|
|
Loetje
|
|
|
Strijd was beter na rust, maar je bent 85 minuten werkelijk zoekgespeeld |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Haha.. het heeft gewoon met vertrouwen en vorm te maken. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: komt mij bekend voor?? In eindhoven gebeurd dat continu |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 19 november 2018 - 22:50 schreef Litmanen het volgende:[..] Laten we wel met beide benen op de grond blijven, enthousiasme is mooi! Maar we komen net uit een moeilijke periode met Oranje, laten we stap voor stap opbouwen en eerst kwalificeren voor we uitspraken doen hoever we op een EK of WK komen. Maar de toekomst ziet er idd wel weer rooskleuriger uit, Oranjekleurige;) Klopt.. en zo geweldig was het vandaag niet.. tegen een team als Brazilië of Spanje zul je het echt wel lastig krijgen.. maar goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou. Koeman net zo slecht als ten Hag.
Hij doet gewoon exact wat de assistenten hebben bedacht. Hoe durft Koeman dat te doen zeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er schuilt in ieder geval perspectief in dit Nederlands elftal.
Ik denk wel dat er vooral voorin nog veel ruimte is voor verbetering. Babel doet het goed maar hoort natuurlijk eigenlijk geen basisklant voor Oranje. Hetzelfde geldt (nog?) voor Bergwijn en eigenlijk ook voor De Roon. Maar er zit muziek in en het plafond is zeker nog niet bereikt met deze selectie. Daarmee toch een prettiger vooruitzicht dan we afgelopen zomer allemaal dachten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik vind het veel te positief over Oranje wordt gezegd en geschreven. Dat zeg ik met mijn nickname, lol!
Sorry maar Fransen hebben zelf het gewoon laten liggen. Die waren arrogant en krijgen dan een deksel op hun neus, net als dat andere vaak krijgen als ze zo spelen. Niks raars aan. Soort van RKC tegen PSV.
Tegen de Duitsers, ik weet niet wat sommige duitsers doen bij hun club. Muller is niet bepaald in vorm. Ai!
Sorry dit zegt volgens mij gewoon helemaal niets.
Wel om positief af te sluiten is dat we 1ste zijn geworden en dat had niemand verwacht, maar hoe is het eigenlijk met ieders voorspelde gave. Als ik naar het weerbericht bekijk, dan is dat vaak nooit goed. Tenzij het echt heel saai weer is en er niks veranderd. |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 november 2018 - 00:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik vind het veel te positief over Oranje wordt gezegd en geschreven. Dat zeg ik met mijn nickname, lol! Sorry maar Fransen hebben zelf het gewoon laten liggen. Die waren arrogant en krijgen dan een deksel op hun neus, net als dat andere vaak krijgen als ze zo spelen. Niks raars aan. Soort van RKC tegen PSV. Tegen de Duitsers, ik weet niet wat sommige duitsers doen bij hun club. Muller is niet bepaald in vorm. Ai! Sorry dit zegt volgens mij gewoon helemaal niets. Wel om positief af te sluiten is dat we 1ste zijn geworden en dat had niemand verwacht, maar hoe is het eigenlijk met ieders voorspelde gave. Als ik naar het weerbericht bekijk, dan is dat vaak nooit goed. Tenzij het echt heel saai weer is en er niks veranderd. Het zegt niets in de zin van, dit team kan weer presteren op EK's en WK's zoals we gewend waren. Maar het zegt wel dat we na mindere jaren, weer een team hebben en andere talenten die eraan komen dat we na die jaren wel weer toekomstmuziek hebben. Ja Frankrijk verdedigde teveel, heel het team maar wat ze aanvallend probeerde te doen legde we wel aan banden, en we waren de baas op het middenveld. Het Oranje van niet lang geleden waren niet bij machten om dat te doen tegen Frankrijk, hoe Frankrijk ook speelde tegen ons. En tegen Duitsland is altijd moeilijk, vooral zo kort nadat onze jonge team een top wedstrijd tegen Frankrijk hebben gespeeld. Het Oranje van niet lang geleden was er met 5-0 afgegaan en na de eerste helft mentaal gebroken geweest. 4 wedstrijden waar dit Oranje enorm veel heeft geleerd en ook nog is gepresteerd. Dit Oranje zonder Sneijder, Robben enz is een nieuw Oranje en zo voelen de spelers het ook. Positieve houding van alle Oranje spelers, en er groeit zeker iets onder Koeman. We moeten nog niet vooruit kijken op eindrondes, eerst kwalificeren! Maar dit zegt wel iets dat we met meer vertrouwen dan afgelopen kwalificaties kunnen toeleven naar de volgende kwalificatie. Er zullen ook spelers naar grote competities gaan, De Ligt, De Jong, Dumfries, Bergwijn enz komende jaren kan het alleen maar beter gaan als deze groep zich verder ontwikkeld. En die perspectieven waren er eerst minder toen we faalde in de kwalificaties nu zijn er meer perspectieven meer spelers die zich aandringen, vlak ook bijvb een Klaassen niet uit die zich goed laat zien in de BundesLiga. En zo zijn er nog wel meer spelers, en ook talenten die over 2 jaar er wel eens bij kunnen zijn naam, Gravenbergh verwacht ik veel van, Brobbey in hem zie ik echt de spits voor de toekomst
We kunnen weer meer vooruit kijken, dan we een tijd geleden konden, tijd geleden was er meer berusting en vraagtekens of we nog een lichting snel krijgen die er toe doen.
Realistisch moeten we zijn, maar na mindere jaren mogen we ook wel een vleugje enthousiasme hebben over dit Oranje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Haha ik zeg niks... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Allereerst gefeliciteerd met jullie punt. Vrij onverdiend qua wedstrijd, maar dit is het nieuwe Nederland.
Nederland heeft onder Koeman gedaan wat Duitsland na het verloren WK heeft nagelaten. En dat is verjongen! Nederland heeft afscheid genomen van spelers als Robben, Van Persie, Sneijder en v.d. Vaart en ging het over een andere boeg gooien. Koos voor spelers die in de nationale en internationale clubcompetities een rol van betekenis spelen. Duitsland daarentegen bleef vasthouden aan Löw en aan spelers als Müller en Boateng. Dit terwijl het WK had aangetoond dat deze spelers hun houdbaarheidsdatum hadden bereikt. Eerder zagen we deze voorbeelden al bij bijvoorbeeld Milan en Juventus en zelfs het huidige Bayern krijgt hierdoor de deksel op de neus.
Duitsland zal nu heel snel afscheid moeten gaan nemen van Löw en op zoek gaan naar een trainer die wil verjongen en niet zijn oortjes gaat laten hangen naar uitgerangeerde spelers. Tijd voor keiharde veranderingen zijn noodzakelijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 november 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 november 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 november 2018 - 09:09 schreef Ajax Warrior het volgende:Allereerst gefeliciteerd met jullie punt. Vrij onverdiend qua wedstrijd, maar dit is het nieuwe Nederland. Nederland heeft onder Koeman gedaan wat Duitsland na het verloren WK heeft nagelaten. En dat is verjongen! Nederland heeft afscheid genomen van spelers als Robben, Van Persie, Sneijder en v.d. Vaart en ging het over een andere boeg gooien. Koos voor spelers die in de nationale en internationale clubcompetities een rol van betekenis spelen. Duitsland daarentegen bleef vasthouden aan Löw en aan spelers als Müller en Boateng. Dit terwijl het WK had aangetoond dat deze spelers hun houdbaarheidsdatum hadden bereikt. Eerder zagen we deze voorbeelden al bij bijvoorbeeld Milan en Juventus en zelfs het huidige Bayern krijgt hierdoor de deksel op de neus. Duitsland zal nu heel snel afscheid moeten gaan nemen van Löw en op zoek gaan naar een trainer die wil verjongen en niet zijn oortjes gaat laten hangen naar uitgerangeerde spelers. Tijd voor keiharde veranderingen zijn noodzakelijk! helemaal mee eens.. alleen als ik kan kiezen tussen robben of babel... dat had ik toch voor robben gekozen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 november 2018 - 09:09 schreef Ajax Warrior het volgende:Allereerst gefeliciteerd met jullie punt. Vrij onverdiend qua wedstrijd, maar dit is het nieuwe Nederland. Nederland heeft onder Koeman gedaan wat Duitsland na het verloren WK heeft nagelaten. En dat is verjongen! Nederland heeft afscheid genomen van spelers als Robben, Van Persie, Sneijder en v.d. Vaart en ging het over een andere boeg gooien. Koos voor spelers die in de nationale en internationale clubcompetities een rol van betekenis spelen. Duitsland daarentegen bleef vasthouden aan Löw en aan spelers als Müller en Boateng. Dit terwijl het WK had aangetoond dat deze spelers hun houdbaarheidsdatum hadden bereikt. Eerder zagen we deze voorbeelden al bij bijvoorbeeld Milan en Juventus en zelfs het huidige Bayern krijgt hierdoor de deksel op de neus. Duitsland zal nu heel snel afscheid moeten gaan nemen van Löw en op zoek gaan naar een trainer die wil verjongen en niet zijn oortjes gaat laten hangen naar uitgerangeerde spelers. Tijd voor keiharde veranderingen zijn noodzakelijk! Ze hebben gisteren en ook van de week tegen Rusland al met een soort verjongingskuur gespeeld en dat zag er al stukken beter uit. Die komen altijd wel weer terug.
Neemt niet weg dat je wel gelijk hebt met betreft tot eerdere voorbeelden |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 november 2018 - 00:46 schreef Litmanen het volgende:[..] Het zegt niets in de zin van, dit team kan weer presteren op EK's en WK's zoals we gewend waren. Maar het zegt wel dat we na mindere jaren, weer een team hebben en andere talenten die eraan komen dat we na die jaren wel weer toekomstmuziek hebben. Ja Frankrijk verdedigde teveel, heel het team maar wat ze aanvallend probeerde te doen legde we wel aan banden, en we waren de baas op het middenveld. Het Oranje van niet lang geleden waren niet bij machten om dat te doen tegen Frankrijk, hoe Frankrijk ook speelde tegen ons. En tegen Duitsland is altijd moeilijk, vooral zo kort nadat onze jonge team een top wedstrijd tegen Frankrijk hebben gespeeld. Het Oranje van niet lang geleden was er met 5-0 afgegaan en na de eerste helft mentaal gebroken geweest. 4 wedstrijden waar dit Oranje enorm veel heeft geleerd en ook nog is gepresteerd. Dit Oranje zonder Sneijder, Robben enz is een nieuw Oranje en zo voelen de spelers het ook. Positieve houding van alle Oranje spelers, en er groeit zeker iets onder Koeman. We moeten nog niet vooruit kijken op eindrondes, eerst kwalificeren! Maar dit zegt wel iets dat we met meer vertrouwen dan afgelopen kwalificaties kunnen toeleven naar de volgende kwalificatie. Er zullen ook spelers naar grote competities gaan, De Ligt, De Jong, Dumfries, Bergwijn enz komende jaren kan het alleen maar beter gaan als deze groep zich verder ontwikkeld. En die perspectieven waren er eerst minder toen we faalde in de kwalificaties nu zijn er meer perspectieven meer spelers die zich aandringen, vlak ook bijvb een Klaassen niet uit die zich goed laat zien in de BundesLiga. En zo zijn er nog wel meer spelers, en ook talenten die over 2 jaar er wel eens bij kunnen zijn naam, Gravenbergh verwacht ik veel van, Brobbey in hem zie ik echt de spits voor de toekomst We kunnen weer meer vooruit kijken, dan we een tijd geleden konden, tijd geleden was er meer berusting en vraagtekens of we nog een lichting snel krijgen die er toe doen. Realistisch moeten we zijn, maar na mindere jaren mogen we ook wel een vleugje enthousiasme hebben over dit Oranje Je ziet een zwaluw, maar het is echt nog geen zomer.
Mooi, dat de donkere dagen voor kerst voorbij zijn.
Je moet nooit uitkijken naar de zomer, je moet kijken naar de dag van morgen. Voor de dag van morgen leert men dat je een wedstrijd speelt die je kan winnen, gelijkspelen of verliezen ongeacht de tegenstander.
Dit Oranje kan winnen van grote voetballanden maar ook verliezen van kleine landen.
Al die andere dingen zijn luchtkastelen. Want dat is op basis van gevoel. Gevoel kan zo de andere kant opgaan. Niks zeggend. Spelers die nu in vorm zijn, zijn misschien over paar maanden niet meer in vorm. Verwachtingen over spelers waar een grote toekomst in zit, is ook een luchtkasteel. Kan namelijk zo zijn dat er een beer op de weg komt en diegene die niet kan passeren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De kunst van verhoging is om dat geleidelijk aan te doen en iedere keer een paar oude rotten te laten verdwijnen. Nederland is daar ook in op zijn bek gegaan en Duitsland nu ook. Maar ik vond ze gister niet goed, maar wel al beter als dat ik ze het hele jaar heb zien spelen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 november 2018 - 12:19 schreef nummer10 het volgende:[..] helemaal mee eens.. alleen als ik kan kiezen tussen robben of babel... dat had ik toch voor robben gekozen... Echt niet. Enkel al dat irritante gehuppel van die idioot. Dan nog maar niet te spreken op al die theatrale jankvallen van hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 november 2018 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat mij trouwens wel op viel is dat alle spelers iets van probeerden het Wilhelmus mee te zingen... Dat is in het verleden wel eens anders geweest. Misschien heeft Koeman hier e.e.a. van gezegd in de trand van: Als je voor oranje wil spelen, zing je ook het volkslied mee..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 november 2018 - 21:18 schreef Ronald 1960 het volgende:Wat mij trouwens wel op viel is dat alle spelers iets van probeerden het Wilhelmus mee te zingen... Dat is in het verleden wel eens anders geweest. Misschien heeft Koeman hier e.e.a. van gezegd in de trand van: Als je voor oranje wil spelen, zing je ook het volkslied mee..... Dat is volgens mij de laatste jaren al een stuk beter. Ook onder van matwijk en van gaal was dat volgens mij wel in orde. |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
Eibar - Real 3-0 :-) Courtois laat wel veel goals door, bij België 5 tegen Zwitserland, nu weer 3.
Real moet ook gaan verjongen, lijkt een oude team dat verzadigd en genoeg heeft gewonnen. |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
Goh wat is die Bergwijn toch geblesseerd hè...... |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
Goh Psv word weer gematst was echt geen rood! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, ook deze week lijkt geen problemen op te leveren voor PSV. |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie goal hoor. Let op, dit wordt gewoon 5-0 of zo. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Jong heeft de bal bijna klemvast daar en protesteert nog bij de scheidsrechter. :) |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
Kan het niet aanzien, hoe mooi ook de goal, kan net niet aanzien;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Neem de VAR weg bij PSV en Ajax is met 4 punten voorsprong koploper momenteel.
Je kan vandaag zeggen wat je wilt, maar het zijn weer momenten.
Heerenveen de eerste kans, erna een dot van een kans op 1-1, een discutabele rode kaart en ook daarna een kans op 1-1. Tsja.... De rest telt dan al niet eens meer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan heb je nog Argentinie. De bus van Boca Juniors is aangevallen. Niet zomaar een beetje. Elke ruit in ingegooid terwijl de bus richting het stadion reed. Meerdere spelers gewond geraakt, traangas in de bus... en de wedstrijd is formeel nog niet afgelast. Te bozar voor woorden. |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2018 - 23:06 schreef Eide het volgende:En dan heb je nog Argentinie. De bus van Boca Juniors is aangevallen. Niet zomaar een beetje. Elke ruit in ingegooid terwijl de bus richting het stadion reed. Meerdere spelers gewond geraakt, traangas in de bus... en de wedstrijd is formeel nog niet afgelast. Te bozar voor woorden. Helaas is dat niet vreemd dat dat in Argentinië gebeurd. Bij Boca wedstrijden mag van geen één club de uit supporters mee, zegt ook genoeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ah, het is nu toch afgelast. Rapporten van een rellen tussen River Plate "supporters" en politie buiten het stadion.
Edit: zeg maar gerust veldslag buiten het stadion.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 november 2018 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Uiteindelijk hebben de clubs gezamenlijk besloten niet te spelen ondanks druk van de FIFA. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nu toch wel de noodtoestand bij Bayern. Kovac op de wip, maar ze zullen toch tijdens de winterstop ook willen ingrijpen in de selectie lijkt me. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
De goals van Robben zijn toch wel fenomenaal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zeker. Hij is nog bepaald niet verleerd. Hij is alleen zo vreselijk breekbaar. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
PSV verspeelt het ook enorm, wat een kansen dat ze krijgen en dan maakt Barcelona het wel af. |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote: Beetje hetzelfde in de competitie maar dan andersom bijvb PEC en Fortuna waren beter dan psv Enorm veel kansen, werden niet benut en dan heeft psv altijd wel kwaliteit in onze zwakke Eredivisie om nog te scoren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2018 door Litmanen -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch wel heel bijzonder en typisch Nederlands.
Half Nederland roeptoeterd dat PSV het zo geweldig goed gedaan heeft dit CL seizoen.
Maar ze staan gewoon stijf onderaan.
Van Bommel die roept dat zijn spelers het goed hebben gedaan en dat ze hier van moeten leren en dta ze gelukkig ook altijd snel doen.
Maar de laatste wedstrijd is een kopie van de eerste.
Leuk meedoen en verliezen is niet de definitie van het goed gedaan hebben. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Kwa resultaat was het in de CL idd niks van PSV dit seizoen, maar kwa spel mogen ze vind ik echt dik tevreden zijn hoor. Die hebben echt goed gespeeld. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Psv had best 12 punten kunnen hebben. Inter thuis, 1-0 voor, vervolgens toch verloren. Spurs thuis, 1-0 voor, wel onverdiend vervolgens een tijd tegen 10 man gespeeld en dan gelijk. Spurs speelde psv weg. Spurs uit, 0-1 voor. Vervolgens verloren Barcelona thuis, zoveel kansen en toch verloren
Het had er wel degelijk ingezeten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 november 2018 - 10:03 schreef Jaccio het volgende:Kwa resultaat was het in de CL idd niks van PSV dit seizoen, maar kwa spel mogen ze vind ik echt dik tevreden zijn hoor. Die hebben echt goed gespeeld. Je speelt niet goed als je 1 punt haalt uit 5 wedstrijden. Dan speel je leuk mee en speel je naief voetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je hebt niet 5 wedstrijden op rij pech, dan ben je gewoon niet goed genoeg geweest. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: PSV'ers hebben geluk in de competitie en dat wordt gezien als een kwaliteit. PSV'ers hebben pech in de CL en dat wordt niet gezien als het missen van kwaliteit
Dat is toch krom.... Remco, ik ben het met je eens. Ze zijn niet goed genoeg.
Maar wat wil je ook als je achterin een speler die in Duitseland al niet goed genoeg was voor de subtop daar en een afgewezen speler van Ajax. Keeper die niet de 2de keeper van Barca uit de NL elftal kan keepen.
Logisch dat je dan niet de nul kan houden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 29 november 2018 - 10:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Psv had best 12 punten kunnen hebben. Inter thuis, 1-0 voor, vervolgens toch verloren. Spurs thuis, 1-0 voor, wel onverdiend vervolgens een tijd tegen 10 man gespeeld en dan gelijk. Spurs speelde psv weg. Spurs uit, 0-1 voor. Vervolgens verloren Barcelona thuis, zoveel kansen en toch verloren Het had er wel degelijk ingezeten Hahahaha hou toch op zeg!! Als je zo gaat redeneren ga ik je niet meer serieus nemen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 29 november 2018 - 10:03 schreef Jaccio het volgende:Kwa resultaat was het in de CL idd niks van PSV dit seizoen, maar kwa spel mogen ze vind ik echt dik tevreden zijn hoor. Die hebben echt goed gespeeld. Hahaha echt serieus, kappen nou hoor!!! Over Ajax wordt gezegd dat ze door geluk de volgende ronde hebben bereikt en psv bereikt niks maar dan moeten we ineens doen alsof het spel geweldig was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 29 november 2018 - 09:33 schreef remco k het volgende:Toch wel heel bijzonder en typisch Nederlands. Half Nederland roeptoeterd dat PSV het zo geweldig goed gedaan heeft dit CL seizoen. Maar ze staan gewoon stijf onderaan. Van Bommel die roept dat zijn spelers het goed hebben gedaan en dat ze hier van moeten leren en dta ze gelukkig ook altijd snel doen. Maar de laatste wedstrijd is een kopie van de eerste. Leuk meedoen en verliezen is niet de definitie van het goed gedaan hebben. En men vond Feyenoord vorig jaar in de CL beschamend voor het Nederlands voetbal, terwijl die in een vergelijkbare situatie zaten als PSV nu qua punten.
Wat je zegt, PSV wordt geprezen vanwege het offensieve spel, maar hebben er helemaal niks mee bereikt. Die zullen waarschijnlijk met nog minder punten eindigen als Feyenoord. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Overigens vind ik het argument dat je niks kan verwachten vanwege de poule des doods ook te makkelijk.
Als je kijkt naar de CL groupsfases (en erna) van Ajax in de jaren 2010-2014 heeft Ajax ook "gewoon" kunnen winnen van AC Milan, Barcelona, Manchester City en Manchester United en heeft het gelijk gespeeld tegen Olympique Lyon en PSG. In alle vijf CL groupsfases is Ajax derde geworden. Natuurlijk helpt het als je ook tegen clubs speelt als Celtic, Auxerre, APOEL en Dinamo Zagreb, maar Ajax is in drie van die vijf jaren heel dichtbij de tweede plek geweest in de CL groepsfase.
Het is dus mogelijk, ook tegen de grote tegenstanders. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Hoezo? Alsof PSV kansloos was?
PSV zegt nu dat het bij voorbaat al kansloos was, door de loting. Om zich zelf in te dekken tegen een afgang. Maar het is een afgang.
Die 1 punt dat was de enige wedstrijd waar ze hele zoek werd gespeeld. Toch kwamen ze onverdiend op 1-0 en vervolgens geven het alsnog uit handen. Dankzij de fransman op doel konden ze onterecht een punt pakken.
Maar misschien komt deze reactie meer van de dingen die op internet wordt gezegd... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 29 november 2018 - 11:46 schreef Hasjkoph het volgende:Overigens vind ik het argument dat je niks kan verwachten vanwege de poule des doods ook te makkelijk. Als je kijkt naar de CL groupsfases (en erna) van Ajax in de jaren 2010-2014 heeft Ajax ook "gewoon" kunnen winnen van AC Milan, Barcelona, Manchester City en Manchester United en heeft het gelijk gespeeld tegen Olympique Lyon en PSG. In alle vijf CL groupsfases is Ajax derde geworden. Natuurlijk helpt het als je ook tegen clubs speelt als Celtic, Auxerre, APOEL en Dinamo Zagreb, maar Ajax is in drie van die vijf jaren heel dichtbij de tweede plek geweest in de CL groepsfase. Het is dus mogelijk, ook tegen de grote tegenstanders. Ja, dat vind ik ook. Onzin wat psvers allemaal zeggen.
Ajax had in een 1 seizoen kampioen van Engeland, Spanje en Duitsland. Toch voor elkaar gekregen om 3de te worden voor City. Dit PSV had dat ook kunnen halen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PSV goed gespeeld? 45 en 90 aardige minuten gevoetbald. En in de rest van de wedstrijdem zo bekakt als wat staan spelen zonder lef en kloten! Anders had men thuis van Inter en uit bij de Spurs gewoon kunnen winnen. Je maakt een goal en stopt met voetballen, terwijl Spurs en Inter de hele CL nog niet geweldig zijn. Zeker als je Spurs vorig jaar zag. Nee, zo geweldig is PSV niet daar. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Wat is goed voetbal? Is dat op zijn spaanse/hollandse manier? of is dat op zijn duits/Italiaanse manier? of is dat op zijn engels? of russisch?
De fransen speelde ook zo op het WK en daarmee wonnen ze het toernooi mee. Het verschil is dat ze niet de kwaliteit hebben die de fransen wel hadden om het tot een goed eind te komen.
Als Zwolle (15de eredivisie) PSV 45 minuten heel moeilijk kan maken dan kunnen Barca Inter en Spurs in slechte vorm dat ook. |
|
|
|