BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 september 2020 - 20:56   quote  deeplink  
Doeiii AZ, geheel onnodig maar top
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 september 2020 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2020 - 20:56 schreef Loetje het volgende:
Vraag aan jullie, niet dat ik dat perse wil ofzo. Maar Midsjø van AZ naast Gravenberch?
Laat maar komen, ze hebben geld nodig
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2020 - 21:17   quote  deeplink  
Hahaha. Zat ik ook al aan te denken. Koopmijnders is ook wel een goede voetballer.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 15 september 2020 - 21:21   quote  deeplink  
PAOK op 1-0
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 september 2020 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2020 - 21:17 schreef remco k het volgende:
Hahaha. Zat ik ook al aan te denken. Koopmijnders is ook wel een goede voetballer.
Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb dat ook altijd geroepen. Echter, ik zou hem nog steeds wat vinden maar niet meer voor het middenveld. Koopmeiners is niet het type wat het spel maakt en veel tempo kan maken. Echter, qua volwassenheid en positie kiezen zie ik in hem de ideale opvolger van Blind.
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 september 2020 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2020 - 21:21 schreef Hasjkoph het volgende:
PAOK op 1-0
Werkelijk uit het niets.

Als Benfica eruit gaat, maak ik eerdaags alvast het lotingtopic aan om die gaandeweg verder in te vullen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 15 september 2020 - 21:33   quote  deeplink  
PAOK op 2-0. Dat wordt gewoon pot 2, heerlijk.
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 september 2020 - 21:37   quote  deeplink  
Even terug naar vorige maand...

Lyon begon aardig ver te komen in de CL, schakelde Juve en City uit en begonnen heel goed tegen Bayern. Godzijdank kwam het goed dus wij de CL in.

Voor pot 2 moesten we 3 scenario's overleven. Bayern of PSG moest de CL winnen en Sevia of Shakthar de EL. Beide kwamen uit en Benfica moest de CL voorrondes niet overleven. Ook dit lijkt te gaan gebeuren.

AZ haalt het niet, dus ook weer alle inkomsten naar Amsterdam.

Echter, Ajax kwam 2 jaar geleden verder vanuit pot 3 dan vorig jaar vanuit 2. Ook dit jaar weer hele zware ploegen in potje 3 en 4. Alles valt samen met dat beetje geluk of pech.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 15 september 2020 - 21:38   quote  deeplink  
Vertonghen is een echte ajaxied....schiet gewoon in eigen goal voor ons....
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 september 2020 - 21:38   quote  deeplink  
Bizar, Benfica na rust gewoon gestopt met voetballen. Waren heer en meester. Na rust is PAOK echt met power gaan voetballen en zo in de wedstrijd gekomen. Maar dat ligt vooral aan Benfica. Neemt niet weg dat het mij niks kan schelen als die Portugezen het niet halen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 september 2020 - 21:39   quote  deeplink  
Lucky Ajax? Hahaha
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 september 2020 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2020 - 21:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Lucky Ajax? Hahaha
Lucky? Zelf afgedwongen door de resultaten de afgelopen jaren! ;-)
JV
 JV - dinsdag 15 september 2020 - 21:40   quote  deeplink  
Lekker Ajax pot 2
Benfica gaat verliezen
2. 0. Achter nog 10 min
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 september 2020 - 21:41   quote  deeplink  
lekker avondje zo
remco k
 remco k - woensdag 16 september 2020 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2020 - 21:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb dat ook altijd geroepen. Echter, ik zou hem nog steeds wat vinden maar niet meer voor het middenveld. Koopmeiners is niet het type wat het spel maakt en veel tempo kan maken. Echter, qua volwassenheid en positie kiezen zie ik in hem de ideale opvolger van Blind.
Ik snap best wat je zegt, maar zie hem liever op het middenveld, defensief vind ik hem niet sterk genoeg om als CV te spelen. Het is ook bij AZ een noodoplossing toch..
Eide
 Eide - woensdag 16 september 2020 - 10:46   quote  deeplink  
Koopmeiners zou ik bij Ajax als CVM willen zien of inderdaad in een Daley Blind-rol. Als pure mandekker vind ik heb niet heel goed. Hij moet het vooral van positionering en passing hebben.

Ik zie in Koopmeiners echter niet een speler met de potentie die Ajax zoekt. Hij is 22 en steekt in mijn ogen nu niet met kop en schouders boven de Nederlandse concurrentie uit. Hij is echter wel een van de beste centrale verdedigers in Nederland, maar om nu te zeggen dat hij Schuurs, Blind of Martinez nu zomaar zou doen vergeten.... nou nee.

Boadu is toch echt het supertalent daar met z'n 19 jaar en een wereldseizoen vorig jaar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 september 2020 - 11:55   quote  deeplink  
Ajax 3 miljoen erbij en in pot2, dat had ik toch niet verwacht na 45 minuten voetbal. Ben blij dat het ook maar om 1 wedstrijd ging, anders had Benfica gewoon gewonnen.

Nu hopen dat ze veel punten gaan binnensprokkelen, net als alle andere nederlandse clubs
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2020 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2020 - 09:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap best wat je zegt, maar zie hem liever op het middenveld, defensief vind ik hem niet sterk genoeg om als CV te spelen. Het is ook bij AZ een noodoplossing toch..
Samen met Vlaar echt een heel sterk duo gevormd. De ene de mandekker, de andere de opbouwer
remco k
 remco k - woensdag 16 september 2020 - 21:13   quote  deeplink  
Zo hè.

Willem 2 laat even zien wat voor intentie er op het veld getoond moet worden in Europa.
Eide
 Eide - woensdag 16 september 2020 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2020 - 21:13 schreef remco k het volgende:
Zo hè.

Willem 2 laat even zien wat voor intentie er op het veld getoond moet worden in Europa.
Nu is dit feitelijk een amateurclub uit Luxemburg, dus dit is wel normaal te noemen. Maar, goed gedaan en leuk voor Koster.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 september 2020 - 21:37   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Willem 2, gunfactor!
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2020 - 21:39   quote  deeplink  
Tsja, Eide...

Ik denk dat het Nederlandse voetbal wel vaker ten onder is gegaan tegen veredelde amateurs, tot Ajax, PSV en Feyenoord aan toe. Dus prima dit.
Eide
 Eide - woensdag 16 september 2020 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2020 - 21:39 schreef Loetje het volgende:
Tsja, Eide...

Ik denk dat het Nederlandse voetbal wel vaker ten onder is gegaan tegen veredelde amateurs, tot Ajax, PSV en Feyenoord aan toe. Dus prima dit.
Zeker, FC Utrecht vorig jaar nog. Ook dit soort potjes moet je eerst maar eens winnen. Neemt niet weg dat je dit toch moet omschrijven als een overwinning die je aan je stand verplicht bent.
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2020 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2020 - 22:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker, FC Utrecht vorig jaar nog. Ook dit soort potjes moet je eerst maar eens winnen. Neemt niet weg dat je dit toch moet omschrijven als een overwinning die je aan je stand verplicht bent.
Dat zeker eens. Toch blijf ik opnieuw zeggen, als Nederland alle potjes hadden gewonnen die we hadden moeten winnen, hadden we 2 clubs rechtstreeks in de CL en er een in de voorronde zoals eerst.
Eide
 Eide - donderdag 17 september 2020 - 06:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2020 - 22:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zeker eens. Toch blijf ik opnieuw zeggen, als Nederland alle potjes hadden gewonnen die we hadden moeten winnen, hadden we 2 clubs rechtstreeks in de CL en er een in de voorronde zoals eerst.
Eens, kijk maar naar België. Club Brugge, Standard Luik, Anderlecht enzovoorts zijn de afgelopen 20 jaar nooit beter geweest dan de Nederlandse top, maar België staat boven Nederland in de coefficientenlijst. Niet omdat ze beter zijn, maar omdat ze veel stabieler zijn en in Europa veel beter op resultaat kunnen spelen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 september 2020 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2020 - 21:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook een jongen die comfortabel aan de bal is naast schuurs is wel fijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 september 2020 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2020 - 06:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, kijk maar naar België. Club Brugge, Standard Luik, Anderlecht enzovoorts zijn de afgelopen 20 jaar nooit beter geweest dan de Nederlandse top, maar België staat boven Nederland in de coefficientenlijst. Niet omdat ze beter zijn, maar omdat ze veel stabieler zijn en in Europa veel beter op resultaat kunnen spelen.
Dat laatste deels eens. Belgie is inderdaad stabieler. Ik vind het niet zozeer dat ze niet naïef zijn, want kan er vele voorbeelden van opnoemen waar ze gewoon naïef uitgeschakeld zijn. Maar ze worden niet verrast door clubs tegen wie dat niet mag. Winnen waar ze van moeten winnen en komt het plafond, liggen ze er ook direct uit.

Nederland kan dan weer van dat plafond winnen, maar van de absolute ondergrens verliezen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 17 september 2020 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2020 - 11:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat laatste deels eens. Belgie is inderdaad stabieler. Ik vind het niet zozeer dat ze niet naïef zijn, want kan er vele voorbeelden van opnoemen waar ze gewoon naïef uitgeschakeld zijn. Maar ze worden niet verrast door clubs tegen wie dat niet mag. Winnen waar ze van moeten winnen en komt het plafond, liggen ze er ook direct uit.

Nederland kan dan weer van dat plafond winnen, maar van de absolute ondergrens verliezen.
uuhhh Nederland? je bedoeld Ajax kan winnen van het plafond ;-) Rest is ruk in Europa
remco k
 remco k - donderdag 17 september 2020 - 19:49   quote  deeplink  
Tottenham door het oog van de naald. In de 71e minuut achter komen en toch nog 2-1 voor staan nu.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 september 2020 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2020 - 19:49 schreef remco k het volgende:
Tottenham door het oog van de naald. In de 71e minuut achter komen en toch nog 2-1 voor staan nu.
Alleen wel tegen 9 man. Die hebben aan geluk niks te klagen gehad.
remco k
 remco k - vrijdag 18 september 2020 - 08:17   quote  deeplink  
Bizar hè.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 september 2020 - 21:42   quote  deeplink  
Jong op voorsprong door een benutte penalty van Kenneth Taylor.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 september 2020 - 22:23   quote  deeplink  
Dan raak je als Bayern zijnde Thiago en Coutinho kwijt en win je op de eerste speelronde meteen met fucking 8-0 van Schalke...
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 september 2020 - 22:24   quote  deeplink  
Jong inmiddels op 0-2 door Brobbey
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 september 2020 - 22:35   quote  deeplink  
Dat is gewoon rood!!! Kutscheids!!
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2020 - 17:38   quote  deeplink  
Van de Beek op de bank bij United.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2020 - 18:14   quote  deeplink  
Ben ook benieuwd of hij als controleur gehaald is of op de 10. Bruno Fernándes lijkt namelijk hun beste aankoop sinds jaren.
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2020 - 20:00   quote  deeplink  
Erin dus voor Pogba.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2020 - 20:11   quote  deeplink  
Zijn debuut inderdaad gemaakt en 5 minuten erna de 0-2 slakken. Maar dat je überhaupt zonder Donny begint. Amper diepgang daar namelijk.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2020 - 20:20   quote  deeplink  
Scoort wel gewoon bij zijn debuut he.

Helaas erna weer direct de 1-3. Maar het komt hem toe
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2020 - 20:38   quote  deeplink  
Donny prima ingevallen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2020 - 20:54   quote  deeplink  
Hij voegt gewoon een nieuwe dimensie toe daar. Echt bizar dat hij niet gestart is. United ging erna ook gewoon beter spelen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2020 - 20:55   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2020 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 september 2020 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2020 - 20:54 schreef Loetje het volgende:
Hij voegt gewoon een nieuwe dimensie toe daar. Echt bizar dat hij niet gestart is. United ging erna ook gewoon beter spelen.
United was verder drama...
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2020 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2020 - 21:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

United was verder drama...
Tot Donny kwam. Niet goed toen, maar veel meer oplossingen die mogelijk waren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 september 2020 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2020 - 21:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tot Donny kwam. Niet goed toen, maar veel meer oplossingen die mogelijk waren
Juist Brabo!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 september 2020 - 21:51   quote  deeplink  
Maar gelukkig hebben we die ploeg in Eindhoven nog...
1-1 tegen Emmen thuis en dat met een eigen doelpun hahahaha...
Pietje
 Pietje - zaterdag 19 september 2020 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2020 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Maar gelukkig hebben we die ploeg in Eindhoven nog...
1-1 tegen Emmen thuis en dat met een eigen doelpun hahahaha...
En ze gaan gewoon door met mazzelen: 2-1 in de 95e minuut... Tja, het zal eens anders zijn!
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2020 - 21:59   quote  deeplink  
Wat nou haha, wanneer leren ze hier nou eens dat je gewoon je smoel moet houden tot Pisvee ook daadwerkelijk afgelopen is? Tering he ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 19 september 2020 - 22:10   quote  deeplink  
En dan heeft de halve wereld het over "lucky Ajax"... En dat al vele jaren. Ik word hier echt kotsmisselijk van!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1467781