|
|
Pietje
|
|
|
En wat mij nu opvalt: staat Mateo Cassierra niet in de basis bij FC Groningen? Dan is hij er jammer genoeg niet op vooruit gegaan. Van reserve bij Ajax naar reserve bij FC Groningen.
Of is er wat ander aan de hand? Is hij soms geblesseerd? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 14:47 schreef Pietje het volgende:[..] VVV vind ik een aardige ploeg hebben. Maar ja, je zag het vorig seizoen ook: halverwege de revelatie van de eredivisie en plotseling kwam daar de klad in. Verlies na verlies waardoor ze het maar net redden. PEC vind ik moeilijk te voorspellen. Ik vermoed ook dat het onderin inderdaad leuk gaat worden. En wie weet wordt het bovenin ook veel spannender dan de journalisten voor mogelijk hebben gehouden. :-( Dat is altijd. Zowel VVV als PEC presteerden na de winterstop helemaal niets meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 14:53 schreef Pietje het volgende:En wat mij nu opvalt: staat Mateo Cassierra niet in de basis bij FC Groningen? Dan is hij er jammer genoeg niet op vooruit gegaan. Van reserve bij Ajax naar reserve bij FC Groningen. Of is er wat ander aan de hand? Is hij soms geblesseerd? En laten we die nou net nodig hebben. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat zou zomaar eens kunnen. In de Jupiler League was hij knap bezig, zonder een echte kans te krijgen in Ajax-1. En nu dus op de bank in Groningen. Of, nogmaals, is hij soms geblesseerd? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Was nog niet helemaal fit. Maar heb er me vraagtekens bij |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Feyenoord ook achter tegen De Graafschap en een rode kaart voor Botteghin. Gaat lekker met die ploeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan dadelijk 1-1 maken... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wat heeft huren dan eigenlijk voor zin? Ik heb steeds begrepen, dat het verhuren van een speler diende om die speler meer ervaring op een hoger niveau op te laten doen. Dit is compleet nutteloos en komt het zelfvertrouwen van -in dit geval- Cassierra bepaald niet ten goede.
Dat was destijds met Zivkovic eigenlijk ook het geval. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat zal me zeker niet verbazen. Feyenoord is vaak een nogal gelukkige ploeg. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wow, wat heeft Boetius gedaan dat hij ineens twee keer geel krijgt? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik heb geen idee. Ik kijk niet. Volg het alleen via teletekst. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik denk dat Van Bronckhorst nog eerder wordt weggestuurd dan Ten Hag. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hopelijk over 2 weken even iets minder! Moet er toch niet aan denken ......... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kunnen ze samen kersemis vieren!! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Al speelt Emmen de sterren van de hemel, dan moet Ajax nog winnen. Ajax moet nu wel omschakelen vanaf dinsdag al. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 17:47 schreef Loetje het volgende:Al speelt Emmen de sterren van de hemel, dan moet Ajax nog winnen. Ajax moet nu wel omschakelen vanaf dinsdag al. Hahahaha over 1.5 week wacht echter alweer een CL wedstrijd en kort na Emmen ook. Zie die gek zo weer 6 spelers rust geven! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Teveel ouzo in je bloed? Haha. :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee man, dat drankje is niet aan mij besteed. Wel teveel bier en frappe! Hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Is ook lekker! Geniet nog lekker een dikke week en doe Missy de groeten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Groeten terug zegt ze!! Nu even lekker eten en dan Griekse avond!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Eet smakelijk en heel veel plezier. Hoppa.. de sirtaki.. hoppa.. ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 17:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahaha over 1.5 week wacht echter alweer een CL wedstrijd en kort na Emmen ook. Zie die gek zo weer 6 spelers rust geven! Eerst maar eens zien.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Enige manier hoe hij de Sirtaki doet, is in een dronken bui bovenop de barbecue. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Maar over eten gesproken: dat ga ik ook doen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
AZ wel geweldig hersteld van de druiper in Europa. Speelden erg goed. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha ze hebben speciaal voor mij wat kolen gebrand en nu op de grond gelegd!! En HOPPA!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jij staat de hele dag van jezelf al in vuur en vlam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja inderdaad. En dat terwijl ze eigenlijk alle jaren een mooie ploeg hadden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als je jongens hebt en had als Pedro, Fabregas, Willian, Hazard, destijds De Bruyne en nog vele anderen, moet je gewoon verplicht zijn om oogstrelend voetbal te spelen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zegt een Feyenoord-fan:
Van lachen om de neuzen, zijn we zelf de grootste kneuzen ;-) ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Kon het ff niet laten. Hebben we het zo slecht nog niet gedaan gisteren ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wie had dat gedacht, tot 2x achter elkaar keihard lachen om de aartsrivaal, naar 2 keer zelf erachter aan compleet voor paal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 19:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha ze hebben speciaal voor mij wat kolen gebrand en nu op de grond gelegd!! En HOPPA!!!! Haha. Lol |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dan kom je 1-0 voor en verneuk je het zo erg. Goed weer voor het NL voetbal... Sikkels! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De kakkies spelen niet eens slecht maar ze gaan echt geen 5 goals maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, Berghuis ziet het lot van Boetius wel zitten. Die solliciteerde wel even nadrukkelijk naar rood. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
RIP Nederlands voetbal. Dat tegendoelpunt van Feyenoord is ook belachelijk slecht verdedigd overigens. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het lijkt er zelfs niet echt meer op dat feyenoord hier iets aan eerherstel gaat doen. Het vuur is er wel uit. Wat een aanfluiting voor het Nederlandse voetbal zeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat ben ik blij dat die "samba" Sam Larsson bij feyenoord speelt. Leuke jongen voor de middenmoot maar valt zo'n gozer vreselijk door de mand op dit niveau. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 21:29 schreef Hasjkoph het volgende:RIP Nederlands voetbal. Dat tegendoelpunt van Feyenoord is ook belachelijk slecht verdedigd overigens. In deze kwestie gooi ik het er nog op dat je ultra aanvallend staat en daardoor ruimte, veel ruimte weg gaat geven. Maarja, voor rust 7/8 100% kansen. Dat is te weinig. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 21:52 schreef Loetje het volgende:[..] In deze kwestie gooi ik het er nog op dat je ultra aanvallend staat en daardoor ruimte, veel ruimte weg gaat geven. Maarja, voor rust 7/8 100% kansen. Dat is te weinig. Ze staan helemaal niet ultra-aanvallend. De normale organisatie staat ook naar 70 minuten nog steeds. Ze verdedigden gewoon heel erg knullig. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
AZ uitgeschakeld, Vitesse uitgeschakeld, feyenoord uitgeschakeld... Koekkoek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het o zo hondstrouwe legioen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2018 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sturm Graz verliest met 5-0 van Larnaca |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Interviewer aan Van Bronckhorst: Hoeveel kansen heb jij geteld? Gio: Meer dan genoeg Interviewer: Hoe komt het dat ze er niet in gaan? Gio: Dat is voetbal...
Ik ga helemaal stuk hier. Niveau kan altijd nog slechter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kolere, kijk Zenit eens....
Verliezen uit met 4-0, staan thuis na 90 minuten 4-0 voor. In verlenging scoort Minsk en moeten er bij 4-1 weer 2 maken. Winnen met 8-1... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu lees ik op social media veel supporters die zeggen dat de Kakkies vanavond met 8-1 moeten winnen. Is het niet zo dat Trencin vorige week ook met 8-0 kon winnen? |
|
|
|