|
|
Loetje
|
|
|
Wat erger ik me trouwens kapot aan die Emile Schelvis |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ze hebben Aguero. Wat een baas. Met afstand de beste voetballer in de Premier League in mijn optiek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ineens zijn ze ook helemaal los.
De Bruyne toch ook weer meteen belangrijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wereldgoal van Lens trouwens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een redding van die keeper van Sevilla |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dick Advocaat geeft een 2-0 voorsprong weg. Rood Lens |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat mist Barca een kansen zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Aguero eraf helaas. Pellegrini vind het welletjes |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
McLaren zal niet lang meer coach van Newcastle zijn denk ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Daar kan ie toch niks aan doen? Hij kan nergens heen met die arm. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Neymar schiet Barca terug in de wedstrijd. 2-1 nu |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Gebeurt ook gelijk niks meer.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Unai Emery is toch wel een geniale gek hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overzetten op Barca. Wat een wedstrijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 oktober 2015 - 17:13 schreef Eide het volgende:[..] Ze hebben Aguero. Wat een baas. Met afstand de beste voetballer in de Premier League in mijn optiek. Jammer dat hij zo blessuregevoelig is. Verder hele goede speler. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Chelsea weer achter. Ronald Koeman komt ook steeds beter weer voor de dag dit seizoen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
NEC op 4-1 nu. Toch netjes van ze |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die Ogbeche moet gewoon pinchitter bij ons worden. Denk ik al langer aan. Gewoon een 2e Bulykin waardoor je opportunistisch kunt gaan spelen als het een keer moet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat speelt Andersen verschrikkelijk goed zeg bij Willem 2.. Onbegrijpelijk dat dit er bij Ajax nog niet uit is gekomen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 oktober 2015 - 20:43 schreef remco k het volgende:Wat speelt Andersen verschrikkelijk goed zeg bij Willem 2.. Onbegrijpelijk dat dit er bij Ajax nog niet uit is gekomen.. Speelt er stukken beter inderdaad. Heeft er natuurlijk ook meer ruimte. Maar hij ontwikkeld zich. Kunnen we niet van alle huurlingen zeggen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 oktober 2015 - 20:46 schreef Loetje het volgende:[..] Speelt er stukken beter inderdaad. Heeft er natuurlijk ook meer ruimte. Maar hij ontwikkeld zich. Ik heb ook het idee dat hij daar minder druk ervaart. Het lijkt allemaal wat meer ontspannen bij Andersen. Ik ben blij dat hij nog niet verkocht is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 oktober 2015 - 21:01 schreef Eide het volgende:[..] Ik heb ook het idee dat hij daar minder druk ervaart. Het lijkt allemaal wat meer ontspannen bij Andersen. Ik ben blij dat hij nog niet verkocht is. En toch keert die druk volgend jaar terug. Dus ben benieuwd. Hij mag nog altijd wel iets meer bod krijgen hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Cambuur geeft de zege weer weg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een goal van Van Hyfte zeg. Peter zijn gappie Ryan Thomas was ook weer lekker bezig zag ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sigi weet ook vooralsnog niet te scoren bij Nantes |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja ik heb een zwak voor die jongen..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 oktober 2015 - 20:46 schreef Loetje het volgende:[..] Speelt er stukken beter inderdaad. Heeft er natuurlijk ook meer ruimte. Maar hij ontwikkeld zich. Kunnen we niet van alle huurlingen zeggen Becker normaal ook wel.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 oktober 2015 - 20:41 schreef Loetje het volgende:Die Ogbeche moet gewoon pinchitter bij ons worden. Denk ik al langer aan. Gewoon een 2e Bulykin waardoor je opportunistisch kunt gaan spelen als het een keer moet Dat geef ik ook al twee seizoenen aan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jup. Ik zeg de meeste.... Kan ook even een rijtje opnoemen die compleet aan het falen zijn hoor |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kom op man die Ogbeche is geen spits van Ajax-niveau, ook niet op de bank, iemand van dat niveau loopt ook wel in de jeugd rond. Ook Sanogo is echt niet minder dan die gozer. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 oktober 2015 - 21:08 schreef Loetje het volgende:[..] En toch keert die druk volgend jaar terug. Dus ben benieuwd. Hij mag nog altijd wel iets meer bod krijgen hoor Maar misschien helpt een heel seizoen eredivisie hem wel over dat dooie punt heen. Maar wat kan dat ventje voetballen zeg. Dat zou echt iemand zijn waar je over tien van zegt die heeft niet alles uit zijn carrière gehaald mocht het mis gaan. Maar hij heeft echt de potentie om de 10 van Ajax te worden |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Jaaaaaa de graafschap hahahaha |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Gelijk opgefokt die Feyenoorders. Volop frustratie. Triest. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Karma hahaha. Die Bronckhorst met zijn moeilijkste wedstrijd Laat het dan ook maar gebeuren |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Met als dat volk wat altijd in de Kuip zit |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 12:48 schreef Brandje het volgende:[..] Karma hahaha. Die Bronckhorst met zijn moeilijkste wedstrijd Laat het dan ook maar gebeuren Ze zien ons graag verliezen maar wij hun ook. Soms zit het mee soms zit het tegen😛 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ja maar ze spelen nu uit |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ik zeg dit regelmatig maar Feyenoord uit is gewoon een wereld van verschil. Daarom worden ze ook geen kampioen. Verspelen in uitwedstrijden veel te veel punten. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Kramer loopt weer te jankmuilen en bij Makkelie te bedelen voor een kaart. Echt een smerig ventje die Kramer. Heeft ie een handje van. |
|
|
|