|
|
remco k
|
|
|
Wat een belachelijke penalty. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2019 - 22:11 schreef Loetje het volgende:[..] En de ideale spits in de omschakeling. Telt in deze kwalificatie trouwens doelsaldo of onderling resultaat? Volgens mij ......... Ehm weet het eigenlijk niet? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En dit was inderdaad een cadeautje! Eerst buitenspel en die handsregel snap ik niet meer???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2019 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een mongool van een keeper ook. Ligt al voor er geschoten is die mafkees |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus. Kroos schiet al zijn penalty’s in die hoek en Cilissen duikt gewoon even de andere kant op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2019 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Commentator heeft het net over onderling resultaat toch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En die Malen is zon geweldige afmaker |
|
|
|
|
pth
|
|
|
UEFA mafia, UEFA mafia ... deze Portugese pestpleuris hond naait ons aan alle kanten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Luister eigenlijk niet naar de commentator. Het is dat vrouw hem op 1 heeft gezet, anders kijk ik altijd via Duitsland! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Fluit maar af! Vind 2-2 goed. En Nederland veel te gevaarlijk! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Eerstvolgende wedstrijd Portugal onder Nederlandse leiding dit even rechttrekken, bij het minste of geringste een pingel tegen en Ronaldo z.s.m. rood. Dat dit soort tuig dergelijke wedstrijden mag fluiten. Ik kook nu al bijna volledig over. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ach, 90e minuut 3-2 gewoon voor de Duitsers.
Lach me echt kapot om die pingel. Je weet het van te voren ook |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Gerechtigheid pleuris moffen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Malen dan toch. Mooie goal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hopelijk is dit gelijk de laatste wedstrijd van Tah! Pfff wat een kut is dat in de verdediging. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je haalt je beste aanvaller eraf.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer promes laten staan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Deed Dickie ook ooit! Toen moest hij gestenigd worden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Nederland en verdedigen..... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Alle moffen zijn homo’s ... wat een laf scheitbakken team. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als je ooit denkt dat het gespeeld is tegen Duitsers... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Koeman ook als dit fout afloopt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nu niet Portugees misbaksel? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Portugees SOAres Diaz by far de meest belachelijke clown op het veld. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Tja Löw, als je Werner niet had gewisseld had je nu iets kunnen forceren! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Moet je dat ook echt zeggen als commentator. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gefeliciteerd!!
Bedankt kutje Löw!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Waar zouden ze die Duitse verdediger Tah gevonden hebben? Bij de patatkraam op de parkeerplaats? Wat een lul met vingers is dat zeg. Om met van de Gijp te spreken, die kan er werkelijk geen kut van. 2-4 ALLE DUITSERS ZIJN HOMO’s Jezus wat een lachwekkend kut elftal. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Snap zijn hele manier van spelen en van wisselen niet.
Koeman ook niet, 10e keer op rij dat de wissels beter uitpakken ofzo |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En onderling resultaat is u ook beter |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Blijft heerlijk om van de Hunnen te winnen ... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Meest waardeloze Duitsland dat ik in jaren gezien heb. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2019 - 22:33 schreef Loetje het volgende:[..] Snap zijn hele manier van spelen en van wisselen niet. Koeman ook niet, 10e keer op rij dat de wissels beter uitpakken ofzo Snap ik al sinds het WK niet meer! Die vent solliciteert al meer als een jaar naar ontslag! Je vraagt je af waarom hij nog niet op straat staat! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Potje hoor. Wel erg laat op gang.
Vind de hosanna weer veel te. Nederland speelt alweer een 1e helft die niet kan. Moet je ook kunnen zeggen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Eigenlijk hoop ik dat Duitsland maandag ook op zijn bek gaat in Noord Ierland. In een thuiswedstrijd circa 80 minuten tegen je eigen doel aan hangen als zogenaamd groot voetballand ... lachwekkend zooitje. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2019 - 22:38 schreef Loetje het volgende:Potje hoor. Wel erg laat op gang. Vind de hosanna weer veel te. Nederland speelt alweer een 1e helft die niet kan. Moet je ook kunnen zeggen Is ook zo, maar dat kon je je tegen dit kut Duitsland makkelijk permitteren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Aan de ene kant hoop ik dat Duitsland weer opstaat hierna, aan de andere kant niet! Tijd dat Löw een keer oprot! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Maar het resultaat is zeer goed. Met Proper veel meer voetbal dan met de Roon |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2019 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:Aan de ene kant hoop ik dat Duitsland weer opstaat hierna, aan de andere kant niet! Tijd dat Löw een keer oprot! Duitsland en Nederland gaan gewoon samen door |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Denk ik ook, maar hoe lekker zou het zijn als het Nederland en Noord Ierland zou worden! |
|
|
|