|
|
NatjosFC
|
|
|
Guardiola gaat wel uit zijn plaat zometeen denk ik.
Ongelooflijk dat NOS dit niet uitzendt. Gelukkig heb ik Ziggo sport. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Milner en Henderson lopen zich helemaal kapot. Wat missen wij zulke spelers in onze selectie. Het zijn niet de mooiste spelers maar wat een inzet. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 21:32 schreef remco k het volgende:[..] Dat beter vind ik echt onzin. Duurder ja. Maar een kramende is gewoon een matige cv. En dat is kompany op dit moment ook. Twee backs die ze gekocht hebben beiden geblesseerd. In dit soort wedstrijden zit er ook gewoon veel geluk bij. Eerste goal Liverpool is gewoon buitenspel. Eerste goal Barca een eigen goal. Real won vorig jaar de cl. Maar was totaal niet de best voetballende ploeg en had de scheidsrechters bij drie wedstrijden gigantisch mee met telkens geen rode kaart op beslissende momenten. Ook gisteren hadden ze een pingel tegen kunnen krijgen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ik heb het gelezen. Maar zo zie ik het niet. Guardiola faalt bij elke club, op barca na, in de CL. 'T is hier niets anders, heeft naar mijn idee niet met te vroeg pieken te maken. Maar met de kwaliteiten van de trainer. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 21:32 schreef NatjosFC het volgende:Guardiola gaat wel uit zijn plaat zometeen denk ik. Ongelooflijk dat NOS dit niet uitzendt. Gelukkig heb ik Ziggo sport. Dat heb ik ook maar de beeldkwaliteit van Extra 1 is veel minder dan dat schakelkanaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 21:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] Dit is geen steek richting Guardiola, dus vat het niet zo op. Maar als dat hier het geval is, ligt het volgens velen aan de trainer. Bij mij niet. Ik hou er niet van om een trainer aan te vallen die altijd voor mooi en aanvallend voetbal nastreven. Maar je doet niet anders naar Guardiola. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 21:34 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ik heb het gelezen. Maar zo zie ik het niet. Guardiola faalt bij elke club, op barca na, in de CL. 'T is hier niets anders, heeft naar mijn idee niet met te vroeg pieken te maken. Maar met de kwaliteiten van de trainer. Niet winnen is heel wat anders dan falen hè. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 21:32 schreef remco k het volgende:[..] Dat beter vind ik echt onzin. Duurder ja. Maar een kramende is gewoon een matige cv. En dat is kompany op dit moment ook. Twee backs die ze gekocht hebben beiden geblesseerd. In dit soort wedstrijden zit er ook gewoon veel geluk bij. Eerste goal Liverpool is gewoon buitenspel. Eerste goal Barca een eigen goal. Real won vorig jaar de cl. Maar was totaal niet de best voetballende ploeg en had de scheidsrechters bij drie wedstrijden gigantisch mee met telkens geen rode kaart op beslissende momenten. Maar wie dan? Ze missen Mendy, en hebben daar nu een vervanger ter waarde van 60 miljoen+ staan. Danilo zit op de bank en ze hebben aan de rechterkant van de verdediging Walker van 60 miljoen+ staan.
Voor de rest klopt het. Maar Guardiola gaat er sinds zijn tijd bij Bayern steevast uit in de kwartfinale/halve finale. Ondanks dat hij topselecties ter beschikking heeft. En in mijn opinie horen Kompany en Otamendi nog steeds bij de beste verdedigers van de premier league. Doen beiden zeker niet onder voor een van Dijk die op dit niveau nog geen ervaring heeft. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Niet eens. Bij beide clubs is hij binnengehaald om de CL te winnen. Bij Bayern heeft hij in de competitie goed gepresteerd, maar ja, wie wordt er geen kampioen met Bayern. En City brengt hij voorlopig niet bepaald in de buurt, tenzij hij halve finale haalt en het goed doet. Maar zit er tot nog toe niet echt in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 21:37 schreef NatjosFC het volgende:[..] Maar wie dan? Ze missen Mendy, en hebben daar nu een vervanger ter waarde van 60 miljoen+ staan. Danilo zit op de bank en ze hebben aan de rechterkant van de verdediging Walker van 60 miljoen+ staan. Voor de rest klopt het. Maar Guardiola gaat er sinds zijn tijd bij Bayern steevast uit in de kwartfinale/halve finale. Ondanks dat hij topselecties ter beschikking heeft. En in mijn opinie horen Kompany en Otamendi nog steeds bij de beste verdedigers van de premier league. Doen beiden zeker niet onder voor een van Dijk die op dit niveau nog geen ervaring heeft. Jones is nog niet helemaal fit. Inderdaad Mendy en aguero. Dan mis je wel spelers. Jones wel op de bank
Maar laporte is geen back.
En je selectie kan nog zo breed zijn. Je speelt altijd met een redelijk vaste samenstelling.
Overigens doet Pep het vandaag niet goed door anders te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 21:39 schreef NatjosFC het volgende:[..] Niet eens. Bij beide clubs is hij binnengehaald om de CL te winnen. Bij Bayern heeft hij in de competitie goed gepresteerd, maar ja, wie wordt er geen kampioen met Bayern. En City brengt hij voorlopig niet bepaald in de buurt, tenzij hij halve finale haalt en het goed doet. Maar zit er tot nog toe niet echt in. Bij Bayern wordt de cl niet geeist. Hier is ie gehaald om verder te komen dan andere jaren. Winnen is volgens mij alleen bij psg een eis voor de trainer.
En bij het winnen van de cl komt gewoon veel geluk kijken. Die 1-0 is gewoon buitenspel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En otamendi vind ik echt een drama cv. Kompany is nog lang niet de oude. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Falen als je de cl niet wint. Hoor je zelf hoe belachelijk dat klinkt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor mij zijn echt alleen real en Liverpool clubs die heel goed voetbal hebben laten zien in de kwartfinale. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Bij Bayern had hij alles wat hij nodig was. Bayern had voor zijn komst al een aantal keer de finale gehaald. En wouden de CL binnenhalen. Met Guardiola leken ze daar de ideale man voor te hebben. Tot dat bleek dat dat niet zo was.
Met Bayern kampioen worden is nou niet bepaald een geslaagd avontuur. Mijn oma wordt daar ook kampioen. Bayern ging echt wel voor meer dan alleen het kampioenschap en feit is dat Guardiola dat niet gelukt is.
Bij City is het al sinds de start van het project de doelstelling om de CL te winnen. Eerste stap was winnen van de premier league en nu willen ze die volgende stap zetten. En ook hier hebben ze met Guardiola tot nog toe niet de juiste stap gezet. De eerste de beste tegenstander van enige formaat lijken ze eruit te liggen. Nee joh, Peppie is een daverend succes. Hij doet het goed in de competitie, maar in de CL faalt hij. Al met al zal het uiteindelijk een geslaagd seizoen zijn mochten ze kampioen worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 21:34 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ik heb het gelezen. Maar zo zie ik het niet. Guardiola faalt bij elke club, op barca na, in de CL. 'T is hier niets anders, heeft naar mijn idee niet met te vroeg pieken te maken. Maar met de kwaliteiten van de trainer. In ieder geval te snel de titel binnen en daardoor te veel rouleren. Het kan namelijk ook te veel zijn. Bij Barça is dat ook 2x gebeurd. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 21:51 schreef Loetje het volgende:[..] In ieder geval te snel de titel binnen en daardoor te veel rouleren. Het kan namelijk ook te veel zijn. Bij Barça is dat ook 2x gebeurd. Dat klopt zeker. PSG dit jaar ook. Denk ook niet dat zei de CL ooit echt kunnen winnen. Want ze spelen gewoon geen competitie meer vanaf Februari eigenlijk. Sowieso is die hele competitie niet echt competitief op een paar potjes na. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 21:51 schreef NatjosFC het volgende:Bij Bayern had hij alles wat hij nodig was. Bayern had voor zijn komst al een aantal keer de finale gehaald. En wouden de CL binnenhalen. Met Guardiola leken ze daar de ideale man voor te hebben. Tot dat bleek dat dat niet zo was. Met Bayern kampioen worden is nou niet bepaald een geslaagd avontuur. Mijn oma wordt daar ook kampioen. Bayern ging echt wel voor meer dan alleen het kampioenschap en feit is dat Guardiola dat niet gelukt is. Bij City is het al sinds de start van het project de doelstelling om de CL te winnen. Eerste stap was winnen van de premier league en nu willen ze die volgende stap zetten. En ook hier hebben ze met Guardiola tot nog toe niet de juiste stap gezet. De eerste de beste tegenstander van enige formaat lijken ze eruit te liggen. Nee joh, Peppie is een daverend succes. Hij doet het goed in de competitie, maar in de CL faalt hij. Al met al zal het uiteindelijk een geslaagd seizoen zijn mochten ze kampioen worden. Het niet winnen van de cl is geen falen. Dat kan je wel herhalen maar dan ben je echt gewoon niet goed bij je hoofd.
En dan roepen dat het geen steek is naar Guardiola. Hahaha.
De laatste acht van Europa. Iedere keer weer als trainer. Dat is toch gewoon knap.
En het spel dat ie speelt en wil spelen met zijn clubs. Daar kan je toch alleen maar van genieten, zeker als Ajacied zijnde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Strootman kan het echt alleen in Italië volgens mij. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 21:59 schreef remco k het volgende:[..] Het niet winnen van de cl is geen falen. Dat kan je wel herhalen maar dan ben je echt gewoon niet goed bij je hoofd. En dan roepen dat het geen steek is naar Guardiola. Hahaha. De laatste acht van Europa. Iedere keer weer als trainer. Dat is toch gewoon knap. En het spel dat ie speelt en wil spelen met zijn clubs. Daar kan je toch alleen maar van genieten, zeker als Ajacied zijnde. tja knap... Als je 1 van beste 8 selecties bij elkaar koopt. En in zijn geval zelfs makkelijke een van de beste 5 selecties. Dan is het ook weer niet zo bijzonder. Als je dat niet hebt en je zet zulke prestaties neer, dan ben je pas een goede trainer. Klopp kan dat, Mourinho kan dat. Guardiola niet tja...
Voor de rest vind ik het niet meer dan een gemiddelde trainer. Als je alleen kan winnen als je een betere selectie hebt. Hij mag zich wel eens bewijzen bij een Liverpool of een Dortmund, maar denk dat hij genoeg zelfkennis heeft omdat niet te proberen.
Het enige wat ik zei dat geen steek naar Guardiola was, is wat mensen roepen over het verschil in beleving. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Aha, die gast van Vitesse erin. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 22:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] tja knap... Als je 1 van beste 8 selecties bij elkaar koopt. En in zijn geval zelfs makkelijke een van de beste 5 selecties. Dan is het ook weer niet zo bijzonder. Als je dat niet hebt en je zet zulke prestaties neer, dan ben je pas een goede trainer. Klopp kan dat, Mourinho kan dat. Guardiola niet tja... Voor de rest vind ik het niet meer dan een gemiddelde trainer. Als je alleen kan winnen als je een betere selectie hebt. Hij mag zich wel eens bewijzen bij een Liverpool of een Dortmund, maar denk dat hij genoeg zelfkennis heeft omdat niet te proberen. Het enige wat ik zei dat geen steek naar Guardiola was, is wat mensen roepen over het verschil in beleving. Serieus Mourinho? Wat doet die dan anders dan het voetbal verpesten en een spoor van ellende achterlaten?
En ik vind de selectie van city niet bij de beste selecties van Europa horen.
Voetbal is amusement. En Guardiola brengt met zijn ploegen amusement van de bovenste plank. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Barca te nonchalant aan het voetballen. Zo krijg je hem verdient om de oren. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 22:19 schreef remco k het volgende:[..] Serieus Mourinho? Wat doet die dan anders dan het voetbal verpesten en een spoor van ellende achterlaten? En ik vind de selectie van city niet bij de beste selecties van Europa horen. Voetbal is amusement. En Guardiola brengt met zijn ploegen amusement van de bovenste plank. Mourinho heeft bewezen van een degelijke ploeg de beste van Europa en de nationale competitie te maken. Met zowel Inter en Porto. En hij was degene die van Chelsea een absolute topclub in Engeland maakte. Dat hij niet het voetbal speelt wat jij graag ziet, tja. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsjaa. En dat is dan toch gewoon geen buitenspel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 22:26 schreef NatjosFC het volgende:[..] Mourinho heeft bewezen van een degelijke ploeg de beste van Europa en de nationale competitie te maken. Met zowel Inter en Porto. En hij was degene die van Chelsea een absolute topclub in Engeland maakte. Dat hij niet het voetbal speelt wat jij graag ziet, tja. Andere tijden. Ander geld. Daarna ook gewoon helemaal niks meer gepresteerd. Bij alle topclubs echt compleet uitgekost en is daar bij united ook hard na op weg.
En nogmaals. Voetbal is amusement. En Mourinho brengt alles behalve amusement. Guardiola doet dat wel en veel ook. Klopp ook een fantastische trainer. Maar wat heeft die gewonnen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jammer hoor. 4 kwartfinales waarvan er 3 gewoon al beslist zijn. Eigenlijk alle 4 al. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Anfield toch echt de mooiste voetbalplek op aarde. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nja dat is smaak opzich denk ik. Vind het fenomenaal!
Maar ben zelf op Celtic park en in het Signal Iduna Park geweest. Tegen Celtic kan echt niks tippen en Borussia met de Gelße wand ook niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 22:50 schreef Loetje het volgende:Nja dat is smaak opzich denk ik. Vind het fenomenaal! Maar ben zelf op Celtic park en in het Signal Iduna Park geweest. Tegen Celtic kan echt niks tippen en Borussia met de Gelße wand ook niet. Natuurlijk zijn er veel meer mooie plekken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Dortmund is fenomenaal inderdaad. Celtic Park en anfield nog nooit geweest. Anfield moet deze zomer verandering in komen. Goodison Park ook gelijk maar meepakken, nog meer mooie clubs om te bezoeken in de regio Liverpool/Manchester op die twee clubs en United en City na? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar hoe is het toch mogelijk dat Wijnaldum en Strootman zo goed bij hun club spelen en zo diep door de ondergrens zakken bij NL... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 00:01 schreef NatjosFC het volgende:Dortmund is fenomenaal inderdaad. Celtic Park en anfield nog nooit geweest. Anfield moet deze zomer verandering in komen. Goodison Park ook gelijk maar meepakken, nog meer mooie clubs om te bezoeken in de regio Liverpool/Manchester op die twee clubs en United en City na? Ik ben bij Celtic - Rangers en bij Celtic - Ajax geweest. Dat was zo ziek. Liverpool is geweldig hoor, maar wel in de grote potten. Schotse vrienden sturen me filmpjes van wedstrijden van Celtic tegen Aberdeen bijvoorbeeld, gewoon hetzelfde he. Hele wedstrijd lang.
Die Gelße wand is zo fenomenaal. Ook daar echt altijd. Heb er 2 keer bij gestaan, 1x tegen Schalke en 1x tegen Mainz. Gewoon gekkenhuis. Ook gewoon op de tribune gezeten bij wedsrijden daar. Het is daar echt iedere pot.
Dit zijn voor mij ook de 2 mooiste clubs van Europa na Ajax. En dat zal vast smaak zijn. Maar dke beleving, die passie en die wisselwerking met spelers. Allemachtig!
Op jou vraag, niet echt. Wat wel heel gaaf is, is om vanuit Manchester door te rijden naar Leeds. Leeds United is en blijft een hele grote club hoe ver ze ook gezakt zijn. Hele succesvolle club geweest en een club die smacht naar de Premier League. Mooie sfeer, beetje Milwall achtige tafereeltjes. Raad het je zeker aan! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind City - Liverpool nog niet beslist. City laat net zo goed 5-0 aantekenen in de return. Verder lijkt het allemaal wel klaar. Real en Barca zeer indrukwekkend. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wanneer stoppen ze in de EL overigens met die 5e en 6e man achter de lijn. Zat net samenvattingen te kijken van de 8ste finale, maar wat een fouten maken die gasten! Ze staan er toch op de achterlijn om acties op de achterlijn of in het strafschopgebied waar te nemen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 02:37 schreef Loetje het volgende:Maar hoe is het toch mogelijk dat Wijnaldum en Strootman zo goed bij hun club spelen en zo diep door de ondergrens zakken bij NL... Strootman was gister dramatisch. Hij laat het emmer zien als de druk erop staat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 09:35 schreef Ajax Warrior het volgende:Wanneer stoppen ze in de EL overigens met die 5e en 6e man achter de lijn. Zat net samenvattingen te kijken van de 8ste finale, maar wat een fouten maken die gasten! Ze staan er toch op de achterlijn om acties op de achterlijn of in het strafschopgebied waar te nemen? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets heb gezien wat het nut van deze badgasten bevestigd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 05:45 schreef Eide het volgende:Ik vind City - Liverpool nog niet beslist. City laat net zo goed 5-0 aantekenen in de return. Verder lijkt het allemaal wel klaar. Real en Barca zeer indrukwekkend. Ik denk niet dat city dit nog goed kan maken eerlijk gezegd. Ik ga er ook vanuit dat ze er 5 moeten maken want Liverpool maakt er ook echt wel 1.
Real echt indrukwekkend goed dinsdag. Barca vond ik ook niet heel bijzonder en gaven toch ook nog wat weg.
Wat je bij die ploegen wel heel goed ziet. Is het lezen van een wedstrijd. Barca bond het mooi bij 3-0. Speelt eigenlijk de wedstrijd rustig uit in de tweede helft. Krijgt dan een goal tegen en geeft daarna direct gas om er nog een te maken. Dat vind ik wel knap. Maar ik denk niet dat ze aanspraak kunnen maken op de titel op dit moment. Ik vraag me af wie het ontketende real kan stoppen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Barca nam pas na de 2-0 wat gas terug. Daardoor lijkt het alsof Juve redelijk mee kon maar ze hadden echt maar heel weinig in de melk te brokkelen. Tegen een ploeg als Barca zal je op de counter altijd wel een kans krijgen, maar ik vond ze de eerste 45 minuten echt stikkend goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Doel niet op gisteren. Maar speelt in de serie A gewoon bijna altijd een ruim voldoende. Ik snap daar helemaal niks van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 april 2018 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat gister ook meermaals werd aangehaald, maar een beetje als Seedorf destijds. Clarence was in clubverband een legende maar bij Oranje wilde het maar niet vlotten. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 05:45 schreef Eide het volgende:Ik vind City - Liverpool nog niet beslist. City laat net zo goed 5-0 aantekenen in de return. Verder lijkt het allemaal wel klaar. Real en Barca zeer indrukwekkend. Vind Barca eigenlijk niet zo indrukwekkend eerlijk gezegd. Voor de rest wel eens. Ik schrijf City zeker nog niet af.
Maar hoe mooi zou dat zijn zeg, El Clasico als CL finale. Ik hoop erop. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 13:11 schreef Eide het volgende:Wat gister ook meermaals werd aangehaald, maar een beetje als Seedorf destijds. Clarence was in clubverband een legende maar bij Oranje wilde het maar niet vlotten. Ik denk dat Seedorf in het nl elftal niet belangrijk genoeg is gemaakt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 02:44 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben bij Celtic - Rangers en bij Celtic - Ajax geweest. Dat was zo ziek. Liverpool is geweldig hoor, maar wel in de grote potten. Schotse vrienden sturen me filmpjes van wedstrijden van Celtic tegen Aberdeen bijvoorbeeld, gewoon hetzelfde he. Hele wedstrijd lang. Die Gelße wand is zo fenomenaal. Ook daar echt altijd. Heb er 2 keer bij gestaan, 1x tegen Schalke en 1x tegen Mainz. Gewoon gekkenhuis. Ook gewoon op de tribune gezeten bij wedsrijden daar. Het is daar echt iedere pot. Dit zijn voor mij ook de 2 mooiste clubs van Europa na Ajax. En dat zal vast smaak zijn. Maar dke beleving, die passie en die wisselwerking met spelers. Allemachtig! Op jou vraag, niet echt. Wat wel heel gaaf is, is om vanuit Manchester door te rijden naar Leeds. Leeds United is en blijft een hele grote club hoe ver ze ook gezakt zijn. Hele succesvolle club geweest en een club die smacht naar de Premier League. Mooie sfeer, beetje Milwall achtige tafereeltjes. Raad het je zeker aan! Gaaf man. Celtic - Rangers zou ik ook altijd nog een keer heen willen, maar niet meer wat het geweest is toen jij er was.
Hoe kom jij eigenlijk aan die kaartjes voor dat soort wedstrijden? (als dat niet een te persoonlijke vraag is)
Ik ga zeker kijken of we nog naar Leeds kunnen, mocht dat niet gaan, dan wordt het denk ik gewoon een paar dagen London. Ben daar vorig jaar ook geweest, maar daar is zoveel te doen qua voetbalclubs.
Leeds maar een uurtje rijden vanaf Manchester zie ik, dat moet zeker lukken. Hmmm. Ik zie dat Stoke met de trein ook maar 45 kwartier is. Daar ooit geweest? Wat ik ervan gehoord heb is het pauper daar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 18:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] Gaaf man. Celtic - Rangers zou ik ook altijd nog een keer heen willen, maar niet meer wat het geweest is toen jij er was. Hoe kom jij eigenlijk aan die kaartjes voor dat soort wedstrijden? (als dat niet een te persoonlijke vraag is) Ik ga zeker kijken of we nog naar Leeds kunnen, mocht dat niet gaan, dan wordt het denk ik gewoon een paar dagen London. Ben daar vorig jaar ook geweest, maar daar is zoveel te doen qua voetbalclubs. Leeds maar een uurtje rijden vanaf Manchester zie ik, dat moet zeker lukken. Hmmm. Ik zie dat Stoke met de trein ook maar 45 kwartier is. Daar ooit geweest? Wat ik ervan gehoord heb is het pauper daar. Stoke wel een hele mooie voetbal geschiedenis als een van de oudste clubs ter wereld.
Zit je midden in een mooi rondje met forrest Liverpool machester Sheffield Birmingham leicester |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 18:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] Gaaf man. Celtic - Rangers zou ik ook altijd nog een keer heen willen, maar niet meer wat het geweest is toen jij er was. Hoe kom jij eigenlijk aan die kaartjes voor dat soort wedstrijden? (als dat niet een te persoonlijke vraag is) Ik ga zeker kijken of we nog naar Leeds kunnen, mocht dat niet gaan, dan wordt het denk ik gewoon een paar dagen London. Ben daar vorig jaar ook geweest, maar daar is zoveel te doen qua voetbalclubs. Leeds maar een uurtje rijden vanaf Manchester zie ik, dat moet zeker lukken. Hmmm. Ik zie dat Stoke met de trein ook maar 45 kwartier is. Daar ooit geweest? Wat ik ervan gehoord heb is het pauper daar. Ik heb op in Parijs 2 schotse jongens ontmoet. Leight en Neill. 2 fans met seizoenskaarten van Celtic. Dan is het lijntje gauw gelegd. En vandaar ook dat ik daar ben geweest. De old firm is in ieder geval een van de mooiste derby's/classico's ter wereld. Dat garandeer ik je.
Stoke is inderdaad wel te doen, maar die heb ik bewust niet genoemd. Oud maar ook vrij kill. Stoke on trent is een vrij dooie boel vind ik.
Leeds is een en al historie. Ook op dagen dat er geen wedstrijden zijn lopen er daar rond het stadion talloze supporters en die kunnen je echt van alles vertellen. Trots en pijn komt daar heel dicht bij elkaar. Vandaar dat ik dat als een soort advies/tip geef. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die goal van Ramsey, de tering hé. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een zieke pot. Vol op de aanval beiden ploegen en kansen voor beiden. Had ook 7-7 kunnen staan. Beetje Ajax - Lyon taferelen. Al waren wij toen heer en meester vanaf minuut 20. |
|
|
|