BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:38 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ooh wordt er geloot? Weet echt niet hoe dat precies zit.
Ging ervan uit dat ze tegen de winnaar van Roma - Shaktar moesten
Nee CL is gewoon willekeurig.

Hoop eigenlijk op deze loting,
Juve - Bayern
Sevilla - City
Real - Liverpool
Barca - Roma
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:40 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wellicht dat hij onder Koeman wel de aandacht krijgt die hij verdient.
De Roon ken ik eigenlijk niet zo goed. Speelt in Italiƫ ofzo toch?
Jep, bij Atalanta. Mogen ze meteen Hateboer meenemen. Orejuela krijgt geen kans en iets bevalt me niet aan Kristensen. Maar dan ben ik nog voorbarig.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 maart 2018 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee CL is gewoon willekeurig.

Hoop eigenlijk op deze loting,
Juve - Bayern
Sevilla - City
Real - Liverpool
Barca - Roma
Mooie loting zou dat zijn inderdaad.
Benieuwd of Barca het gaat halen morgen. Zal lastiger worden dan velen denken tegen Chelsea verwacht ik
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:45 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Mooie loting zou dat zijn inderdaad.
Benieuwd of Barca het gaat halen morgen. Zal lastiger worden dan velen denken tegen Chelsea verwacht ik
Dan hou je wellicht de grote clubs erin.

Chelsea heeft een betere en slimmere coach dan United, Conte is heel gewiekst
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 23:08   quote  deeplink  
Overigens vond ik Makkelie uitstekend fluiten.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 14 maart 2018 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zijn er nog Nederlanders (spelers of trainers) die hoge ogen gooien in het buitenland?
Iedereen is Vincent Janssen inmiddels ook alweer vergeten.
Terwijl in de zomer toch nog de roep op ging, niet per se hier, om Dolberg voor veel te verkopen en Vincent Janssen binnen te halen.
remco k
 remco k - woensdag 14 maart 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 08:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Terwijl in de zomer toch nog de roep op ging, niet per se hier, om Dolberg voor veel te verkopen en Vincent Janssen binnen te halen.
Zou denk ik ook zeer welkom zijn als Dolberg vertrekt, maar heeft gewoon te weinig gespeeld.

Ook bij Fener nog niet heel bijzonder maar hij heeft wel de kwaliteiten om te slagen naar mijn idee.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 14 maart 2018 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep, bij Atalanta. Mogen ze meteen Hateboer meenemen. Orejuela krijgt geen kans en iets bevalt me niet aan Kristensen. Maar dan ben ik nog voorbarig.
De Roon is wel vrij onrealistisch, 26 jaar en kostte afgelopen jaar al 14 miljoen ofzo. Die gaat Atalanta zeker niet voor minder dan dat verlaten.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 maart 2018 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 08:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Doet hij het inmiddels wat beter bij Fener? Ik heb er niet zoveel zicht op, die competitie, maar de laatste keer dat ik er wat over las ging het niet zo lekker met hem daar.

Wellicht is het allemaal gewoon te hoog gegrepen voor die jongen. Is ook redelijk snel gegaan met hem. Te snel misschien..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 14 maart 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 08:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou denk ik ook zeer welkom zijn als Dolberg vertrekt, maar heeft gewoon te weinig gespeeld.

Ook bij Fener nog niet heel bijzonder maar hij heeft wel de kwaliteiten om te slagen naar mijn idee.
Vraag het me af. Nu al een tijdje geblesseerd. Begon wel goed in turkije, daarna niet veel meer van gezien.

Janssen erbij halen betekent wel dat je Cassierra gewoon een nieuwe doodsteek geeft. Gaan al je miljoenen, een speler die je dan vooral zelf tot miskoop hebt gemaakt.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 14 maart 2018 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 09:01 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Doet hij het inmiddels wat beter bij Fener? Ik heb er niet zoveel zicht op, die competitie, maar de laatste keer dat ik er wat over las ging het niet zo lekker met hem daar.

Wellicht is het allemaal gewoon te hoog gegrepen voor die jongen. Is ook redelijk snel gegaan met hem. Te snel misschien..
Totaal 11 wedstrijden gespeeld.
Begon flitsend met 2 goals en 2 assists bij eerste twee basisplaatsen, daarna nog 2 assist in 8 wedstrijden. Nu al een tijdje geblesseerd.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 maart 2018 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 08:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb ik wel twijfels over. Die jongen faalt op het niveau waar wij zo ongeveer naartoe moeten.
Zou prima passen bij F'noord denk ik, maar denk dat Ajax net iets te hoog gegrepen is.
Loetje
 Loetje - woensdag 14 maart 2018 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 09:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

De Roon is wel vrij onrealistisch, 26 jaar en kostte afgelopen jaar al 14 miljoen ofzo. Die gaat Atalanta zeker niet voor minder dan dat verlaten.
Ajax betaald toch ook 15 miljoen voor Neres. Waarom geen 15 miljoen voor een speler voor de belangrijkste positie in het elftal die er meteen staat?
Loetje
 Loetje - woensdag 14 maart 2018 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 09:07 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Heb ik wel twijfels over. Die jongen faalt op het niveau waar wij zo ongeveer naartoe moeten.
Zou prima passen bij F'noord denk ik, maar denk dat Ajax net iets te hoog gegrepen is.
Turkse competitie is niet beter op Besiktas de laatste jaren na. Wel rijker, wat fysieker maar gewoon absoluut niet beter.

Zelfs Fener en Galatatsaray zijn niks meer al staat die laatste weer eens een keertje bovenaan.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 maart 2018 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 10:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Turkse competitie is niet beter op Besiktas de laatste jaren na. Wel rijker, wat fysieker maar gewoon absoluut niet beter.

Zelfs Fener en Galatatsaray zijn niks meer al staat die laatste weer eens een keertje bovenaan.
Als hij daar dan faalt is dat toch niet zo een goed teken?
Het zou voor de ED een prima spits zijn. Dat heeft hij ook al bewezen.
Maar ik twijfel of hij past bij het niveau waar wij naartoe willen/moeten
remco k
 remco k - woensdag 14 maart 2018 - 11:09   quote  deeplink  
De Janssen van AZ is voor iedere topclub in Nederland een goede aanvulling. Ik denk echter ook dat hij bij geen van de drie clubs de topspeler van de club zal worden
Loetje
 Loetje - woensdag 14 maart 2018 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 11:04 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Als hij daar dan faalt is dat toch niet zo een goed teken?
Het zou voor de ED een prima spits zijn. Dat heeft hij ook al bewezen.
Maar ik twijfel of hij past bij het niveau waar wij naartoe willen/moeten
Nja waarom niet? Kan ook succesvol zijn en zeker aangezien onze spitsen of niet geweldig zijn, of geen kans krijgen
Loetje
 Loetje - woensdag 14 maart 2018 - 21:34   quote  deeplink  
Klasse eerste helft van Barca tegen een parkeerplaats aan Chelsea spelers. Vroege goal helpt natuurlijk enorm
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 maart 2018 - 22:07   quote  deeplink  
Wat een fenomeen
Loetje
 Loetje - woensdag 14 maart 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Blijf hem de beste ter wereld vinden
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 maart 2018 - 22:14   quote  deeplink  
Geen twijfel over mogelijk
Loetje
 Loetje - woensdag 14 maart 2018 - 22:30   quote  deeplink  
En begrijp me niet verkeerd, Ronaldo is een fenomeen al ben ik totaal geen fan van die gast. Maar Messi is zo enorm compleet.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 maart 2018 - 22:40   quote  deeplink  
Het zijn allebei absoluut fantastische voetballers, maar Messi.. Tja
Die man is inderdaad zo compleet. Geen nare trekjes. Die rust, controle. Het is gewoon natuurlijk.
Bij Ronaldo is het meer 'gemaakt' ofzo. Geen idee hoe ik het uit moet leggen. Al is Ronaldo ook gewoon een fantastisch goede speler hoor.
Loetje
 Loetje - woensdag 14 maart 2018 - 23:40   quote  deeplink  
Jep, enige waarin Ronaldo beter is, is in de lucht. Atletisch vermogen van die gast is belachelijk goed. Maar eerlijk, ik heb zelfs een hekel aan hem.

Wat Messi kan in de kleine ruimte, gevoel in zijn voet, handelingssnelheid, dingen zien voor die aan de bal is, zijn spelvreugde maar ook zijn onvoorspelbaarheid.

Heb bij Ronaldo nog wel eens het idee dat zijn eerste 2 acties in de wedstrijd moeten lukmen om in de wedstrijd te komen, Messi kan dit altijd.
remco k
 remco k - donderdag 15 maart 2018 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 22:11 schreef Loetje het volgende:
Blijf hem de beste ter wereld vinden
Dat daar uberhaubt iemand over twijfelt.

Met afstand de beste aller tijden.

Geen van de anderen heeft dit niveau zo lang volgehouden..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 10:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax betaald toch ook 15 miljoen voor Neres. Waarom geen 15 miljoen voor een speler voor de belangrijkste positie in het elftal die er meteen staat?
Omdat hij geen restwaarde meer heeft en je het transferbedrag er dus nooit meer uithaalt.
remco k
 remco k - donderdag 15 maart 2018 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 23:40 schreef Loetje het volgende:
Jep, enige waarin Ronaldo beter is, is in de lucht. Atletisch vermogen van die gast is belachelijk goed. Maar eerlijk, ik heb zelfs een hekel aan hem.

Wat Messi kan in de kleine ruimte, gevoel in zijn voet, handelingssnelheid, dingen zien voor die aan de bal is, zijn spelvreugde maar ook zijn onvoorspelbaarheid.

Heb bij Ronaldo nog wel eens het idee dat zijn eerste 2 acties in de wedstrijd moeten lukmen om in de wedstrijd te komen, Messi kan dit altijd.
Eens, maar ook het een ander gunnen, die bal gister op Dembele is helemaal niet moeilijk, maar niemand anders zou die bal geven omdat Dembele nog ver buiten de 16 is, ieder ander had daar Suarez aangespeeld of zelf voor zijn kans gegaan.
Messi geeft andere jongens penalty's en liet ook Neymar gewoon vrije trappen nemen.

Dat is in mijn beleving waar het spel om gaat, plezier maken en publiek vermaken..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 08:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Meld dat ff bij EA sports. Ronaldo nu al twee jaar de beste van de wereld. Zal wel komen omdat Messi nu op de cover van de concurrent staat.

Maar, naar mijn mening, is Messi in de afgelopen 5 jaar 4x keer de beste geweest. Ronaldo 1x.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 15 maart 2018 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 08:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Meld dat ff bij EA sports. Ronaldo nu al twee jaar de beste van de wereld. Zal wel komen omdat Messi nu op de cover van de concurrent staat.

Maar, naar mijn mening, is Messi in de afgelopen 5 jaar 4x keer de beste geweest. Ronaldo 1x.
Weet eigenlijk niet wat de criteria zijn die die gasten van die computerspelletjes hanteren.
Maar Messi is natuurlijk gewoon beter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2018 door Jaccio --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 08:46 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Weet eigenlijk niet wat de criteria zijn die die gasten van die computerspelletjes hanteren.
Maar Messi is natuurlijk gewoon beter
Denk niet dat ze bepaalde criteria gebruiken. Heel veel ratings lijken er gewoon random opgeplakt.
remco k
 remco k - donderdag 15 maart 2018 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 08:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Uiteindelijk heeft alles met gevoel te maken toch.. Wat prestaties betreft doen ze namelijk niet zo veel voor elkaar onder. En teamprestaties hebben naar mijn beleving niet zo veel met individuele prijzen te maken.

Neem het Ek, daar heeft Ronaldo amper een aandeel in gehad..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 09:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk heeft alles met gevoel te maken toch.. Wat prestaties betreft doen ze namelijk niet zo veel voor elkaar onder. En teamprestaties hebben naar mijn beleving niet zo veel met individuele prijzen te maken.

Neem het Ek, daar heeft Ronaldo amper een aandeel in gehad..
Aan de andere kant zou je zeggen, en volgens mij quote ik dan Eide of jou, de beste speler in de wereld helpt zijn team aan prijzen. En Ronaldo doet dat de laatste jaren. Bij het EK was hij met zijn goals de reden dat ze door de groepsfase kwamen, aan de andere kant was dat tegen de rechtsback van videoton... Wie de fuck is videoton.
remco k
 remco k - donderdag 15 maart 2018 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 10:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Aan de andere kant zou je zeggen, en volgens mij quote ik dan Eide of jou, de beste speler in de wereld helpt zijn team aan prijzen. En Ronaldo doet dat de laatste jaren. Bij het EK was hij met zijn goals de reden dat ze door de groepsfase kwamen, aan de andere kant was dat tegen de rechtsback van videoton... Wie de fuck is videoton.
Natuurlijk heeft hij daar gescoord op dat toernooi, maar hij was bij Portugal niet de beste speler dat toernooi.

Natuurlijk moet een top speler zijn team aan prijzen helpen. Maar de gewonnen prijzen kunnen in mijn beleving niet het belangrijkste zijn bij een individuele prijs.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 08:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Je leest van alles toch als het gaat om meningen over die 2. Bij mij heeft er nooit twijfel gezeten.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 08:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Omdat hij geen restwaarde meer heeft en je het transferbedrag er dus nooit meer uithaalt.
Echter is die club financieel nog altijd verre van gezond. Krabbelen er wel langzaam uit. Daar kun je wel degelijk je voordeel mee halen.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 08:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens, maar ook het een ander gunnen, die bal gister op Dembele is helemaal niet moeilijk, maar niemand anders zou die bal geven omdat Dembele nog ver buiten de 16 is, ieder ander had daar Suarez aangespeeld of zelf voor zijn kans gegaan.
Messi geeft andere jongens penalty's en liet ook Neymar gewoon vrije trappen nemen.

Dat is in mijn beleving waar het spel om gaat, plezier maken en publiek vermaken..
Daar bedoel ik eigenlijk ook zijn spelvreude mee. Hij speelt ook echt voor de ploeg.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 13:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echter is die club financieel nog altijd verre van gezond. Krabbelen er wel langzaam uit. Daar kun je wel degelijk je voordeel mee halen.
Maar wat heeft dat er precies mee te maken? Ze zullen echt niet zo genoodzaakt zijn om te verkopen dat ze minder dan 15 miljoen accepteren voor een dragende speler met een doorlopend contract, waar zelf minder dan een jaar geleden en dergelijk bedrag voor hebben betaald. Het is geen realistische transfer, maar dromen mag. ;)
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 15:52 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat er precies mee te maken? Ze zullen echt niet zo genoodzaakt zijn om te verkopen dat ze minder dan 15 miljoen accepteren voor een dragende speler met een doorlopend contract, waar zelf minder dan een jaar geleden en dergelijk bedrag voor hebben betaald. Het is geen realistische transfer, maar dromen mag. ;)
Ik zeg nergens dat het gebeurd, ik ben nergens onrealistisch want zeg niet meer dan dat ik hem een nummer 6 voor Ajax vind. Wat ik ook zeg is dat een financieel ongezonde club heel veel verlies maakt op transfers. Dus dan kan het zomaar. En daar zijn echt talloze voorbeelden van.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 15:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het gebeurd, ik ben nergens onrealistisch want zeg niet meer dan dat ik hem een nummer 6 voor Ajax vind. Wat ik ook zeg is dat een financieel ongezonde club heel veel verlies maakt op transfers. Dus dan kan het zomaar. En daar zijn echt talloze voorbeelden van.
En ik zeg niet dat je dat hebt gezegt of dat je onrealistisch bent. Ik zeg alleen dat de transfer onrealistisch is...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2018 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 19:52 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

En ik zeg niet dat je dat hebt gezegt of dat je onrealistisch bent. Ik zeg alleen dat de transfer onrealistisch is...
Oh absoluut niet. De bedragen die ook Ajax betaald en daarbij financiele problemen van andere clubs, kunnen vele goede spelers voor aparte bedragen gehaald worden.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 21:08   quote  deeplink  
De bedragen die Ajax betaald? Noem dan eens een keer wanneer Ajax voor speler zonder restwaarde en die nog nooit bij een topclub heeft gespeeld meer dan 14 miljoen heeft betaald...

Inderdaad... Nooit.

Haalt Ajax vaak spelers van boven de 25 jaar? Ook vrijwel niet.

Geld problemen Atalanta valt ook wel mee, vergeleken met wat je probeert te schetsen. Atalanta is echt niet verplicht om te verkopen.

Niet realistisch dus...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2018 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 21:08 schreef NatjosFC het volgende:
De bedragen die Ajax betaald? Noem dan eens een keer wanneer Ajax voor speler zonder restwaarde en die nog nooit bij een topclub heeft gespeeld meer dan 14 miljoen heeft betaald...

Inderdaad... Nooit.

Haalt Ajax vaak spelers van boven de 25 jaar? Ook vrijwel niet.

Geld problemen Atalanta valt ook wel mee, vergeleken met wat je probeert te schetsen. Atalanta is echt niet verplicht om te verkopen.

Niet realistisch dus...
Dat laatste heb ik de afgelopen 2 jaar gezien! Dat waren ze namelijk weg degelijk.

Ajax zoekt zelf altijd de dure opties op en dat is lang niet altijd nodig geweest. Ajax koopt vaak slecht in terwijl daar talloze kansen in zijn geweest de laatste jaren.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 21:34   quote  deeplink  
En als je dan zo slim wilt doen, kijk even hoe ontzettend veel en zelfs dragende spelers met verlies verkocht worden in buitenlandse competities en ga dan nog een keer je mening geven. Want dat aantal is ronduit bizar
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 21:42   quote  deeplink  
Milan voor, goed voor de wedstrijd!
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 21:42   quote  deeplink  
Die Calhanoglu is toch wel een erg goede speler hoor.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 21:47   quote  deeplink  
Das te snel die gelijkmaker.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 21:50   quote  deeplink  
Zit met een schuin oog ook te kijken naar Salzburg - Dortmund. Ondanks het daar nog 0-0 is, heeft Dortmund vooralsnog opnieuw helemaal niks in te brengen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 21:34 schreef Loetje het volgende:
En als je dan zo slim wilt doen, kijk even hoe ontzettend veel en zelfs dragende spelers met verlies verkocht worden in buitenlandse competities en ga dan nog een keer je mening geven. Want dat aantal is ronduit bizar
Hahaha, kalm maar hoor. Als iemand je geen gelijk geeft ga je gelijk zo doen ja?
Er is gewoon geen reden waarom ze De Roon met verlies zouden verkopen. En zelfs dan nog, 12 miljoen legt Ajax ook niet neer voor zn speler... Dus ik blijft bij mn punt dat het een onrealistische transfer is.

En laten we het daar dan maar bij houden.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 22:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hahaha, kalm maar hoor. Als iemand je geen gelijk geeft ga je gelijk zo doen ja?
Er is gewoon geen reden waarom ze De Roon met verlies zouden verkopen. En zelfs dan nog, 12 miljoen legt Ajax ook niet neer voor zn speler... Dus ik blijft bij mn punt dat het een onrealistische transfer is.

En laten we het daar dan maar bij houden.
Ik ben kalm, zeg je enkel dat het vaker gebeurd wat jij beweert van niet. Dat je je dan aangevallen voelt, helaas. Nadeel dat het enkel verbale discussies zijn en je er geen houding bij ziet.

Ik zeg helemaal nergens dat ze hem halen, je plakt er van alles aan vast. Zou gewoon een goede 6 zijn voor ons en niks meer dan dat. Dus maak je niet druk. Dit zijn namelijk spelers die je elftal waarschijnlijk direct sterker maken. En voor dat soort spelers mag Ajax van mij zelf 20 miljoen betalen. Maar ik ben Ajax gelukkig niet.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 22:56   quote  deeplink  
Exit Dortmund en Lyon. Tevens Milan eruit in deze ronde, evenals Zenit. Hoop stiekem toch wel op een finale Atletico - Arsenal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.0850617