|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 15:04 schreef Loetje het volgende:[..] Schei toch uit zeg. Dit vind ik echt lachwekkend. Zo vaak verliest Nederland niet onverdiend hoor. Zou dan graag willen weten op welke wedstrijden jij doelt? Eindtoenooi is een eindtoernooi, daar kan ik inkomen. Maar een poule als deze, waar eigenlijk geen een land inzit die daar ook maar de eerste ronde gaat overleven dan als 3e of 4e eindigen, dan heb je er niks te zoeken. En ik zal er ook niet wakker van liggen. Ik kijk graag landen waar ze wel alles geven. Landen die hun beste spelers het beste benutten en hun zwakheden compenseren. Zoals Van Gaal dat geweldig deed. Dit zooitje heeft er niks te zoeken. Verkeerd getypet. Ik bedoelde Nederlandse clubs. Ajax in de CL bijvoorbeeld, ik vond wel dat ze het verdiend hadden om door te gaan in de poule met Milan en Lyon. Denk niet dat er een Milan supporter is geweest die zei: ja, we verdienen het niet want we hadden Ajax en Celtic gewoon van de mat moeten vegen, ik zou het niet erg vinden als we niet doorgaan.
Wat ik bedoel, het doel van de poule is toch gewoon om door te komen. Waarom maakt het dan uit hoe? Gekwalificeerd is gekwalificeerd. Waarom dan zeggen, ja we verdienen het niet. Ik zou het zonde vinden als Oranje het niet haalt. Als ze het halen hebben ze het gewoon verdiend, ze hebben dan nog altijd meer punten gehaald dan de turken, waarom zouden die het dan wel verdienen? Het hoeft niet altijd groots, lelijk winnen telt net zo goed. Als Nederland straks het EK wint door alles met 1-0 te winnen op de counter en enorm slecht spel vind ik het prima.' |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 15:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] Verkeerd getypet. Ik bedoelde Nederlandse clubs. Ajax in de CL bijvoorbeeld, ik vond wel dat ze het verdiend hadden om door te gaan in de poule met Milan en Lyon. Denk niet dat er een Milan supporter is geweest die zei: ja, we verdienen het niet want we hadden Ajax en Celtic gewoon van de mat moeten vegen, ik zou het niet erg vinden als we niet doorgaan. Wat ik bedoel, het doel van de poule is toch gewoon om door te komen. Waarom maakt het dan uit hoe? Gekwalificeerd is gekwalificeerd. Waarom dan zeggen, ja we verdienen het niet. Ik zou het zonde vinden als Oranje het niet haalt. Als ze het halen hebben ze het gewoon verdiend, ze hebben dan nog altijd meer punten gehaald dan de turken, waarom zouden die het dan wel verdienen? Het hoeft niet altijd groots, lelijk winnen telt net zo goed. Als Nederland straks het EK wint door alles met 1-0 te winnen op de counter en enorm slecht spel vind ik het prima.' Het hoeft niet groots om te winnen of apenlanden die gewoon beter zijn zit nog een verschil in he |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
El Ghazi speelt een prima eerste helft bij zijn debuut in Oranje. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben ik het niet mee eens....loopt zich 8 van de 10 keer vast |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach welnee. Prima assist, aardige acties en voorzetten. Hij had alleen minimaal een keer moeten scoren. Tete en Riedewald hebben niets te doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
El Ghazi loopt weer veel te veel als een kip zonder kop rond. Wil een actie en is in zijn hoofd met een heel andere actie bezig. Speelt zeker niet goed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Welnee. Hij doet en probeert en straalt wel dreiging uit. Ik vind hem het prima doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Klote kunst gras....FIFA moet dat verbieden...Uefa ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 23:29 schreef Loetje het volgende:[..] Wat gelul? Als je in een poule als deze niet of amper door zal gaan is een grote schande. Dat het in aanloop naar het WK gebeurd met Zweden en Frankrijk in je poule kan ik nog inkomen.... Maar dit... Wat heb je dan te zoeken op het EK? Geen ploeg zal minder zijn daar dan tegen wat je nu speelt hoor En wat zegt een hele matige prestatie in de voorbereiding over een eventuele prestatie op een eindtoernooi dan?? Niks toch??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind hem prima spelen voor een eerste wedstrijd, probeert zijn acties te maken, en ja dat ie zich dan weleens vast loopt hoort daarbij..
Ik heb het idee dat men alleen de mooie acties heeft onthouden van de buitenspelers van weleer, ook die liepen zich namelijk regelmatig vast.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 19:51 schreef remco k het volgende:[..] En wat zegt een hele matige prestatie in de voorbereiding over een eventuele prestatie op een eindtoernooi dan?? Niks toch??? Dat zegt niets. Dat zeg ik nergens. Voor mij hoeven ze er gewoon niet heen. Zeker niet als je zo slecht speelt in zo'n poule. Daarin kijk ik gewoon liever naar andere landen en zal ze ook niet missen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Cillessen én Milik geblesseerd. Hopelijk zijn ze beiden snel terug. Ondanks ik van die eerste steeds minder gecharmeerd ben, is hij toch wel beter dan Boer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tsjechie - Turkije is tot op heden een typische 0-0 wedstrijd |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Volg jij het? hou ons op de hoogte:) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ik hoop op een geile 1-0 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het is maar waar je je lusten uithaalt....23 kerels op een veld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Doodsaaie eerste helft. Een afgekeurde goal van de Turken waarbij je al wist dat het buitenland spel was. Tsjechie veel balbezit en op het einde van de eerste helft een redelijke kans. Het vast vies tegen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: als we ze maar kunnen naaien is het toch goed naar frankrijk ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hun naaien ons! Zaadvoetbal! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Naaien....Zaad....de blaadjes vallen weer van de bomen vroeg donker en bij elkaar kruipen...oh wacht dacht dat ik op het libelle forum zat ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 21:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Naaien....Zaad....de blaadjes vallen weer van de bomen vroeg donker en bij elkaar kruipen...oh wacht dacht dat ik op het libelle forum zat ;-) En dat niet eens bewust slome ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
1-0 voor Turkije. Net in een betere fase van Tsjechie. Het is gedaan met Nederland. Turken winnen thuis van IJsland. Die spelen vanavond gelijk tegen Letland. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 22:06 schreef Loetje het volgende:1-0 voor Turkije. Net in een betere fase van Tsjechie. Het is gedaan met Nederland. Turken winnen thuis van IJsland. Die spelen vanavond gelijk tegen Letland. Ach met dit zaadvoetbal heb je ook niks op een EK te zoeken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Helemaal eens. Horen er niet thuis ook op dit moment. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 22:06 schreef Loetje het volgende:1-0 voor Turkije. Net in een betere fase van Tsjechie. Het is gedaan met Nederland. Turken winnen thuis van IJsland. Die spelen vanavond gelijk tegen Letland. Ijsland wil eerste van de poule worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Met een wanverhouding thuis tegen Letland om dat maar eens te onderdrukken.
Allemaal slap mediagelul! Wat moet hij anders zeggen? Ach we verliezen, boeit niet. Kan je ook niet maken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
0-2. Over en uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Turkije zal thuis moeten verliezen en wij moeten winnen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Gaat niet gebeuren. Over en sluiten helaas. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nogmaals, volkomen, maar dan ook echt volkomen terecht. En ook dit ligt zelfs een beetje aan Van Oostveen, al dan niet helemaal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kroatië staat met 3-0 voor en dan gaat de speler van Kroatië recht voor de neus van de scheidsrechter een godsgruwelijk smerige overtreding maken en krijgt volledig terecht rood. Met 3-0 voor! Ongelooflijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
jesus he ik bak een eitje en het is 0-2 stinkt ,naar mixfucksing.
niet leuk wat er in turkey gebeurt is,maar hier klop iets niet. die tjechen hoogste boom. hopen op onze golden ex spits uit ijsland,die heeft heel wat goed te maken, is die knip oog weer naar zijn maffia vriendjes gegaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Slaat echt helemaal nergens op. Meer uitleg is ook overbodig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 22:47 schreef enough het volgende:jesus he ik bak een eitje en het is 0-2 stinkt ,naar mixfucksing. niet leuk wat er in turkey gebeurt is,maar hier klop iets niet. die tjechen hoogste boom. hopen op onze golden ex spits uit ijsland,die heeft heel wat goed te maken, is die knip oog weer naar zijn maffia vriendjes gegaan. Per ongeluk Calimero in de pan gemikt ??....heb je zijn doppie opzijn koppie nog ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 22:30 schreef Loetje het volgende:[..] Nogmaals, volkomen, maar dan ook echt volkomen terecht. En ook dit ligt zelfs een beetje aan Van Oostveen, al dan niet helemaal Hoezo niet helemaal? Hij is als bondsvoorzitter verantwoordelijk voor het Nederlandse voetbal. Waardeloze zak hooi is het zonder ruggengraat. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
en dan nog ,onderlings resultaat is kloten ,het wordt een kut ek, raar gezegd er moet weer een turkeys airline plette,maar dan is bus vorm , sorry hoor dat ik zeg .met ned geld worden we genaaid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker geschreven. Goed onderbouwd ook. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
sorry loetje ik ben piss off,je weet hoe ik na een terleurstelling reageer. later kom ik weer tot rust. je heb weer gelijk het is onze eigen kut schuld ik bedoel jou remco ,maar het is toch belachelijk, zitten we nu in z''on diep dal . ja dus,maar frustratie overheerst. weet ji al wat je met de zomer gaat doen dan , oke dan kijk jij maar voetbal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 23:05 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo niet helemaal? Hij is als bondsvoorzitter verantwoordelijk voor het Nederlandse voetbal. Waardeloze zak hooi is het zonder ruggengraat. Daarom de zin eronder ook.
Blind al zo vroeg aanstellen. En vooral dat Hiddink aanstellen. Dat is een peoplemanager en geen trainer die een nieuw elftal kan ontwikkelen en de jonkies strak aan de lijn houdt. Dat heeft deze groep nodig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 23:13 schreef enough het volgende:sorry loetje ik ben piss off,je weet hoe ik na een terleurstelling reageer. later kom ik weer tot rust. je heb weer gelijk het is onze eigen kut schuld 2x verliezen van IJsland, 1 verliezen en 1 keer gelijk tegen Turkije en verloren van Tsjechie. Dan heb je er niks te zoeken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahaa.....ik heb ook zoiets van huh |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 23:13 schreef enough het volgende:sorry loetje ik ben piss off,je weet hoe ik na een terleurstelling reageer. later kom ik weer tot rust. je heb weer gelijk het is onze eigen kut schuld ik bedoel jou remco ,maar het is toch belachelijk, zitten we nu in z''on diep dal . ja dus,maar frustratie overheerst. weet ji al wat je met de zomer gaat doen dan , oke dan kijk jij maar voetbal Controleer jij wel eens wat je schrijft ???....ik elke post en dat zijn er wel wat |
|
|
|