BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 16 maart 2018 - 05:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:40 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wellicht dat hij onder Koeman wel de aandacht krijgt die hij verdient.
De Roon ken ik eigenlijk niet zo goed. Speelt in Italië ofzo toch?
Bij Atalanta, net als Hans Hateboer. Die doet het ook al goed.
remco k
 remco k - vrijdag 16 maart 2018 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 22:56 schreef Loetje het volgende:
Exit Dortmund en Lyon. Tevens Milan eruit in deze ronde, evenals Zenit. Hoop stiekem toch wel op een finale Atletico - Arsenal.
Ik hoop het ook. Ik denk ook de enige finale die echt wat aanzien krijgt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 maart 2018 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2018 - 08:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop het ook. Ik denk ook de enige finale die echt wat aanzien krijgt.
Ik heb alleen ergens het idee dat dat Leipzig wel eens heel ver kan gaan komen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 maart 2018 - 12:21   quote  deeplink  
Prachtige loting CL. Alleen jammer dat Real eerst uit speelt.
Worden mooie potjes.

Nu maar hopen dat het geen Atletico - Arsenal wordt zo in de kwartfinale.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 maart 2018 - 13:18   quote  deeplink  
Atleti - Sporting... Zullen weinig goals vallen vrees ik zo.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 maart 2018 - 13:18   quote  deeplink  
Had die 2 Red Bull clubs wel tegen elkaar willen zien.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 17 maart 2018 - 21:04   quote  deeplink  
Nou, het ging de goede kant op.. Pakken ze rood die idiots
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 17 maart 2018 - 21:26   quote  deeplink  
Tis werkelijk ongelooflijk dat dit zooitje kampioen van nl kan worden
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 18 maart 2018 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 maart 2018 - 21:26 schreef Jaccio het volgende:
Tis werkelijk ongelooflijk dat dit zooitje kampioen van nl kan worden
Nou ja, met zoveel punten voorsprong ligt de schuld toch echt duidelijk bij onszelf. Wij zijn nog veel slechter.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 18 maart 2018 - 11:40   quote  deeplink  
Zie net in de vermoedelijke opstelling dat PEC waarschijnlijk gaat aantreden met oud-ajacied Ligeon als linksback tegen Feyenoord.

Ligeon tegen Berghuis...
Ligeon op een positie die hem niet eigen is...

oh god, dit kan serieus 0-10 worden voor Feyenoord. Die Ligeon is zo tering slecht, dat heb ik nog nooit meegemaakt... Toen hij mee deed tegen Vitesse was hij zo ongehoord slecht, man man man. ik was gewoon daadwerkelijk blij dat hij geblesseerd raakte. Toen kreeg PEC gelijk weer grip op de wedstrijd.

Ik zeg jullie, als van 't Schip Ligeon opstelt is hij echt geen geschikte trainer voor Ajax. Wat een kut speler is dat zeg. Zo onzeker, zo slecht, zo fucking slecht. Als die speelt wordt ik gek. Normaal gesproken mag je dit niemand toe wensen, maar ik hoop zo dat hij geblesseerd raakt. Als hij een contract krijgt gaat PEC zwolle binnen een paar jaar degraderen. Hij staat daar symbool voor. Als je met zulke slechte speler komt ter vervanging van goede spelers, dan is het gewoon over.

EDIT:
vergat even op te merken, wat vrij belangrijk is, dat PEC met Freire een heel erg degelijke en solide 2e linksback heeft. Maar van 't Schip zou zichzelf echt voor lul zetten door een nietsnut als Ligeon linksback te zetten tegen Berghuis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2018 door NatjosFC --
Jaccio
 Jaccio - zondag 18 maart 2018 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2018 - 11:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nou ja, met zoveel punten voorsprong ligt de schuld toch echt duidelijk bij onszelf. Wij zijn nog veel slechter.
Ongelooflijk toch, dat wij kennelijk nog slechter waren dan PSV.
Pietje
 Pietje - zondag 18 maart 2018 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 maart 2018 - 21:04 schreef Jaccio het volgende:
Nou, het ging de goede kant op.. Pakken ze rood die idiots
Ik vond die 2e gele kaart (als je ten minste Seuntjes van VVV bedoelde) zwaar overdreven. In elke wedstrijd is er flink duw-en trekwerk. Ik denk dat PSV gisteren (opnieuw) zwaar gematst is.
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2018 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2018 - 14:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vond die 2e gele kaart (als je ten minste Seuntjes van VVV bedoelde) zwaar overdreven. In elke wedstrijd is er flink duw-en trekwerk. Ik denk dat PSV gisteren (opnieuw) zwaar gematst is.
Was die in Venlo aan een PSV'er ook gegeven? Ik zeg 100% nee.
Pietje
 Pietje - zondag 18 maart 2018 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2018 - 14:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was die in Venlo aan een PSV'er ook gegeven? Ik zeg 100% nee.
En met mijn 100% daarbij is het dus 200% ;-)

Je hebt helemaal gelijk. Zeer goedkoop gegeven inderdaad en daarmee werd de wedstrijd bij een 0-0 stand zwaar beïnvloed. Het woord "competitievervalsing" wil ik (nog) niet in de mond nemen, maar toch...
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2018 - 14:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

En met mijn 100% daarbij is het dus 200% ;-)

Je hebt helemaal gelijk. Zeer goedkoop gegeven inderdaad en daarmee werd de wedstrijd bij een 0-0 stand zwaar beïnvloed. Het woord "competitievervalsing" wil ik (nog) niet in de mond nemen, maar toch...
Normaal is het makkelijk afgeven op scheidsrechters. Maar PSV had het echt moeilijk! Ralf Seuntjes noemde na afloop een aantal vergelijkingen maar zijn eigen team en naar PSV waar met 2 maten gemeten werd, dat klopte zo erg.

Maar het beslist weer een hoop he.
Pietje
 Pietje - zondag 18 maart 2018 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2018 - 14:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Normaal is het makkelijk afgeven op scheidsrechters. Maar PSV had het echt moeilijk! Ralf Seuntjes noemde na afloop een aantal vergelijkingen maar zijn eigen team en naar PSV waar met 2 maten gemeten werd, dat klopte zo erg.

Maar het beslist weer een hoop he.
Helaas wel. Ik heb vannacht alleen maar een (korte) samenvatting gezien. Maar dat moment van de tweede gele kaart was prominent in beeld. Wat ik ook zag, was dat PSV het nota bene in eigen huis, knap moeilijk had tegen VVV. Die Limburgers hadden genoeg kansen.

Tja, meten met twee maten, het was weer heel erg duidelijk gisteren.
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2018 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2018 - 14:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helaas wel. Ik heb vannacht alleen maar een (korte) samenvatting gezien. Maar dat moment van de tweede gele kaart was prominent in beeld. Wat ik ook zag, was dat PSV het nota bene in eigen huis, knap moeilijk had tegen VVV. Die Limburgers hadden genoeg kansen.

Tja, meten met twee maten, het was weer heel erg duidelijk gisteren.
Nja PSV kreeg er zelf ook wel wat. Toch denk ik dat het 0-0 was gebleven. Maar we zullen het nooit weten.

Ben momenteel aan het onderzoeken met statistieken over hoe erg wij genaaid worden en die andere 2 bevoordeeld. Mensen riepen dat het altijd Lucky Ajax was. De eerste statistieken wijzen ruimschoots wat anders uit.
Pietje
 Pietje - zondag 18 maart 2018 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2018 - 14:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nja PSV kreeg er zelf ook wel wat. Toch denk ik dat het 0-0 was gebleven. Maar we zullen het nooit weten.

Ben momenteel aan het onderzoeken met statistieken over hoe erg wij genaaid worden en die andere 2 bevoordeeld. Mensen riepen dat het altijd Lucky Ajax was. De eerste statistieken wijzen ruimschoots wat anders uit.
Dat laatste roep en schrijf ik al vele jaren in diverse topics. In de 70'er jaren van de vorige eeuw met onze aanvallers Sjaak Swart, Piet Keizer, Johan Cruijff en Klaas Nanninga hadden we nogal eens een mazzeltje. De benaming "lucky Ajax" dateert uit die tijd. Ik durf (ook) te beweren, net als jij, dat het de laatste jaren precies omgekeerd is. Hoe vaak heeft Ajax wel niet tegendoelpunten gekregen in blessuretijd? Slechts een enkele keer dat Ajax zelf toesloeg in de extra tijd, maar over het algemeen regeert de pech (of onkunde om een wedstrijd over de streep te trekken) op dat punt.
Pietje
 Pietje - zondag 18 maart 2018 - 17:00   quote  deeplink  
PEC Zwolle is de laatste weken de weg volledig kwijt.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 18 maart 2018 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2018 - 17:00 schreef Pietje het volgende:
PEC Zwolle is de laatste weken de weg volledig kwijt.
Ongehoord. En wat is Ligeon weer slecht.
Pietje
 Pietje - zondag 18 maart 2018 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2018 - 17:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ongehoord. En wat is Ligeon weer slecht.
Dat laatste hadden we zien aankomen.
En voor PEC Zwolle duurt het seizoen te lang, die komen nog in het rechter rijtje.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 18 maart 2018 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2018 - 17:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste hadden we zien aankomen.
En voor PEC Zwolle duurt het seizoen te lang, die komen nog in het rechter rijtje.
Nee, dat niet. Programma valt mee. Zeker thuis gaan ze nog wel een paar punten pakken. En als ze 8e worden hebben ze iig play offs.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 23 maart 2018 - 21:26   quote  deeplink  
Wat een eindbaas man die de Ligt.
En wat een ongelooflijk zwak middenveld heeft het nl elftal zeg. Wow
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 maart 2018 - 21:34   quote  deeplink  
Wat een geweldige wedstrijd in Düsseldorf. Wat een strijd en passie tussen 2 grootmachten in het landenvoetbal. En wat een doelpunt van Müller!
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 23 maart 2018 - 21:36   quote  deeplink  
Ziyech heel lekker bezig voor Marokko
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 maart 2018 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 21:36 schreef Jaccio het volgende:
Ziyech heel lekker bezig voor Marokko
Omdat die een pingel scoort? Want verder was het echt een een vreselijk slechte wedstrijd die het aanzien niet waard was. Had hem opgenomen maar ben na 70 minuten gekapt met kijken.
remco k
 remco k - zaterdag 24 maart 2018 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 00:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat die een pingel scoort? Want verder was het echt een een vreselijk slechte wedstrijd die het aanzien niet waard was. Had hem opgenomen maar ben na 70 minuten gekapt met kijken.
Mooie assist ook toch las ik. Ik heb het niet gezien hoor.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 24 maart 2018 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 00:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat die een pingel scoort? Want verder was het echt een een vreselijk slechte wedstrijd die het aanzien niet waard was. Had hem opgenomen maar ben na 70 minuten gekapt met kijken.
Omdat hij de assist geeft waaruit die pingel ontstaat, die pingel erin legt en later de assist geeft op de winnende. Buiten dat speelde hij tot aan zijn wissel (onder applaus trouwens) gewoon prima.
Het was dan geen al te mooie wedstrijd, maar Ziyech was toch wel een lichtpuntje. En dat zeg ik echt niet omdat ik een fan ben van Ziyech.
Was het el Ahmadi of Labyad geweest dan had ik hetzelfde gezegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 maart 2018 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 09:53   quote  deeplink  
Zou überhaupt niet weten waarom je naar een wedstrijd van Marokko zou willen kijken????
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 24 maart 2018 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 09:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zou überhaupt niet weten waarom je naar een wedstrijd van Marokko zou willen kijken????
Ik probeer tijdens dit soort periodes alle Ajax spelers een beetje te volgen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 10:02   quote  deeplink  
En laat die Ziyech alsjeblieft een beetje presteren op het WK. Des te eerder zijn we af van dat miezerig jankende tyfusventje.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 09:55 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik probeer tijdens dit soort periodes alle Ajax spelers een beetje te volgen
Jij liever dan ik. Ben blij dat ik sommige smoelen dan even niet hoef te zien.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 24 maart 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 10:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij liever dan ik. Ben blij dat ik sommige smoelen dan even niet hoef te zien.
Hahaha

Vind het wel interessant om te zien hoe ze zich staande houden op een, normaalgesproken, hoger niveau.
De Ligt iniedergeval meer dan prima. Hopelijk krijgen Donny en Kluivert ook genoeg minuten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 maart 2018 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 09:48 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Omdat hij de assist geeft waaruit die pingel ontstaat, die pingel erin legt en later de assist geeft op de winnende. Buiten dat speelde hij tot aan zijn wissel (onder applaus trouwens) gewoon prima.
Het was dan geen al te mooie wedstrijd, maar Ziyech was toch wel een lichtpuntje. En dat zeg ik echt niet omdat ik een fan ben van Ziyech.
Was het el Ahmadi of Labyad geweest dan had ik hetzelfde gezegd.
Echt iedereen speelde gewoon echt slecht, zowel bij Marokko als bij Servie. Echt iedereen. Mooi voor hem die pingel, maar ook hij speelde gewoon niet goed. Val hem niet aan, maar dat was echt een kut wedstrijd waar Ziyech met een 5.5 nog de betere was. Gaf nog 2 100% kansen weg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 11:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echt iedereen speelde gewoon echt slecht, zowel bij Marokko als bij Servie. Echt iedereen. Mooi voor hem die pingel, maar ook hij speelde gewoon niet goed. Val hem niet aan, maar dat was echt een kut wedstrijd waar Ziyech met een 5.5 nog de betere was. Gaf nog 2 100% kansen weg.
Ow, dus hij doet hetzelfde als wat hij bij Ajax doet. Grote kansen weggeven. En dan te bedenken dat daar geen Schone is om de schuld aan te geven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 10:40 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hahaha

Vind het wel interessant om te zien hoe ze zich staande houden op een, normaalgesproken, hoger niveau.
De Ligt iniedergeval meer dan prima. Hopelijk krijgen Donny en Kluivert ook genoeg minuten.
Hopelijk ook man, zijn ze in de zomer wel weg..........
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 maart 2018 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 12:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow, dus hij doet hetzelfde als wat hij bij Ajax doet. Grote kansen weggeven. En dan te bedenken dat daar geen Schone is om de schuld aan te geven.
Goede assist hoor. Maar ook daar dingen die echt niet mogen
remco k
 remco k - zaterdag 24 maart 2018 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 12:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Goede assist hoor. Maar ook daar dingen die echt niet mogen
Blijkbaar vind de bondscoach dat toch anders.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 24 maart 2018 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 13:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar vind de bondscoach dat toch anders.
Het publiek overigens ook.

Nee man. Ziyech speelde gewoon een goede pot.
Sowieso als je eigenhandig voor de winst zorgt heb je het gewoon goed gedaan.

Maar het is gewoon lastig om iemand daarvan te overtuigen die het niet in hem ziet zitten.
Al worden de positieve punten ook wel benoemd, de focus ligt toch altijd op het negatieve. Dat is jammer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 13:47 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het publiek overigens ook.

Nee man. Ziyech speelde gewoon een goede pot.
Sowieso als je eigenhandig voor de winst zorgt heb je het gewoon goed gedaan.

Maar het is gewoon lastig om iemand daarvan te overtuigen die het niet in hem ziet zitten.
Al worden de positieve punten ook wel benoemd, de focus ligt toch altijd op het negatieve. Dat is jammer
Hahaha dat is andersom net zo, want als hij slecht speelt krijgen jullie nog steeds een stijve van die gozer! Dus jank niet zo zielig en accepteer dat anderen hem liever zien opdonderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 maart 2018 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 24 maart 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha dat is andersom net zo. Dus jank niet zo zielig en accepteer dat anderen hem liever zien opdonderen.
Haha kom op Warrior. Ik jank niet, vind het alleen jammer.
Verder mag een ieder van hem vinden wat ze willen hoor. Wil er ook geen Ziyech topic van maken.
Enige wat ik aangaf is dat hij een lekkere pot heeft gespeeld voor Marokko gisteren (geef je een assist en maak je een doelpunt en pak je daardoor de 3 punten voor je land, dan is dat gewoon een lekkere pot voor een speler). Dat is gewoon een feit en daar kunnen we met zijn allen best eerlijk over zijn. Of je hem nou weg wilt hebben of niet. Laten we wel objectief blijven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:15 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Haha kom op Warrior. Ik jank niet, vind het alleen jammer.
Verder mag een ieder van hem vinden wat ze willen hoor. Wil er ook geen Ziyech topic van maken.
Enige wat ik aangaf is dat hij een lekkere pot heeft gespeeld voor Marokko gisteren (geef je een assist en maak je een doelpunt en pak je daardoor de 3 punten voor je land, dan is dat gewoon een lekkere pot voor een speler). Dat is gewoon een feit en daar kunnen we met zijn allen best eerlijk over zijn. Of je hem nou weg wilt hebben of niet. Laten we wel objectief blijven.
Ten eerste krijg je geen 3 punten, want het is gewoon oefenen. Ten 2e betekend een doelpunt en een assist nog steeds niet dat je een lekkere pot heb gespeeld als je de rest van de wedstrijd geen donder zou hebben uitgevoerd. Dat heb ik hier inmiddels wel geleerd. Daarnaast sneer je naar anderen omdat die het niet in hem zien zitten en negatief zijn. Keer het eens om, het continu positieve benoemen om het negatieve niet te willen zien is net zo raar!
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 maart 2018 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 13:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar vind de bondscoach dat toch anders.
Kan, ik heb de pot gezien en weet waar ik over praat.

Die coach wordt overigens door zijn eigen spelers niet eens serieus genomen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 maart 2018 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ten eerste krijg je geen 3 punten, want het is gewoon oefenen. Ten 2e betekend een doelpunt en een assist nog steeds niet dat je een lekkere pot heb gespeeld als je de rest van de wedstrijd geen donder zou hebben uitgevoerd. Dat heb ik hier inmiddels wel geleerd. Daarnaast sneer je naar anderen omdat die het niet in hem zien zitten en negatief zijn. Keer het eens om, het continu positieve benoemen om het negatieve niet te willen zien is net zo raar!
Volgens mij hebben ze bij NeckerMann tegenwoordig Ziyech vibo's.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan, ik heb de pot gezien en weet waar ik over praat.

Die coach wordt overigens door zijn eigen spelers niet eens serieus genomen.
Is dat diezelfde coach die eerder Ziyech passeerde? Maar toen de meute in actie kwam ineens hem weer wilde opnemen in zijn selectie?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze bij NeckerMann tegenwoordig Ziyech vibo's.
Ik lach om die sneer. Een ander zeggen dat ze het niet willen zien, maar als het andersom gebeurd ook niet toegeven. Beetje jankerig gedrag!
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 maart 2018 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is dat diezelfde coach die eerder Ziyech passeerde? Maar toen de meute in actie kwam ineens hem weer wilde opnemen in zijn selectie?
Herve Renard inderdaad.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 24 maart 2018 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ten eerste krijg je geen 3 punten, want het is gewoon oefenen. Ten 2e betekend een doelpunt en een assist nog steeds niet dat je een lekkere pot heb gespeeld als je de rest van de wedstrijd geen donder zou hebben uitgevoerd. Dat heb ik hier inmiddels wel geleerd. Daarnaast sneer je naar anderen omdat die het niet in hem zien zitten en negatief zijn. Keer het eens om, het continu positieve benoemen om het negatieve niet te willen zien is net zo raar!
Ach, geen 3 punten wel 3 punten maakt in deze niet zoveel uit. Je wint. Daar gaat het om.
Zorg je voor de winst, dan heb je het gewoon goed gedaan. En dat geldt voor iedereen. En dat is zo omdat het gaat om winnen.

En als je mijn posts terugleest over wie dan ook zul je zien dat ik geen enkele speler negatief bejegen. Ik benoem altijd het positieve.
Als ik iets negatiefs benoem is het hooguit dat het 'een slordige actie' is en dat doe ik ook bij Ziyech.

Dus wat dat betreft is die sneer van jou maar mij, als die aan mij gericht was tenminste, ongegrond.

Had Ziyech voor 2 tegendoelpunten gezorgd dan had ik dat ook benoemd.
Het is jammer dat je insinueert dat ik een Ziyech bril op heb, want dat is niet zo.

IK vind dat hij, gezien het spel gisteren, een lekkere pot speelde voor Marokko. En daar baseerde ik mijn uitspraak op gisteravond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 maart 2018 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Herve Renard inderdaad.
Ow hahaha die is helemaal niet serieus te nemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:41 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ach, geen 3 punten wel 3 punten maakt in deze niet zoveel uit. Je wint. Daar gaat het om.
Zorg je voor de winst, dan heb je het gewoon goed gedaan. En dat geldt voor iedereen. En dat is zo omdat het gaat om winnen.

En als je mijn posts terugleest over wie dan ook zul je zien dat ik geen enkele speler negatief bejegen. Ik benoem altijd het positieve.
Als ik iets negatiefs benoem is het hooguit dat het 'een slordige actie' is en dat doe ik ook bij Ziyech.

Dus wat dat betreft is die sneer van jou maar mij, als die aan mij gericht was tenminste, ongegrond.

Had Ziyech voor 2 tegendoelpunten gezorgd dan had ik dat ook benoemd.
Het is jammer dat je insinueert dat ik een Ziyech bril op heb, want dat is niet zo.

IK vind dat hij, gezien het spel gisteren, een lekkere pot speelde voor Marokko. En daar baseerde ik mijn uitspraak op gisteravond.
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 13:47 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Maar het is gewoon lastig om iemand daarvan te overtuigen die het niet in hem ziet zitten.
Al worden de positieve punten ook wel benoemd, de focus ligt toch altijd op het negatieve. Dat is jammer
Bovenstaande sneer had ik het over. Andersom gebeurd dat namelijk ook! Dat iemand die het wel in hem ziet zitten ook niet toe zal geven aan het negatieve.

En wat die bril betreft, daar denk ik het zijne van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 maart 2018 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0977349