BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2020 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 22:33 schreef Loetje het volgende:
Dest zijn debuut gemaakt. Dat is wel weer mooi
Tsja als linksback.
nummer10
 nummer10 - zondag 04 oktober 2020 - 23:18   quote  deeplink  
juve napoli is ook wat zeg... napoli mocht niet naar juve van de overheid.. vervolgens krijgen ze misschien een reguliere 3-0 nederlaag...
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2020 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsja als linksback.
Was die bij ons de laatste weken ook. Maar gaat me vooral om dat debuut, schitterend toch...

Barca niet best als ik de samenvatting zo zag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2020 door Loetje --
remco k
 remco k - maandag 05 oktober 2020 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 00:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was die bij ons de laatste weken ook. Maar gaat me vooral om dat debuut, schitterend toch...

Barca niet best als ik de samenvatting zo zag
Hele goede momenten, en veel mindere momenten. Frenkie, Busquets en Coutinho kregen geen seconde ruimte.

Dat deed Sevilla heel goed. Sowieso heeft lopetegui er een goed elftal staan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 05 oktober 2020 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 21:27 schreef Loetje het volgende:
In Frankrijk fluit een dame gewoon de classico tussen Lyon en Marseille. Hoe dan?!
Nou simpel! Op 2 benen en een fluit in haar mond!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 05 oktober 2020 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 20:49 schreef remco k het volgende:
Napoli mag niet reizen.

Juve gaat zo op het veld staan om de wedstrijd reglementair te winnen. Zonder tegenstander.
Echt smerig.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 oktober 2020 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2020 - 21:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kwestie van tijd dat er weel competities plat liggen. Napoli moet ook in quarantaine.
Nou dan staan we er niet goed voor als we nu de plaatsen krijgen toegewezen voor Europees voetbal ;-)
Eide
 Eide - woensdag 07 oktober 2020 - 14:44   quote  deeplink  
Ajax speelt momenteel een ingelaste oefenwedstrijd tegen AZ. Ajax met Onana, Klaiber, Klaasen, Taylor, Martinez, Mazraoui, Traore, Neres, Antony, Rensch en Timber.

Tussenstand 0-1 voor AZ nadat zowel Rensch als Klaiber er slecht uitzagen bij een voorzet van AZ. Grootste kans voor Ajax via een afstandschot van Klaiber op de paal. Nu 40e minuut.
Eide
 Eide - woensdag 07 oktober 2020 - 14:51   quote  deeplink  
Op slag van rust 1-1 na een knappe actie van Neres en een goal van Traore.
Eide
 Eide - woensdag 07 oktober 2020 - 15:21   quote  deeplink  
Open wedstrijd gedurende de tweede helft waar Ajax steeds sterker wordt. Grote kansen voor Traore, Neres en Martinez tot dusver, maar ook AZ kreeg een grote kans op de 1-2. Ajaz nu wel ferm met het heft in handen.
Eide
 Eide - woensdag 07 oktober 2020 - 15:23   quote  deeplink  
Ajax de tweede helft met Taylor en Klaasen als controleurs en Labyad op 10 achter Traore.
Eide
 Eide - woensdag 07 oktober 2020 - 15:32   quote  deeplink  
Ook minuten voor Brobbey.
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 15:55   quote  deeplink  
Dit soort dingen gebeurt steeds vaker. Wel goed voor die gasten

Ik heb net alleen de laatste 15 minuten gezien.

Viel Warmerdam in voor Taylor?
Eide
 Eide - woensdag 07 oktober 2020 - 15:55   quote  deeplink  
Einduitslag 1-1 nadat Klaasen een goede kans nog de 3e ring inschoot.
Eide
 Eide - woensdag 07 oktober 2020 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 15:55 schreef remco k het volgende:
Dit soort dingen gebeurt steeds vaker. Wel goed voor die gasten

Ik heb net alleen de laatste 15 minuten gezien.

Viel Warmerdam in voor Taylor?
Ja.
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 16:23   quote  deeplink  
Speelde Klaassen de hele wedstrijd op 6?
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 oktober 2020 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 16:23 schreef remco k het volgende:
wat ik in de samenvatting zag wel
Eide
 Eide - woensdag 07 oktober 2020 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 16:23 schreef remco k het volgende:
Ja, initieel met Taylor en later kwam Warmerdam ervoor te spelen. Klaassen speelde zoals hij dat bij Werder deed, echt als spelverdeler.
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 20:37   quote  deeplink  
Iemand het verhaal van lasse schone gelezen?

Die is door de technisch directeur van Genoa gewoon niet ingeschreven voor de serie a terwijl de trainer en de algemeen directeur hem wel degelijk wil hebben in de ploeg.

Toch te schandalig voor woorden, en dit kregen ze niet voor de deadline te horen maar erna. Lasse kan dus tot aan de winter niet spelen voor welke club dan ook.

Droevig.
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 19:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, initieel met Taylor en later kwam Warmerdam ervoor te spelen. Klaassen speelde zoals hij dat bij Werder deed, echt als spelverdeler.
Thanks.
Eide
 Eide - woensdag 07 oktober 2020 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 20:37 schreef remco k het volgende:
Iemand het verhaal van lasse schone gelezen?

Die is door de technisch directeur van Genoa gewoon niet ingeschreven voor de serie a terwijl de trainer en de algemeen directeur hem wel degelijk wil hebben in de ploeg.

Toch te schandalig voor woorden, en dit kregen ze niet voor de deadline te horen maar erna. Lasse kan dus tot aan de winter niet spelen voor welke club dan ook.

Droevig.
Bizar. Ik had wel gehoord dat er stress was rond Lasse. Die mag Ajax zo terughalen wat mij betreft. Meest onderschatte Ajaxspeler van deze eeuw. Zelfde gelul met Milik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2020 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 21:12   quote  deeplink  
Gewoon super sneu voor een gast die altijd een voorbeeld prof is en geweest is.
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 21:12   quote  deeplink  
Kut spelletjes daar.
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 21:14   quote  deeplink  
Misschien moet depay eens stoppen met het nemen van de vrije ballen en corners.
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 21:23   quote  deeplink  
Wat een verschrikking van een wedstrijd zeg.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 oktober 2020 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 20:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Bizar. Ik had wel gehoord dat er stress was rond Lasse. Die mag Ajax zo terughalen wat mij betreft. Meest onderschatte Ajaxspeler van deze eeuw. Zelfde gelul met Milik.
helemaal mee eens ! die had ik nu graag weer op het middenveld gezien als spelverdeler met een martinez ernaast en kudus ervoor... winterstop gewoon ophalen, al is het uit respect voor hem... ook een wonder dat die weg mocht van tenhag om vervolgens siem vorigseizoen de kans tegeven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 21:56   quote  deeplink  
Die speelden op verschillende posities.
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 21:57   quote  deeplink  
Donny in het nl elftal eigenlijk altijd heel flets en zelden gewoon goed.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 oktober 2020 - 22:08   quote  deeplink  
Een serieuze test voor Nederland, corona blijft het gevaarlijkst, moeilijk om positief te blijven. ;-)
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 22:17   quote  deeplink  
Dat Depay de aanvoerdersband draagt zegt alles over wat er mis is met het nl voetbal.

Wat een verschrikking van een voetballer is dat zeg. Bah. Die zou ik gratis nog niet naar Ajax willen zien komen.

Echt een en verschrikkelijk karikatuur van dat wat een goede voetballer zou moeten zijn.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 oktober 2020 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 22:08 schreef Loetje het volgende:
Een serieuze test voor Nederland, corona blijft het gevaarlijkst, moeilijk om positief te blijven. ;-)
hou maar op.. ze hebben hier de moffen alweer gevraagd om plekken, tijd dat het kabinet is ingaat zien dat we hier gewoon teveel meloten rond hebben lopen die het niet serieus nemen.. je merkt het alleen al aan hoe mensen je nog net niet omver lopen.. geen idee hoe het die kant op is hoor, maar hier ga ik vandaag of morgen nog ruzie krijgen 100%
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 22:18   quote  deeplink  
Ik ben geen fan van de trainer Koeman.

Maar de laatste twee wedstrijden zit er totaal geen lijn in het spel van oranje.
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2020 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 22:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hou maar op.. ze hebben hier de moffen alweer gevraagd om plekken, tijd dat het kabinet is ingaat zien dat we hier gewoon teveel meloten rond hebben lopen die het niet serieus nemen.. je merkt het alleen al aan hoe mensen je nog net niet omver lopen.. geen idee hoe het die kant op is hoor, maar hier ga ik vandaag of morgen nog ruzie krijgen 100%
Als je zelf constant zoveel problemen overal en nergens ziet.

Ben je dan zelf ook misschien niet veel te veel op pad, en kom je misschien dan zelf niet gewoon te veel op de te drukke plekken.

Als je namelijk weinig naar buiten gaat kan het onmogelijk zoveel irriteren als dat het jou doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2020 door remco k --
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 oktober 2020 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 22:18 schreef remco k het volgende:
Ik ben geen fan van de trainer Koeman.

Maar de laatste twee wedstrijden zit er totaal geen lijn in het spel van oranje.
ben niet aan het kijken.. maar wat ik zo lees overal is het echt ruk...
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 oktober 2020 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je zelf constant zoveel problemen overal en nergens ziet.

Ben je dan zelf ook misschien niet veel te veel op pad, en kom je misschien dan zelf niet gewoon te veel op de te drukke plekken.

Als je namelijk weinig naar buiten gaat kan het onmogelijk zoveel irriteren als dat het jou doet.
ik kom enkel bij de supermarkt en toevallig vandaag in enschede omdat het moest (opzettelijk niet zaterdags) maar het is gewoon niet normaal hoeveel mensen er schijt hebben.. en ik denk dat de mensen die geen schijt hebben er niet zijn ;)
Loetje
 Loetje - woensdag 07 oktober 2020 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 22:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Lezen! Was een woordgrap ;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 oktober 2020 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 23:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lezen! Was een woordgrap ;-)
ja dude hou dan op daarmee... maar dan nog, baal hard genoeg van die tiefuslijers
AkaS
 AkaS - donderdag 08 oktober 2020 - 08:42   quote  deeplink  
Een hele andere tussenstand... verlopig lijkt het erop dat Barcelona geen recordomzet gaat draaien maar afstevent op een verlies van bijna 100 mln.

Best erg, maar er is hoop Onder andere Rutte en Klaver hebben namens Nederland al een toezegging gedaan voor het bieden van een gift van 200 mln euro via de EU collega's zal dit geregeld worden.

De 1e 100mln is ter compensatie en met de 2e 100 mln mogen ze beste spelers uit onze eredivisie wegkopen.

Top geregeld toch.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 oktober 2020 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 20:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat is er met Milik?

En Schone wat mij betreft direct terughalen als ze daar de kans voor krijgen!
Loetje
 Loetje - donderdag 08 oktober 2020 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2020 - 00:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja dude hou dan op daarmee... maar dan nog, baal hard genoeg van die tiefuslijers
Ik heb het niet constant over covid ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 oktober 2020 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2020 - 22:17 schreef remco k het volgende:
Dat Depay de aanvoerdersband draagt zegt alles over wat er mis is met het nl voetbal.

Wat een verschrikking van een voetballer is dat zeg. Bah. Die zou ik gratis nog niet naar Ajax willen zien komen.

Echt een en verschrikkelijk karikatuur van dat wat een goede voetballer zou moeten zijn.
Ik snap ook niet wat Koeman in hem ziet, kan amper z'n man passeren met z'n gepiellaat zich dan maar vallen...dan nog liever Luuk de Jong in de spits..
Eide
 Eide - donderdag 08 oktober 2020 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2020 - 11:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat is er met Milik?

En Schone wat mij betreft direct terughalen als ze daar de kans voor krijgen!
Ook Milik is niet ingeschreven voor de Serie A. Club zou hem hebben willen verkopen maar beschuldigd Milik ervan zelf te hebben dwars gelegen.
Eide
 Eide - donderdag 08 oktober 2020 - 17:01   quote  deeplink  
De thuiswedstrijd van NAC tegen De Graafschap gaat morgenavond niet door. Bij de Bredanaars zijn zes spelers en een medewerker positief getest op het coronavirus. Alle trainingen zijn afgelast en de volledige selectie en staf zit in thuisquarantaine
Loetje
 Loetje - donderdag 08 oktober 2020 - 18:44   quote  deeplink  
Gaat nog veel en veel meer gebeuren, als het eerdaags überhaupt niet wederom plat gaat. Cijfers lopen ongekend hard en snel op.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 oktober 2020 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2020 - 18:44 schreef Loetje het volgende:
Gaat nog veel en veel meer gebeuren, als het eerdaags überhaupt niet wederom plat gaat. Cijfers lopen ongekend hard en snel op.
Schrikt aardig af inderdaad..
AkaS
 AkaS - donderdag 08 oktober 2020 - 18:58   quote  deeplink  
Het wordt tijd dat we verder kijken en we gaan kijken wat het betekent om Corona te hebben...

We kunnen onmogelijk de hele wereld on hold zetten voor een nasty griep virus die voor een kleine groep onder ons super nasty is... waaronder bijvoorbeeld mijn lieve geweldige ouders. Begrijp me niet verkeerd ...

Er is geen geld om deze kleine kwetsbare groep fatsoenlijk hulp te bieden middels fatsoenlijke salarissen in de zorg. Maar er is wel geld om de hele maatschappij naar de knoppen te helpen, evenementen te verbieden, de jeugd te beperken en de sport kapot te maken en dan ik weet niet hoeveel subsidie vrij te maken... waar komt dat geld vandaan?

Waarom kan dat geld niet vrijgemaakt worden om onze zorg te verbeteren... Waarom hoor ik altijd dat er bezuinigd moet worden en er nu plotseling miljarden naar Zuideuopese landen cadeau gedaan kan worden en miljoenen aan subsidies uitgekeerd kunnen worden....

Tijd om te accepteren dat ergens in een laboratorium een of andere kneus dit op zijn geweten heeft en dat we weer door moeten!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 oktober 2020 - 20:59   quote  deeplink  
Tadic als de grote meneer spielmacher van Servië op 10, zou hem op die positie ook graag een keer bij Ajax willen zien bijvoorbeeld met Huntelaar in de spits.
Centraal op 10 en anders in de spits..
Eide
 Eide - donderdag 08 oktober 2020 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2020 - 20:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tadic als de grote meneer spielmacher van Servië op 10, zou hem op die positie ook graag een keer bij Ajax willen zien bijvoorbeeld met Huntelaar in de spits.
Centraal op 10 en anders in de spits..
Opties zat. Tadic op 10 met Neres en Antony op de flanken kan zeker en dan kan je nog steeds kiezen tussen Traore, KJH, Labyad of Promes in de spits. Opties zat voorin, maar het moet wel eerst gaan lopen.

Edit: Kudus en Klaassen erachter. Dan heb je best een knap elftal hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2020 door Eide --
Eide
 Eide - donderdag 08 oktober 2020 - 21:05   quote  deeplink  
Gravenberch loopt te veel met de bal. Steeds een of twee stappen te veel. Ben benieuwd of hij gewoon handelingssnelheid tekort komt of hij probeert te voetballen zoals Frenkie de Jong. Hoe dan ook: op deze manier komt hij voor zowel Jong Oranje als Ajax tekort.
Eide
 Eide - donderdag 08 oktober 2020 - 21:35   quote  deeplink  
Ekkelenkamp maakt binnen een minuut na z'n debuut bij Jong Oranje ook meteen z'n eerste treffer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1412050