemen (2:30 videolink).

Bij Karsdorp had je hem op de stip kunnen leggen maar zijn linkervoet zat onder zijn bil en het rechterbeen heel ver ingetrokken en veel relaxter kan je een sliding niet maken of wel. Ook draaide Brown bewust naar dat been toe, daarvoor stond ie nog van de bal af. Wie tikt hier wie bewust aan (2:59 videolink)?

Kongolo buitenspel daar heeft Stylzz zich uitvoerig aan uitgeweid, dus ook niet waar.

Ja het had erger gekunt, maar zeg nou niet dat we de overwinning aan de scheids te danken hebben.

Gewoon ff zelf kijken en dan een voor Feyenoord zo gunstig mogenlijke eindconclusie trekken.

http://www.dailymotion.com/video/x32scjf_23-08-2015-samenvatting-feyenoord-vitesse_sport
Tja, je kan alles goed blijven praten naar jouw straatje ...
VVout
 VVout - maandag 24 augustus 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 18:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tja, Karsdorp trok zijn been in, maar dat betekent niet dat hij geen overtreding maakte. Hij raakt hem wel degelijk en speelt absoluut niet de bal. Ik zie Brown trouwens geen rare beweging maken o.i.d. Voor zover ik het kan zien is het een 100% strafschop.
Ik vind het wel overdreven hoor, maar Karsdorp had beter gewoon mee kunnen lopen met Brown naar de achterlijn. De snelheid waarmee Brown aangelopen kwam had hij er niet veel meer mee kunnen doen denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door VVout --
VVout
 VVout - maandag 24 augustus 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 18:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja, je kan alles goed blijven praten naar jouw straatje ...
Mijn straatje heet Feyenoord L. heb voor de rest met de andere club niets.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 augustus 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 18:47 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik het wel overdreven hoor, maar Karsdorp had beter gewoon mee kunnen lopen met Brown naar de achterlijn. De snelheid waarmee Brown aangelopen kwam had hij er niet veel meer mee kunnen doen denk ik.
Dat sowieso ja. Geen reden zo'n risico te nemen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 18:47 schreef VVout het volgende:

[..]

Mijn straatje heet Feyenoord L. heb voor de rest met de andere club niets.
Die van hem lijdensweg dus dat verklaard een hoop..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 18:47 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik vind het wel overdreven hoor, maar Karsdorp had beter gewoon mee kunnen lopen met Brown naar de achterlijn. De snelheid waarmee Brown aangelopen kwam had hij er niet veel meer mee kunnen doen denk ik.
Dat is het PROBLEEM van Karsdorp , veel te snel een sliding willen maken!
Is een vorm van geen vertrouwen hebben vind ik ...
Els
 Els - maandag 24 augustus 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:40 schreef RenatoBos het volgende:
Harde werkers harde werkers, het is niet om aan te zien, o wat was het slecht.

WAT EEN BULLSHIT ALLEMAAL..

Als ik creativiteit of te uniek wil zien had ik wel voor Ajaks geworden, ik hou juist van dat harde werken van die mouwen opstropen. Daarom ben ik Feyenoorder. Daar kom ik voor naar het stadion..
Verkeerd argument.
Ik zou het gewoon houden op: als ik kunstjes wil zien, ga ik wel naar het circus.
Els
 Els - maandag 24 augustus 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:
T was slecht en t was niet om aan te gluren. Hoera je hebt 3 drie punten.

Ik vond t echt tenenkrommend slecht. Als ik hard werken wil kijken, ga ik wel naar de bouw.

De balans is nu weg. Maar goed, een ieder moet maar blij worden van wat ie wil.
Ik ben blij met de drie punten. De rest was kut.
Het moet heel snel beter, want anders loop je binnenkort tegen een zeperd aan.
Els
 Els - maandag 24 augustus 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 13:47 schreef Milo het volgende:

[..]

Die hoort niet bij het spel
Zonder toestemming van de scheidsrechter veld verlaten. Hoor je er nog gewoon bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door Els --
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 augustus 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Het moet heel snel beter huilie huil en het wordt weer niks, snorrie roept ook weer wat maar even die jaja ik hef het vingertje. Verleden seizoen , hadden we recht van spreken en waren wij teleurgesteld correct. Maar we hadden toen geen goede bank, geen spits en wat oude verdedigers. Maar nu jongens kom op . Botteghin.
V der eijden,Kramer,elia,Kuijt, vejnovic, Hahn, kijk de topics maar na wewilden deze spelers, en nu hebben we ze binnen. Mits goed neergezet door Gio gaat dit team meedoen voor de landstitel. Ja ik durf dit te zeggen DIT TEAM DOET MEE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door piet de paler --
windoweyes
 windoweyes - maandag 24 augustus 2015 - 23:17   quote  deeplink  
We spelen inderdaad slecht en hebben 9 punten uit 3 wedstrijden.
Kan je nagaan wat er straks gaat gebeuren als het gaat lopen en we goede wedstrijden beginnen te spelen....
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 augustus 2015 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 23:17 schreef windoweyes het volgende:
We spelen inderdaad slecht en hebben 9 punten uit 3 wedstrijden.
Kan je nagaan wat er straks gaat gebeuren als het gaat lopen en we goede wedstrijden beginnen te spelen....
Zal Gio wel snel wat wijzigingen moeten gaan doorvoeren wil het gaan lopen ...
tomson
 tomson - dinsdag 25 augustus 2015 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 08:53 schreef legrande het volgende:

[..]

Ben je dronken geweest Barabas. Met van der Heijden achterin en Bottighin staat de verdediging als een huis. Yuppp !
tomson
 tomson - dinsdag 25 augustus 2015 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan van der Heijden maar aan die lomperds zoals Immers en Kazim die werkelijk nog geen deuk in een pakje boter kunnen trappen , je moet wel creativiteit op het middenveld hebben ...
Daarom blijf ik het zonder vinden dat Ziyech niet in de kuip speelt.
Misschien ruilen met Toornstra en Immers ??? Fc Twente heeft wat meer bikkels nodig en Feyenoord wat meer creativiteit !!!
Denk je nu echt dat Twente niet beter kan doen dan Toornstra en Immers (+evt. nog een zakje geld) voor hun beste speler ? Zyech kunnen ze makkelijk naar Italië of Spanje brengen man. Ze hebben niet zoveel te willen namelijk bij onze oosterbuurtjes. Harde valuta moet er gegenereerd worden,,niet 2 hagenezen die de beloftes bij hun laatste club nooit ingelost hebben (volgens de geleerden ) En Toornstra een bikkel ? Wanneer hebbie dat dan gezien L ? Hoe jij t ooit tot "rentenier" geschopt zou moeten hebben is mij ook nog steeds een raadsel hahaha....
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 02:06 schreef tomson het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat Twente niet beter kan doen dan Toornstra en Immers (+evt. nog een zakje geld) voor hun beste speler ? Zyech kunnen ze makkelijk naar Italië of Spanje brengen man. Ze hebben niet zoveel te willen namelijk bij onze oosterbuurtjes. Harde valuta moet er gegenereerd worden,,niet 2 hagenezen die de beloftes bij hun laatste club nooit ingelost hebben (volgens de geleerden ) En Toornstra een bikkel ? Wanneer hebbie dat dan gezien L ? Hoe jij t ooit tot "rentenier" geschopt zou moeten hebben is mij ook nog steeds een raadsel hahaha....
Nou Toornstra 'bikkelt' dan dat ie voetbalt ...Als ie meer zou voetballen had ik geen twijfels in hem. Maar ik denk gewoon dat Fc Twente meer aan types Immers en Toornstra nodig hebben en wij een type Ziyech ...
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:09   quote  deeplink  
ZE willen vast ruilen...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:45   quote  deeplink  
Nooit..!!!!! Dat ie beide poten breekt die Ziyech..
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Haha!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 09:45 schreef RenatoBos het volgende:
Nooit..!!!!! Dat ie beide poten breekt die Ziyech..
Dat hoop ik bij Immers en Kazim , dus wat is het verschil?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat hoop ik bij Immers en Kazim , dus wat is het verschil?
Dat jij geen Feyenoorder bent en ik wel..😉
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat jij geen Feyenoorder bent en ik wel..😉
Heeft er NIKS mee te maken, ANTI voetballers mogen van mij allemaal hun benen breken !! Niet om aan te zien ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:08   quote  deeplink  
Breek je benen dan..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:08 schreef RenatoBos het volgende:
Breek je benen dan..
Voetballers!! Lees probleem??
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voetballers!! Lees probleem??
Joh jij kan toch ook wel een balletje trappen..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Joh jij kan toch ook wel een balletje trappen..(?)
Golf en tennis balletjes ja ... En vroeger Lacrosse !
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Golf en tennis balletjes ja ... En vroeger Lacrosse !
Haha ja deze was te verwachten..😂
Milo
 Milo - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Houd iedereen toch ff de muil! 3 wedstrijden 9 punten! Het is ook nooit goed! uit statistieken van afgelopen seizoen waren wij de dominantste ploeg van de eredivisie.
Nou wat heeft dat opgeleverd? Helemaal niks! We verloren gvd nog met 4-1 een paar maanden geleden van Vitesse nu win je en lopen jullie te zeiken! jullie zijn jankerds en tonen jodengedrag! oelewappers!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus 2015, 16:45 uur) 2-0









0.0116288