BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 21 oktober 2020 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 20:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

netjes kerel en nog gefeliciteerd, hier kan het helaas niet wat nog vreemder is.. mijn zoon word 16 en mag 3 maatjes uitnodigen en dat terwijl ze met 30 wel in de klas mogen zitten, en dat stukje snap ik dan weer niet.. maar goed, het is niet anders..
Omdat het niet doorgaan van het feestje van je zoon een stukje minder belangrijker is dan het stopzetten van het onderwijs.
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 oktober 2020 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 20:26 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Omdat het niet doorgaan van het feestje van je zoon een stukje minder belangrijker is dan het stopzetten van het onderwijs.
het stukje onderwijs snap ik echt kerel en is belangrijk, absoluut! echter zou dit prima met halve klassen kunnen en een stuk digitaalonderwijs.. alleen de 3 maatje thuis en 30 in de klas is vreemd gezien de visite thuis tegen verspreiding moeten zijn terwijl ze het gewoon meenemen vanaf school... en nogmaals ik snap dat onderwijs moet doorgaan absoluut! al helemaal in zijn examen jaar
Pietje
 Pietje - woensdag 21 oktober 2020 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als ik vrij ben zie je mij echt niet winkelen, behalve het hoog nodige voor de boodschappen. Verder zit ik thuis. Voor de sport ben ik veel op pad, maar zorg dat ik de maatregelen in acht houd die voor mij expliciet gelden. Mijn dochter was jarig, amper bezoek. Zaterdag voor haar vrienden en vriendinnen. Er mogen er van ons maar 3 komen.

Met andere woorden, ik hou mij aan alle voorzorgsmaatregelen, maar als ik dat op mijn werk in een winkelcentrum loop schrik je jezelf kapot. En de winkeliers zeggen precies hetzelfde.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
Wat jij doet, doe ik ook, alleen ben ik wel bij de Voedselbank en daar lukt het niet helemaal. Maar op andere dagen is het even boodschappen doen en vervolgens naar huis en binnen blijven. Niet leuk, maar het moet.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 oktober 2020 - 20:41   quote  deeplink  
Gister, ik moest even Arnhem in voor een winterjas. Had daar een belangrijke afspraak. Niet normaal zo druk en een partij groepen daar. Tsja, dan lost het zeker niet op
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2020 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 20:41 schreef Loetje het volgende:
Gister, ik moest even Arnhem in voor een winterjas. Had daar een belangrijke afspraak. Niet normaal zo druk en een partij groepen daar. Tsja, dan lost het zeker niet op
Ik weet het... Het is overal hetzelfde! Ik ken genoeg mensen, ook in mijn omgeving, die veel regels aan hun laars lappen. Er lopen zo ontzettend veel domme en eigenwijze mensen rond! En als het kabinet straks een strenge lockdown moet afkondigen, zijn dat de mensen die het eerst en het hardst schreeuwen over die strenge maatregelen en vergeten ze, dat zij de schuldigen zijn.

Ook vrienden van ons hielden het niet meer vol, zeiden ze en zijn naar Kos (Griekenland) vertrokken. Ik heb ze erop aangesproken, maar ze hoonden het weg. Idioten!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 oktober 2020 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 13:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet het... Het is overal hetzelfde! Ik ken genoeg mensen, ook in mijn omgeving, die veel regels aan hun laars lappen. Er lopen zo ontzettend veel domme en eigenwijze mensen rond! En als het kabinet straks een strenge lockdown moet afkondigen, zijn dat de mensen die het eerst en het hardst schreeuwen over die strenge maatregelen en vergeten ze, dat zij de schuldigen zijn.

Ook vrienden van ons hielden het niet meer vol, zeiden ze en zijn naar Kos (Griekenland) vertrokken. Ik heb ze erop aangesproken, maar ze hoonden het weg. Idioten!
Pietje, ik ben in de zomer naar Kos geweest, toen het code geel was. Ik voelde mij daar veel veiliger dan hier! En weet je waarom? Omdat men zich daar wel netjes aan de voorschriften en regels houdt, terwijl in Nederland die stranden en buitenzwembaden veel en veel te druk waren.

Vandaag wederom een record aantal besmettingen! En zie de overdekte winkelcentra wederom. Er is vakantie en iedereen bevolkt de winkelcentra weer. Maar ondertussen loop ik daardoor extra risico, omdat ik die dwazen moet aanspreken of verwijderen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pietje, ik ben in de zomer naar Kos geweest, toen het code geel was. Ik voelde mij daar veel veiliger dan hier! En weet je waarom? Omdat men zich daar wel netjes aan de voorschriften en regels houdt, terwijl in Nederland die stranden en buitenzwembaden veel en veel te druk waren.

Vandaag wederom een record aantal besmettingen! En zie de overdekte winkelcentra wederom. Er is vakantie en iedereen bevolkt de winkelcentra weer. Maar ondertussen loop ik daardoor extra risico, omdat ik die dwazen moet aanspreken of verwijderen.
nordhorn (nog geen 30 min hiervandaan) mondkapje verplicht in de winkelstraat dus niet alleen de winkels, geen toezicht en iedereen houd zich keurig eraan.. nederlanders hebben gewoon een kut metaliteit (niet iedereen gelukkig)
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2020 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik weet dat je in de zomer op Kos geweest bent, gap. Maar daar was toen "slechts" code geel op dat moment. Nu is er code oranje en wordt er thans dringend geadviseerd om daar niet naar toe te gaan.
Ik ben zelf al vaak naar Griekenland en de eilanden daar geweest. Ik weet dus ook, dat de Grieken over het algemeen een zeer gedisciplineerd volk is. Daar kunnen de Nederlanders een puntje aan zuigen.

En wat de winkelcentra betreft, heb je uiteraard volkomen gelijk. Ik denk daar hetzelfde over als jij!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 oktober 2020 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 17:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet dat je in de zomer op Kos geweest bent, gap. Maar daar was toen "slechts" code geel op dat moment. Nu is er code oranje en wordt er thans dringend geadviseerd om daar niet naar toe te gaan.
Ik ben zelf al vaak naar Griekenland en de eilanden daar geweest. Ik weet dus ook, dat de Grieken over het algemeen een zeer gedisciplineerd volk is. Daar kunnen de Nederlanders een puntje aan zuigen.

En wat de winkelcentra betreft, heb je uiteraard volkomen gelijk. Ik denk daar hetzelfde over als jij!!
Maar Pietje, hier zijn de meeste gebieden donker, maar dan ook echt donkerrood. Maar je mag hier nog wel vanaf pak em beet Groningen naar Amsterdam!

Het feit dat de Griekse eilanden oranje zijn geworden is een politiek besluit. Het vaste land kent namelijk een grotere besmettingsgraad, maar omdat de koning daar een huisje hebt blijft die oranje! En geloof mij, ik zit nu liever daar op een oranje eiland dan hier in Nederland waar iedereen gek is geworden lijkt het wel.
Eide
 Eide - donderdag 22 oktober 2020 - 18:43   quote  deeplink  
Ik kom regelmatig bij Buitenlandse Zaken en kan je verzekeren dat die kleurcodes geen politieke besluiten in de zin die jij bedoelt en dat de Koning daar in ieder geval geen rol in speelt. Het was behoorlijk kansloos wat Willem-Alexander deed, maar om daar nu meteen een heel ministerie voor onder de trein te gooien slaat echt nergens op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2020 door Eide --
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nordhorn (nog geen 30 min hiervandaan) mondkapje verplicht in de winkelstraat dus niet alleen de winkels, geen toezicht en iedereen houd zich keurig eraan.. nederlanders hebben gewoon een kut metaliteit (niet iedereen gelukkig)
Grappig, ik heb Duits personeel aan het werk thuis gehad uit dezelfde regio die zich totaal niet aan de regels hebben gehouden en aangaven dat het daar veel te druk in de winkels was. Dat beeld begint ook uit Duitsland meer en meer door te komen. Die moesten dus in quarantaine omdat ze zich nergens aan hielden.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 20:22   quote  deeplink  
Psv geeft de voorsprong tegen Granada weg.

Az op voorsprong in Napels.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2020 - 20:50   quote  deeplink  
Wat heerlijk wat daar in Eindhoven gebeurd is. Zo ontiegelijk lekker voor ze.

AZ een fenomenale prestatie, helemaal met wie ze allemaal missen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 20:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Grappig, ik heb Duits personeel aan het werk thuis gehad uit dezelfde regio die zich totaal niet aan de regels hebben gehouden en aangaven dat het daar veel te druk in de winkels was. Dat beeld begint ook uit Duitsland meer en meer door te komen. Die moesten dus in quarantaine omdat ze zich nergens aan hielden.
tjah vandaag nog in het centrum geweest (shag voor mijn pa en ma halen, scheelt toch 5 euro perpakje haha) maar echt iedereen in het centrum had hem keurig op en bij een bekend winkelcentrum daar super rustig bij normaal vergeleken...
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 20:50 schreef Loetje het volgende:
Wat heerlijk wat daar in Eindhoven gebeurd is. Zo ontiegelijk lekker voor ze.

AZ een fenomenale prestatie, helemaal met wie ze allemaal missen.
Wij zouden de Wit goed kunnen gebruiken.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 20:54   quote  deeplink  
Az 4 doelpogingen. Napoli 20 ofzo.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2020 - 21:01   quote  deeplink  
Tsja, doelpogingen zeggen weinig als ze er niet in gaan.

Villa tegen Liverpool, met 28% balbezit 7-2 winnen waar dubbele cijfers echt mogelijk waren. Zeg het maar...
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2020 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij zouden de Wit goed kunnen gebruiken.
Snap ook niet dat die niet verhuurd is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2020 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 18:43 schreef Eide het volgende:
Ik kom regelmatig bij Buitenlandse Zaken en kan je verzekeren dat die kleurcodes geen politieke besluiten in de zin die jij bedoelt en dat de Koning daar in ieder geval geen rol in speelt. Het was behoorlijk kansloos wat Willem-Alexander deed, maar om daar nu meteen een heel ministerie voor onder de trein te gooien slaat echt nergens op.
Mag jij vinden, ik heb daar een eigen mening over. Het is raar dat alle eilanden in Nederland op oranje staan terwijl je volgens Duitsland en België er veilig heen kon. Dit terwijl het vaste land juist meer besmettingen kent dan de eilanden!
Eide
 Eide - vrijdag 23 oktober 2020 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 00:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mag jij vinden, ik heb daar een eigen mening over. Het is raar dat alle eilanden in Nederland op oranje staan terwijl je volgens Duitsland en België er veilig heen kon. Dit terwijl het vaste land juist meer besmettingen kent dan de eilanden!
Dat kan, maar er zijn nog talloze argumenten denkbaar die makkelijker en beter verklaarbaar zijn dan invloed van de Koning om z'n vakantiewoning bereisbaar te houden.
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 16:08   quote  deeplink  
El Classico heerlijk gestart. 9 minuten 3 kansen twee goals.

1-1.
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:19   quote  deeplink  
Cerny weer aangever bij een goal. Danilo scoort voor Twente.
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:19   quote  deeplink  
En oja. drommel is een goede keeper.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:27   quote  deeplink  
zit die pot nu net te kijken maar jemig wat saai
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:29   quote  deeplink  
1-1
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 21:12   quote  deeplink  
Liverpool krijgt gewoon via de var een penalty tegen die er buiten is.
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 22:29   quote  deeplink  
Die B ploeg van Liverpool staat toch wel aardig goed te voetballen tegen Sheffield.
nummer10
 nummer10 - zondag 25 oktober 2020 - 12:01   quote  deeplink  
gaat lekker met de besmettingen bij clubs... hoelang gaat dit nog goed
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2020 - 13:12   quote  deeplink  
Wat ik aparter vind.

Iedereen moet gewoon in quarantaine.

Echter voetballers testen na een negatieve test iedere volgende dag weer, en zodra er een negatieve test is doen ze weer met de groep mee.

Dat is totaal niet in lijn met de richtlijnen van het rivm.
nummer10
 nummer10 - zondag 25 oktober 2020 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 13:12 schreef remco k het volgende:
Wat ik aparter vind.

Iedereen moet gewoon in quarantaine.

Echter voetballers testen na een negatieve test iedere volgende dag weer, en zodra er een negatieve test is doen ze weer met de groep mee.

Dat is totaal niet in lijn met de richtlijnen van het rivm.
vind wel meer apart... clubs moeten de 1.5 meter wel toepassen in kleedruimtes etc... en dan zie je de dames feest vieren met tig personen in 1 kleedkamer opgepropt.. dan vraag ik me af, houden clubs zich daar wel aan en ontstaan zo niet alsnog veel besmettingen bij spelers ? maar goed dat zullen we nooit weten..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 oktober 2020 - 14:09   quote  deeplink  
Al het voetbal is een bron van besmettingen, maar helaas is geld belangrijker dan gezondheid.
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 14:17   quote  deeplink  
Eens
nummer10
 nummer10 - zondag 25 oktober 2020 - 14:24   quote  deeplink  
Helemaal mee eens... psv trouwens 5 wissels, waadonder 2 keepers..
Eide
 Eide - zondag 25 oktober 2020 - 14:56   quote  deeplink  
Vitesse voor tegen PSV.
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 15:27   quote  deeplink  
Vitesse heeft heel opvallend in al die jaren maar één keer thuis gewonnen van PSV in competitieverband. Zie het niet gebeuren
Eide
 Eide - zondag 25 oktober 2020 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 15:27 schreef Loetje het volgende:
Vitesse heeft heel opvallend in al die jaren maar één keer thuis gewonnen van PSV in competitieverband. Zie het niet gebeuren
Nooit te vroeg juichen natuurlijk. Met PSV weet je het maar nooit.
nummer10
 nummer10 - zondag 25 oktober 2020 - 15:43   quote  deeplink  
geen buitenspel... volgens mij wel, maar dat geeft niet want het is tegen psv.. zie overigens niks tot weinig terug van het spel waar smidt ombekend staat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door nummer10 --
Eide
 Eide - zondag 25 oktober 2020 - 15:45   quote  deeplink  
PSV gelijk ne daarna Vitesse weer voor. Leek mij duidelijk buitenspel maar prima.
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 16:00   quote  deeplink  
Vitesse staat de laatste jaren wel vaker voor tegen ze, maar winnen nooit.
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 16:17   quote  deeplink  
Nou, de PSV minuten...
Eide
 Eide - zondag 25 oktober 2020 - 16:18   quote  deeplink  
Met de huidige tussenstand in Arnhem pakt Ajax de koppositie op basis van (je raad het nooit) doelsaldo.
Eide
 Eide - zondag 25 oktober 2020 - 16:20   quote  deeplink  
Och je, penalty voor PSV. Kijken of de VAR er iets van vindt.
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 16:21   quote  deeplink  
Dit meen je toch zelf niet. Iedere keer weer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 oktober 2020 - 16:22   quote  deeplink  
Terechte beslissing van Makkelie!!
Eide
 Eide - zondag 25 oktober 2020 - 16:22   quote  deeplink  
Geen penalty, terechte beslissing Hendrikx loopt zelf keihard achteruit.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 25 oktober 2020 - 16:23   quote  deeplink  
Was toch geen overtreding....
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 16:23   quote  deeplink  
Wordt het geluk ze dan een keer weggenomen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 oktober 2020 - 16:23   quote  deeplink  
En voor dit soort zaken is de VAR dus bedoeld!
Eide
 Eide - zondag 25 oktober 2020 - 16:24   quote  deeplink  
En afgelopen. Ajax pakt de koppositie met een doelsaldo van +21 versus +8 voor Vitesse.
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 16:24   quote  deeplink  
Hopppaaa, PSV na 22 jaar weer onderuit in Arnhem

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1502449