BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 21:48   quote  deeplink  
Benieuwd of Bandé ooit nog iets gaat brengen. Al een tijdje fit maar lijkt heel ver van het eerste te zitten. Ook even 8 miljoen he, net als Marin 12 miljoen en Alvarez 15 die amper spelen. Dat is toch best zorgwekkend en mag ook wel gezegd worden.
remco k
 remco k - maandag 09 december 2019 - 21:55   quote  deeplink  
Marin en Alvarez maak ik me geen zorgen over.
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 21:55 schreef remco k het volgende:
Marin en Alvarez maak ik me geen zorgen over.
Ik vooralsnog wel. Hoewel meer om Marin dan om Alvarez. Marin ben ik fan van uit zijn Standard tijd, maar de realiteit is wel dat hij de laatste optie op het middenveld is op dit moment voor een speler die gehaald is als vervanger van een van de dubbele 6 posities. Dat valt dus vooralsnog wel heel erg tegen.

Alvarez haalt zijn geld eruit omdat die Ajax hoogstpersoonlijk naar de CL schoot tegen APOEL, maar het is allemaal wel heel karig wat die laat zien. Bij Lille, waar je zoveel spelers miste was die niet eens in beeld en dat voor aanvankelijk de directe vervanger van De Ligt. Ik vind het veel geld wat dan nu op de bank zit. Los van of ze het nog halen of niet.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 december 2019 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 22:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vooralsnog wel. Hoewel meer om Marin dan om Alvarez. Marin ben ik fan van uit zijn Standard tijd, maar de realiteit is wel dat hij de laatste optie op het middenveld is op dit moment voor een speler die gehaald is als vervanger van een van de dubbele 6 posities. Dat valt dus vooralsnog wel heel erg tegen.

Alvarez haalt zijn geld eruit omdat die Ajax hoogstpersoonlijk naar de CL schoot tegen APOEL, maar het is allemaal wel heel karig wat die laat zien. Bij Lille, waar je zoveel spelers miste was die niet eens in beeld en dat voor aanvankelijk de directe vervanger van De Ligt. Ik vind het veel geld wat dan nu op de bank zit. Los van of ze het nog halen of niet.
is natuurlijk ook gehaald voor de nummer 4 positie, echter nog geen kans gehad daar.. marin vind ik ook teweinig kansen krijgen
remco k
 remco k - maandag 09 december 2019 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 22:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is natuurlijk ook gehaald voor de nummer 4 positie, echter nog geen kans gehad daar.. marin vind ik ook teweinig kansen krijgen
Heeft er in een paar oefenpotjes wel degelijk gespeeld.
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 22:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals al gezegd, speelde er in oefenwedstrijden en maakte daar vooral hele domme overtredingen. Vooralsnog zie ik in ieder geval de 15 miljoen niet. Gelukkig ook goede aankopen, maar dit moet je altijd ook zien. Al is het nog geen miskoop.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 december 2019 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 22:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zoals al gezegd, speelde er in oefenwedstrijden en maakte daar vooral hele domme overtredingen. Vooralsnog zie ik in ieder geval de 15 miljoen niet. Gelukkig ook goede aankopen, maar dit moet je altijd ook zien. Al is het nog geen miskoop.
ok heb ik niet gezien die oefenpot maar kan natuurlijk ook gewenning zijn weer op die positie, dat het geen sanchez is overigens lijkt me duidelijk
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 december 2019 - 23:16   quote  deeplink  
psv feyenoord en az lachen omdat ajax niet doorgaan.. kijk de afgang van hun eigen clubjes, met name az met hun grotebek gister... nu gewoon 4-0 aan de kloten, ook al waren ze geplaatst.. dat was ajax immers ook voor de el
Loetje
 Loetje - donderdag 12 december 2019 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2019 - 23:16 schreef nummer10 het volgende:
psv feyenoord en az lachen omdat ajax niet doorgaan.. kijk de afgang van hun eigen clubjes, met name az met hun grotebek gister... nu gewoon 4-0 aan de kloten, ook al waren ze geplaatst.. dat was ajax immers ook voor de el
Welke grote bek van AZ? Dat viel namelijk heel erg mee. AZ trouwens een uur gelijkwaardig geweest. Niet slecht gespeeld.
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 december 2019 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2019 - 23:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Welke grote bek van AZ? Dat viel namelijk heel erg mee. AZ trouwens een uur gelijkwaardig geweest. Niet slecht gespeeld.
dat ajax waardeloos is en az wel ff kampioen word etc.. al aantal weekjes
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 december 2019 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2019 - 23:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat ajax waardeloos is en az wel ff kampioen word etc.. al aantal weekjes
Er is geen speler of trainer van AZ die dat zegt.

Supporters zieken elkaar allemaal.

Sterker nog, Arne Slot zei net nog Ajax is een geweldige ploeg. Minimaal gelijkwaardig dan United, zo niet beter.

Dus jank niet zo man
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 december 2019 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 december 2019 - 00:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er is geen speler of trainer van AZ die dat zegt.

Supporters zieken elkaar allemaal.

Sterker nog, Arne Slot zei net nog Ajax is een geweldige ploeg. Minimaal gelijkwaardig dan United, zo niet beter.

Dus jank niet zo man
de trainer ja om az in underdog positie te zetten, vrij normaal... lees maar is wat de aanvoerder zegt dan.. en janken waar dan ? maar het is alweer laat dan kun je zulke reacties natuurlijk verwachten
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 december 2019 - 02:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 december 2019 - 00:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de trainer ja om az in underdog positie te zetten, vrij normaal... lees maar is wat de aanvoerder zegt dan.. en janken waar dan ? maar het is alweer laat dan kun je zulke reacties natuurlijk verwachten
Omdat je een gozer bent die alles verzint en een eigen draai aangeeft in verhouding tot de realiteit. Vervolgens letterlijk op iedere post gaat reageren en never nooit bij de post zelf kan blijven.

Als Koopmeiners zegt dat die gelooft in een zege en het gevoel heeft van Ajax te kunnen winnen, is dat totaal niet arrogant want dat recht heeft die met de resultaten van AZ dit seizoen en wij totaal uit vorm.

En dan nog wat, als jij zegt dat wij met 3-1 verliezen, ik denk ook dat we verliezen, waarom mag hij dan geen vertrouwen uitspreken?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 december 2019 - 08:17   quote  deeplink  
mag die zeggen, geen probleem... doelde uberhaubt de eerste post hierover de supporters die ons uitlachen en een grotebek hebben zonder dat hun club uberhaubt resultaat hebben geboekt
remco k
 remco k - vrijdag 13 december 2019 - 14:56   quote  deeplink  
Ik heb op verschillende sites van een aantal mensen wat stekende berichten gelezen, en terecht ook gezien onze grote mond.

Verder valt het reuze mee en vinden veel mensen het bovenal gewoon jammer..
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 december 2019 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 december 2019 - 14:56 schreef remco k het volgende:
Ik heb op verschillende sites van een aantal mensen wat stekende berichten gelezen, en terecht ook gezien onze grote mond.

Verder valt het reuze mee en vinden veel mensen het bovenal gewoon jammer..
Ik heb ons gezien, ik heb mezelf gezien toen de rest morste. Zo gaat het
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 20:31   quote  deeplink  
Cambuur - Jong Ajax na 30 minuten 0-1
Eide
 Eide - vrijdag 13 december 2019 - 20:32   quote  deeplink  
Wat een mooie steekpasd van Castillo. Prima afgerond door Brobbey. Castillo wil ik langzamerhand wel eens bij Ajax 1 zien als de situatie het toelaat.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 20:32   quote  deeplink  
Brian Brobbey
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 20:33   quote  deeplink  
idd hele mooie steek pass
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 20:35   quote  deeplink  
Had al 0-2 moetenn zijn
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 20:37   quote  deeplink  
leuke pot met aardige kansen over en weer
Eide
 Eide - vrijdag 13 december 2019 - 20:39   quote  deeplink  
Leuk dat Hansen bij z'n debuut meteen in de basis staat.
Eide
 Eide - vrijdag 13 december 2019 - 20:40   quote  deeplink  
De scheidsrechter loopt te marchanderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2019 door Eide --
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 december 2019 - 20:40   quote  deeplink  
2 enorme kansen op 0-2 verprutst nu
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 20:41   quote  deeplink  
scheids is het ook even kwijt nu
Eide
 Eide - vrijdag 13 december 2019 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 december 2019 - 20:41 schreef Ronald 1960 het volgende:
scheids is het ook even kwijt nu
Z'n foutje "goedmaken" met nog meer fouten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 20:44   quote  deeplink  
Het was idd een (te) hoog been, maar hij gaat ook naar beneden met z'n hoofd
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 20:45   quote  deeplink  
deze had voor ajax moeten zijn
Eide
 Eide - vrijdag 13 december 2019 - 20:46   quote  deeplink  
Als zelfs de commentator al zegt dat de scheidsrechter wel heel opzichtig eenrichting fluit na een controversieel moment....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 december 2019 - 20:46 schreef Eide het volgende:
Als zelfs de commentator al zegt dat de scheidsrechter wel heel opzichtig eenrichting fluit na een controversieel moment....
Hij bleef er idd zowat in...
Eide
 Eide - vrijdag 13 december 2019 - 21:06   quote  deeplink  
Die had Brobbey best mogen binnen schieten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 21:07   quote  deeplink  
Wat een kans op 0-2
Eide
 Eide - vrijdag 13 december 2019 - 21:26   quote  deeplink  
Ook het debuut voor Unuvar.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 21:28   quote  deeplink  
debuut voor Unuvar
Eide
 Eide - vrijdag 13 december 2019 - 21:31   quote  deeplink  
Ja, ik ben zeer gecharmeerd van Castillo. Zo rustig aan de bal en verdediging op dit niveau hartstikke prima. Oogt als de routinier van dit Jong Ajax.
Eide
 Eide - vrijdag 13 december 2019 - 21:40   quote  deeplink  
Sontje Hansen scoort bij z'n debuut. 0-2 voor Jong Ajax.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 21:41   quote  deeplink  
Wt een heerlijke goal van Hansen
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 december 2019 - 21:42   quote  deeplink  
Sontjeeeeee
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 december 2019 - 21:55   quote  deeplink  
Knappe overwinning van jong jx op de koploper
Eide
 Eide - vrijdag 13 december 2019 - 22:15   quote  deeplink  
Prima overwinning van een Jong Ajax wat bijna als O19 door de beugel kan.
remco k
 remco k - zaterdag 14 december 2019 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 december 2019 - 21:31 schreef Eide het volgende:
Ja, ik ben zeer gecharmeerd van Castillo. Zo rustig aan de bal en verdediging op dit niveau hartstikke prima. Oogt als de routinier van dit Jong Ajax.
Ik heb van de minuten die ik gezien heb een hele goede indruk gekregen van die jongen.
Eide
 Eide - zaterdag 14 december 2019 - 17:13   quote  deeplink  
Ik vond hem gisteren echt de beste van de ploeg, samen met Ekkelenkamp. Nu is Castillo "al" 19, maar hij mist wat ontwikkeling die hij in Nederland wel had meegepakt.

Ik denk dat Ekkelenkamp het niveau voor Ajax 1 net niet heeft, maar dat wordt een prima Eredivisiespeler voor de middenmoot en subtop. Hij is natuurlijk ook pas 19, maar valt in de Eerste Divisie wel op met zijn loopvermogen, werklust en duelkracht.
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 december 2019 - 17:50   quote  deeplink  
Daar wordt Barça een pingel onthouden
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 december 2019 - 17:50   quote  deeplink  
Woensdag de Classico
remco k
 remco k - zondag 15 december 2019 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 17:13 schreef Eide het volgende:
Ik vond hem gisteren echt de beste van de ploeg, samen met Ekkelenkamp. Nu is Castillo "al" 19, maar hij mist wat ontwikkeling die hij in Nederland wel had meegepakt.

Ik denk dat Ekkelenkamp het niveau voor Ajax 1 net niet heeft, maar dat wordt een prima Eredivisiespeler voor de middenmoot en subtop. Hij is natuurlijk ook pas 19, maar valt in de Eerste Divisie wel op met zijn loopvermogen, werklust en duelkracht.
Wat mist Castillo dan in jouw ogen aan ontwikkeling die hij hier wel zou hebben gehad?
Eide
 Eide - zondag 15 december 2019 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 10:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat mist Castillo dan in jouw ogen aan ontwikkeling die hij hier wel zou hebben gehad?
Bij Ajax had hij nu al 2 jaar Jong Ajax in de benen gehad, terwijl hij bij Chelsea eerst een jaar O18 moest spelen en daarna bij de O23 van Chelsea lang niet alles meedeed. Dat Ajax een optie tot koop in het huurcontract heeft zitten toont ook aan dat Chelsea hem niet via de eigen jeugd ziet doorbreken bij het eerste elftal.

Natuurlijk, in Engeland ligt het fysieke niveau hoger. Maar op voetbaltechnisch niveau is de voetbalopleiding van Ajax ten minste gelijkwaardig aan alles wat er in het buitenland te vinden is. Bovendien kon je bij Ajax eerder op niveau's te spelen waar je echt uitgedaagd wordt.

Castillo vond zichzelf in het eerste seizoen bij Chelsea O18 een van de uitblinkers. Als je dat bij Ajax ook echt bent wordt je meteen doorgeschoven. Dat is het verschil en dat is de ontwikkeling die hij heeft gemist in Engeland.
Eide
 Eide - zondag 15 december 2019 - 14:51   quote  deeplink  
Gebeurt niet vaak dat ik voor feyenoord ben, maar vandaag mogen ze winnen. Eerlijk is eerlijk, knappe goal van Berghuis.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 15 december 2019 - 15:06   quote  deeplink  
2-0 al
Eide
 Eide - zondag 15 december 2019 - 15:06   quote  deeplink  
PSV volledig kansloos tot dusver. Eenrichtingsverkeer richting Unnerstal. Het is bijzonder onmachtig wat PSV laat zien, komen eigenlijk nauwelijks de middenlijn over.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1384730