BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 14 augustus 2019 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2019 - 18:13 schreef Eide het volgende:
Ik zie dat Ajax heeft gewonnen.
En verloren ;-)
Eide
 Eide - woensdag 14 augustus 2019 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2019 - 18:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

En verloren ;-)
Komt door die prutser Ten Hag.
Loetje
 Loetje - woensdag 14 augustus 2019 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2019 - 19:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Komt door die prutser Ten Hag.
Of niet dan...
Loetje
 Loetje - woensdag 14 augustus 2019 - 23:06   quote  deeplink  
Nou zit ik naar een heerlijke pot om de Super Cup te kijken, krijg je hier weer zon belachelijke penalty. Had een ingreep van de VAR verwacht, maar Turpin, die vorig jaar misschien wel de beste scheids was, steunt verdomme de beslissing ook nog.
Loetje
 Loetje - woensdag 14 augustus 2019 - 23:50   quote  deeplink  
Mooi, Liverpool weer een prijs erbij.
remco k
 remco k - donderdag 15 augustus 2019 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2019 - 18:13 schreef Eide het volgende:
Ik zie dat Ajax heeft gewonnen.
Viel me op dat de beide spitsen die starten fysiek heel sterk speelden en voetballend behoorlijk waren.
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 augustus 2019 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2019 - 18:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Dolberg is, denk ik, definitief afgeserveerd. Die heeft in Griekenland z'n laatste kans gehad en was na 30 minuten klaar bij Ajax.
zal overmars dan eindelijk hebben geluisterd naar mij ? begon begin vorig jaar al te roepen en eindelijk doet die er wat mee :P
Eide
 Eide - donderdag 15 augustus 2019 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 09:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Viel me op dat de beide spitsen die starten fysiek heel sterk speelden en voetballend behoorlijk waren.
Ik ben vooral benieuws of Brobbey de laatste stap kan maken. Hij is pas 17 maar hij zal dit jaar moeten leren met meer te werken dan alleen zijn fysieke kracht. In de jeugd was hij groter en sterker dan iedereen. Hij zal bij de senioren meer moeten kunnen.

Gisteren trouwen wel twee prima assists van Brobbey.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 augustus 2019 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2019 - 23:06 schreef Loetje het volgende:
Nou zit ik naar een heerlijke pot om de Super Cup te kijken, krijg je hier weer zon belachelijke penalty. Had een ingreep van de VAR verwacht, maar Turpin, die vorig jaar misschien wel de beste scheids was, steunt verdomme de beslissing ook nog.
Ik vond het gewoon een pingel! Dom van die keeper. Je weet dat er contact gaat komen op die manier!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 augustus 2019 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2019 - 23:50 schreef Loetje het volgende:
Mooi, Liverpool weer een prijs erbij.
Laatste pingel had overgenomen moeten worden. De UEFA verdrinkt in zijn eigen regels en de VAR zit er ook naast dan!
Loetje
 Loetje - donderdag 15 augustus 2019 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 09:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben wel fan van Traore hoor...
Loetje
 Loetje - donderdag 15 augustus 2019 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 12:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Laatste pingel had overgenomen moeten worden. De UEFA verdrinkt in zijn eigen regels en de VAR zit er ook naast dan!
De 2-2 had niet eens mogen vallen.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 augustus 2019 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 12:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon een pingel! Dom van die keeper. Je weet dat er contact gaat komen op die manier!
Sodemieter op joh, haha! Wanneer kappen mensen eindelijk een keer dat niet ieder contact een pingel is. Contact was er amper, die eikel zoekt de pingel. Echt waardeloos, die hele fucking arbitrage op het moment.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 15 augustus 2019 - 21:22   quote  deeplink  
Feyenoord zoals verwacht door.

AZ op 2-0 voorsprong in de rust en zal het zeer wrs gewoon halen. PSV weer matig en doelpuntloos.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 15 augustus 2019 - 22:43   quote  deeplink  
Nou, vier ploegen in de laatste ronde.

Ajax tegen APOEL Nicosia
Feyenoord tegen Hapoel Be'er Sheva
PSV tegen Apollon Limassol
AZ tegen Royal Antwerp

Twee Cyprische ploegen, een Israëlische club en een Belgische club.
Op papier mogelijk dat allevier de clubs doorgaan, maar het moet nog wel gebeuren.
Eide
 Eide - vrijdag 16 augustus 2019 - 00:08   quote  deeplink  
Allemaal 3 punten tot dusver.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 augustus 2019 - 03:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 22:43 schreef Hasjkoph het volgende:
Nou, vier ploegen in de laatste ronde.

Ajax tegen APOEL Nicosia
Feyenoord tegen Hapoel Be'er Sheva
PSV tegen Apollon Limassol
AZ tegen Royal Antwerp

Twee Cyprische ploegen, een Israëlische club en een Belgische club.
Op papier mogelijk dat allevier de clubs doorgaan, maar het moet nog wel gebeuren.
AZ heeft een hele kwaaie. Antwerp vorig jaar zelfs lange tijd 2e en 3e gestaan in Belgie. Dit kaar ook weer goed begonnen. Waar die vandaan komen, mag Joost weten, maar ze zíjn goed.

Ajax en PSV 2 ploegen die massaal voor de eigen goal gaan hangen en beiden goed kunnen counteren. Eindje reizen ook naar Cyprus.

Feyenoord krijgt het ook lastig. Verre pot en Hapoel best een paar aardige spelers met Ben Sahar en Nigel Hasselbaink.

Zie er zomaar 2 gewoon sneuvelen hoor. Nederland was ook weer alles behalve overtuigend. Alleen AZ kreeg uit en thuis veel kansen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 augustus 2019 - 03:37   quote  deeplink  
Wel al fors ingelopen op Oostenrijk
benjamin25
 benjamin25 - vrijdag 16 augustus 2019 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 03:37 schreef Loetje het volgende:
Maar goed dat inlopen van nu stelt niet veel voor als ze de gp-fase niet halen. Dan kan Oostenrijk maximaal uitlopen. Iemand gaf ook aan dat Oekraïne te kloppen is in punten en dat klopt die gaan de komende 2 jaar 19 punten kwijt raken en dat is echt heel veel en dan zou het zomaar kunnen zijn dat oostenrijk en Nederland 10de en 11fde plek pakken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2019 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 14:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sodemieter op joh, haha! Wanneer kappen mensen eindelijk een keer dat niet ieder contact een pingel is. Contact was er amper, die eikel zoekt de pingel. Echt waardeloos, die hele fucking arbitrage op het moment.
Dat vind jij, ik vind het wel een pingel. En als keeper weet je dat die gaat komen op het moment dat hij naar de bal duikt. Tja sorry hoor, maar dat leren keepers in de f-jes al!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2019 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 14:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

De 2-2 had niet eens mogen vallen.
Vind jij, ik vind hem terecht. Waar ik me zorgen over maak heeft meer te maken met alle regels. Want nu al 2 of 3 keer keepers gezien die van de lijn komen. In alle gevallen staat een grensrechter op de achterlijn en in enkele gevallen is er ook nog de VAR. En in alle gevallen telt de goal. Is zo'n regel dan wel uitvoerbaar?
Eide
 Eide - vrijdag 16 augustus 2019 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 03:37 schreef Loetje het volgende:
Austra Wien is in ieder geval klaar. Oostenrijk nog met 3 ploegen. Oekraïne en Turkije ook beide een ploeg kwijt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2019 door Eide --
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 augustus 2019 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 08:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vind jij, ik vind hem terecht. Waar ik me zorgen over maak heeft meer te maken met alle regels. Want nu al 2 of 3 keer keepers gezien die van de lijn komen. In alle gevallen staat een grensrechter op de achterlijn en in enkele gevallen is er ook nog de VAR. En in alle gevallen telt de goal. Is zo'n regel dan wel uitvoerbaar?
Gaap ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 augustus 2019 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 08:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat vind jij, ik vind het wel een pingel. En als keeper weet je dat die gaat komen op het moment dat hij naar de bal duikt. Tja sorry hoor, maar dat leren keepers in de f-jes al!
Gaap ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 augustus 2019 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 11:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaap ;-)
Als je moe bent moet je niet reageren maar slapen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 augustus 2019 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2019 - 08:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je moe bent moet je niet reageren maar slapen!
Heerlijk geslapen man net, jij ook gap? ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 augustus 2019 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2019 - 11:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heerlijk geslapen man net, jij ook gap? ;-)
Heerlijk! Lig wel lekker hier in Denemarken!
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 augustus 2019 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2019 - 19:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heerlijk! Lig wel lekker hier in Denemarken!
En Dusseldorf gewonnen.
Eide
 Eide - zondag 18 augustus 2019 - 19:36   quote  deeplink  
Ajax toch de koppositie te pakken tenzij PSV 8 goals maakt. Het spel is nog niet best, maar het loopt nationaal beter dan de seizoensopening van vorig jaar.
Loetje
 Loetje - zondag 18 augustus 2019 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 19:36 schreef Eide het volgende:
Ajax toch de koppositie te pakken tenzij PSV 8 goals maakt. Het spel is nog niet best, maar het loopt nationaal beter dan de seizoensopening van vorig jaar.
Het is hoe je het wilt zien. Zowel vorig jaar als nu 7 punten in de Eredivisie.

Daarentegen speelde Ajax vorig jaar in die fase in de CL weer meteen heel behoorlijk.

Vind het qua spel redelijk gelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 augustus 2019 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2019 - 20:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Dusseldorf gewonnen.
Idd, had ik ook gezien! Beginnen waar ze vorig jaar geëindigd zijn! Werd vorig jaar door velen gezien als degradatiekandidaat, maar tering wat knokten die zichzelf de 2e seizoenshelft omhoog!
Loetje
 Loetje - zondag 18 augustus 2019 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 22:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Idd, had ik ook gezien! Beginnen waar ze vorig jaar geëindigd zijn! Werd vorig jaar door velen gezien als degradatiekandidaat, maar tering wat knokten die zichzelf de 2e seizoenshelft omhoog!
Hebben ook wel een aardig ploegje met goede wapens en altijd strijd.
Eide
 Eide - maandag 19 augustus 2019 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 20:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is hoe je het wilt zien. Zowel vorig jaar als nu 7 punten in de Eredivisie.

Daarentegen speelde Ajax vorig jaar in die fase in de CL weer meteen heel behoorlijk.

Vind het qua spel redelijk gelijk.
Ajax scoort een stuk meer. De eerste twee competitieduels vorig seizoen waren verschrikkelijk slecht. De tweede wedstrijd toen, VVV uit net als afgelopen weekeinde, werd heel moeizaam 0-1.

Daarna kwam toen een serie van 3 wedstrijden met ruime overwinningen waarna Ajax er tegen PSV kansloos en keihard vanaf ging met 3-0.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2019 - 09:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax scoort een stuk meer. De eerste twee competitieduels vorig seizoen waren verschrikkelijk slecht. De tweede wedstrijd toen, VVV uit net als afgelopen weekeinde, werd heel moeizaam 0-1.

Daarna kwam toen een serie van 3 wedstrijden met ruime overwinningen waarna Ajax er tegen PSV kansloos en keihard vanaf ging met 3-0.
Weet ik, maar ik vind het spel over het algemeen niet zo heel erg verschillend. Het zijn meer de statistieken die dat aangeven dan het spelbeeld. Ajax speelde vorig jaar in deze fase Europees al zeer goed. Tsja, zeg het maar...

Na PSV uit weten we waar we staan.
remco k
 remco k - dinsdag 20 augustus 2019 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 01:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik vind het spel over het algemeen niet zo heel erg verschillend. Het zijn meer de statistieken die dat aangeven dan het spelbeeld. Ajax speelde vorig jaar in deze fase Europees al zeer goed. Tsja, zeg het maar...

Na PSV uit weten we waar we staan.
Ik zat de topics van de wedstrijden in de voorrondes terug te lezen. Maar daar was niets anders dan kritiek op de trainer en veel spelers terug te lezen.

Ik denk echt dat het wel meevalt met dat verschil.

En het is ook logisch dat Ajax wat minder is dan vorig jaar, je twee beste spelers en bepalende spelers voor de manier van spelen zijn vertrokken. En precies op die twee plekken zie je ook de problemen die er zijn.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 08:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zat de topics van de wedstrijden in de voorrondes terug te lezen. Maar daar was niets anders dan kritiek op de trainer en veel spelers terug te lezen.

Ik denk echt dat het wel meevalt met dat verschil.

En het is ook logisch dat Ajax wat minder is dan vorig jaar, je twee beste spelers en bepalende spelers voor de manier van spelen zijn vertrokken. En precies op die twee plekken zie je ook de problemen die er zijn.
Zeker, met name Standard uit gaven we weer ouderwets wat terug en nou is het grotendeels, ook ik, altijd enorm kritisch hier.

Maar mijn reacties was dat we dit seizoen tot op heden niet zoveel beter of minder zijn dan vorig seizoen. Europees ietsje minder, ED misschoen iets beter.
remco k
 remco k - dinsdag 20 augustus 2019 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker, met name Standard uit gaven we weer ouderwets wat terug en nou is het grotendeels, ook ik, altijd enorm kritisch hier.

Maar mijn reacties was dat we dit seizoen tot op heden niet zoveel beter of minder zijn dan vorig seizoen. Europees ietsje minder, ED misschoen iets beter.
Dat is ook ongeveer wel zo. Overigens bepaald vanavond en volgende week of we goed begonnen zijn in Europa. Halen we het, is het gewoon goed, halen we het niet, is het gewoon slecht.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 14:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is ook ongeveer wel zo. Overigens bepaald vanavond en volgende week of we goed begonnen zijn in Europa. Halen we het, is het gewoon goed, halen we het niet, is het gewoon slecht.
Nouja, ik denk het nog sterker. Je vangt links en rechts binnen de spelersgroep al op dat het leuk is in NL prijzen te pakken, maar ze het mislukt vinden als de CL niet gehaald wordt.

Daarbij voor de club een tweeluik van 40 miljoen.

En ook dit is weer een kloteploeg hoor.
remco k
 remco k - dinsdag 20 augustus 2019 - 18:31   quote  deeplink  
Zeker. Het gaat echt lastig zat worden. Ik lees overal alweer euforische betichten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 18:31 schreef remco k het volgende:
Zeker. Het gaat echt lastig zat worden. Ik lees overal alweer euforische betichten.
Weetje, ik merk ook toen ik zag dat we als we wonnen van PAOK, tegen Quarabag of APOEL moesten, ik hetzelfde gevoel had als toen Tottenham vorig jaar de 4-3 tegen City maakte en onze tegenstander werd.

Onbewust denk je, dan moet dat ook lukken en dat doe je niet expres. Maar besef me als de donder dat het lastig wordt en had het vorig jaar met Spurs ook.

Onbewust denk je toch dat je dit moet halen. Maar moet het echt nog zien.
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 20 augustus 2019 - 23:29   quote  deeplink  
Brugge gewonnen das lekker toch nog iets positiefs vandaag
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 23:29 schreef benjamin25 het volgende:
Brugge gewonnen das lekker toch nog iets positiefs vandaag
Linz heeft ook sowieso Europa league en hebben daar 6 wedstrijden minimaal.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 augustus 2019 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 19:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weetje, ik merk ook toen ik zag dat we als we wonnen van PAOK, tegen Quarabag of APOEL moesten, ik hetzelfde gevoel had als toen Tottenham vorig jaar de 4-3 tegen City maakte en onze tegenstander werd.

Onbewust denk je, dan moet dat ook lukken en dat doe je niet expres. Maar besef me als de donder dat het lastig wordt en had het vorig jaar met Spurs ook.

Onbewust denk je toch dat je dit moet halen. Maar moet het echt nog zien.
sluit me hierbij aan... heb het zweet nu al tussen de billen
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 22 augustus 2019 - 20:54   quote  deeplink  
Feyenoord speelt een prima pot, maar mogen er wel wat meer maken om het helemaal op slot te gooien.

PSV overtuigd nog niet. Het Philips Stadion oogt ook enorm leeg.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 22 augustus 2019 - 20:58   quote  deeplink  
Ook AZ met een paar enorme kansen.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 augustus 2019 - 21:08   quote  deeplink  
Feyenoord haalt in de EL nu thuis voor de 2e keer op rij toch een zeer aardig niveau hoor.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 22 augustus 2019 - 21:09   quote  deeplink  
AZ 0-1 achter na een spelhervatting.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 augustus 2019 - 21:09   quote  deeplink  
AZ achter. Eerste officiële tegengoal voor AZ dit seizoen, al hebben ze al aardig wat gemist. Toch wel zonde dit, maar wel tegen een hele goede ploeg.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 22 augustus 2019 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 21:08 schreef Loetje het volgende:
Feyenoord haalt in de EL nu thuis voor de 2e keer op rij toch een zeer aardig niveau hoor.
Met die Ié hebben ze toch een aardige verdediger binnen.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 augustus 2019 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 21:09 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Met die Ié hebben ze toch een aardige verdediger binnen.
Die hebben echt overal en nergens maar wat weggehaald. Maar deze lijkt inderdaad goed uit te pakken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1158258