|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 21:02 schreef Eide het volgende:[..] Opties zat. Tadic op 10 met Neres en Antony op de flanken kan zeker en dan kan je nog steeds kiezen tussen Traore, KJH, Labyad of Promes in de spits. Opties zat voorin, maar het moet wel eerst gaan lopen. Edit: Kudus en Klaassen erachter. Dan heb je best een knap elftal hoor. Zeker weten Eide, moet zeggen dat Tadic op 10 een puike wedstrijd speelde voor Servië, hij had in deze wedstrijd 1 assist en bij het 1e doelpunt ook belangrijk, de keuze is nu aan ten Hag... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 23:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zeker weten Eide, moet zeggen dat Tadic op 10 een puike wedstrijd speelde voor Servië, hij had in deze wedstrijd 1 assist en bij het 1e doelpunt ook belangrijk, de keuze is nu aan ten Hag... die kan die niet maken.. al helemaal niet als een kudus ook terug is.. ik zie het gewoon gebeuren.
klaiber timber(terwijl schuurs nog niks verkeerds opzich heeft gedaan) blind taqi
alvarez klaassen promes anthony labyad/traore tadic
sterker nog, waarom tegen az mazz als cv traore als 10 ??? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 21:05 schreef Eide het volgende:Gravenberch loopt te veel met de bal. Steeds een of twee stappen te veel. Ben benieuwd of hij gewoon handelingssnelheid tekort komt of hij probeert te voetballen zoals Frenkie de Jong. Hoe dan ook: op deze manier komt hij voor zowel Jong Oranje als Ajax tekort. Hetzelfde ego euvel dat Bazoer destijds had. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Deze jongen wordt denk ik onderschat. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 21:02 schreef Eide het volgende:[..] Opties zat. Tadic op 10 met Neres en Antony op de flanken kan zeker en dan kan je nog steeds kiezen tussen Traore, KJH, Labyad of Promes in de spits. Opties zat voorin, maar het moet wel eerst gaan lopen. Edit: Kudus en Klaassen erachter. Dan heb je best een knap elftal hoor. Braziliaanse vleugels, Promes in de spits Tadic op 10. Klaassen en Kudus daarachter...mmm zou ik ook graag willen zien! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 23:35 schreef AkaS het volgende:[..] Braziliaanse vleugels, Promes in de spits Tadic op 10. Klaassen en Kudus daarachter...mmm zou ik ook graag willen zien! mis je dan geen stofzuiger ? aan de andere kant, schone en frenkie waren dat ook niet echt... voor nu zeg ik tadic spits (weinig vertrouwen in promes als ik alleen zijn aannames vd week al zag) dus zoals je eerder poste en meerdere.
klaassen martinez kudus anthony tadic neres
ondanks dat ik vorig seizoen al ergens had gepost tadic een keer op 10 te willen zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 23:35 schreef AkaS het volgende:[..] Braziliaanse vleugels, Promes in de spits Tadic op 10. Klaassen en Kudus daarachter...mmm zou ik ook graag willen zien! Je hebt dan inderdaad alleen maar voetbal. Echter, ik denk dat je in iedere omschakeling geslacht wordt. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2020 - 02:01 schreef Loetje het volgende:[..] Je hebt dan inderdaad alleen maar voetbal. Echter, ik denk dat je in iedere omschakeling geslacht wordt. Denk dat je verdedigend niet zwakker bent dan met Frenkie en Lasse destijds Denk juist zelfs sterker. Klaassen t.o.v. Lasse
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2020 door AkaS -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2020 - 07:37 schreef AkaS het volgende:[..] Denk dat je verdedigend niet zwakker bent dan met Frenkie en Lasse destijds Denk juist zelfs sterker. Klaassen t.o.v. Lasse Frenkie deed achterin veel hoor, dat leek niet zo misschien maar die liep me toch een partij gaten dicht.
Klaassen kan op 6, maar Kudus is dan weer defensief minder als Schone. Ik denk dat je dan echt geslacht wordt gap, zeker Europees. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 23:35 schreef AkaS het volgende:[..] Braziliaanse vleugels, Promes in de spits Tadic op 10. Klaassen en Kudus daarachter...mmm zou ik ook graag willen zien! Waarom is en blijft hij zo verschrikkelijk eigenwijs? Zo moeilijk is het toch niet op de poppetjes op de juiste plaats te zetten..van proberen kan je leren..
Mocht het zo nog niet werken pik je in de winterstop een spits op die goed in de kleine ruimte is, een bal goed kan vast houden. Want het is onbegrijpelijk dat ze nog niet eens zo lang geleden een hengel hebben uit gegooid naar Suárez, en later niet meer verder zijn gaan kijken.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Is dit iets, Danny Welbeck is op dit moment transfervrij? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2020 - 02:01 schreef Loetje het volgende:[..] Je hebt dan inderdaad alleen maar voetbal. Echter, ik denk dat je in iedere omschakeling geslacht wordt. Klaassen heeft zich echt wel ontwikkeld op die positie. Hij heeft daarnaast wel de power en het fanatisme om een ploeg op sleeptouw te nemen. Hij was niet voor niets tweede aanvoerder bij Werder Bremen.
Klaassen zal dan wel echt in een controlerende rol moeten. Kudus wordt dan de opbouwer. Opbouwen is ook geen kracht van Davy. Die moet het hebben van positioneren, werklust en duelkracht. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 18:58 schreef AkaS het volgende:Het wordt tijd dat we verder kijken en we gaan kijken wat het betekent om Corona te hebben... We kunnen onmogelijk de hele wereld on hold zetten voor een nasty griep virus die voor een kleine groep onder ons super nasty is... waaronder bijvoorbeeld mijn lieve geweldige ouders. Begrijp me niet verkeerd ... Er is geen geld om deze kleine kwetsbare groep fatsoenlijk hulp te bieden middels fatsoenlijke salarissen in de zorg. Maar er is wel geld om de hele maatschappij naar de knoppen te helpen, evenementen te verbieden, de jeugd te beperken en de sport kapot te maken en dan ik weet niet hoeveel subsidie vrij te maken... waar komt dat geld vandaan? Waarom kan dat geld niet vrijgemaakt worden om onze zorg te verbeteren... Waarom hoor ik altijd dat er bezuinigd moet worden en er nu plotseling miljarden naar Zuideuopese landen cadeau gedaan kan worden en miljoenen aan subsidies uitgekeerd kunnen worden.... Tijd om te accepteren dat ergens in een laboratorium een of andere kneus dit op zijn geweten heeft en dat we weer door moeten! -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2020 door Pietje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2020 - 15:45 schreef Eide het volgende:[..] Klaassen heeft zich echt wel ontwikkeld op die positie. Hij heeft daarnaast wel de power en het fanatisme om een ploeg op sleeptouw te nemen. Hij was niet voor niets tweede aanvoerder bij Werder Bremen. Klaassen zal dan wel echt in een controlerende rol moeten. Kudus wordt dan de opbouwer. Opbouwen is ook geen kracht van Davy. Die moet het hebben van positioneren, werklust en duelkracht. Dat kan allemaal zo zijn, maar een aanvallend instinct ga je niet verliezen. In de CL durf ik 500% zeker te zeggen dat je afgeslacht wordt op die manier. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 18:58 schreef AkaS het volgende:Het wordt tijd dat we verder kijken en we gaan kijken wat het betekent om Corona te hebben... We kunnen onmogelijk de hele wereld on hold zetten voor een nasty griep virus die voor een kleine groep onder ons super nasty is... waaronder bijvoorbeeld mijn lieve geweldige ouders. Begrijp me niet verkeerd ... Er is geen geld om deze kleine kwetsbare groep fatsoenlijk hulp te bieden middels fatsoenlijke salarissen in de zorg. Maar er is wel geld om de hele maatschappij naar de knoppen te helpen, evenementen te verbieden, de jeugd te beperken en de sport kapot te maken en dan ik weet niet hoeveel subsidie vrij te maken... waar komt dat geld vandaan? Waarom kan dat geld niet vrijgemaakt worden om onze zorg te verbeteren... Waarom hoor ik altijd dat er bezuinigd moet worden en er nu plotseling miljarden naar Zuideuopese landen cadeau gedaan kan worden en miljoenen aan subsidies uitgekeerd kunnen worden.... Tijd om te accepteren dat ergens in een laboratorium een of andere kneus dit op zijn geweten heeft en dat we weer door moeten! Volledig mee eens, heb zelf een zwakke vader en hij is vanaf begin van corona uitbraak duidelijk geweest: "het is een virus, maar dat is griep ook, dus ik verschuil mezelf niet en kom gewoon bij je op de koffie" |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 - 12:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Volledig mee eens, heb zelf een zwakke vader en hij is vanaf begin van corona uitbraak duidelijk geweest: "het is een virus, maar dat is griep ook, dus ik verschuil mezelf niet en kom gewoon bij je op de koffie" alleen is het ene virus het andere niet.. ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nee, maar we worden gek gemaakt door de wereldmacht. Iedereen mag het op z'n eigen manier beleven hoor, maar dat doe ik dus ook en ik geloof niet in de ernst van het virus.
Als je vatbaar bent voor ziektes en oud en zwak, dan is het verstandig om rekening te houden met de mogelijkheid dat je ziek kan worden d.m.v. besmetting van een ander persoon...maar ook dan geldt: gewone griep is voor zo'n persoon ook al levensgevaarlijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 08:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Nee, maar we worden gek gemaakt door de wereldmacht. Iedereen mag het op z'n eigen manier beleven hoor, maar dat doe ik dus ook en ik geloof niet in de ernst van het virus. Als je vatbaar bent voor ziektes en oud en zwak, dan is het verstandig om rekening te houden met de mogelijkheid dat je ziek kan worden d.m.v. besmetting van een ander persoon...maar ook dan geldt: gewone griep is voor zo'n persoon ook al levensgevaarlijk. Hoi Wout,
Ik zou willen om het met je eens te zijn, maar dat ben ik niet. Wel is het een feit dat we her en der allemaal overvoerd worden met (tegenstrijdige) informatie en te maken hebben met een kabinet, dat nu toch ook wel de weg een beetje kwijt is. Zo slagvaardig als zij waren, zo weifelend en halfslachtig is hun optreden nu.
Eén van mijn vrienden is IC-arts in het Radboud-UMC in Nijmegen en hij vertelde mij onlangs dat de grootste toestroom in het ziekenhuis en met name op de intensive care van jongeren is in de leeftijd tussen 25 en 40 jaar! Veelal jongeren die absoluut niets onder de leden hadden, maar plotseling ziek werden en vervolgens ernstig ziek! Ik geloof dus wèl in de ernst van dit virus. We moeten echt ons gedrag aanpassen om besmetting te voorkomen, anders voorzie ik heel binnenkort dat we te maken krijgen met een zeer strenge lockdown. En dat willen we ook niet: voor onszelf niet maar ook niet voor onze economie. Ik ben het met nummer10 eens waar hij zegt dat het ene virus het andere niet is. Het coronavirus is niet zomaar een griepje!
Blijf alsjeblieft gezond gap!
Groet, Jack |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 12:25 schreef Pietje het volgende:[..] Hoi Wout, Ik zou willen om het met je eens te zijn, maar dat ben ik niet. Wel is het een feit dat we her en der allemaal overvoerd worden met (tegenstrijdige) informatie en te maken hebben met een kabinet, dat nu toch ook wel de weg een beetje kwijt is. Zo slagvaardig als zij waren, zo weifelend en halfslachtig is hun optreden nu. Eén van mijn vrienden is IC-arts in het Radboud-UMC in Nijmegen en hij vertelde mij onlangs dat de grootste toestroom in het ziekenhuis en met name op de intensive care van jongeren is in de leeftijd tussen 25 en 40 jaar! Veelal jongeren die absoluut niets onder de leden hadden, maar plotseling ziek werden en vervolgens ernstig ziek! Ik geloof dus wèl in de ernst van dit virus. We moeten echt ons gedrag aanpassen om besmetting te voorkomen, anders voorzie ik heel binnenkort dat we te maken krijgen met een zeer strenge lockdown. En dat willen we ook niet: voor onszelf niet maar ook niet voor onze economie. Ik ben het met nummer10 eens waar hij zegt dat het ene virus het andere niet is. Het coronavirus is niet zomaar een griepje! Blijf alsjeblieft gezond gap! Groet, Jack pietje juist door hun eerste optreden krijg je nu dit gezeik dat mensen er niks op uit doen, want waarom kon het toen wel en nu niet ? ook toen waren ze simpel weg telaat waardoor de ics overvol raakte, reguliere zorg stopte en er onnodig veel mensen overleden zijn.. maar goed iedereen kijkt daar anders naar.. maar door toen eigenlijk amper wat te doen op 1.5m na en handjes wassen word het nu lastiger om hard in te grijpen en is een 2de lockdown bijna onvermijdelijk, ik riep toen al dat een deel van de bevolking eigenwijs is en halfslachtig ingrijpen niet gaat helpen, en dat hebben ze in deel 1 in mijn ogen al gedaan.. en dat ga je nu keihard terug zien helaas.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 13:20 schreef nummer10 het volgende:[..] pietje juist door hun eerste optreden krijg je nu dit gezeik dat mensen er niks op uit doen, want waarom kon het toen wel en nu niet ? ook toen waren ze simpel weg telaat waardoor de ics overvol raakte, reguliere zorg stopte en er onnodig veel mensen overleden zijn.. maar goed iedereen kijkt daar anders naar.. maar door toen eigenlijk amper wat te doen op 1.5m na en handjes wassen word het nu lastiger om hard in te grijpen en is een 2de lockdown bijna onvermijdelijk, ik riep toen al dat een deel van de bevolking eigenwijs is en halfslachtig ingrijpen niet gaat helpen, en dat hebben ze in deel 1 in mijn ogen al gedaan.. en dat ga je nu keihard terug zien helaas.. We hebben ook te maken met een enorm verlies aan banen, bedrijven die failliet gaan, bewegingsbeperkingen, met alle soorten van ongenoegen voornamelijk bij jongeren, etc. Zoals ik eerder schreef: een duivels dilemma voor minister Hugo de Jonge en premier Mark Rutte. Het kabinet heeft destijds geprobeerd om iedereen tevreden te houden, dus met een intelligente lockdown. Dat leek te werken omdat heel veel mensen zich netjes aan de regels van die lockdown hielden. Dat is sinds kort helaas veranderd en leven veel mensen erop los, ook in mijn omgeving. Zeer, zeer dom. Overigens niet alleen in Nederland. Men is het zat en dat begrijp ik best, maar het is ongelooflijk stom. We zitten nu met de gebakken peren en stormen we af op een heel harde lockdown, die ten koste gaat van onze economie waar we nog vele jaren last van gaan houden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 14:06 schreef Pietje het volgende:[..] We hebben ook te maken met een enorm verlies aan banen, bedrijven die failliet gaan, bewegingsbeperkingen, met alle soorten van ongenoegen voornamelijk bij jongeren, etc. Zoals ik eerder schreef: een duivels dilemma voor minister Hugo de Jonge en premier Mark Rutte. Het kabinet heeft destijds geprobeerd om iedereen tevreden te houden, dus met een intelligente lockdown. Dat leek te werken omdat heel veel mensen zich netjes aan de regels van die lockdown hielden. Dat is sinds kort helaas veranderd en leven veel mensen erop los, ook in mijn omgeving. Zeer, zeer dom. Overigens niet alleen in Nederland. Men is het zat en dat begrijp ik best, maar het is ongelooflijk stom. We zitten nu met de gebakken peren en stormen we af op een heel harde lockdown, die ten koste gaat van onze economie waar we nog vele jaren last van gaan houden. in mijn ogen hadden ze het in het begin gewoon harder aangepakt, heel simpel alleen alondkapjes plicht in winkels (1 ding) dan had je nu die weerstand niet gehad daarop.. en ik snap het economische deel hoor, maar als ze eerder/harder op waren getreden was nu de harde lockdown niet nodig geweest dus was het economisch ook beter geweest lijkt mij.. nu blijft het langzaam doorgaan wat nog schadelijker is voor bedrijven.. maat goed qua aanpakken verschilt iedereen van mening en dat is prima :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 oktober 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Rutte cum suis heeft het in eerste instantie (tijdens de eerste golf) in mijn ogen prima gedaan door de gulden middenweg te kiezen tussen twee heel belangrijke zaken. Daar hebben wij het hier al veel vaker over gehad. We hadden (en hebben) te maken met dubbele belangen: de volksgezondheid en de landelijke economie. Men heeft er destijds terecht voor gekozen om beide belangen te respecteren en dat bleek de eerste maanden uitstekend te werken! We hebben nu vooral te maken met domme lieden, die het zo nauw niet meer nemen. Kijk wat dat betreft ook naar de kerkgangers in Staphorst. Die houding staat model voor het denken van heel veel Nederlanders momenteel. Ook al die stommeriken die zo nodig (illegale) feesten "moeten" houden, mensen die nog altijd weigeren om op advies mondkapjes te gebruiken, mensen die de anderhalve meter afstand niet (meer) respecteren. Het heeft allemaal te maken met het gedrag van het volk. Rutte heeft de Nederlanders geprobeerd op hun gedrag en verantwoordelijkheden aan te spreken en dat lukt kennelijk niet meer. Dus volgen nu naar verwachting heel harde en dwingende maatregelen. Dat ligt dus niet aan de politiek maar, nogmaals, aan het domme gedrag van de bevolking.
Maar beste nummer10, laten we er maar over ophouden: we hebben beiden onze mening. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 15:00 schreef Pietje het volgende:Rutte cum suis heeft het in eerste instantie (tijdens de eerste golf) in mijn ogen prima gedaan door de gulden middenweg te kiezen tussen twee heel belangrijke zaken. Daar hebben wij het hier al veel vaker over gehad. We hadden (en hebben) te maken met dubbele belangen: de volksgezondheid en de landelijke economie. Men heeft er destijds terecht voor gekozen om beide belangen te respecteren en dat bleek de eerste maanden uitstekend te werken! We hebben nu vooral te maken met domme lieden, die het zo nauw niet meer nemen. Kijk wat dat betreft ook naar de kerkgangers in Staphorst. Die houding staat model voor het denken van heel veel Nederlanders momenteel. Ook al die stommeriken die zo nodig (illegale) feesten "moeten" houden, mensen die nog altijd weigeren om op advies mondkapjes te gebruiken, mensen die de anderhalve meter afstand niet (meer) respecteren. Het heeft allemaal te maken met het gedrag van het volk. Rutte heeft de Nederlanders geprobeerd op hun gedrag en verantwoordelijkheden aan te spreken en dat lukt kennelijk niet meer. Dus volgen nu naar verwachting heel harde en dwingende maatregelen. Dat ligt dus niet aan de politiek maar, nogmaals, aan het domme gedrag van de bevolking. Maar beste nummer10, laten we er maar over ophouden: we hebben beiden onze mening. het is ook de bevolking pietje dat bedoel ik ook.. maar dat zei ik in maart al dat de softe manier niet werkt... ook in de eerste golf niet, cijfers zeggen van wel maar dat kwam onderanderen door het mooie weer... je hebt de beelden in scheveningen ook gezien toch of vakantie gangers ? wie heeft die versoepeling genomen ? juist daardoor heb je nu dombos die denken dat het gewoon wel kan, want het kon ook in de zomer toch ? en ik denk dar we grotendeels het zelfde denken hoor, alleen dan kom je weer.. kan het mondeling beter uitleggen haha..anyway we wachten af.. ik vermoed mondkapjes plicht zoals elk land bijna, amateursport word stil gelegd.. horeca met nog minder man.. scholen terug naar 50% |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Opmerkelijke keuzes van Frank de Boer. Malen in de basis en toch ook weer Dumfries. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dumpfries denk ik wel terecht. Die is aan de bal een stukje beter dan Hateboer denk ik.
Malen en Promes vind ik gekke keuzes. Berghuis en Bergwijn zou logischer zijn denk ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik hoop echt dat ze met 5-0 verliezen en op het EK er meteen uitdonderen Dat NL elftal is wel zo godsgruwelijk saai en slecht, dat gun ik echt niets. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat een slap gedoe van Oranje. Nog geen enkele kans gecreëerd. Zwak. En teveel spelers uit vorm. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haha Jack, toch niet anders als anders? Is al jaren niet om aan te gluren, ik kan er ook echt niet meer naar kijken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 18:40 schreef Loetje het volgende:Haha Jack, toch niet anders als anders? Is al jaren niet om aan te gluren, ik kan er ook echt niet meer naar kijken. Ach troost je Syl, tegen Italië worden we straks afgedroogd. Eerlijk gezegd kijk ik niet vaak naar Oranje. Ik zet nu de tv maar uit en ga koken. :-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Toch wel bizar dat je individueel zoveel meer kwaliteit hebt in de ploeg en toch moeite hebt tegen dit Bosnië & Herzegovina. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Promes moet echt gewisseld worden trouwens. Die heeft het nooit laten zien in Oranje en vandaag al helemaal niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 18:48 schreef Pietje het volgende:[..] Ach troost je Syl, tegen Italië worden we straks afgedroogd. Eerlijk gezegd kijk ik niet vaak naar Oranje. Ik zet nu de tv maar uit en ga koken. :-) Kijk daar nooit naar. Alleen EKs en WKs nog en die kijk ik beslist niet voor Oranje. Dat is nou voor mij de meest schijnheilige teringzooi wat er bestaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een schandalige vertoning. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haha, ik heb het niet gezien maar vertel eens wat nieuws omtrent Oranje? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 17:44 schreef remco k het volgende:Dumpfries denk ik wel terecht. Die is aan de bal een stukje beter dan Hateboer denk ik. Malen en Promes vind ik gekke keuzes. Berghuis en Bergwijn zou logischer zijn denk ik. Bergwijn vind en vond ik niet. Dat is een werker die veel naar binnen komt. Je wil juist mensen die voetballende oplossingen hebben zoals Bergwijn. Mede daarom snap ik de keuze voor Dumfries ook niet. Die heeft veel ruimte voor zich nodig maar hij staat al in de ruimte tegen een tegenstander die achterover hangt. Dan kan je beter met een meer voetballend alternatief spelen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Duidelijk verschil zichtbaar tussen Koeman en de Boer als trainer. Keuze van spelers en tactiek. Met het resultaat als gevolg! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 19:55 schreef AkaS het volgende:Duidelijk verschil zichtbaar tussen Koeman en de Boer als trainer. Keuze van spelers en tactiek. Met het resultaat als gevolg! ik zag geen tactiek, 45 min gekeken en snel weggezapt |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 19:08 schreef Loetje het volgende:[..] Kijk daar nooit naar. Alleen EKs en WKs nog en die kijk ik beslist niet voor Oranje. Dat is nou voor mij de meest schijnheilige teringzooi wat er bestaat. En zelfs naar wedstrijden in grote toernooien kijk ik nauwelijks. Voetbal is voor mij Ajax en niks anders. Gebrek aan tijd en gebrek aan interesse. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 20:38 schreef Pietje het volgende:[..] En zelfs naar wedstrijden in grote toernooien kijk ik nauwelijks. Voetbal is voor mij Ajax en niks anders. Gebrek aan tijd en gebrek aan interesse. Van een potje Spanje - Frankrijk of België - Duitsland kan ik wel genieten hoor. Alles beter dan dat stinkende Nederlands elftal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 21:15 schreef Loetje het volgende:[..] Van een potje Spanje - Frankrijk of België - Duitsland kan ik wel genieten hoor. Alles beter dan dat stinkende Nederlands elftal. Dat begrijp ik. Dat zijn totaal andere wedstrijden. Maar ook daar kijk ik zelden naar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heerlijk!!! Wat een pot!!! Hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja, was genieten hè? :-) Ik heb de tv al snel uitgezet. Kon het niet meer aanzien. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De hand van Frank de Boer was trouwens ook al direct zichtbaar, zoals hij met name in zijn laatste jaar bij Ajax liet spelen: breed, terug, verder terug, breed, breed, terug, etc. Vre-se-lijk! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 10:07 schreef Pietje het volgende:De hand van Frank de Boer was trouwens ook al direct zichtbaar, zoals hij met name in zijn laatste jaar bij Ajax liet spelen: breed, terug, verder terug, breed, breed, terug, etc. Vre-se-lijk! dat vind ik juist niet, tussen de verdedigers en keeper werd de bal niet veel overgespeeld, men probeerde best wel wat maar zo verschrikkelijk slecht en slordig.. Geen goede looplijnen, geen enkele intensiteit, er straalde niks vanaf.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 11:13 schreef remco k het volgende:[..] dat vind ik juist niet, tussen de verdedigers en keeper werd de bal niet veel overgespeeld, men probeerde best wel wat maar zo verschrikkelijk slecht en slordig.. Geen goede looplijnen, geen enkele intensiteit, er straalde niks vanaf.. Ook dat is waar. Maar toch zag ik (ik heb overigens maar een half uurtje gekeken) opvallend vaak de breedtepass en terugspeelbal die onder Koeman een taboe was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 11:21 schreef Pietje het volgende:[..] Ook dat is waar. Maar toch zag ik (ik heb overigens maar een half uurtje gekeken) opvallend vaak de breedtepass en terugspeelbal die onder Koeman een taboe was. Ik zie echt niet veel verschil met Koeman, ook toen was het al niet om aan te gluren, kwamen we vrijwel alle wedstrijden om achterstand en werd er veelal met het nodige geluk gewonnen of gelijk gespeeld..
Ik vind de Boer heel slecht gestart, en die heeft het ook elders niet goed gedaan, maar ook Koeman was geen super trainer, die had na het debacle van een aantal jaren het geluk met een nieuwe hele goede lichting.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van Gaal was in mijn ogen echt de enige juiste keuze geweest voor dit NL elftal.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dat wouden de sterretjes niet... toch van de zotten dat de spelers groep mag kiezen wie ze willen en dan geen vgaal kiezen omdat ze bang zijn voorweerstand ? of wat zou het zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 11:41 schreef nummer10 het volgende:[..] dat wouden de sterretjes niet... toch van de zotten dat de spelers groep mag kiezen wie ze willen en dan geen vgaal kiezen omdat ze bang zijn voorweerstand ? of wat zou het zijn Dat schijnt helemaal niet gebeurt te zijn.. |
|
|
|