|
|
Eide
|
|
|
Veel betere tweede helft van Jong Ajax. Splijtende steekpass van Taylor op Giovanni die simpel binnen tikt. Goede loopactie van Giovanni ook. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Penalty NEC na een domme overtreding van Regeer.
Jong Ajax weer achter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
passje van onze parel was ook niet mis |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Prachtig inderdaad. Verder speelde hij matig trouwens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax o18 met 2-6 gewonnen van Feyenoord. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die laten even zien hoe het moet zeg. Hebben ook echt heel erg goed gevoetbald. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wordt alweer heerlijk gemarchandeerd bij pec tegen Feyenoord. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gister op tv uitleggen dat eigenlijk alles op de hand een penalty is en hem dan niet aan pec geven. En dan een penalty wel geven waar twee spelers elkaar vasthouden. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ja echt hè....Naaihuis is totaal niet geloofwaardig meer....wat n droeftoeter. En dan uitleggen dat het niet bewust hands was terwijl hij bij VI uitlegt dat dat er totaal niet meer toe doet....Het zit nog steeds allemaal mee voor Dickie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik heb ook met grote verbazing zitten kijken naar de willekeur van de dienstdoende arbiter. Maar wat wil je... Bassie Feijenuis, die ik ooit in een interview heb horen zeggen, dat hij de schurft heeft aan de Amsterdamse arrogantie van Ajax!! Dan bevoordeel je dus toch de concurrenten van Ajax??! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat was een korte robben comeback.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2020 - 12:39 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb ook met grote verbazing zitten kijken naar de willekeur van de dienstdoende arbiter. Maar wat wil je... Bassie Feijenuis, die ik ooit in een interview heb horen zeggen, dat hij de schurft heeft aan de Amsterdamse arrogantie van Ajax!! Dan bevoordeel je dus toch de concurrenten van Ajax??! tukker he.. fc twente.. enschede en omgeving hebben een hekel aan westerlingen en met name ajax.. grotendeels dan, gelukkig zijn er ook normale hier haha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Daar was bij de gokkantoren geen cent mee te verdienen. :)
Sneu voor de man hoor. Voetballiefhebber in hart en nieren. Dit gun ik Arjen Robben absoluut niet. Maar voorspelbaar was het wel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2020 - 18:47 schreef Eide het volgende:[..] Daar was bij de gokkantoren geen cent mee te verdienen. :) Sneu voor de man hoor. Voetballiefhebber in hart en nieren. Dit gun ik Arjen Robben absoluut niet. Maar voorspelbaar was het wel. helemaal mee eens.. hij wil nog wel, alleen zijn lichaam kan het niet meer aan blijkbaar.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2020 - 19:25 schreef nummer10 het volgende:[..] helemaal mee eens.. hij wil nog wel, alleen zijn lichaam kan het niet meer aan blijkbaar.. Z'n lichaam is wat hem altijd in de weg heeft gezeten.
Meer dan 50% van z'n loopbaan geblesseerd. Hij had met grote afstand recordinternational van Oranje kunnen zijn en topscorer. 209 goals terwijl hij meer dan de helft van de potentiele speelminuten heeft gemist.
Z'n statistieken zijn belachelijk, en dan bedenken dat hij maar de helft van z'n loopbaan in de lappenmand heeft gezeten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2020 - 21:14 schreef Eide het volgende:[..] Z'n lichaam is wat hem altijd in de weg heeft gezeten. [ afbeelding ] Meer dan 50% van z'n loopbaan geblesseerd. Hij had met grote afstand recordinternational van Oranje kunnen zijn en topscorer. 209 goals terwijl hij meer dan de helft van de potentiele speelminuten heeft gemist. Z'n statistieken zijn belachelijk, en dan bedenken dat hij maar de helft van z'n loopbaan in de lappenmand heeft gezeten. zo zonde en toch echt het maximale eruit gehaald.. alleen had die dit beter niet kunnen doen bij groningen in mijn ogen.. mocht die nu echt gaan stoppen is zijn einde echt lelijk geindigd |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik vraag me af hoe die soap rond Luis Suárez gaat eindigen. Hij en zijn zaakwaarnemer liggen op ramkoers ten opzichte van FC Barcelona. Het zou nu om geld gaan. Barcelona wil zijn contract ontbinden, maar Suárez wil (veel) geld zien door Barcelona zijn nog lopende contract volledig te laten uitbetalen wat de club (vooralsnog) weigert. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2020 - 09:32 schreef bertus bikkel het volgende:Ja echt hè....Naaihuis is totaal niet geloofwaardig meer....wat n droeftoeter. En dan uitleggen dat het niet bewust hands was terwijl hij bij VI uitlegt dat dat er totaal niet meer toe doet....Het zit nog steeds allemaal mee voor Dickie. En als beloning krijgt Nijhuis komende zondag de wedstrijd Ajax, thuis tegen RKC. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2020 - 09:32 schreef bertus bikkel het volgende:Ja echt hè....Naaihuis is totaal niet geloofwaardig meer....wat n droeftoeter. En dan uitleggen dat het niet bewust hands was terwijl hij bij VI uitlegt dat dat er totaal niet meer toe doet....Het zit nog steeds allemaal mee voor Dickie. Dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2020 door Pietje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax weer achter. 1-2 thuis tegen Jong PSV. Jong PSV nu met 10 man met nog 20 minuten te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het oogt bijna ongeïnteresseerd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax verliest weer. 3 gespeeld, 0 punten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
niks van gezien maar gezien de spelers verwachte ik dit niet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jongens als unuvar brobbey en Taylor verwacht je toch meer van dan dat wat ze brengen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat dus remco.. iemand gezien hoe veldspel verder was ? voetbalde verder goed etc.. of juist bagger.. ben wel benieuwd.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax gewoon matig. Beetje pech met 3x paal en een bal van de lijn, maar eigenlijk gewoon te weinig afgedwongen.
Jong Ajax komt tot 25 meter van de goal en weet dan vrijwel nooit een goede eindpass te vinden. Ook moet het middenveld te vaak worden overgeslagen met een lange bal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 06:57 schreef Eide het volgende:Jong Ajax gewoon matig. Beetje pech met 3x paal en een bal van de lijn, maar eigenlijk gewoon te weinig afgedwongen. Jong Ajax komt tot 25 meter van de goal en weet dan vrijwel nooit een goede eindpass te vinden. Ook moet het middenveld te vaak worden overgeslagen met een lange bal. mmmmh hopen dat het gaat lopen.. ik had echt verwacht, en kan natuurlijk nog, dat ze meededen bovenin met deze groep.. (tenminste top 5) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
AZ staat goed te ballen, weten elkaar goed te vinden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heb wel het idee dat ze binnen het uur het verschil moeten maken. Ritme hebben ze namelijk niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Let op, AZ is hard op weg zich knap te kwalificeren voor de Europa League. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi man. Az wil de strijd aan gaan in noord Holland met Ajax.
En dan worden ze voorlopig geveld door een oud Telstar speler.
Dat is toch niet de club waar ze de concurrentie mee aan willen gaan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Achterin kunnen ze de bal nergens kwijt en voorin verliezen ze werkelijk waar elk duel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 19:43 schreef Loetje het volgende:[..] Heb wel het idee dat ze binnen het uur het verschil moeten maken. Ritme hebben ze namelijk niet. Eens kijken of ze nog gelijk kunnen maken, zoals hij al zei "ritme ontbreekt" en dat klopt aardig... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dag AZ. Succes in de EL. Dank voor de miljoenen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoppa, daaaaag AZ! Miljoentjes naar Amsterdam.
Nu Benfica nog volgen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nu zien wat Benfica doet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En zo is het klaar.
Az echt op zijn ouderwets Nederlands eraf. De betere ploeg zijn. En dan verliezen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heeft AZ überhaupt een keer op goal geschoten? Heb het namelijk niet gezien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahhaa. Die Boadu.
Die kan je niet eens missen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja een paar keer maar niet bijzonder. Ik heb een deel band eeerste helft alleen niet gezien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Benfica 0-0 bij rust en spelen bij winst uit tegen Krasnodar, al gaat dat over 2 wedstrijden. PAOK wel een hoop kaarten al |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 20:46 schreef remco k het volgende:En zo is het klaar. Az echt op zijn ouderwets Nederlands eraf. De betere ploeg zijn. En dan verliezen. Ik blijf toch ook wel zeggen dat bij de betere ploeg ook kansen horen. Die heeft AZ toch niet heel veel gehad. Gevalletje blaffen en niet bijten, dat vind ik persoonlijk gepaster. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 20:48 schreef Loetje het volgende:Benfica 0-0 bij rust en spelen bij winst uit tegen Krasnodar, al gaat dat over 2 wedstrijden. PAOK wel een hoop kaarten al Benfica sterk? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 20:49 schreef Loetje het volgende:[..] Ik blijf toch ook wel zeggen dat bij de betere ploeg ook kansen horen. Die heeft AZ toch niet heel veel gehad. Gevalletje blaffen en niet bijten, dat vind ik persoonlijk gepaster. De paar mogelijkheden die er waren zijn er eerlijk wel meer dan de tegenstander. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 20:46 schreef remco k het volgende:En zo is het klaar. Az echt op zijn ouderwets Nederlands eraf. De betere ploeg zijn. En dan verliezen. Vooral typisch "iedereen behalve Ajax". Zodra het om Europees voetbal gaat verkrampen ze meteen. Het is niet alsof Kiev nu zo'n goede ploeg heeft. Die worden geen kampioen in Nederland hoor. Gewoon dramatisch presteren van AZ. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vind het eigenlijk een echte 0-0 pot... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: In ieder geval heersend. Zit op een 2e scherm te kijken maar het is wel Benfica wat bepaald. PAOK niet gevaarlijk geweest.
Middenveld van Benfica ziet er wel serieus goed uit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 20:51 schreef Eide het volgende:[..] Vooral typisch "iedereen behalve Ajax". Zodra het om Europees voetbal gaat verkrampen ze meteen. Het is niet alsof Kiev nu zo'n goede ploeg heeft. Die worden geen kampioen in Nederland hoor. Gewoon dramatisch presteren van AZ. Ik vind het echt iets Nederlands ja. Vol naïviteit en dat vind ik Ajax ook. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vraag aan jullie, niet dat ik dat perse wil ofzo. Maar Midsjø van AZ naast Gravenberch? |
|
|
|