|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV nu met 5 verdedigers en 2 controleurs... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die worden kampioen. Zit echt teveel mee |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Het is bizar, maar ze pakken toch weer 3 punten met dat anti voetbal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Afbraakvoetbal, ongeorganiseerd, geen risico. En toch scoren ze op de meest bizarre momenten en tegenstanders missen talloze kansen. Wat haat ik dat zooitje daar |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Twente ging va banque spelen, maar deden dat lachwekkend slecht. De laatste 5 minuten was het open huis achterin bij de ponies. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind de kritiek van Verbeek wel eens een keer goed. Defensief ingesteld spelen tegen Twente dat 15e staat als koploper. Dan speel je niet om wat leuks te laten zien. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Denk niet dat iemand bij PSV daar een fuck omgeeft. Zo lang ze bovenaanstaan dan. 3x verliezen en de paniek breekt uit. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Volkomen terecht dat ze een keer in de media onderuit gehaald worden. Zo laf, hier zou ik zelfs niet blij mee zijn als "supporter" zijnde.
1 x een tikkie is genoeg om het in te laten storten daar, maar als wij vandaag niet winnen dan krijgen ze weer een BOOST. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 - 21:06 schreef Loetje het volgende:Twente veel sterker dan PSV na rust. Maar het zit PSV gewoon dit seizoen altijd mee. Nu leggen ze de druk op ons met een uitwedstrijd tegen onze angstgegner Klopt helemaal Loetje. Je vraagt je af wanneer die mazzel-stroom van PSV eens opdroogt. Bah! Bah! Bah!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 januari 2018 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Verbeek hekelt 'schijtbakkenvoetbal' PSV: 'Zie liever Ajax en AZ spelen'
Gertjan Verbeek vindt PSV het aanzien niet waard. De trainer van FC Twente maakte de Eredivisie-koploper met de grond gelijk na de 0-2 in Enschede.
"Ik denk dat wij heel aardig aan de wedstrijd begonnen. Je kunt bij PSV druk gaan zetten op de zestien, maar dat is je eigen graf graven. Ze staan niet voor niets bovenaan", zegt Verbeek bij FOX Sports. "Je kunt het van PSV ook hartstikke laf vinden. Vanaf de eerste minuut speelt Schwaab er een heel eind achter. Isimat zie je bijna nooit het middenveld in dribbelen. Ze blijven maar rondspelen." "Waarom zouden wij er heel veel energie in steken om druk te zetten? Dat willen ze graag", vervolgt Verbeek. "Zij zijn de kampioen en wij staan bijna onderaan. Natuurlijk zakken wij dan terug, maar PSV doet dat ook. Dat hebben ze de hele tweede helft gedaan. Op een gegeven moment stelden ze zes verdedigers op. Dan zijn jullie wel poeslief voor PSV, daar mag wel eens meer kritiek op komen." "Het is natuurlijk schijtbakkenvoetbal", briest Verbeek. "Het is niet om aan te gluren. Ik zie liever Ajax en AZ voetballen. Maar zij stappen lachend de bus in, dus dat begrijp ik wel. Maar ik hoor: 'jullie hebben Twente lang in leven gelaten'. Maar wij hebben PSV ook in leven gehouden. Ze hebben voetballend bijna geen kansen gecreëerd. En zij staan bovenaan."
bron |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou gun ik psv helemaal niks. Maar wat zit de scheids er toch al twee keer gigantiamsch naast bij Feyenoord psv. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Arbitrage hier wordt met de week erger hier. Ongelooflijk! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bij AZ - Zwolle vond ik rood ook overdreven. Volgens mij was dat ook geen 100% scoringskans |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Het ergste is dat je met deze wedstrijden in de beker dan ook nog eens videoarbitrage tot je beschikking had. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Leek mij ook inderdaad. Bovendien ging de bal naar buiten en dan wordt er vaak geen rood gegeven. Ik kan wel begrijpen waarom hij het wel doet. Maar ja... 't Zit PEC vaak niet mee dit seizoen wat rode kaarten betreft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 februari 2018 - 19:15 schreef NatjosFC het volgende:[..] Leek mij ook inderdaad. Bovendien ging de bal naar buiten en dan wordt er vaak geen rood gegeven. Ik kan wel begrijpen waarom hij het wel doet. Maar ja... 't Zit PEC vaak niet mee dit seizoen wat rode kaarten betreft. Ze moeten eens gaan beseffen wat rood is en wat niet. Rood krijg je als je iets volkomen belachelijks flikt. Boer maakt een overtreding en bal is zover naar buiten dat de kans dat de grens een hersenschudding krijgt groter is dan dat het een goal wordt. Maar nee, weer rood. En wedstrijd verneukt. Wat vind ik Nijhuis een nare man zeg! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 februari 2018 - 06:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het ergste is dat je met deze wedstrijden in de beker dan ook nog eens videoarbitrage tot je beschikking had. Hoe meer daar gebruik van gemaakt wordt, hoe vreemder het soms wordt. In Duitsland dit jaar ook al van die rare gevallen in het bijzijn van de videoscheidsrechter |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 01 februari 2018 - 22:55 schreef Loetje het volgende:[..] Ze moeten eens gaan beseffen wat rood is en wat niet. Rood krijg je als je iets volkomen belachelijks flikt. Boer maakt een overtreding en bal is zover naar buiten dat de kans dat de grens een hersenschudding krijgt groter is dan dat het een goal wordt. Maar nee, weer rood. En wedstrijd verneukt. Wat vind ik Nijhuis een nare man zeg! Mee eens. Alleen dat een rode kaart de wedstrijd verneukt vind ik geen tegenargument in dat soort zaken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 februari 2018 - 22:58 schreef NatjosFC het volgende:[..] Mee eens. Alleen dat een rode kaart de wedstrijd verneukt vind ik geen tegenargument in dat soort zaken. Wel degelijk. Het is geen rode kaart dus blijf je met 11 tegen 11 spelen met een 2-1 achterstand. Met 10 man een achterstand goed maken is een heel stuk pittiger |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een toeval dat die Havenslaven weer thuis spelen.... |
|
|
|
|
guusje
|
|
|
misschien een optie om voortaan vanaf de kwartfinale een uit en thuis wedstrijd te spelen?! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Sowieso! Daar ben ik al heel lang voorstander van. En heel eerlijk, van mij mag het toernooi ober 5 rondes uit en thuis gaan. 18 Eredivisieclubs tegen de 14 beste van de JL. Het is mooi en prachtig voor amateurs, maar die kunnen nooit zo'n toernooi winnen. Dan heb je 4 knock out rondes en het stadion voor de finale gewoon loten. Maargoed, dromen zijn bedrog he |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ik weet niet of dat een goed idee is. Dit toernooi mist alles.. Sfeer, spanning, beleving. Vind ik tenminste hoor. Kan mij met de huidige opzet niet snel genoeg afgelopen zijn dit toernooi.
De opzet op een andere manier veranderen zou ik een betere optie vinden. Top 7 eredivisie en top 7 België, maak daar een bekertoernooi van. (Gecombineerd met jouw idee om een uit en thuiswedstrijd te spelen).
Laat dan de, met alle respect, wat lager geklasseerde ploegen strijden om die knvb cup. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 februari 2018 - 09:51 schreef Loetje het volgende:[..] Sowieso! Daar ben ik al heel lang voorstander van. En heel eerlijk, van mij mag het toernooi ober 5 rondes uit en thuis gaan. 18 Eredivisieclubs tegen de 14 beste van de JL. Het is mooi en prachtig voor amateurs, maar die kunnen nooit zo'n toernooi winnen. Dan heb je 4 knock out rondes en het stadion voor de finale gewoon loten. Maargoed, dromen zijn bedrog he Dat ben ik totaal met je eens. In praktisch alle buitenlandse competities heb je in het bekertoernooi een thuis- en een uitwedstrijd. Dat is eerlijk. Bij ons, met maar één wedstrijd per ronde, heeft de thuisspelende club een onaanvaardbaar voordeel. En hoe toevallig is het dat Feyenoord in zo'n 95% van de wedstrijden in de loop der jaren een thuiswedstrijd heeft geloot?! Dan ook nog eens de finale elk jaar in de wastobbe...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 februari 2018 door Pietje -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 februari 2018 - 17:11 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik totaal met je eens. In praktisch alle buitenlandse competities heb je in het bekertoernooi een thuis- en een uitwedstrijd. Dat is eerlijk. Bij ons, met maar één wedstrijd per ronde, heeft de thuisspelende club een onaanvaardbaar voordeel. En hoe toevallig is het dat Feyenoord in zo'n 95% van de wedstrijden in de loop der jaren een thuiswedstrijd heeft geloot?! Dan ook nog eens de finale elk jaar in de wastobbe... Pieterman, je weet toch dat we daar niets van mogen zeggen? Dan zijn we de calimero's van lucky Ajax...
Dus laat maar en lach je gewoon stuk om het 'voetbal' dat ze de komende 18 jaar spelen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zelfde geldt voor dat pisvolk uit aidshoven trouwens. Wat een mietjes hoe die spelen. Bovenaan ja, maar ik zou niet gerust zijn als supporter met hoe ze spelen en zeker niet trots! De Boer speelde dan misschien saai, maar hun spannen de kroon dit seizoen.
Als wij eenmaal draaien onder Ten Hag, slopen we iedereen.
Younes weer terug, hunter topfit en tig toppers in het elftal die een potje kunnen breken. Komt goed jongens! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 februari 2018 - 17:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Pieterman, je weet toch dat we daar niets van mogen zeggen? Dan zijn we de calimero's van lucky Ajax... Dus laat maar en lach je gewoon stuk om het 'voetbal' dat ze de komende 18 jaar spelen 18 jaar maar? :) Het was maar een bescheiden voorbeeldje van mazzel hebben... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 februari 2018 - 17:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Zelfde geldt voor dat pisvolk uit aidshoven trouwens. Wat een mietjes hoe die spelen. Bovenaan ja, maar ik zou niet gerust zijn als supporter met hoe ze spelen en zeker niet trots! De Boer speelde dan misschien saai, maar hun spannen de kroon dit seizoen. Als wij eenmaal draaien onder Ten Hag, slopen we iedereen. Younes weer terug, hunter topfit en tig toppers in het elftal die een potje kunnen breken. Komt goed jongens! Ik deel je optimisme! :) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ja kan de bak spelen de de man raken, dan was er misschien niet de intentie. Als je iemand gewoon van achter neermaait, is dat duidelijk. Idd misschien is dat 9 van de 10 keer het geval, maar die ene keer dat het niet zo is, dan hoeft het geen rood te zijn. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Ja die kutjes krijgen de kwartfinale thuis en nu de willempies in de halve finale thuis en ook nog eens de finale thuis !!! sorry dit is gewoon een schande hoe bevoordeel ik die havenslaven !!! Beker gewoon uit en thuis vanaf de laatste 16. En de finale in een neutraal stadion. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Weer 18 jaar nix ole oleeee |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 februari 2018 - 00:28 schreef Loetje het volgende:[..] Wel degelijk. Het is geen rode kaart dus blijf je met 11 tegen 11 spelen met een 2-1 achterstand. Met 10 man een achterstand goed maken is een heel stuk pittiger Ja, dat begrijp ik. Ik denk dat ik je eerste post niet goed begreep.
Ik bedoelde meer, dat wanneer een rode kaart een wedstrijd naar de klote helpt het geen reden is om de kaart niet te geven als die wel verdiend is. Zoals bijvoorbeeld PEC - PSV. 100% 2e geel en dus rood voor Hendrix. Achteraf wordt er dan gezegd, dat had de wedstrijd verpest. Maar dat vind ik geen reden om geen rood te geven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ongehoord. 13 uit laatste 15 nu ofzo? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 februari 2018 - 00:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ja, dat begrijp ik. Ik denk dat ik je eerste post niet goed begreep. Ik bedoelde meer, dat wanneer een rode kaart een wedstrijd naar de klote helpt het geen reden is om de kaart niet te geven als die wel verdiend is. Zoals bijvoorbeeld PEC - PSV. 100% 2e geel en dus rood voor Hendrix. Achteraf wordt er dan gezegd, dat had de wedstrijd verpest. Maar dat vind ik geen reden om geen rood te geven. Dat is inderdaad wat anders. Doelde op dat deze wedstrijd verpest is. Ik vind buiten dat dat hier toch heel makkelijk rood en strafschoppen gegeven worden. En dat merk je gewoon pas echt wanneer je in Europa speelt met buitenslandse scheidsrechters. Daar krijg je ook rood, maar de regels worden toch anders gehanteerd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een hoerenjong die Lozano zeg. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
En nu rood voor een vergelijkbare situatie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daarom. En dat bedoelde ik gisteren dus. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
3 punten zijn nu wel binnen voor ze |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ja, maar dit was eigenlijk nog erger. Lozano viel al voor eriets gebeurde. Ja, er wordt uiteindelijk een overtreding gemaakt. Maar in theorie, telt de eerste overtreding. En dat is de schwalbe. :D |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 februari 2018 - 20:30 schreef NatjosFC het volgende:Ja, maar dit was eigenlijk nog erger. Lozano viel al voor eriets gebeurde. Ja, er wordt uiteindelijk een overtreding gemaakt. Maar in theorie, telt de eerste overtreding. En dat is de schwalbe. :D Ik haat die hoerenlijers nog erger dan wie dan ook. Echt alles zit ze mee. Zag je ook hoe Van Ginkel in kwam? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ze hebben altijd alles mee, scheids. Balletjes die net goed vallen bij hen, die net fout vallen voor de tegenstander. Dan dat spelers als Gladon alleen tegen hen zo ongelofelijk dom balverlies leiden etc etc...ik weet het niet meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik moet heel erg op me taalgebruik gaan letten nu voor ik echt erge dingen ga zeggen. Weer 45+3 he.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe is dit mogelijk zeg.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PEC vond ik zelfs beter. Crieerde ook weinig maar kwamen vrij vaak goed door over rechts. Wedstrijd in 3 minuten verneukt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bovendien moet er gekeken worden naar de afstand naar de goal als ik het goed heb. En die was nog ver. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Volgens mij valt er nergens meer geld te verdienen als je voorspelt dat die pishoeren in de blessuretijd van welke helft dan ook scoren. Tegenwoordig kan je beter geld gaan zetten op doelpunten in de minuten 1 t/m 44 1ste helft en 46 t/m 89 2e helft. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 februari 2018 - 20:38 schreef Loetje het volgende:Bovendien moet er gekeken worden naar de afstand naar de goal als ik het goed heb. En die was nog ver. Dat lijkt mij ook.
En dan wil ik ook weleens horen wat ze er bij VI en andere analytici nu over te zeggen hebben. Want sommigen vonden het toen in de thuiswedstrijd geen 2e geel voor Hendrix, want dan was de wedstrijd 'kapot'. Maar als het PSV beter uitkomt is het zeker wel goed..?
Die commentator is ook veel te lief voor ze. |
|
|
|