|
|
Loetje
|
|
|
De potten zometeen tijdens de loting.
Dit is sowieso zeker:
Group A (hosts: Rome, Baku) Italy
Group B (Saint Petersburg, Copenhagen) Belgium Russia Denmark
Group C (Amsterdam, Bucharest) Ukraine Netherlands
Group D (London, Glasgow) England
Group E (Bilbao, Dublin) Spain
Group F (Munich, Budapest) Germany
Bizar dat er al zoveel bekend is. Nederland loot wel op papier de makkelijkste uit de 1e pot
Dan nog de play offs, die pas ver na de loting gespeeld worden. Ook al zo raar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 november 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opvallend toch wel, Nederland ontloopt alle toplanden, alleen mogelijk Portugal
Nederland speelt sowieso al zijn wedstrijden in Amsterdam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 november 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nog krankzinniger, een nietszeggend land als als Macedonië, Kosovo, Georgië of Wit-Rusland staat op het EK. Allemaal ergens onder in hun poule gespeeld
Gewoon de nummer 3 tegen elkaar, 4, 5 en 6. In plaats van dat je gewoon een play off doet met een nummer 3, 4, 5 en 6
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een loting die echt zo belachelijk vaag en onoverzichtelijk is. Velen snappen het amper |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Poule A Turkije Italië Wales Zwitserland
Poule B Denemarken Finland België Rusland
Poule C NEDERLAND Oekraïne Oostenrijk Roemenië of winnaar play-off D
Poule D Engeland Kroatië Winnaar play-offs C Tsjechië
Poule E Spanje Zweden Polen Winnaar play-offs B
Poule F Winnaar play-off A Portugal Frankrijk Duitsland
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nummers 1 en 2 en de nummers 3 tegen 4 spelen meteen tegen elkaar. Nederland dus openen tegen Oekraïne, Duitsland opent tegen Frankrijk, Engeland tegen Kroatië . |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nederland komt nog aardig weg. Krijgen er nog een qualifier bij |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een kul loting dit als alles van tevoren al min of meer bekend is. Pffffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Portugal bij Frankrijk en Duitsland. Wow |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er vallen dus ook maar 2 nummers 3 af |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik vind heel de kwalificatie op deze manier nergens op slaan. Pffff allemaal onzin! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou, winnaar play offs A in F. Maar wint Roemenië, komt het bij Nederland. What the fuck man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nederland de makkelijkste play off geloot, maar hangt dus van Roemenië af en die hebben goede kans |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alles kan dus nog omgegooid worden. Had gewoon gewacht |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nog iets duidelijker als die van mij. Thanks! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2e wedstrijd is tegen Oostenrijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nederland kan zelfs bij een bepaalde eindstand een nummer 3 uit poule F treffen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Willem II gaat ook echt goed. Hebben we vrijdag onze handjes vol aan denk ik |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Willem II haalt fors uit zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wordt tijd dat FOX weer iedere zaterdag een topclub laat spelen. Dodelijk saai zo |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Leverkusen voor op bezoek bij Bayern. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bosz wint daar gewoon. Krankzinnige pot geweest. Tenminste, heb het vanaf de 30e minuut ongeveer gezien. Prachtige wedstrijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onze talentjes 012 hebben met 50-1 gewonnen van MVV. Hoe dan?!
Na de 47e goal was het natuurlijk wel beslist, daar niet van |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Twin games waarschijnlijk. Ze spelen twee wedstrijden en het resultaat over beide telt. Het levert vrijwel altijd enorme uitslagen op, hoewel dit wel heel bizar is.
Edit: Hoewel; twin games is voor de echt jonge jeugd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 november 2019 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit waren als ik het goed had, geen Twin games.
Edit; Het zijn wel Twin games. Maar dan is het nog steeds bizar veel
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, komop Grim. Pak eindelijk eens de punten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
1 zal ook weer te weinig zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Net gestemd voor de top2000. Luisteren jullie er ook altijd naar? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Verstappen 2e geworden en 3e in de strijd om de wereldtitel. Ferrari compleet achter zich gelaten. Benieuwd wat er nog in zit bij Red Bull. Maar zeer knap! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eindelijk de goal voor RKC. Puntverlies is langzamerhand dodelijk |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik hoop voor Grim echt dat ze dit vast kunnen houden. Dit RKC verdient meer punten dan het heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 16:13 schreef Eide het volgende:[..] Ik hoop voor Grim echt dat ze dit vast kunnen houden. Dit RKC verdient meer punten dan het heeft. Dat zonder twijfel. RKC had gewoon 20 punten verdiend. Maar benutten teveel te kansen niet meer.
Dit betekent wel, ook bij een late gelijkmaker, dat wij vrijdag tegen de nummer 4 spelen. Ongekend knap van Willem II |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoppa, lekker RKC. VVV gaat er zo toch aan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verdiende overwinning voor RKC wat mij betreft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zonde dat ze dan vorige week hebben gemorst tegen Emmen thuis. Hoewel ik een groot respect voor Dick Lukkien heb, was de achterstand dan gewoon nog 1 wedstrijd geweest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar Utrecht wel net als Vitesse he, goed beginnen en helemaal in elkaar storten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
AZ komt werkelijk uit het niets op voorsprong. Wel veel balbezit, maar een wedstrijd zonder kansen. Verzet VVV zal weg zijn nu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoelang mag Solksjaer nog blijven? Lijkt me toch aannemelijk dat na Tottenham en Arsenal, opnieuw een grote club een trainer eruit moet flikkeren. Zit helemaal niets in bij ze |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die Higler en Makkelie moeten elkaar lekker in hun reet neuken. Hoerenneukers dat het zijn. En die Van Bommel moeten ze een keer opwachten en Helemaal de vinketyfus in slaan. Tyfusclub dat het is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit zijn gewoon de duels van de scheidsrechter en niet van de VAR. Anders moet je de 0-1 evenmin afkeuren voor hinderen van keeper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 20:23 schreef Loetje het volgende:Die Higler en Makkelie moeten elkaar lekker in hun reet neuken. Hoerenneukers dat het zijn. En die Van Bommel moeten ze een keer opwachten en Helemaal de vinketyfus in slaan. Tyfusclub dat het is what happend ? kan namelijk niet kijken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gewoon een lichte overtreding voorafgaand aan de 1-1. Een die je kan fluiten en kan laten gaan. Scheids laat hem gaan en VAR grijpt in. Zelfde als de goal van Ajax. Had Van Boekel hem afgekeurd, ook goed. Maar dat is geen werk voor de VAR |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 20:57 schreef Loetje het volgende:[..] Gewoon een lichte overtreding voorafgaand aan de 1-1. Een die je kan fluiten en kan laten gaan. Scheids laat hem gaan en VAR grijpt in. Zelfde als de goal van Ajax. Had Van Boekel hem afgekeurd, ook goed. Maar dat is geen werk voor de VAR var mag teveel beslissen indd... nog 0-1 zie ik... echt zwak van psv die score met alle respect voor emmen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
1-1 krijg ik net melding van. Maar die winnen wel joh. Lekker overgeschakeld naar Atletico - Barça |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zieke redding van Ter Stegen joh |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 21:14 schreef Loetje het volgende:1-1 krijg ik net melding van. Maar die winnen wel joh. Lekker overgeschakeld naar Atletico - Barça laatste minuut of hulp van de scheids indd.. en ja word toch tijd dat ik ziggo maar is ga aanschaffen denk ik, ondanks dat ik het geldklopperij vind, idem voor fox overigens mjah het is niet anders.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een kansen in Madrid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 21:39 schreef nummer10 het volgende:[..] laatste minuut of hulp van de scheids indd.. en ja word toch tijd dat ik ziggo maar is ga aanschaffen denk ik, ondanks dat ik het geldklopperij vind, idem voor fox overigens mjah het is niet anders.. Ziggo zendt Ajax helaas niet uit in de Eredivisie
Laatste minuten indd weer de 1-2 |
|
|
|