|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 19:48 schreef Eide het volgende:De Jong in de basis tegen Frankrijk, samen met Pröpper. Blind op linksback tegen Mbappe. Dat wordtnog wat. Heel erg dom van Koeman om blind daar te laten spelen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Mbappe is wel snel, maar Blind speelt goed positiespel. Laten we eerst even afwachten hoe Nederland het gaat doen i.p.v. van te voren al negatief te praten.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Mwah, positioneel wel heel goed natuurlijk. Het zal opletten zijn in de counter. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een gepruts, achter elkaar Blind en Promes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Babel die daar achterlijk die bal voor Blind laat. Maar die Promes heeft toch ook echt nog nooit iets goeds gedaan in het nl elftal? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 20:32 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Mbappe is wel snel, maar Blind speelt goed positiespel. Laten we eerst even afwachten hoe Nederland het gaat doen i.p.v. van te voren al negatief te praten.... Blind hoort daar dus niet. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: En dat blijkt nu wel .... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We krijgen voetbal les en niet zon klein beetje ook zeg. Bah bah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een van de snelle backs. Van aanholt bijvoorbeeld. Willems. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Ja het is vreselijk. Stiekem had ik hoop op een stuntje zoals tegen Portugal maar het wordt weer niks.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het lijkt wel wandelvoetbal wat Nederland speelt. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Zo had ik het ook geobserveerd ja.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie Tete alleen maar wandelen en ballen achteruit spelen. Eigenlijk precies waardoor hij z'n basisplek bij Ajax destijds kwijt raakte. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 21:10 schreef Eide het volgende:Ik zie Tete alleen maar wandelen en ballen achteruit spelen. Eigenlijk precies waardoor hij z'n basisplek bij Ajax destijds kwijt raakte. Ik vind die promes echt niks. Totaal overschatte speler. Heeft zoveel kansen gehad maar nog nooit wat gepresteerd bij het Nederlands elftal. Ik vind Frenkie de Jong de enige die het goed doet vandaag. Babel bakt er ook niks van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is Wijnaldum de datum van de wedstrijd vergeten? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
We komen er gewoon niet aan te pas |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Proper doet het redelijk. Van dijk en de ligt prima en de jong gewoon goed tot nu toe Verder alles en iedereen een groot drama en gewoon bij lange na niet goed genoeg voor het nl elftal. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Ik vrees dat die prachtige tijden van Robben van Persie Sneijder voorlopig niet meer terug komen :( |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat is het ook. Van Dijk, De Ligt, De Jong, Pröpper en Depay best goed maar omgeven door 5 anderen die feitelijk niets te zoeken hebben op dit niveau. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 21:16 schreef patrickpsv15 het volgende:Ik vrees dat die prachtige tijden van Robben van Persie Sneijder voorlopig niet meer terug komen :( Koeman moet gewoon een aantal andere jongens de kans geven
Dost is echt de beste spits die we hebben. Ga met hem en depay lekker 3-5-2 of 3-4-2 spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry hoor. Maar promes is gewoon echt een lachertje heeft volgens min nog geen ba bij een teamgenoot gekregen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 21:19 schreef remco k het volgende:[..] Koeman moet gewoon een aantal andere jongens de kans geven Dost is echt de beste spits die we hebben. Ga met hem en depay lekker 3-5-2 of 3-4-2 spelen. Ik denk dat Koeman niet zo heel veel wordt. Ik denk dat het Nederlands elftal een harde trainer nodig heeft. Zoals Thomas Tuchel. Huub Stevens.
En ja het is bizar dat Doet niet speelt. Eigenlijk hebben we op dit moment niet eens een echte spits. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Lopen er een paar in het veld vanavond die echt niet thuishoren in het nl elftal |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Dit is een teleurstellende wedstrijd. Bergwijn kon beter op de plek van Promes. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Promes, Babel, wijnaldum, blind, Tete.. Het is overduidelijk dat we een tekort aan goede spelers hebben in nl, want zij mogen er niet lopen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja Frankrijk is de wereldkampioen en nee wain waten daar niet eens.
Maar zo voelt het Nederlands elftal een beetje aan als San Marino of Luxemburg in hun meest slechte jaren
Frankrijk denk ik op 80% gas richting 1-0 en daarna op halve kracht verder. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opvallend dat ik Frenkie letterlijk de hele eerste helft ballen vooruit zie spelen en hij constant aanspreekbaar is en beweegt. Nog opvallender dat er geen een idioot is die daar op anticipeert. Vind hem en De Ligt weer prima spelen, de rest is om te janken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Want Bergwijn speelt al jaren goed... Rot op man, 9 leuke potjes. Geld eveneens voor Kluivert. Ga eerst maar een jaar goed ballen en kom dan met Oranje aan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 21:23 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ik denk dat Koeman niet zo heel veel wordt. Ik denk dat het Nederlands elftal een harde trainer nodig heeft. Zoals Thomas Tuchel. Huub Stevens. En ja het is bizar dat Doet niet speelt. Eigenlijk hebben we op dit moment niet eens een echte spits. Tuchel hard? Laat me niet lachen. Koeman is 86x harder.
Je kan hier neerzetten wat je wilt, zolang iedere speler niet geil zat is om voor Oranje te willen spelen en constant op hun 19e na 2 leuke wedstrijden in NL zijn carrière wil verzieken in de top, is Oranje gewoon niks meer. Welke trainer je hier ook neer gaat zetten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 21:32 schreef Jaccio het volgende:Promes, Babel, wijnaldum, blind, Tete.. Het is overduidelijk dat we een tekort aan goede spelers hebben in nl, want zij mogen er niet lopen Wijnaldum zou je beste speler moeten zijn. Helaas is het tegendeel waar |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Zo ik heb geld ingezet op Nederland wint. Live bet. You never know. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Cillessen Janmaat, De Ligt, De Vrij, Van Dijk, Pieters De Jong, Propper, Klaassen/Vilhena/Van de Beek Dost, Depay
Of Cillessen, De Ligt, De Vrij, Van Dijk, Van de Beek, De Jong, Propper, Vilhena, Klaassen, Depay en Dost.
Gewoon je beste mannen opstellen. Niet degene die de beste lijken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Almachtig, wat smeek ik naar de herstart van de Eredivisie. Helaas gaat met een beetje pech Ajax - Groningen niet eens door. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijke goal hoor. Verdiend ook de tweede helft. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
1e helft veel te afwachtend gespeeld en nu eindelijk wt meer durf |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wijnaldum de tweede helft zowaar trouwens gewoon goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima. Nu maar hopen dat de Fransen niet gaan aanzetten want dan ben je gewoon kansloos |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is wel serieus dramatisch verdedigd van dijk zeg. Man man. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Ligt en De Jong laten zien dat er echt wel jong talent is in Nederland maar het is afwisselend zwak, naief en soms aanvaardbaar. Onder de streep kom je dan gewoon tekort. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Whahahaaha die gasten zetten een minuutje aan... Geweldig dit gewoon. Behalve dat ik me kapot schaam een Nederlander te zijn. NL elftal moeten ze van de buis halen tot die spelers een keer met peper in hun reet gaan spelen. Totaal geen animo meer voor geven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 22:23 schreef Loetje het volgende:Whahahaaha die gasten zetten een minuutje aan... Geweldig dit gewoon. Behalve dat ik me kapot schaam een Nederlander te zijn. NL elftal moeten ze van de buis halen tot die spelers een keer met peper in hun reet gaan spelen. Totaal geen animo meer voor geven. Je schaamt je om Nederlander te zijn omdat een sportteam minder goed is? Dan heb je echt eeb beroerd leven met al die sporten waar we geen reet in voorstellen. Doe toch niet zo dramatisch man, we zijn toch geen instameisjes... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsjaa. Blijkbaar Frankrijk gewoon flink het gas eraf en na de 1-1 er weer even af tot aan de goal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
2-1 verliezen van Frankrijk. Daar hoeft dit nl elftal zich echt niet voor te schamen.
Dat het elftal echt lang niet goed genoeg is en er een paar dramatische spelers rondlopen als je dat afzet tegen Frankrijk is een understatement. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De ligt de jong en proper lijken potentie genoeg te bezitten en van Dijk bezit het niveau. Depay blijf ik me van afvragen wat ie nou echt kan.
De rest vandaag in ieder geval echt niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kijk dit nou eens dat zooitje mongolen bij elkaar... De scheids fluit af, Babel en Promes hebben een lolletje, Depay heeft dolle pret en lacht... Dit is het hele probleem Oranje. Met alle respect, maar wanneer ik verlies heb ik er de pest in. Ben ik kwaad en hoef ik vooral geen enkele behoefte aan een lach. Meteen ontspannen sfeertje hier... Het is lachwekkend. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 22:37 schreef remco k het volgende:2-1 verliezen van Frankrijk. Daar hoeft dit nl elftal zich echt niet voor te schamen. Dat het elftal echt lang niet goed genoeg is en er een paar dramatische spelers rondlopen als je dat afzet tegen Frankrijk is een understatement. Wel wanneer zo'n goal valt wanneer er geen klote aan de hand is. Maar zo verdedigen... En dan net na afloop doen wat ik hierboven zeg... Ja dat vind ik dan oprecht beschamend Remco |
|
|
|