|
|
Loetje
|
|
|
Makkelie is sowieso een kutscheids |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er liggen in deze fase mogelijkheden voor meer voor De Graafschap |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ja bijna 2-0 had er in gemoeten. Ik vind Makkelie ook slecht |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Graafschap gewoon beter nu |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering Makkelie. Altijd met Feyenoord |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Volgens mij was dit gewoon een treffer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vermeer maakt zelf die fout |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Vermeer springt we zelf tussen. Niemand duwt |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Makkelie lekker bij de vluchtelingen stoppen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben benieuwd of die als politieagent ook zo is |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Feyenoord meteen 2 dotten van kansen |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ik zet in op een gelijkspelletje 😎 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Daar ga je al... Tering Makkelie |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Treurig hoor... Nu moet je alles affluiten in de 16... Was gewoon 2-0 En nu 1-1 pfff |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Maar jullie zijn het wel met me eens denk ik dat Feyenoord in uitwedstrijden maar heeeeeel matig is |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
En dan hebben ze het over een kampioenschap hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk, keeper doet het gewoon express.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Idd hij deed niet eens een normale poging |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Die Makkelie moet gewoon die 2-0 niet afkeuren dan was het al klaar |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Commentator vond het terecht maar Vermeer had ook met vrije doorgang niet bij de bal gekomen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Als ik bij de KNVB zou zitten, dan zou ik serieus de wedstrijden van Feyenoord laten onderzoeken: strafschoppen mee, die geen strafschop waren, geen penalties tegen, waar dat zonder meer op z'n plaats zou zijn, doelpunten mee, die afgekeurd hadden moeten worden, onterecht afgekeurde tegendoelpunten. Duikelende keepers van de tegenstanders... Er wordt in China/Singapore gegokt op de wedstrijden van Feyenoord! Het is mij allemaal veel te toevallig dit seizoen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:06 schreef NatjosFC het volgende:Commentator vond het terecht maar Vermeer had ook met vrije doorgang niet bij de bal gekomen... Was een zuiver doelpunt. Graafschap gewoon genaaid |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Welke tegenstander van Feyenoord is dit seizoen (nog) niet genaaid? |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:06 schreef Pietje het volgende:Als ik bij de KNVB zou zitten, dan zou ik serieus de wedstrijden van Feyenoord laten onderzoeken: strafschoppen mee, die geen strafschop waren, geen penalties tegen, waar dat zonder meer op z'n plaats zou zijn, doelpunten mee, die afgekeurd hadden moeten worden, onterecht afgekeurde tegendoelpunten. Duikelende keepers van de tegenstanders... Er wordt in China/Singapore gegokt op de wedstrijden van Feyenoord! Het is mij allemaal veel te toevallig dit seizoen. Je zegt het nu maar ik vind het nog niet eens zo'n gekke gedachte |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het zegt weer alles. Maar ook die gasten zijn nog niet getest.
Wij moeten onze traditionele herfstdip voorkomen. 7 loodzware wedstrijden nu. Daar kunnen we klappen uitdelen of hele harde incasseren. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Maar Pietje Hoe dan ook...ze worden geen kampioen..das onmogelijk. Vind het maar middelmatig wat ze laten zien hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:09 schreef ZerauS het volgende:Maar Pietje Hoe dan ook...ze worden geen kampioen..das onmogelijk. Vind het maar middelmatig wat ze laten zien hoor Wie speelt er wel goed, we lopen ook over AJax te klagen dat het zo slecht is, en PSV is al niks beter.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vooral in de Kuip. Toevallig nu uit. Maar ze vallen ook wel echt altijd goed uit voor ze. Makkelie is een man uit Dordrecht die bij de Politie Rijnmond werkt. Leg dat maar uit.... Onbegrijpelijk dat deze man Feyenoord, Sparta, Dordrecht of Excelsior mag fluiten |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:09 schreef remco k het volgende:[..] Wie speelt er wel goed, we lopen ook over AJax te klagen dat het zo slecht is, en PSV is al niks beter.. Zo slecht vind ik ons niet. Alleen voorin zou het wat beter kunnen mbt kansen benutten. Ik denk ook nog steeds dat wij dit jaar kampioen gaan worden. Ben best positief daarover |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:10 schreef Loetje het volgende:Vooral in de Kuip. Toevallig nu uit. Maar ze vallen ook wel echt altijd goed uit voor ze. Makkelie is een man uit Dordrecht die bij de Politie Rijnmond werkt. Leg dat maar uit.... Onbegrijpelijk dat deze man Feyenoord, Sparta, Dordrecht of Excelsior mag fluiten Eens |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Makkelie de h... van Rotjeknor??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:09 schreef remco k het volgende:[..] Wie speelt er wel goed, we lopen ook over AJax te klagen dat het zo slecht is, en PSV is al niks beter.. Dat is zeker waar. Maar ik heb het over het geluk. Natuurlijk heeft elke ploeg wel eens geluk en soms pech, maar het dubbeltje valt dist seizoen bij Feyenoord wel opvallen vaak naar de goede richting. Vandaag ook weer. Volgens mij was het een zuiver tweede doelpunt van de Graafschap, hetgeen door een aantal werd toegegeven op het Feyenoord-forum. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:09 schreef ZerauS het volgende:Maar Pietje Hoe dan ook...ze worden geen kampioen..das onmogelijk. Vind het maar middelmatig wat ze laten zien hoor Dat is waar, ZerauS, maar met geluk en hulp kun je wel een eind komen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:10 schreef Loetje het volgende:Vooral in de Kuip. Toevallig nu uit. Maar ze vallen ook wel echt altijd goed uit voor ze. Makkelie is een man uit Dordrecht die bij de Politie Rijnmond werkt. Leg dat maar uit.... Onbegrijpelijk dat deze man Feyenoord, Sparta, Dordrecht of Excelsior mag fluiten Is dat zo? Dat wist ik niet. Dat is een regelrechte schande! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Makkelie is inderdaad politieagent daar... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kuipers heeft 2 supermarkten in Enschede en Nijhuis is bakker daar.
Nog meer info over scheidsrechters? 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:16 schreef Loetje het volgende:Kuipers heeft 2 supermarkten in Enschede en Nijhuis is bakker daar. Nog meer info over scheidsrechters? 😂 Hahahahaha. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Een heel eind Piet maar niet boven ons😉 |
|
|
|