|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Joho Peter Bosz.........hahahahahahaha gaat het echt niet worden.....Bufnukkel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima zo, zo zullen ze in ieder geval blijven snappen dat er nog werk te doen is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Joho Peter Bosz.........hahahahahahaha gaat het echt niet worden.....Bufnukkel Bijzonder, normaal altijd roepen dat die hele voorbereiding en die oefenpotjes niks zeggend zijn. Maar om Bosz af te zeiken kom je graag even van je troon? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:15 schreef remco k het volgende:[..] Bijzonder, normaal altijd roepen dat die hele voorbereiding en die oefenpotjes niks zeggend zijn. Maar om Bosz af te zeiken kom je graag even van je troon? Nee hoor...ben nooit voorstander van Bosz geweest en dat heeft niks met zijn Feijenoord verleden te maken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:17 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee hoor...ben nooit voorstander van Bosz geweest en dat heeft niks met zijn Feijenoord verleden te maken Ik benoem Feyenoord helemaal niet. Jij hebt het niet op Bosz, Maar bent altijd de persoon geweest die afgeeft op die oefenpotjes. En juist daar ga je nu je mening over Bosz nog even geven.. Dat soort dingen is normaal niets voor jou.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:22 schreef oogdremco k het volgende:[..] Ik benoem Feyenoord helemaal niet. Jij hebt het niet op Bosz, Maar bent altijd de persoon geweest die afgeeft op die oefenpotjes. En juist daar ga je nu je mening over Bosz nog even geven.. Dat soort dingen is normaal niets voor jou.. Liefling () en AFC hoor je op te rollen als Ajax zijnde .....faal je daar in dan ben je niet de beoogde trainer. Hein Vanhaezebrouck was dit niet overkomen, daar heb ik meer vertrouwen in dan in die Bosz die niks op zijn palmares heeft staan >>>>>> Fuck die Bosz >>>> Ajax onwaardig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Liefling () en AFC hoor je op te rollen als Ajax zijnde .....faal je daar in dan ben je niet de beoogde trainer. Hein Vanhaezebrouck was dit niet overkomen, daar heb ik meer vertrouwen in dan in die Bosz die niks op zijn palmares heeft staan >>>>>> Fuck die Bosz >>>> Ajax onwaardig En je doet dus precies dat wat je zelf altijd veroordeelt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:14 schreef remco k het volgende:Prima zo, zo zullen ze in ieder geval blijven snappen dat er nog werk te doen is.. Hier ben ik het volledig mee eens! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mooi dan ben ik de eerste.....opbokken met die Bosz |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Allemaal een vanille ijsje na de afgang .??
Fuck off stroh rum 80% voor de aftrap kut Bosz |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bent nooit de eerste.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:17 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee hoor...ben nooit voorstander van Bosz geweest en dat heeft niks met zijn Feijenoord verleden te maken Ik wel! En ik ben er van overtuigd, dat het wel goed gaat komen. Dat noemen we iemand een eerlijke kans geven. Wel vind ik, dat Ajax ALTIJD van iedere amateurclub behoort te winnen. Dit is uitermate slecht voor het zelfvertrouwen van de spelers. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:14 schreef remco k het volgende:Prima zo, zo zullen ze in ieder geval blijven snappen dat er nog werk te doen is.. Dit ben ik beslist wel met je eens. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zoals al eerder aangegeven had Johnnie maar gehaald |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Johnny Hoogerland of Johnny Jordaan? ;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Jaartje ouder maar pak hem wel weer op. Utreg-Psv 1-0 bin rust Proost |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Lekker hoor. Proost:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Had beter mijn bek kunnen houden;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat het meteen 1-1 wordt slome :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oppassen jij hé of ik maak ketchup van een bekend merk van je ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Verveel me de pleuris....wat een saaie pot zeg |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Kan ik er alleen maar door op vooruit gaan. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Kut. Maar goed Psv heeft zelden problemen met Utrecht. Die spelen alleen tegen ons vol gas. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV niet overtuigend hoor. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Eerste punten zijn weer binnen voor PSV in een lastige uitwedstrijd. Lekker begin van de competitie voor hen. Redelijk gestolen overwinning. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Standaard toch?
Maareh, met Bosz aan het roer gaan wij pisv zelf pijn doen!
5-1 winnen thuis en uit heel vies 2-3 door een pingel |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 09:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Standaard toch? Maareh, met Bosz aan het roer gaan wij pisv zelf pijn doen! 5-1 winnen thuis en uit heel vies 2-3 door een pingel Optimist haha. Ik hoop dat je gelijk krijgt :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik denk dat Feyenoord een zeer goed seizoen gaat draaien. Zij zijn een serieuze titelkandidaat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 13:07 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik denk dat Feyenoord een zeer goed seizoen gaat draaien. Zij zijn een serieuze titelkandidaat. Mooi dat maakt het spannender.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Het juichen wordt ook steeds gekker Elia met een scheen beschermer in z'n bek ..kan het nog gekker |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Oh zeker. Het houdt de top 3 scherp. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De kakkies zijn goed begonnen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik volg het slechts via teletekst. Ik kijk niet naar de wedstrijd. Maar PSV en Feyenoord zijn dit weekeinde opgezadeld met allebei een lastige uitwedstrijd, die ze zomaar hadden kunnen verliezen of gelijkspelen. Een prettig idee voor die clubs dat ze zo'n wedstrijd zonder kleerscheuren doorkomen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Ja het kan gekker..gewoon nog een keer |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Zo... dat gaat hard. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Speelt Feyenoord zo goed of is FC Groningen zo zwak? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Feijenoord speelt erg goed |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Yup, veel druk. Die Jorgensen is echt 10 keer beter als Kramer. Voetbalt veel meer mee en zorgt echt voor dreiging en ruimte voorin. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|