|
|
Loetje
|
|
|
Vanavond puur per toeval toch even gekeken, had in deze niets beters te doen.
Moeizame start, erna een beter Oranje. Met name positiespel was goed, systeem was helder en vanuit daar een goal gemaakt en een goede kans. Voor de rest was het vooral voorin heel erg slordig, zowel De Jong, Depay als Wijnaldum vond ik behoorlijk matig. Met name die eerste 2 zijn ook de sleutel dat je niet voor staat met rust.
2e helft nog goed begonnen, erna kreeg Italiƫ toch een serie behoorlijke kansen waardoor een gelijkspel uiteindelijk ook terecht was. Want in die fase had je hem ook kunnen, misschien wel moeten verliezen. Laatste kwartier zie ik wat er voor rust ook weer was, regelmatig goed doorkomen vanuit het middenveld maar die voorhoede was echt een groot drama en daar ligt voor mij het allergrootste probleem bij dit elftal, op de inzet na normaliter. Die is wel vaker ruk geweest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kardioglu komt er bij Fener maar heel weinig aan te pas. Gister bij Jong eigenlijk zoals zovaak, of rete goed of tering slecht. Zowel Valencia, als Samatta, als Thiam zijn bij Fener echt niet zoveel beter, maar wel zoveel constanter. En dat zal er toch een keer in moeten komen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 - 22:45 schreef Loetje het volgende:Kardioglu komt er bij Fener maar heel weinig aan te pas. Gister bij Jong eigenlijk zoals zovaak, of rete goed of tering slecht. Zowel Valencia, als Samatta, als Thiam zijn bij Fener echt niet zoveel beter, maar wel zoveel constanter. En dat zal er toch een keer in moeten komen. Jawel, maar ontzettend veel potentie. Veel dynamiek, beweegt makkelijk in de vrije ruimte en kan op veel posities uit de voeten. Ekkelenkamp trouwens ook weer aardig op dreef. Die Zierikzee van Bayern toch wel trouwens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 - 22:49 schreef Eide het volgende:[..] Jawel, maar ontzettend veel potentie. Veel dynamiek, beweegt makkelijk in de vrije ruimte en kan op veel posities uit de voeten. Ekkelenkamp trouwens ook weer aardig op dreef. Die Zierikzee van Bayern toch wel trouwens. Het is mentaal niet zo'n sterk ventje. Zolang dat niet goed zit, komt het er ook niet. Bij NEC werd die ook helemaal uitgekotst. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax sinds de 22e minuut met 10 man maar wel een 3-2 voorsprong met nog toen minuten te gaan. De tegenstander is Jong AZ met Koopmeiners in de basis. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax wint met 3-2 door goals van Llansana, Brobbey en nog eens Brobbey. Jong AZ lijdt het eerste puntverlies van het seizoen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 - 20:42 schreef Eide het volgende:Jong Ajax wint met 3-2 door goals van Llansana, Brobbey en nog eens Brobbey. Jong AZ lijdt het eerste puntverlies van het seizoen. Huh? Jong AZ verliest voor de 4e keer geloof ik al, even uit me hoofd gezegd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eh, klopt. Geen idee waaom ik dat op heb geschreven. Tijd voor m'n bed. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Klopt. Je bent wakker gap. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: In dat geval: slaap lekker ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Haha brainwave ouwe ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gadverdamme, wat een smerig interview van Fox Sports. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik gok over de schwalbe van Brobbey. Ik vond overigens de reactie van Brian wel goud. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt, zowel de speler van AZ alsmede Brobbey werden in mijn ogen getracht reacties te ontlokken. Smerig stuk vreten die interviewer. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben eerlijk gezegd heel benieuwd naar Gotze bij PSV. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik denk dat hij zich snel thuis zal voelen bij het Duitse voetbal van psv ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die heeft sowieso de 0-1 al gemaakt. Ik denk dat PSV een zeer goede deal heeft gemaakt met het binnenhalen van zo'n topper, iemand die het verschil kan maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zowel Ajax als psv lijken een duidelijke stap voorwaarts te hebben gemaakt. Waarbij beide teams ook echt nog wel kwetsbaar ogen.
Feyenoord is wisselvallig en duidelijk nog niet de juiste samenstelling of balans gevonden. Az heeft het nog niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die Tannane is ook een rare kwast. Hopelijk een schorsing voor 5 of meer wedstrijden! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dies echt niet goed hoor... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En vervolgens geen extra schorsing??? Dus die vent gaat gewoon vrijuit? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad. Krankzinnig! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Aan de andere kant, het zijn maar woorden en niet eens hele kwetsende. Ik ken wel leijkere scheldwoorden dan mafkees en clown. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
assistje hoor van frenkie |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gooi de competities maar weer plat.. wat een ellende, en het testen heeft dus ook geen enkele zin zoals je ziet bij psv aangezien ze gewoon nog samen hebben getraint |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 - 21:09 schreef Eide het volgende:[..] Aan de andere kant, het zijn maar woorden en niet eens hele kwetsende. Ik ken wel leijkere scheldwoorden dan mafkees en clown. Natuurlijk zijn er ergere verwensingen, maar ik vind dat een voetballer zijn plaats moet kennen. Er zijn spelers die voor minder ernstige woorden het veld zijn uitgestuurd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 15:15 schreef nummer10 het volgende:gooi de competities maar weer plat.. wat een ellende, en het testen heeft dus ook geen enkele zin zoals je ziet bij psv aangezien ze gewoon nog samen hebben getraint Gisteren zou een deadline zijn ingaan: de gedeeltelijke lockdown zou per gisteren (gunstige) resultaten hadden moeten laat zien. Maar het tegendeel is waar! Dagrecord op dagrecord, inclusief ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Ook binnen de voetbalclubs laat een stijging van het aantal besmettingen zien.
Het wachten is op de volgende persco: scholen dicht, strengere lockdown en de (betaald) voetbalcompetities die weer plat gaan. Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar dit soort maatregelen verwacht ik serieus binnenkort. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 15:36 schreef Pietje het volgende:[..] Gisteren zou een deadline zijn ingaan: de gedeeltelijke lockdown zou per gisteren (gunstige) resultaten hadden moeten laat zien. Maar het tegendeel is waar! Dagrecord op dagrecord, inclusief ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Ook binnen de voetbalclubs laat een stijging van het aantal besmettingen zien. Het wachten is op de volgende persco: scholen dicht, strengere lockdown en de (betaald) voetbalcompetities die weer plat gaan. Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar dit soort maatregelen verwacht ik serieus binnenkort. En om eerlijk te zijn gap, hoop ik het zolangzamerhand ook. Dit is namelijk helemaal niet leuk meer. Pleur het maar 2 maanden dicht, misschien dat het gezeik dan voorbij is. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Al is het na 2 maanden dan uiteindelijk minder, dan staat corona 2.0 weer langs hoor....dan 2.1 en ga zo maar door. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 15:36 schreef Pietje het volgende:[..] Gisteren zou een deadline zijn ingaan: de gedeeltelijke lockdown zou per gisteren (gunstige) resultaten hadden moeten laat zien. Maar het tegendeel is waar! Dagrecord op dagrecord, inclusief ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Ook binnen de voetbalclubs laat een stijging van het aantal besmettingen zien. Het wachten is op de volgende persco: scholen dicht, strengere lockdown en de (betaald) voetbalcompetities die weer plat gaan. Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar dit soort maatregelen verwacht ik serieus binnenkort. dit roep ik al weken/maanden pietje... gewoon dikke ellende en nederlanders met een kut mentaliteit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 16:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Al is het na 2 maanden dan uiteindelijk minder, dan staat corona 2.0 weer langs hoor....dan 2.1 en ga zo maar door. Weet er alles van, maar dit is helemaal niks. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kijk anders vandaag eens naar al het winkelend publiek. Je zou bijna denken dat corona niet bestond! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 15:36 schreef Pietje het volgende:[..] Gisteren zou een deadline zijn ingaan: de gedeeltelijke lockdown zou per gisteren (gunstige) resultaten hadden moeten laat zien. Maar het tegendeel is waar! Dagrecord op dagrecord, inclusief ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Ook binnen de voetbalclubs laat een stijging van het aantal besmettingen zien. Het wachten is op de volgende persco: scholen dicht, strengere lockdown en de (betaald) voetbalcompetities die weer plat gaan. Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar dit soort maatregelen verwacht ik serieus binnenkort. De maatregelen zijn vorige week ingegaan. Met een incubatietijd van twee weken maximaal kan je toch onmogelijk nu al zaken vaststellen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 19:02 schreef remco k het volgende:[..] De maatregelen zijn vorige week ingegaan. Met een incubatietijd van twee weken maximaal kan je toch onmogelijk nu al zaken vaststellen. Ik heb minister de Jonge tijdens de laatste persco toch duidelijk horen zeggen dat 20 oktober de deadline zou zijn, waarop het kabinet tot nadere maatregelen zou komen! Dat lijkt me duidelijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 17:50 schreef Ajax Warrior het volgende:Kijk anders vandaag eens naar al het winkelend publiek. Je zou bijna denken dat corona niet bestond! Klopt Warior. Het is overal hetzelfde. Eigenwijs volk die Nederlanders. En ze verpesten het voor iedereen die wel voorzichtig en waakzaam is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 15:55 schreef Loetje het volgende:[..] En om eerlijk te zijn gap, hoop ik het zolangzamerhand ook. Dit is namelijk helemaal niet leuk meer. Pleur het maar 2 maanden dicht, misschien dat het gezeik dan voorbij is. Hoe lastig het ook is voor sommige beroepen en scholen, ik vrees toch ook dat er nu zo langzamerhand keiharde maatregelen genomen moeten worden. Halfslachtige en gedeeltelijke maatregelen blijken voor Nederlanders niet te werken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Real Madrid denkt Shakhtar even met wat speler rust geven te kunnen verslaan.
Staan ze in minuut 42 met 3-0 achter. Hahahaha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 19:30 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb minister de Jonge tijdens de laatste persco toch duidelijk horen zeggen dat 20 oktober de deadline zou zijn, waarop het kabinet tot nadere maatregelen zou komen! Dat lijkt me duidelijk. Dat heb ik niet meegekregen, kan het nu ook nergens vinden eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als we de Telegraaf mogen geloven, speelt Ajax 4-4-2 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tijdens de meest recente persco. Naar aanleiding van een vraag van een journalist, liet de Jonge zich expliciet uit. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 17:50 schreef Ajax Warrior het volgende:Kijk anders vandaag eens naar al het winkelend publiek. Je zou bijna denken dat corona niet bestond! precies dat |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 19:02 schreef remco k het volgende:[..] De maatregelen zijn vorige week ingegaan. Met een incubatietijd van twee weken maximaal kan je toch onmogelijk nu al zaken vaststellen. welke maatregelen ? je snapt dat dat merendeel jeugd is toch die elkaar ook wel opzoekt zonder cafe.. nog erger, ze zitten hutjemutje samen in een klaslokaal.. als de regering denkt hiermee wat te bereiken (voldoende) zitten ze er toch goed naast |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 19:37 schreef remco k het volgende:Real Madrid denkt Shakhtar even met wat speler rust geven te kunnen verslaan. Staan ze in minuut 42 met 3-0 achter. Hahahaha. Ik vind Real in de competitie ook bepaald niet overtuigen, dus komt dit niet als een grote verrassing. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 19:33 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt Warior. Het is overal hetzelfde. Eigenwijs volk die Nederlanders. En ze verpesten het voor iedereen die wel voorzichtig en waakzaam is. Als ik vrij ben zie je mij echt niet winkelen, behalve het hoog nodige voor de boodschappen. Verder zit ik thuis. Voor de sport ben ik veel op pad, maar zorg dat ik de maatregelen in acht houd die voor mij expliciet gelden. Mijn dochter was jarig, amper bezoek. Zaterdag voor haar vrienden en vriendinnen. Er mogen er van ons maar 3 komen.
Met andere woorden, ik hou mij aan alle voorzorgsmaatregelen, maar als ik dat op mijn werk in een winkelcentrum loop schrik je jezelf kapot. En de winkeliers zeggen precies hetzelfde. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Als ik vrij ben zie je mij echt niet winkelen, behalve het hoog nodige voor de boodschappen. Verder zit ik thuis. Voor de sport ben ik veel op pad, maar zorg dat ik de maatregelen in acht houd die voor mij expliciet gelden. Mijn dochter was jarig, amper bezoek. Zaterdag voor haar vrienden en vriendinnen. Er mogen er van ons maar 3 komen. Met andere woorden, ik hou mij aan alle voorzorgsmaatregelen, maar als ik dat op mijn werk in een winkelcentrum loop schrik je jezelf kapot. En de winkeliers zeggen precies hetzelfde. netjes kerel en nog gefeliciteerd, hier kan het helaas niet wat nog vreemder is.. mijn zoon word 16 en mag 3 maatjes uitnodigen en dat terwijl ze met 30 wel in de klas mogen zitten, en dat stukje snap ik dan weer niet.. maar goed, het is niet anders.. |
|
|
|