|
|
remco k
|
|
|
Gewoon in de passing, lef en techniek zo verschrikkelijk veel makkelijker dan welke Nederlandse speler dan ook.
En zoals bij ons Ajax ook al zoveel aangehaald. Veel te weinig diepgang. Italië heeft 4 jongens die allemaal diepte zoeken. Nederland heeft er niet eentje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
spelbeeld veranderd niet. Hooguit dat het krachtverschil louter groter lijkt te worden |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ik vind Donny vandaag ook niet best, maar de minste? Vind sowieso Wijnaldum al minder. Maar goed ieder zijn mening. Het loopt werkelijk voor geen meter dus waarom niet proberen er wat meer voetbal in te brengen ,,, Ihataren, Bergwijn ... of van mijn part Luuk de Jong en lange hoge halen gauw thuis gaan spelen? Dit zooitje kun je laten ballen tot de Kerst en dan hebben ze nog niets gecreëerd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zowaar de eerste fatsoenlijke aanval van NL |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2020 - 21:57 schreef pth het volgende:[..] Ik vind Donny vandaag ook niet best, maar de minste? Vind sowieso Wijnaldum al minder. Maar goed ieder zijn mening. Het loopt werkelijk voor geen meter dus waarom niet proberen er wat meer voetbal in te brengen ,,, Ihataren, Bergwijn ... of van mijn part Luuk de Jong en lange hoge halen gauw thuis gaan spelen? Dit zooitje kun je laten ballen tot de Kerst en dan hebben ze nog niets gecreëerd. Luuk de Jong scoort ook altijd tegen Italianen dus daar was ik sowieso mee gestart. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2020 - 21:57 schreef pth het volgende:[..] Ik vind Donny vandaag ook niet best, maar de minste? Vind sowieso Wijnaldum al minder. Maar goed ieder zijn mening. Het loopt werkelijk voor geen meter dus waarom niet proberen er wat meer voetbal in te brengen ,,, Ihataren, Bergwijn ... of van mijn part Luuk de Jong en lange hoge halen gauw thuis gaan spelen? Dit zooitje kun je laten ballen tot de Kerst en dan hebben ze nog niets gecreëerd. Donny eist niks op. Wil de bal amper hebben en wat hij doet gaat verkeerd. Als middenvelder mag je geen verstoppertje spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En leeft op een wolk. Die voelt zichzelf goed. Depay lekker vanaf links laten spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfff. Alleen al dat die Strootman in beeld komt is al irritant. Want een verschrikking is dat zeg.
Die staat voor alles wat er mis is met het Nederlandse voetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook nu weer. Die gasten lopen het hele veld over zonder dat er ook maar iemand een bal probeert af te pakken. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wissel Donny te begrijpen, maar Wijnaldum mag nu ook wel een keer gaan banken ... 2e wedstrijd op rij dat hij helemaal niets laat zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kijkt Memphis überhaupt ooit een keer op naar andere spelers ofzo? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2020 - 22:01 schreef remco k het volgende:Pfff. Alleen al dat die Strootman in beeld komt is al irritant. Want een verschrikking is dat zeg. Die staat voor alles wat er mis is met het Nederlandse voetbal. Dacht dat die dropveter al jaren gestopt was, maar blijkt gewoon keer op keer bij de selectie te zitten ... op basis van wat in godsnaam |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Tuurlijk niet, is de super ster ... die andere 10 lopen maar wat hinderlijk in de weg. Wordt gek van die egotripper in deze wedstrijd (eigenlijk tegen Polen ook al) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Lodeweges heeft ook geen idee hoe iets van grip op de wedstrijd te krijgen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Gods kolere wat een drama voetbal ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2020 door pth -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een tering elftal .... in 75 minuten 1,5 combinatie welke nog ergens op leek en voor de rest één grote jank vertoning. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En nu weer Memphis. Die bal kan en moet al veel eerder. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wissel die kut Depay gewoon een keer, speelt werkelijk geen fatsoenlijke bal af. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk niet dat het elftal slecht is. Het elftal speelt vandaag gewoon heel matig, maar dat komt wel door Italië. Ondanks dat ik Italië niet eens zo flitsend vind spelen als in de rust beweert. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij laat Promes nu linksback speen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Van Dijk speelt ook als een natte krant hoor. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Frenkie valt ook niet mee. Die vond ik vrijdag wel goed. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Hele elftal speelt prut ... zit er geen één tussen die enig niveau haalt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bergwijn is toch ook een speler geworden waarvan ik me toch echt afvraag wat Tottenham in hem ziet. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Speel dan hoge ballen op die lantaarnpaal ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dan breng je Luuk de Jong en blijf je maar breien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel typisch Nederlands, breng je De Jong in en dan vertik je lange ballen te geven... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2020 - 22:28 schreef remco k het volgende:Bergwijn is toch ook een speler geworden waarvan ik me toch echt afvraag wat Tottenham in hem ziet. Zijn zo blind als een aap, net als bi Barca die iets zien in Wijnaldum en Depay ... wordt ook helemaal niks |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dumfries brengt een hoop energie. Wel een hoop blinde energie, maar toch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahahaha. Depay. Gewoon die bal voor de pot kopen lul. Nee hoor meneer gaat een misplaatste omhaal proberen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Keane doet ff een Depaytje .... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De lafbekken in ieder geval mooi en terecht verloren! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom het laatste kwartier wel de beleving. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Depay weer met een hakje ... sjezus wat een lul |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Slim hoor depay.
Heel krijgen voor protesteren en geschorst voor de volgende. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Depay is ook echt een giga sukkel he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daaaaag.
Slaap lekker allemaal.
Nu weer gewoon Ajax de komende weken. Eindelijk. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Buiten dat er 11 dweilen op het veld stonden is het experiment Lodeweges wat mij betreft ook wel weer voorbij ... die aardige meneer heeft ook geen idee hoe het een beetje fatsoenlijk neer te zetten. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Misschien wel een zegen ... ben wel een beetje klaar met die egotrippende nep vedette. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb het nooit met hem gehad. Ik vind het echt wel een goede speler hoor. Maar hij moet niet gaan doen alsof alles om hem draait. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En zijn maniertjes buiten het veld storen me teveel om hem wel de rol te geven die hij zichzelf heeft gegeven. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Die Lodeweges heeft aan de paddo’s gezeten denk ik ... Wijnaldum en van de Beek hebben het de vorige wedstrijd wel goed gedaan ... huh uit welk ei komt die mafkees ... was een totaal ongeorganiseerde kolere zooi waar geen lijn in zat. It’s kreezie... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dit is niet enkel de bondscoach... het zijn verwende niksnutjes die onder koeman nu ook compleet door de mand zouden zijn gevallen, overschatte voetballers zoals wijnaldum, memphis en ja durf ook te zeggen vdijk.. veltman zeg ik niks over ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: godzijdank wel, wat een timing ook die kut potjes |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2020 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:[..] dit is niet enkel de bondscoach... het zijn verwende niksnutjes die onder koeman nu ook compleet door de mand zouden zijn gevallen, overschatte voetballers zoals wijnaldum, memphis en ja durf ook te zeggen vdijk.. veltman zeg ik niks over ;) Ze speelden tegen Polen nog een prima pot, en hebben tot aan gisteren gewoon prima gespeeld in het NL elftal en bij hun club.
Dit heeft niets te maken met compleet door de mand vallen, sommige jongens hebben niet eens een voorbereiding gespeeld en nu 2 maal 90 minuten gespeeld.
Gisteren was een hele matige wedstrijd, maar om nu ineens de gehele selectie af te schilderen als overschatte voetballers, dat slaat gewoon nergens op..
En zeker Wijnaldum en van Dijk hebben de laatste jaren veelvuldig bewezen niet te zijn hoe je ze nu afschildert. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2020 - 08:53 schreef remco k het volgende:[..] Ze speelden tegen Polen nog een prima pot, en hebben tot aan gisteren gewoon prima gespeeld in het NL elftal en bij hun club. Dit heeft niets te maken met compleet door de mand vallen, sommige jongens hebben niet eens een voorbereiding gespeeld en nu 2 maal 90 minuten gespeeld. Gisteren was een hele matige wedstrijd, maar om nu ineens de gehele selectie af te schilderen als overschatte voetballers, dat slaat gewoon nergens op.. En zeker Wijnaldum en van Dijk hebben de laatste jaren veelvuldig bewezen niet te zijn hoe je ze nu afschildert. maar die vind ik ook al jaren overhyped... maar dat is mijn mening :) het zelfde als het nederlands elftal wat dacht weer even een ek te kunnen winnen onder koeman, maar dan vergeten we even dat ze in de vorige potten ook veel geluk hebben gehad.. maar goed, nu boeit het nl elftal mij ook niks. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2020 - 13:48 schreef nummer10 het volgende:[..] maar die vind ik ook al jaren overhyped... maar dat is mijn mening :) het zelfde als het nederlands elftal wat dacht weer even een ek te kunnen winnen onder koeman, maar dan vergeten we even dat ze in de vorige potten ook veel geluk hebben gehad.. maar goed, nu boeit het nl elftal mij ook niks. Het zijn supporters zoals hij die oneerlijke doelstellingen roepen waar je nu zelf over oordeelt.
Niemand bij het nl elftal zegt dat ze Europees of wereldkampioen gaan worden.
Man man wat kunnen wij met zijn allen daarin een hoop leren van andere landen.
We hebben echt een veel te grote smoel voor dat wat we zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax nu live op Ziggo. Uitwedstrijd tegen NEC. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax 1-0 achter. Zwakke start, behoorlijk goed na een minuut of 10 maar sinds de 1-0 weer heel matig. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Giovanni maakt z'n debuut. |
|
|
|