|
|
Loetje
|
|
|
Klote Makkelie. Alle geluk van de wereld weer. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Ik hoop dat je gelijk krijgt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zie het net eigenlijk pas dat van Kramer, die moet toch gewoon een rode kaart krijgen voor slaan?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:22 schreef remco k het volgende:Ik zie het net eigenlijk pas dat van Kramer, die moet toch gewoon een rode kaart krijgen voor slaan?? Is er ooit een wedstrijd waarin hij geen rood verdiend dan? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:22 schreef remco k het volgende:Ik zie het net eigenlijk pas dat van Kramer, die moet toch gewoon een rode kaart krijgen voor slaan?? Nee joh. Mag allemaal als je een Feyenoord aan hebt.
Moet 100% geschorst worden maar zal wel niet gebeuren. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Zwijnen weer idd. De helft vd wedstrijden gewonnen door penalty's en de rest ternauwernood met behulp van de scheids. Het houdt een keer op. Zou lekker zijn als we op eigen kracht hun aanpakken in de kuip. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: En toen hebben ze ook meteen verloren |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:25 schreef NatjosFC het volgende:[..] Nee joh. Mag allemaal als je een Feyenoord aan hebt. Moet 100% geschorst worden maar zal wel niet gebeuren. Schandalig zou het zijn maar dit is absoluut een schorsing. Gewoon een klap in het gezicht dus...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moet jij jezelf niet ergens bij een grenspost aan de verkeersborden ophangen?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moet je bij jullie eens doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe..
Maar toch netjes winnen he met 1-2.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wij hebben toch gewonnen met 1-2.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jullie hebben het hier over Feyenoord, dus ik dacht haak ff in.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had van jou anders verwacht gap... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja ik ook 0-5, maar dat zat er nietin door de hele slechte eerste helft die wij speelde.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja ik ook 0-5, maar dat zat er nietin door de hele slechte eerste helft die wij speelde.. Geloof jezelf man. 16.07 was de 79e minuut bij Ajax - Pisvee.
Jullie hadden Makkelie weer mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja ik geloof mezelf, maar laat maar gaan je bent geïrriteerd blijkbaar en kan enkel zwart wit reageren, geen ruimte voor discussie dus.. Laat het gaan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:Ja ik geloof mezelf, maar laat maar gaan je bent geïrriteerd blijkbaar en kan enkel zwart wit reageren, geen ruimte voor discussie dus.. Laat het gaan.. Geloof jij jezelf maar. Enige wat je doet is provoceren. Moet je bij jullie eens doen! Zeker na een topper... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Peet zijn held, Hein Vanhaezenbroek wint met 4-1 van Club Brugge |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Arsenal al met 2-0 voor. Heerlijk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Lekker doelpunt van Sanches |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3-0 voor tegen United..
Zou het dan een x echt gaan lopen voor Wenger??
Zou wel mooi zijn.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:25 schreef remco k het volgende:3-0 voor tegen United.. Zou het dan een x echt gaan lopen voor Wenger?? Zou wel mooi zijn.. Ik hoop dat hij Mourihno onderuit tyft |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Arsenal speelt geweldig. Beide backs van United ook op geel nu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Heerlijke goal van Sanchez... sloop dat United mr |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kan je het weer niet laten??? Waarom nu zo man? Ja, wij hebben terecht verloren en met 1-2 komen we nog goed weg maar om dat nu weer op deze manier provocerend neer te zetten is onzinnig! En jij weet net zo goed als mij dat jij het hier niet over de wedstrijd van jouw club heb en had! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Doe het dan de volgende keer gewoon niet meer! Is die hele opvolgende discussie niet nodig!! ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:06 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Doe het dan de volgende keer gewoon niet meer! Is die hele opvolgende discussie niet nodig!! ;-) Precies.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Fijne avond en geniet van je overwinning! Of die gestolen is zal me een worst wezen! Als die mongool Kramer maar geschorst wordt! Kunnen we weer lachen met die doldrieste Turk in de spits! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bayern ook voor. Eriksen gescoord en Juventus weer achter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kut man, zie liever Dortmund winnen en de hegemonie van Bayern doorbreken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bayern op 4-1. Dortmund kan aardig ballen maar niet verdedigen.
Weer Lewandowski |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daar is meer voor nodig gap |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Helaas wel! Denk dat Bayern dit jaar Europees ook weer hoge ogen gaat gooien. Denk zelfs 1 van de grootste titelfavorieten! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Helaas wel! Denk dat Bayern dit jaar Europees ook weer hoge ogen gaat gooien. Denk zelfs 1 van de grootste titelfavorieten! Ze hebben een probleem. Pep Guardiola. Ik ben niet kapot van hem. Straks is Bayern in maart weer kampioen en stelt hij voortdurend B elftallen op. Vervolgens team niet meer ingespeeld en eruit in de CL. Exact zoals de afgelopen 2 jaar |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:49 schreef Loetje het volgende:[..] Ze hebben een probleem. Pep Guardiola. Ik ben niet kapot van hem. Straks is Bayern in maart weer kampioen en stelt hij voortdurend B elftallen op. Vervolgens team niet meer ingespeeld en eruit in de CL. Exact zoals de afgelopen 2 jaar Denk dat Pep dat eenmalig heeft gedaan en daar zeker van geleerd heeft. Pep is toch de beste trainer op dit moment vind ik! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denk dat Pep dat eenmalig heeft gedaan en daar zeker van geleerd heeft. Pep is toch de beste trainer op dit moment vind ik! 2 jaar op rij gedaan he |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja dat weet ik, maar 3x op rij stoot een ezel zich meestal niet aan een steen! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja dat weet ik, maar 3x op rij stoot een ezel zich meestal niet aan een steen! ;-) Hmmmm... De nadruk op meestal. Ken er helaas een paar... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Pffff hou op Loetje! :-( |
|
|
|