|
|
Loetje
|
|
|
Dit is wel de fase voor AZ |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nederlanders en omschakelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Antwerp nu met 9 man. Wat een sukkel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tweede gele kaart voor te lang juichen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
2e geel=rood amtwerp met 9 mn verder..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
56 minuten tegen 10 man 16 minuten tegen 9. En vooralsnog eruit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Waar horen we dat vaker... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die keeper speelt de beste pot van zijn leven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bolat is jarenlang een fantastische keeper geweest bij Luik. Erna wat minder geworden en hier carriere opnieuw opgepikt, net als Mbokani, Rafaelov en ook De Laet (oud United) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:10 schreef Loetje het volgende:[..] Bolat is jarenlang een fantastische keeper geweest bij Luik. Erna wat minder geworden en hier carriere opnieuw opgepikt, net als Mbokani, Rafaelov en ook De Laet (oud United) Gewoon een prima elftal hoor.
Maar Badou zeg. 3 van zulke grote kansen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jep, die zijn gegroeid en zijn een van de betere ploegen in België. Lang 2e en 3e gestaan en 4e geeindigd. Prima ploeg.
Maar voor AZ is het zo'n avond... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een vervelende scheids ook daar. Zo beïnvloedbaar als wat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En zoveel mensen achter de bal houden terwijl je moet scoren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voorhoede AZ zakt door de mand hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ze worden zo gevaarlijk met die voorzetten. En wat gaan ze doen. Combinerend de 16 in met 60 man daar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 6 minimaal. Maar gaat ie niet doen hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mongool van een commentator houdt eindelijk zijn smoel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De moeilijkste bal gaat er dan in he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je haalt me de woorden uit de mond. Heel knap binnen geschoten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Feyenoord 0-3 gewonnen en overall met 6-0 door. Wel het geluk van een vroege rode kaart van Hapoel, ervoor hadden ze het heel lastig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zon afvallende bal vliegt meestal de 2e ring in.
Even serieus nu he, niet op basis van vandaag maar wat vind jij van Stengs? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:21 schreef Loetje het volgende:Feyenoord 0-3 gewonnen en overall met 6-0 door. Wel het geluk van een vroege rode kaart van Hapoel, ervoor hadden ze het heel lastig. Nederlandse clubs doen het voorlopig goed in de voorrondes. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die moet je uitspelen joh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:21 schreef Loetje het volgende:[..] Zon afvallende bal vliegt meestal de 2e ring in. Even serieus nu he, niet op basis van vandaag maar wat vind jij van Stengs? Mooie voetballer. Vraag me alleen af of hij niet een te mooie speler is.
Ziyech heeft die slag bijvoorbeeld wel gemaakt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Utrecht onnodig niet gehaald.
Ajax de CL gehaald, PSV de EL, maar onnodig uitgeschakeld in de CL. Maar uiteindelijk makkelikk gehaald, net als Feyenoord makkelijk in de EL staat.
AZ overleefd als ze het halen, ook 3 voorrondes.
Veel puntjes zo. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:23 schreef remco k het volgende:[..] Mooie voetballer. Vraag me alleen af of hij niet een te mooie speler is. Ziyech heeft die slag bijvoorbeeld wel gemaakt. Denk dat dat alleen kan bij een stap hogerop. Dat is nou de eerste speler van AZ die ik echt compleet vind. Maar die opbouwer achterin bevalt me ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Verlenging. Heel zwak van AZ. Ondanks dat beter dit dan als het 5 minuten geleden was. Maar tegen 10 en 9 man... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:25 schreef Loetje het volgende:[..] Denk dat dat alleen kan bij een stap hogerop. Dat is nou de eerste speler van AZ die ik echt compleet vind. Maar die opbouwer achterin bevalt me ook Enige probleem is dat de Nederlandse clubs teveel geld vragen voor hun spelers. Strengs zal wel ronde 15 of meer moeten kosten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En teveel in Nederland gekochte spelers kunnen niet mee. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dit moet az toch afmaken in de verlenging |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:27 schreef remco k het volgende:[..] Enige probleem is dat de Nederlandse clubs teveel geld vragen voor hun spelers. Strengs zal wel ronde 15 of meer moeten kosten. Veel meer denk ik. Stengs is hun beste speler misschien wel van de laatste 20 jaar. Potentieel waar je u tegen zegt. Vincent Janssen was al 20 miljoen, Til 17. Ik denk 25 miljoen.
Maar ik ben echt fan van Koopmeiners |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat zeker eens. Meestal geloofde ik niet in spelers van AZ. Maar vind deze lichting heel aardig met Til (die al weg is), Stengs, Koopmeiners en dan hun backs nog |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje