|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dit ben ik beslist met je eens! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 11:41 schreef nummer10 het volgende:[..] dat wouden de sterretjes niet... toch van de zotten dat de spelers groep mag kiezen wie ze willen en dan geen vgaal kiezen omdat ze bang zijn voorweerstand ? of wat zou het zijn Is het niet zo dat de KNVB dat beslist? De spelers kunnen hun wensen kenbaar maken, maar meer ook niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 11:37 schreef remco k het volgende:[..] Ik zie echt niet veel verschil met Koeman, ook toen was het al niet om aan te gluren, kwamen we vrijwel alle wedstrijden om achterstand en werd er veelal met het nodige geluk gewonnen of gelijk gespeeld.. Ik vind de Boer heel slecht gestart, en die heeft het ook elders niet goed gedaan, maar ook Koeman was geen super trainer, die had na het debacle van een aantal jaren het geluk met een nieuwe hele goede lichting.. Over geluk had Koeman inderdaad niet te klagen. Toch vond ik dat onder Koeman er meer druk naar voren was en dat er bij de Boer veelal op balbezit wordt gespeeld. Nou ja, de tijd zal het leren. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 12:18 schreef Pietje het volgende:[..] Is het niet zo dat de KNVB dat beslist? De spelers kunnen hun wensen kenbaar maken, maar meer ook niet. heb geen idee verder... maar dit team zou kiezen voor de boer ? gebasseerd op wat zouden ze dat gekozen hebben.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 12:26 schreef nummer10 het volgende:[..] heb geen idee verder... maar dit team zou kiezen voor de boer ? gebasseerd op wat zouden ze dat gekozen hebben.. Op beschikbaarheid? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dat is vgaal ook haha, maar goed als deboer zo doorgaat was het ook een kortedienst.. als die hier ook faald komt die denk ik nooit weer ergens aan de bak |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Remco, ik weet niet of dit waar is. Maar het is in ieder geval een ervaren coach die successen heeft behaald.
Zelf vind ik het jammer dat ten Cate geen kans heeft gekregen.
Frank de Boer heeft inmiddels een valse start en gezien zijn laatste ervaringen lijkt het erop alsof Frank geen beste coach is. Bij Ajax prima gedaan maar daarna is er zand in zijn trainersmotor gekomen. En zijn de keuzea van hem niet goed uitgepakt... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 13:50 schreef nummer10 het volgende:[..] dat is vgaal ook haha, maar goed als deboer zo doorgaat was het ook een kortedienst.. als die hier ook faald komt die denk ik nooit weer ergens aan de bak Maar Van Gaal is met pensioen en De Boer nog lang niet. Ik had ook heel graag Louis van Gaal voor deze groep gezien. Hij heeft aangegeven dat hij er serieus over na zou denken als hij gevraagd zou worden... Maar de KNVB liet niets aan hem horen. Een gemiste kans in mijn ogen. Ik heb De Boer altijd een eigenwijze kerel gevonden, ondanks alle kampioenschappen met Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2020 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 14:53 schreef AkaS het volgende:[..] Remco, ik weet niet of dit waar is. Maar het is in ieder geval een ervaren coach die successen heeft behaald. Zelf vind ik het jammer dat ten Cate geen kans heeft gekregen. Frank de Boer heeft inmiddels een valse start en gezien zijn laatste ervaringen lijkt het erop alsof Frank geen beste coach is. Bij Ajax prima gedaan maar daarna is er zand in zijn trainersmotor gekomen. En zijn de keuzea van hem niet goed uitgepakt... Hij had ten Cate ook graag gezien voor deze groep, van Gaal komt m'n keel uit... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 14:53 schreef AkaS het volgende:[..] Remco, ik weet niet of dit waar is. Maar het is in ieder geval een ervaren coach die successen heeft behaald. Zelf vind ik het jammer dat ten Cate geen kans heeft gekregen. Frank de Boer heeft inmiddels een valse start en gezien zijn laatste ervaringen lijkt het erop alsof Frank geen beste coach is. Bij Ajax prima gedaan maar daarna is er zand in zijn trainersmotor gekomen. En zijn de keuzea van hem niet goed uitgepakt... ten Cate had ik persoonlijk een slechte keuze gevonden.
Die man is ook al 30 jaar trainer en eigenlijk als hoofdtrainer niet echt iets bijzonder gepresteerd. Ik vind dat als je voor een ervaren coach gaat, de beste man wel een fatsoenlijke prijzenkast moet hebben.
Frank lijkt het gewoon niet te hebben. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
volgens mij hebben we gewoon weinig goede trainers als je het zo bekijkt de laatste jaren.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hebben we ook niet echt meer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoe bedoel je niet meer? Nooit structureel gehad zal je bedoelen.
Hiddink en Advocaat waren ook geen top op Frank de Boer's leeftijd bondscoach werd. Bij het Nederlands elftal destijds leuk voetbal maar op de grote toenooien matig. In 96 een dikke verliespot destijds tegen Engeland en eruit tegen Frankrijk. In 98 wel halve finale slechts 1 winstpartij in de groep (wel met aantrekkelijk voetbal...) en vreselijke mazzel met die prachtige goal van Bergkamp in de kwartfinale. Advocaat was bij het Nederlands elftal ook nooit briljant, met die belachelijke wissel van Arjen Robben tegen Tsjechie als dieptepunt.
Uiteindelijk zijn Michels en Van Gaal de enige echte topcoaches geweest die Nederland ooit heeft gehad. Alle anderen staan achter meters daarachter in de schaduw.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ach wat maakt het ook uit, ik mag niet meer voetballen dat vind ik veel erger dan dat kut nl elftal... weer 8 kilo aankomen hahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 22:22 schreef Eide het volgende:Hoe bedoel je niet meer? Nooit structureel gehad zal je bedoelen. Hiddink en Advocaat waren ook geen top op Frank de Boer's leeftijd bondscoach werd. Bij het Nederlands elftal destijds leuk voetbal maar op de grote toenooien matig. In 96 een dikke verliespot destijds tegen Engeland en eruit tegen Frankrijk. In 98 wel halve finale slechts 1 winstpartij in de groep (wel met aantrekkelijk voetbal...) en vreselijke mazzel met die prachtige goal van Bergkamp in de kwartfinale. Advocaat was bij het Nederlands elftal ook nooit briljant, met die belachelijke wissel van Arjen Robben tegen Tsjechie als dieptepunt. Uiteindelijk zijn Michels en Van Gaal de enige echte topcoaches geweest die Nederland ooit heeft gehad. Alle anderen staan achter meters daarachter in de schaduw. Je hebt helemaal gelijk.
Cruijff mag daar ook nog bij van mij. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 19:42 schreef remco k het volgende:[..] ten Cate had ik persoonlijk een slechte keuze gevonden. Die man is ook al 30 jaar trainer en eigenlijk als hoofdtrainer niet echt iets bijzonder gepresteerd. Ik vind dat als je voor een ervaren coach gaat, de beste man wel een fatsoenlijke prijzenkast moet hebben. Frank lijkt het gewoon niet te hebben. FRank is iemand die geen risico wil zien, dat wordt slaapvoetbal. Eerste helft rondtikken zodat de tegenstander kapot gaat, nou dat is tegenwoordig niet meer zo. Je speelt niet tegen amateurs.
Hij maakt ook de verkeerder keuzes, speelt het oude Ajax spelletje met voetballers die dat niet kennen. Frank is vrees ik een enorm beperkte trainer die een trucje heeft geleerd, maar zich niet kan aanpassen, niet kan vernieuwen. DIt is het einde van zijn cariere |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ze moeten gewoon de best mogelijke optie er neer zetten en niets anders. Oftewel afstappen van het enkel Nederlandse coaches voor de groep. Gewoon de kans grijpen als een goede bewezen buitenlandse coach het karretje zou willen trekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 oktober 2020 door Peterhs -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wat doet de boer nu weer allemaal dan.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een goed elftal neerzetten. Gewoon een logische opstelling dit.
En nl speelde ook gewoon goed tot aan die 1-0. De vrij en Hateboer gaan heel dom in de fout en Ake haalt die bal Er niet uit.
Oja. En Cilissen is gewoon een matige keeper. Die pakt zelden eens een lastdier bal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Oranje speelt best goed maar komt 1-0 achter na een verdedigingsfout van De Vrij en Hateboer. Dat is het teken voor Depay om alles solo te gaan oplossen. Goede voetballer hoor, maar zoals Depay dan speelt is kinderachtig en stompzinnig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goal Donny van de Beek. Beetje mazzel maar wel verdient. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppa. Met een beetje geluk maar een heerlijke aanval. Frenkie met een geweldige pass blind heel sterk. Memphis wil Uiteraard zelf en dat mislukt en Donny maakt het prima af.
Kortom. Een mooie (oud) Ajax goal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Moet zeggen dat het Nederlands elftal zo een stuk beter staat dan tijdens de eerste twee wedstrijden onder FdB. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nederland speelt echt goed hoor vandaag. Leuk om te zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 - 21:13 schreef Eide het volgende:Moet zeggen dat het Nederlands elftal zo een stuk beter staat dan tijdens de eerste twee wedstrijden onder FdB. Depay is gewoon een dissonant op deze manier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een wervelende aanval zeg. Prachtig hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik gun het Frank echt om dit niet verkeerd af te laten lopen.
Want dat gebeurt juist zo vaak tegen dit soort ploegen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die had Luuk de Jong toch minimaal tussen de palen moeten koppen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ja he, het loopt echt prima. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Blind speelt een puike wedstrijd op linksback zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar zit geen begrenzer op hoor. Die gaat er volle bak voor. Zoals heel Nederland.
Ik vind Wijnaldum alleen heel ongelukkig en Depay gewoon ronduit slecht. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nl speelde leuk indd, maar italie gewoon paar keer ook gigantisch gevaarlijk en ook een paar mooie aanvallen.. maar ziet er indd leuker uit om te kijken, maar om nu zoals de verslaggever zegt dat italie niks in tebrengen heeft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 - 21:41 schreef nummer10 het volgende:nl speelde leuk indd, maar italie gewoon paar keer ook gigantisch gevaarlijk en ook een paar mooie aanvallen.. maar ziet er indd leuker uit om te kijken, maar om nu zoals de verslaggever zegt dat italie niks in tebrengen heeft.. Och ja helemaal vergeten. Ze zijn er ook die het goede liever niet benadrukken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: als je iets beter zou lezen staat er gewoon dat ze beter spelen dan de laatste potten, en daarbij mag ik best aangeven dat italie ook vaak genoeg gevaarlijk is geweest, misschien nog wel vaker dan nederland gezien de reddingen van de keepers |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Luuk de Jong is wel echt ongelukkig of knullig in zijn acties. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 - 21:33 schreef remco k het volgende:[..] Daar zit geen begrenzer op hoor. Die gaat er volle bak voor. Zoals heel Nederland. Ik vind Wijnaldum alleen heel ongelukkig en Depay gewoon ronduit slecht. Frenkie de Jong overigens de beste op het veld in mijn ogen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo. Eindelijk Memphis zoals je hem wil zien spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tsja. Daar werd van de week negatief over geschreven. Die lat even zien dat dit niet terecht is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook Donny eindelijk eens goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Cilissen red de ploeg twee keer daar. Hoe dan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Weer Hateboer in de fout. Zodra die centraal komt te staan gaat het mis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Italiƫ in de tweede helft wat sterker dan Nederland. Toch staan ze goed en geven ze veel minder weg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Man man. Depay is gewoon slecht vandaag. De enige eigenlijk die bijna niks goed doet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, Nederland verdient te winnen maar er wordt heel veel verprutst in de eindfase. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Donny is wel rijp voor een wissel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Man man wie denkt hij toch dat ie is man. Bah wat een misplaatste arrogantie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Donny en Gini lijken beiden wel op. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Beide ook niet heel goed, net als Depay. Verder iedereen best zeer acceptabel. Luul de Jong wordt nauwelijks aangespeeld dus die neem ik niet zo veel kwalijk.
Overigens, Kadioglu gezien bij Jong Oranje? Die is snel goed aan het worden zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 - 22:32 schreef Eide het volgende:[..] Beide ook niet heel goed, net als Depay. Verder iedereen best zeer acceptabel. Luul de Jong wordt nauwelijks aangespeeld dus die neem ik niet zo veel kwalijk. Overigens, Kadioglu gezien bij Jong Oranje? Die is snel goed aan het worden zeg. Die heb ik nu niet gezien. De vorige pot wel. Die werd hier een tijdje terug ook genoemd door iemand.
Die kan wel voetballen. |
|
|
|