|
|
Loetje
|
|
|
Nou zeg. Voor het eerst in 2007 dat ze in La Liga hier winnen. Zag het het eerste half uur niet naar uit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Suárez, wat zie ik die graag weer in het rood-witte shirt spelen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook dit was gisteravond een heerlijke pot. Dat Barca toont toch ook wel veel veerkracht te hebben hoor. En inderdaad, Suarez wel echt verschrikkelijk goed gister. Die komt dit seizoen wel van ver want heeft ook een ongekende dip gekend.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die eerste goal van Suarez was wel fenomenaal goed hoor. Met heel veel gevoel in het uiterste hoekje van de kruising gelegd. Die vrije trap van Messi trouwens ook niet slecht. Die bal kwam als een baksteen omlaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 januari 2018 - 10:32 schreef Eide het volgende:Die eerste goal van Suarez was wel fenomenaal goed hoor. Met heel veel gevoel in het uiterste hoekje van de kruising gelegd. Die vrije trap van Messi trouwens ook niet slecht. Die bal kwam als een baksteen omlaag. Gister echt dik verwend met heel veel hele mooie goals.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer een kutmoment van die boeren |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
1-1 bij Heracles tegen PSV. Overtreding van Arias in de 16. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Open pot voetbal nu. PSV wil de 1-2 maken, Heracles maakt dankbaar gebruik van de ruimtes. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV in de problemen, nu een overwicht voor Heracles. Ik vrees voor de counter eerlijk gezegd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2018 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Luuk de Jong is sinds dat eerste seizoen bij PSV ook geen moment echt goed weer geweest. Kan voor open doel vrij inkoppen. Goede redding Castro maar die mag geen enkele kans hebben. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Verbazingwekkend hoeveel geluk ze altijd weer hebben |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is niet normaal meer. Wat een doodvallersclub is dat zeg |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pfff, De Jong met de 1-2 in de 93e minuut... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik kom net binnen van een maandje weg (oude werk). Zie op teletekst de glorieuze overwinning van Ajax en dat maakt me zeer blij. Ik zal straks alle commentaar van jullie lezen in het wedstrijd-topic.
En dan lees ik ook op teletekst over PSV: in de 45+1 minuut en in de 90+3 minuut.
En iedereen (buiten Amsterdam) maar roepen "lucky Ajax"... Whahahaha. Je moet maar lef hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2018 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 18:47 schreef Pietje het volgende:Ik kom net binnen van een maandje weg (oude werk). Zie op teletekst de glorieuze overwinning van Ajax en dat maakt me zeer blij. Ik zal straks alle commentaar van jullie lezen in het wedstrijd-topic. En dan lees ik ook op teletekst over PSV: in de 45+1 minuut en in de 90+3 minuut. En iedereen (buiten Amsterdam) maar roepen "lucky Ajax"... Whahahaha. Je moet maar lef hebben. Whahaha inderdaad! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Eindhoven maar aan Duistland verkopen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar kan ik me volledig in vinden ;-) |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Voor de liefhebbers.. Heerlijke wedstrijd aan de gang tussen lyon en psg |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ik bedoelde meer op doorgebroken speler in het strafschopgebied nerhalen was rood en strafschop. Dsat is nu geel en strafschop. Buiten strafschopgebied is dit nog steeds rood
lol beetje late reactie :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 januari 2018 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 - 17:25 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik bedoelde meer op doorgebroken speler in het strafschopgebied nerhalen was rood en strafschop. Dsat is nu geel en strafschop. Buiten strafschopgebied is dit nog steeds rood lol beetje late reactie :) Doorgebroken in het strafschopgebied is nig steeds rood |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Nee die regel is aangepast. Die dubbele straf is er niet meer, alleen als er geen intentie is om de bal te spelen is het rood, maar dat is overal op het veld het geval. Ook is het tegenhouden van de bal met je handen, zoals Suarez ooit deed ook gewoon nog rood
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 januari 2018 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Er is geloot voor de Nations league. Gaan we weer af als een gieter natuurlijk
Divisie A: Groep 1: Nederland, Frankrijk, Duitsland Groep 2: België, Zwitserland, IJsland Groep 3: Portugal, Italië, Polen Groep 4: Spanje, Engeland, Kroatië
Divisie B Groep 1 Tsjechië, Oekraïne, Slowakije Groep 2 Turkije, Zweden, Rusland Groep 3 Noord-Ierland, Bosnië-Herzegovina, Oostenrijk Groep 4 Denemarken, Ierland, Wales
Divisie C Groep 1 Israël, Albanië, Schotland Groep 2 Estland, Finland, Griekenland, Hongarije Groep 3 Cyprus, Bulgarije, Noorwegen, Slovenië Groep 4 Litouwen, Montenegro, Servië, Roemenië
Divisie D Groep 1 Andorra, Kazachstan, Letland, Georgië. Groep 2 San Marino, Moldavië, Luxemburg, Wit-Rusland Groep 3 Kosovo, Malta, Faeröer Eilanden, Azerbeidzjan Groep 4 Gibraltar, Liechtenstein, Armenië, Macedonië |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 januari 2018 - 14:05 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Nee die regel is aangepast. Die dubbele straf is er niet meer, alleen als er geen intentie is om de bal te spelen is het rood, maar dat is overal op het veld het geval. Ook is het tegenhouden van de bal met je handen, zoals Suarez ooit deed ook gewoon nog rood Doorgebroken speler neer halen is 9 van de 10 x zonder intentie de bal te spelen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 24 januari 2018 - 15:29 schreef Jaccio het volgende:Er is geloot voor de Nations league. Gaan we weer af als een gieter natuurlijk Divisie A: Groep 1: Nederland, Frankrijk, Duitsland Groep 2: België, Zwitserland, IJsland Groep 3: Portugal, Italië, Polen Groep 4: Spanje, Engeland, Kroatië Divisie B Groep 1 Tsjechië, Oekraïne, Slowakije Groep 2 Turkije, Zweden, Rusland Groep 3 Noord-Ierland, Bosnië-Herzegovina, Oostenrijk Groep 4 Denemarken, Ierland, Wales Divisie C Groep 1 Israël, Albanië, Schotland Groep 2 Estland, Finland, Griekenland, Hongarije Groep 3 Cyprus, Bulgarije, Noorwegen, Slovenië Groep 4 Litouwen, Montenegro, Servië, Roemenië Divisie D Groep 1 Andorra, Kazachstan, Letland, Georgië. Groep 2 San Marino, Moldavië, Luxemburg, Wit-Rusland Groep 3 Kosovo, Malta, Faeröer Eilanden, Azerbeidzjan Groep 4 Gibraltar, Liechtenstein, Armenië, Macedonië Ik denk dat je wel kan stellen dat we bij de volgende mogelijke editie van de Nations League we in Divisie B spelen. Tegenover Frankrijk en Duitsland ga je flink ten onder met het huidige Nederlands elftal. En uiteraard zitten we weer in de zwaarste poule van de vier. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Whahahaha Nederland-Duitsland. Geweldig!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 januari 2018 - 16:44 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik denk dat je wel kan stellen dat we bij de volgende mogelijke editie van de Nations League we in Divisie B spelen. Tegenover Frankrijk en Duitsland ga je flink ten onder met het huidige Nederlands elftal. En uiteraard zitten we weer in de zwaarste poule van de vier. Het kan simpelweg niet zwaarder! |
|
|
|
|
aaadjuh
|
|
|
En dat jaar erop naar Divisie C. Tsjechie, Rusland, Turkije en Zweden bijvoorbeeld win je ook niet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het veld in Utrecht is dramatisch slecht. Daar valt de 1e goal door. Dat beloofd weinig goeds voor aankomend weekend. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Janssen ook gewoon zeggen dat ze er zondag bog een schepje bovenop gaan doen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Wat moet ie dan zeggen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je kan toch niet zeggen dat je zondag nog meer kan brengen dan vandaag? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens vind ik het oprecht leuk dat van Persie weer op de nl velden rondhuppelt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Hoezo niet? Hij bedoeld gewoon beetje van. Vandaag gelijk zondag klappen we er volop en gaan we voor de 3 punten. Dat is gewoon puur voor de bune, meer dan logisch lijkt me. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Had allang niet meer het idee dat die nog iets gingen doen, zeker na zondag niet.
Maar goed, 3e plek en de beker is een prima seizoen voor Feyenoord. Puntenachterstand is iedereen straks toch weer vergeten. En 3e plek lijkt me nog realistisch. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En Judas Vermeer van de bank in rotterdam naar de bank in Brugge. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dacht dat die nog niet bij de selectie zat vandaag? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Was al z'n tweede potje vanaf de veldtribune. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Is Vermeer naar Brugge joh? Had ik niet eens meegekregen. Good for him. Grijpt zijn kans daar nog wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
O17 met 5-0 gewonnen van de kakkies. O19 pijnlijk met 2-4 uitgeschakeld voor de beker door Emmen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Twente gaandeweg wat sterker geworden met een paar kansjes, maar is enorm kwetsbaar in de omschakeling. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voor de beker tegen ons gingen ze na rust pas eens voetballen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Twente veel sterker dan PSV na rust. Maar het zit PSV gewoon dit seizoen altijd mee. Nu leggen ze de druk op ons met een uitwedstrijd tegen onze angstgegner |
|
|
|