BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - maandag 26 maart 2018 - 21:56   quote  deeplink  
Jammer zeg
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 maart 2018 - 22:03   quote  deeplink  
Man man wat heb ik een hekel aan die Portugezen
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 maart 2018 - 22:06   quote  deeplink  
Kluivert erin
Jaccio
 Jaccio - maandag 26 maart 2018 - 22:09   quote  deeplink  
Geweldig voor die jongen. Mooi voor Patrick ook
Laat dit een extra motivatie zijn om nog harder te werken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg dat ze niet voor onze jongens in de rij staan. Dat laatste kreeg ik het gevoel door wat je schreef. Maar dan heb ik dat verkeerd begrepen.
Ik zal het je nog beter vertellen. Hetgeen bij Ajax op het veld rondloopt mag zie de ogen uit de kop schamen wat zij wekelijks op de mat leggen. Niet 1 jaar, maar al veel langer. De Ajax-school staat bekent om attractief en aanvallend voetbal. Tegenwoordig denken die gasten bij 1 goeie wedstrijd al dat ze de ster van het elftal zijn.

Het wordt tijd voor een trainer die deze gassies weer eens met beide benen op de grond zet en de zweep erover heen haalt. Daarnaast wordt het tijd dat Ajax duidelijkheid gaat verschaffen naar die spelers. Je speelt graag in het rood-witte shirt en anders donder je maar op. En dat niet alleen doen bij een speler die al zou vertrekken maar bij eenieder!!
Eide
 Eide - maandag 26 maart 2018 - 22:18   quote  deeplink  
Toch het debuut van Kluivert.
Jaccio
 Jaccio - maandag 26 maart 2018 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zal het je nog beter vertellen. Hetgeen bij Ajax op het veld rondloopt mag zie de ogen uit de kop schamen wat zij wekelijks op de mat leggen. Niet 1 jaar, maar al veel langer. De Ajax-school staat bekent om attractief en aanvallend voetbal. Tegenwoordig denken die gasten bij 1 goeie wedstrijd al dat ze de ster van het elftal zijn.

Het wordt tijd voor een trainer die deze gassies weer eens met beide benen op de grond zet en de zweep erover heen haalt. Daarnaast wordt het tijd dat Ajax duidelijkheid gaat verschaffen naar die spelers. Je speelt graag in het rood-witte shirt en anders donder je maar op. En dat niet alleen doen bij een speler die al zou vertrekken maar bij eenieder!!
Ooit bij stilgestaan dat een heleboel jongens misschien gewoon niet beter kunnen?
Echte kwaliteit komt altijd bovendrijven. Zie de Ligt bijvoorbeeld.
De kwaliteit van het Nederlands voetbal is al een hele tijd niet meer wat het was.

This is it. En veel beter gaat het voorlopig ook echt niet worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2018 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 22:19 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ooit bij stilgestaan dat een heleboel jongens misschien gewoon niet beter kunnen?
Echte kwaliteit komt altijd bovendrijven. Zie de Ligt bijvoorbeeld.
De kwaliteit van het Nederlands voetbal is al een hele tijd niet meer wat het was.

This is it. En veel beter gaat het voorlopig ook echt niet worden
Lees je wel goed wat ik zeg??? Het gaat er mij om dat er teveel spelers zijn bij Ajax die na 1 goede wedstrijd al naast hun schoenen gaan lopen en sterallures krijgen. Heeft niets met kwaliteit te maken denk ik zo??? Tijd dat die gassies eens met beide voeten terug op aarde worden gezet.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 27 maart 2018 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 23:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lees je wel goed wat ik zeg??? Het gaat er mij om dat er teveel spelers zijn bij Ajax die na 1 goede wedstrijd al naast hun schoenen gaan lopen en sterallures krijgen. Heeft niets met kwaliteit te maken denk ik zo??? Tijd dat die gassies eens met beide voeten terug op aarde worden gezet.
Het gaat mij voornamelijk om dit stuk..

Ik zal het je nog beter vertellen. Hetgeen bij Ajax op het veld rondloopt mag zie de ogen uit de kop schamen wat zij wekelijks op de mat leggen. Niet 1 jaar, maar al veel langer. De Ajax-school staat bekent om attractief en aanvallend voetbal

Wij denken hier dat ze ongeïnteresseerd lijken te spelen omdat ze naast hun schoenen lopen, maar misschien is dit gewoon het niveau...

Verder weet ik niet wie van die jongens al sterallures vertonen, maar dat is nooit best natuurlijk. Al helpt de media daar gretig aan mee.
Zo heb ik Kluivert al vergeleken zien worden met Mbappe en Neymar. En is F. de Jong de nieuwe Rakitic.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2018 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 maart 2018 - 07:56   quote  deeplink  
Prachtig om te zien hoe de media en supporters nu weer over elkaar heen duikelen om De Ligt de hemel in te prijzen. Iedereen weer even aan het woord die hem nu een transfer toedichten. Hoe anders was dat iets meer dan een jaar geleden toen hij debuteerde in Oranje en hij 2 fouten maakte. Ongelooflijk hoe zo'n jongen een transfer wordt aangepraat. Laat die gasten eerst eens een aantal seizoenen in Nederland ballen voordat ze naar het buitenland gaan. Zo zal de Nederlandse competitie nooit beter worden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 maart 2018 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 07:48 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het gaat mij voornamelijk om dit stuk..

Ik zal het je nog beter vertellen. Hetgeen bij Ajax op het veld rondloopt mag zie de ogen uit de kop schamen wat zij wekelijks op de mat leggen. Niet 1 jaar, maar al veel langer. De Ajax-school staat bekent om attractief en aanvallend voetbal

Wij denken hier dat ze ongeïnteresseerd lijken te spelen omdat ze naast hun schoenen lopen, maar misschien is dit gewoon het niveau...

Verder weet ik niet wie van die jongens al sterallures vertonen, maar dat is nooit best natuurlijk. Al helpt de media daar gretig aan mee.
Zo heb ik Kluivert al vergeleken zien worden met Mbappe en Neymar. En is F. de Jong de nieuwe Rakitic.
Laat ik het nog makkelijker uitleggen. Ajax kan het al jaren opbrengen om zich in te spannen tegen de grote clubs Europees. Met onverwachte overwinningen of gelijke spelen. Vervolgens krijgen we Europees tegenstanders van het formaat subtoppers Nederlandse competitie of spelen we in de eigen competitie en dan lijkt het nergens meer op. Dat gebeurt structureel en irriteert enorm.

En Kluivert doet maar wat graag mee met die hele poppenkast van de media. En dat bedoel ik met dat die gasten zich de ogen uit de kop mogen schamen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2018 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 27 maart 2018 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 08:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Laat ik het nog makkelijker uitleggen. Ajax kan het al jaren opbrengen om zich in te spannen tegen de grote clubs Europees. Met onverwachte overwinningen of gelijke spelen. Vervolgens krijgen we Europees tegenstanders van het formaat subtoppers Nederlandse competitie of spelen we in de eigen competitie en dan lijkt het nergens meer op. Dat gebeurt structureel en irriteert enorm.

En Kluivert doet maar wat graag mee met die hele poppenkast van de media. En dat bedoel ik met dat die gasten zich de ogen uit de kop mogen schamen.
Ik geef je er gelijk in hoor. Alleen ben ik er zo langzamerhand van overtuigd geraakt dat ze gewoon niet veel beter kunnen.
Dat ze fysiek gewoon niet in staat zijn om die strijd elke week te leveren.
Maargoed, echte kwaliteit en natuurlijk mentaal weerbare jongen komen wel bovendrijven. Loop je nu al naast je schoenen, dan hoor je niet eens bij Ajax thuis. Vind ik.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 maart 2018 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 08:09 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik geef je er gelijk in hoor. Alleen ben ik er zo langzamerhand van overtuigd geraakt dat ze gewoon niet veel beter kunnen.
Dat ze fysiek gewoon niet in staat zijn om die strijd elke week te leveren.
Maargoed, echte kwaliteit en natuurlijk mentaal weerbare jongen komen wel bovendrijven. Loop je nu al naast je schoenen, dan hoor je niet eens bij Ajax thuis. Vind ik.
Ik denk dat hetgeen je van overtuigd bent geraakt je jezelf heb wijsgemaakt zodat de teleurstelling en boosheid niet elke wedstrijd terugkomt. En dat bedoel ik niet verkeerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2018 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2018 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 11:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk dat hetgeen je van overtuigd bent geraakt je jezelf heb wijsgemaakt zodat de teleurstelling en boosheid niet elke wedstrijd terugkomt. En dat bedoel ik niet verkeerd.
Eens, ik denk dat veel mensen op ten duur een bepaald acceptatie niveau bepalen voor zichzelf.

Ik weet voor mezelf dat als ik kwalitatief goed voetbal wil zien, dat ik dan echt niet meer naar de eredivisie hoef te kijken, ook Ajax speelt dat namelijk al jaren amper nog, en om 40 potjes per jaar te kijken naar die ene uitzondering, nee sorry daar zou ik helemaal gek van worden.

Ik heb geen invloed op de kwaliteit van deze competitie of Ajax, en daarom heb ik deels geaccepteerd dat het voetbal niet veel beter gaat worden.

En daardoor beleef ik toch nog altijd plezier aan de ED en aan mijn clupje...
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 27 maart 2018 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 11:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk dat hetgeen je van overtuigd bent geraakt je jezelf heb wijsgemaakt zodat de teleurstelling en boosheid niet elke wedstrijd terugkomt. En dat bedoel ik niet verkeerd.
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben inderdaad.

Kan (en wil) me ook niet voorstellen dat een speler van Ajax zodanig in elkaar kan zitten dat hij niet ten alle tijden, tegen welke tegenstander dan ook, onder welke omstandigheden dan ook, alles wilt geven voor onze mooie club.
Dan is het inderdaad veel makkelijker om mezelf ervan te overtuigen dat ze het gewoon niet kunnen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 april 2018 - 14:43   quote  deeplink  
https://sportnieuws.nl/voetbal/buitenland/oranje-misschien-toch-naar-wk-dankzij-poging-matchfixing-01-04/

Het hele voetbal is kapot man
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 april 2018 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
1 april is ook een mooie dag! ;-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 april 2018 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 14:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1 april is ook een mooie dag! ;-)
Hahaha Jezus man.
Ben er gewoon serieus ingetrapt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 april 2018 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:18 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hahaha Jezus man.
Ben er gewoon serieus ingetrapt
Hahaha ik trap alleen in de grappen van mijn kinderen. De rest geloof ik niet vandaag. Hahahha
remco k
 remco k - zondag 01 april 2018 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 14:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1 april is ook een mooie dag! ;-)
Hahaa. Toch klinkt het matchfixing verhaal niet raar in Rusland.
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 08:46   quote  deeplink  
Real lijkt toch echt weer te pieken op het juiste moment.

Ronaldo een wereldgoal, toch ook weer bijzonder, er in het eerste half jaar werkelijk helemaal niets van kunnen, en nu gewoon weer de oude zijn, dat is toch echt knap hoor.

In deze vorm ben ik heel benieuwd wie Real kan stoppen..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 04 april 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 08:46 schreef remco k het volgende:
Real lijkt toch echt weer te pieken op het juiste moment.

Ronaldo een wereldgoal, toch ook weer bijzonder, er in het eerste half jaar werkelijk helemaal niets van kunnen, en nu gewoon weer de oude zijn, dat is toch echt knap hoor.

In deze vorm ben ik heel benieuwd wie Real kan stoppen..
Echt een fenomeen ook hoor die Ronaldo.
Dat applaus van de Juve supporters na die goal, prachtig man. Nog mooier gezien het feit dat ze hem daarvoor constant uitfloten.
En nederigheid van Ronaldo als reactie op het applaus.
Dit is wat voetbal moet zijn.

Real lijkt hun zinnen volledig op de CL gezet te hebben en het werkt.
Ik zie niemand ze nog stoppen eerlijkgezegd, wat ik jammer vind, want ben meer een Barcelona man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 april 2018 door Jaccio --
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 21:11   quote  deeplink  
Terung wat is dat Liverpool ontketend tegen city zeg. 2-0 na 20 minuten
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 april 2018 - 21:13   quote  deeplink  
Goede goals, eerste leek wel buitenspel. Zou wel lachen zijn als City er tegen de eerste beste tegenstander van een beetje niveau gelijk uitvliegt.

Ze moeten wel uitkijken, en hier niet met 4-0 er af gaan. Want dat kan het echt zo maar worden op deze manier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 april 2018 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 april 2018 - 21:17   quote  deeplink  
Hey hey hey hey :D
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 21:17   quote  deeplink  
3-0 Liverpool. Wat gebeurt daar joh.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 april 2018 - 21:17   quote  deeplink  
Peppie neem je rotzooi mee, Peeepppiieee neem je rotzooi mee. Peppie neem je rotzooi mee!
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 21:18   quote  deeplink  
Roep al heel lang dat city te vroeg heeft gepiekt.
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:17 schreef NatjosFC het volgende:
Peppie neem je rotzooi mee, Peeepppiieee neem je rotzooi mee. Peppie neem je rotzooi mee!
Waarom?
Loetje
 Loetje - woensdag 04 april 2018 - 21:19   quote  deeplink  
Waaauwww! Geweldig!

Ondanks ik het gevoel heb dat City nog terug komt of in ieder geval gaat scoren, vind ik het echt prachtig. En dit is de 2e keer dit seizoen dat Liverpool City helemaal tureluur speelt. Die 4-3 was het ook 80 minuten Liverpool heer en meester.

Mooie goals ook.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 april 2018 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:18 schreef remco k het volgende:
Roep al heel lang dat city te vroeg heeft gepiekt.
Dat klopt! Kan ik me herinneren.
Wel ronduit treurig, dat ze er nu uitgaan. Liverpool toch wel een aanzienlijk mindere selectie. Maar ik weet zeker dat die ambiance op anfield, het YNWA er echt iets mee te maken heeft. Daar krijg je vleugels van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 april 2018 door NatjosFC --
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:19 schreef Loetje het volgende:
Waaauwww! Geweldig!

Ondanks ik het gevoel heb dat City nog terug komt of in ieder geval gaat scoren, vind ik het echt prachtig. En dit is de 2e keer dit seizoen dat Liverpool City helemaal tureluur speelt. Die 4-3 was het ook 80 minuten Liverpool heer en meester.

Mooie goals ook.
Gewoon een prachtige pot. Maar dat is het werkelijk altijd tussen deze twee trainers. Toch prachtig om twee aanvallend ingesteld ploegen te zien.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 april 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:18 schreef remco k het volgende:
Roep al heel lang dat city te vroeg heeft gepiekt.
Jij bent het altijd met mij oneens geweest hierover maar ik roep al vanaf het eerste moment dat dit veel vaker is gebeurd met Guardiola.

Vind het een geweldige trainer hoor die voetbal speelt naar mijn hart. Maar dit gebeurde bij Batern ook, evenals 2 seizoen bij Barca. De club begint geweldig, speelt iedereen weg en binnen no time is een titel bijna zeker. Guardiola gaat wat rouleren in de competitie en de vaste 11 in de CL. En ineens is het een totaal niet ingespeeld elftal.

Ondanks het nog niet gedaan is, lijken ook hier weer tekenen van bovengenoemde dingen te gebeuren
Loetje
 Loetje - woensdag 04 april 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon een prachtige pot. Maar dat is het werkelijk altijd tussen deze twee trainers. Toch prachtig om twee aanvallend ingesteld ploegen te zien.
Jep. Van beiden een groot fan
Loetje
 Loetje - woensdag 04 april 2018 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat klopt! Kan ik me herinneren.
Wel ronduit treurig, dat ze er nu uitgaan. Liverpool toch wel een aanzienlijk mindere selectie. Maar ik weet zeker dat die ambiance op anfield, het YNWA er echt iets mee te maken heeft. Daar krijg je vleugels van.
City heeft iets meer kwaliteit en Liverpool een geweldige 12e man en 2/3 spelers in de vorm van hun leven. Dat kan prima compenseren.
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 21:23   quote  deeplink  
Eigen goal de Rossi. Wel goed door druk zetten.

Benieuwd of roma iets meer gaat komen. Zou de wedstrijd ten goede komen.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 april 2018 - 21:24   quote  deeplink  
Verwacht het niet.
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

City heeft iets meer kwaliteit en Liverpool een geweldige 12e man en 2/3 spelers in de vorm van hun leven. Dat kan prima compenseren.
Volgens mij is Liverpool defensief gewoon een sterkere ploeg dan city. City heeft daar echt geen toppers lopen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 april 2018 - 21:24   quote  deeplink  
Guardiola laat nooit wat zien tegen de grotere tegenstanders. Bij Bayern ook al niet. Alleen bij Barca wist hij ook de grote jongens te verslaan. Voor de rest nog nooit met een mindere selectie van een betere selectie gewonnen. Dat gaat hier gewoon door, en dan Liverpool nog een veel mindere selectie.
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:24 schreef NatjosFC het volgende:
Guardiola laat nooit wat zien tegen de grotere tegenstanders. Bij Bayern ook al niet. Alleen bij Barca wist hij ook de grote jongens te verslaan. Voor de rest nog nooit met een mindere selectie van een betere selectie gewonnen. Dat gaat hier gewoon door, en dan Liverpool nog een veel mindere selectie.
Sorry. Maar in de PL van alle toppers gewonnen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 april 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

City heeft iets meer kwaliteit en Liverpool een geweldige 12e man en 2/3 spelers in de vorm van hun leven. Dat kan prima compenseren.
Niet eens. de drie voorin zijn misschien beter. En Van Dijk is wel degelijk. Voor de rest echt niet. En anders wel heel slecht aankoop beleid als je ziet wat ze aan deze verdedigers hebben uitgegeven.
Brandje
 Brandje - woensdag 04 april 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is Liverpool defensief gewoon een sterkere ploeg dan city. City heeft daar echt geen toppers lopen.
Laat Marcie en Co eens gaan kijken naar het type spelers wat er Liverpool rond loopt en ga daar eens op scouten. Nee ik weet wel dat we niet die categorie kunnen halen maar wel het type spelers. Wat een passie en power. Heerlijk om naar te kijken
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 april 2018 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar in de PL van alle toppers gewonnen.
Omdat ie een veel betere selectie heeft. Heb het altijd gezegd, eerste goede tegenstander in CL gaan ze eruit. En dan doelde ik op een Barca, Real of Bayern. Maar het lijkt nu al zover. Maar ik juich niet te vroeg.
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Niet eens. de drie voorin zijn misschien beter. En Van Dijk is wel degelijk. Voor de rest echt niet. En anders wel heel slecht aankoop beleid als je ziet wat ze aan deze verdedigers hebben uitgegeven.
Paar fikse blessures op dit moment natuurlijk.
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Laat Marcie en Co eens gaan kijken naar het type spelers wat er Liverpool rond loopt en ga daar eens op scouten. Nee ik weet wel dat we niet die categorie kunnen halen maar wel het type spelers. Wat een passie en power. Heerlijk om naar te kijken
Het verschil in beleving in zon wedstrijd. Fenomenaal.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 april 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is Liverpool defensief gewoon een sterkere ploeg dan city. City heeft daar echt geen toppers lopen.
Vind ik van Liverpool ook niet. Kunnen er vooralsnog geen tegen hebben, maar daar is het net zo goed regelmatig gatenkaas. Ook bij Van Dijk.

Edit; niet vandaag tot op heden. Behalve bij dat schot van Sane.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 april 2018 door Loetje --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 april 2018 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Paar fikse blessures op dit moment natuurlijk.
Mendy en Aguero zijn er niet bij. Of mis ik iemand?
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 april 2018 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Het verschil in beleving in zon wedstrijd. Fenomenaal.
Dit is geen steek richting Guardiola, dus vat het niet zo op.

Maar als dat hier het geval is, ligt het volgens velen aan de trainer.
remco k
 remco k - woensdag 04 april 2018 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Omdat ie een veel betere selectie heeft. Heb het altijd gezegd, eerste goede tegenstander in CL gaan ze eruit. En dan doelde ik op een Barca, Real of Bayern. Maar het lijkt nu al zover. Maar ik juich niet te vroeg.
Dat beter vind ik echt onzin. Duurder ja. Maar een kramende is gewoon een matige cv. En dat is kompany op dit moment ook. Twee backs die ze gekocht hebben beiden geblesseerd.

In dit soort wedstrijden zit er ook gewoon veel geluk bij. Eerste goal Liverpool is gewoon buitenspel. Eerste goal Barca een eigen goal.

Real won vorig jaar de cl. Maar was totaal niet de best voetballende ploeg en had de scheidsrechters bij drie wedstrijden gigantisch mee met telkens geen rode kaart op beslissende momenten.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 april 2018 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dit is geen steek richting Guardiola, dus vat het niet zo op.

Maar als dat hier het geval is, ligt het volgens velen aan de trainer.
Lees mijn eerdere stuk. Dit is al zovaak gebeurd onder hem bij clubs hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0892610