BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 oktober 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Controleer jij wel eens wat je schrijft ???....ik elke post en dat zijn er wel wat
Ik zal het antwoord geven voor je... NEE!
enough
 enough - zaterdag 10 oktober 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 23:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Per ongeluk Calimero in de pan gemikt ??....heb je zijn doppie opzijn koppie nog ??
haha ,ik ben een lul jeheb gelijk ,ik ben blij voor je dat je er zo gauw overheen kan stappen ,top ,maar we zijn daar nu eenmaal niet
zelfde in .ik mag toch ff baalen .
en wat ik uitkraam moet je niet op letten.
ik zou voortaan een eigen afreageer bestand nemen ,had ik alveel eerder moeten doen.
sorry guys
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 oktober 2015 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 23:30 schreef enough het volgende:

[..]

haha ,ik ben een lul jeheb gelijk ,ik ben blij voor je dat je er zo gauw overheen kan stappen ,top ,maar we zijn daar nu eenmaal niet
zelfde in .ik mag toch ff baalen .
en wat ik uitkraam moet je niet op letten.
ik zou voortaan een eigen afreageer bestand nemen ,had ik alveel eerder moeten doen.
sorry guys
Jij bent geen 53 toch?
enough
 enough - zaterdag 10 oktober 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 23:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij bent geen 53 toch?
op sommige momenten niet .
na zoveel terleurstellingen,lijk ik wel (ja geef me maar een naampje )maar
helaas ben ik dat wel zou wel over mid life zijn .
wat zijn jullie daar integen cool
leg me dat eens bij dan??????.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 oktober 2015 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 23:46 schreef enough het volgende:

[..]

op sommige momenten niet .
na zoveel terleurstellingen,lijk ik wel (ja geef me maar een naampje )maar
helaas ben ik dat wel zou wel over mid life zijn .
wat zijn jullie daar integen cool
leg me dat eens bij dan??????.
Ik ben 52...valt niks uit te leggen...heeft meer met jouw intelligentie te maken die ik overigens niet hoog inschat
enough
 enough - zondag 11 oktober 2015 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 23:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

2x verliezen van IJsland, 1 verliezen en 1 keer gelijk tegen Turkije en verloren van Tsjechie. Dan heb je er niks te zoeken
zou fdb daarin tegen dan gelijk hebben met het komt te snel achter mekaar na een eind tournooi.
om weer top te kunnen presteren .
hebben toch meer landen last van..
zijn wij dan zulke mietjes.
enough
 enough - zondag 11 oktober 2015 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 00:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben 52...valt niks uit te leggen...heeft meer met jouw intelligentie te maken die ik overigens niet hoog inschat
nog steeds geen anwt waar ik om vraag.
of in jouw taal wat bedoel je

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 oktober 2015 door enough --
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 00:18 schreef enough het volgende:

[..]

zou fdb daarin tegen dan gelijk hebben met het komt te snel achter mekaar na een eind tournooi.
om weer top te kunnen presteren .
hebben toch meer landen last van..
zijn wij dan zulke mietjes.
Heeft daar niks mee te maken. Ten eerste wordt Hiddink aangesteld. Een trainer die als kwaliteit heeft om vedettes met elkaar te kunnen laten functioneren. Precies wat wij op dat moment niet nodig hadden. Wij hadden iemand nodig die kon doorselecteren en die die jonkies strak aan de lijn kon houden zoals Van Gaal dat perfect deed. Ronald Koeman was inderdaad een zeer goede optie geweest daarvoor.

Dan wordt Blind al ruim van te voren aangesteld die nog wel als rechterhand van Hiddink moet functioneren. Wanneer dat gebeurd begin je altijd al met minder krediet wanneer het in dit geval fout uitpakt met Hiddink.

Alle landen selecteren door behalve wij, het kwam te laat.
Nederland zal zich moeten aanpassen en de zwakheden moeten compenseren en een opstelling waarbij je vedettes het beste tot hun recht komen. Dat wordt er op dit moment gevraagd.

Maar daar is meer voor nodig, als eerste een volledige renovatie binnen de KNVB.
enough
 enough - zondag 11 oktober 2015 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 00:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft daar niks mee te maken. Ten eerste wordt Hiddink aangesteld. Een trainer die als kwaliteit heeft om vedettes met elkaar te kunnen laten functioneren. Precies wat wij op dat moment niet nodig hadden. Wij hadden iemand nodig die kon doorselecteren en die die jonkies strak aan de lijn kon houden zoals Van Gaal dat perfect deed. Ronald Koeman was inderdaad een zeer goede optie geweest daarvoor.

Dan wordt Blind al ruim van te voren aangesteld die nog wel als rechterhand van Hiddink moet functioneren. Wanneer dat gebeurd begin je altijd al met minder krediet wanneer het in dit geval fout uitpakt met Hiddink.

Alle landen selecteren door behalve wij, het kwam te laat.
Nederland zal zich moeten aanpassen en de zwakheden moeten compenseren en een opstelling waarbij je vedettes het beste tot hun recht komen. Dat wordt er op dit moment gevraagd.

Maar daar is meer voor nodig, als eerste een volledige renovatie binnen de KNVB.
dat het bij de knvb helemaal fout zit heb je gelijk. die oostveen heb ik nooit iets van begrepen,en zeker na van gaal niet ,maar het was toch geen hollands voetbal.met een vlaar die alleen maar ballen weg rosde en oh
wat was die goed pff,alles op robben en van persie ,die het helemaal niet bij kon benen.dus ik vraag me af
en nog steeds of van gaal wel de juiste man was ,het was zijn laatstse kunsje en wou weer niet afgaan als
voorheen zoals toen ,maar omdat alles aangepraat is zijn iedereen erin meegegaan.ik had liever doorgegaan met
fdb en cocu,want daar had van marwijk alles aan te danken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 oktober 2015 door enough --
enough
 enough - zondag 11 oktober 2015 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 00:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

joh lul toch niet of jij ............ btw ik mag je graag
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 oktober 2015 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 00:52 schreef enough het volgende:

[..]

joh lul toch niet of jij ............ btw ik mag je graag
Dus je kent me....ik ben de dorpsgek hiero
enough
 enough - zondag 11 oktober 2015 - 01:50   quote  deeplink  
nu verstaan we elkaar weer
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 11 oktober 2015 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 01:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dus je kent me....ik ben de dorpsgek hiero
overal waar jij komt noemen ze jou de dorpsgek ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 oktober 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahahahahaha heerlijk dat Nederlands elftal!! Alle landen om ons heen gaan volgend jaar weer een spannende zomer tegemoet! En Nederland, dat ligt lekker de bakken in de zon op het strand!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 oktober 2015 - 13:57   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 oktober 2015 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 16:15   quote  deeplink  
Jong Oranje ook met 3-1 achter na een 1-0 voorsprong. Sinkgraven laat bij de 3-1 zijn man vrij makkelijk lopen.

Wat speelt Lobotka trouwens goed zeg. Als je hem in deze pot ziet ga je jezelf afvragen waarom Ajax hem heeft laten gaan. Vond deze jongen bij Jong Ajax ook al zeer behoorlijk spelen.
remco k
 remco k - zondag 11 oktober 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Dat vragen wel meer mensen zich af...
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 16:27 schreef remco k het volgende:
Dat vragen wel meer mensen zich af...
Dat weet ik verder niet. Oordeel enkel wat ik zie...

Als je vandaag ook weer kijkt, als je überhaupt overal kijkt. Profvoetbal en aamateurvoetbal. Alles moet voetballend worden opgelost. Onder druk of zonder druk. De meest schrijnende fouten worden gemaakt. De toekomst ziet er echt bar en barslecht uit
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 19:48   quote  deeplink  
En dan zien dat landen als Albanie en Noord-Ierland wel naar het EK gaan. Wat een afgang zeg
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 21:29   quote  deeplink  
Wat een fantastische kopbal van Lewandowski weer zeg.
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 21:44   quote  deeplink  
Krul na gisteren dus de rest van het seizoen klaar. Stekelenburg ook opgeroepen. Sneu voor Krul en leuk voor Maarten.

Ben benieuwd hoelang Jasper eruit is
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 21:54   quote  deeplink  
De Duitsers toch op voorsprong. Ook weer door een belachelijke pingel.

Die Kralovec, scheidsrechter van dienst daar, fluit altijd voor de grote clubs.
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 21:57   quote  deeplink  
1-1 nu.
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Bijna 1-2 voor Georgië. Quazaisvili van Vitesse mist een dot van een kans. Was toch wel leuk geweest als Duitsland achter was gekomen
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 22:05   quote  deeplink  
En nog maar een keer. Wat een kansen voor Georgië nu.

Straks zal het ze wel opbreken en wint Duitsland weer.
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 22:22   quote  deeplink  
Zoals gezegd... 2-1 Duitsland....
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Polen ook naar het EK. Wat een geweldige wedstrijd zeg
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 22:46   quote  deeplink  
Wat een strijd in die pot vergeleken met ons zeg
Brandje
 Brandje - maandag 12 oktober 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Hahaha las net dat zelfs Albanië naar het EK gaat. Terwijl wij het lachertje van de wereld zijn. Het hele Nederlandse voetbal gaat maar de klote.
Brandje
 Brandje - maandag 12 oktober 2015 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 22:22 schreef Loetje het volgende:
Zoals gezegd... 2-1 Duitsland....
Die kwamen een paar keer zeer goed weg zeg.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 09:36 schreef Brandje het volgende:
Hahaha las net dat zelfs Albanië naar het EK gaat. Terwijl wij het lachertje van de wereld zijn. Het hele Nederlandse voetbal gaat maar de klote.
Jup en die ellende duurt zich voorlopig voort hoor
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 09:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die kwamen een paar keer zeer goed weg zeg.
Georgië kreeg na de 1-1 echt 3 geweldige kansen. Ach, Duitsers blijven Duitsers he

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2015 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 oktober 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 10:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Georgië kreeg na de 1-1 echt 3 geweldige kansen. Ach, Duitsers blijven Duitsers he
Tuurlijk jongen, Duitsland had in het eerste kwart van de wedstrijd al afstand kunnen nemen maar hebben op dit moment gewoon moeite met scoren!! Jammer genoeg is Lewandowski een Pool, want met hem in de spits had dit Duitsland afgelopen week gewoon gewonnen van Ierland en gisteren een makkie gehad tegen Georgië.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, Duitsland had in het eerste kwart van de wedstrijd al afstand kunnen nemen maar hebben op dit moment gewoon moeite met scoren!! Jammer genoeg is Lewandowski een Pool, want met hem in de spits had dit Duitsland afgelopen week gewoon gewonnen van Ierland en gisteren een makkie gehad tegen Georgië.
Dat doet er totaal niet toe. Feit dat een land als Georgië na rust even 3 kansen achter elkaar vind, vind ik knap en verassend. Ik zeg namelijk nergens dat de overwinning onterecht is maar wel dat die gasten naar hun mogelijkheden gespeeld heeft. En dat maakte de wedstrijd zeer boeiend om naar te kijken.
Wanneer Georgië daar de 1-2 maakt kan het geheel anders lopen. Meestal als je mist tegen de Duitsers, maken zij het normaal af. Zijn gewoon de feiten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 oktober 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat doet er totaal niet toe. Feit dat een land als Georgië na rust even 3 kansen achter elkaar vind, vind ik knap en verassend. Ik zeg namelijk nergens dat de overwinning onterecht is maar wel dat die gasten naar hun mogelijkheden gespeeld heeft. En dat maakte de wedstrijd zeer boeiend om naar te kijken.
Wanneer Georgië daar de 1-2 maakt kan het geheel anders lopen. Meestal als je mist tegen de Duitsers, maken zij het normaal af. Zijn gewoon de feiten
Het doet er totaal wel toe, want Duitsland had de wedstrijd allang beslist als het zelf scorend vermogen had. En die 3 kansen krijgt Georgië doordat bij Duitsland door het zondagsdoelpunt van Georgië even de spanning erin sloop! Dat gebeurt bij elk land of club waar het even niet loopt zoals ze willen! Maar Duitsland is tenminste geplaatst en gaat volgend jaar weer een gooi doen naar de titel! En Nederland????
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het doet er totaal wel toe, want Duitsland had de wedstrijd allang beslist als het zelf scorend vermogen had. En die 3 kansen krijgt Georgië doordat bij Duitsland door het zondagsdoelpunt van Georgië even de spanning erin sloop! Dat gebeurt bij elk land of club waar het even niet loopt zoals ze willen! Maar Duitsland is tenminste geplaatst en gaat volgend jaar weer een gooi doen naar de titel! En Nederland????
Nederland was ik al lang duidelijk over. Lig er niet wakker van dus ook weer een vergelijking van niks. Het is namelijk niet zo dat wanneer een ander land speelt je daar niks meer over mag zeggen. Al is Duitsland 8 klassen beter, wat je gewoon mag verwachten tegen een klein land als Georgië wil het niet zeggen dat een wedstrijd ook anders kan lopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 oktober 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nederland was ik al lang duidelijk over. Lig er niet wakker van dus ook weer een vergelijking van niks. Het is namelijk niet zo dat wanneer een ander land speelt je daar niks meer over mag zeggen. Al is Duitsland 8 klassen beter, wat je gewoon mag verwachten tegen een klein land als Georgië wil het niet zeggen dat een wedstrijd ook anders kan lopen.
Er bestaan haast geen kleine landen meer. Deze landen strijden met hart en ziel en vandaar dat er zoveel verrassende landen zich inmiddels geplaatst hebben voor het EK en er daardoor landen zijn waarvan verwacht werd dat ze gemakkelijk naar het EK zouden gaan nu moeten strijden via play-off!!
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Er bestaan haast geen kleine landen meer. Deze landen strijden met hart en ziel en vandaar dat er zoveel verrassende landen zich inmiddels geplaatst hebben voor het EK en er daardoor landen zijn waarvan verwacht werd dat ze gemakkelijk naar het EK zouden gaan nu moeten strijden via play-off!!
Dat maakt het leuk toch? Dit is namelijk totaal niet waar het over gaat. Georgië is en blijft ongeacht de resultaten een voetbaldwerg. Net als een Albanië wat zich kwalificeert. Daarom is het zo leuk als er momenten zijn in de wedstrijd waarin ze gewoon echt mee doen en ook kansen krijgen om de wedstrijd naar hun kant te draaien. Ik geniet daarvan. Duitsland zal vrijwel altijd tegen die landen het betere van het spel hebben, maar dat wil niet zeggen dat dingen gewoon anders kunnen lopen. Net als het met rust 3-1 kon staan had Georgië na rust op 1-2 kunnen komen. Simpel zat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 oktober 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat maakt het leuk toch? Dit is namelijk totaal niet waar het over gaat. Georgië is en blijft ongeacht de resultaten een voetbaldwerg. Net als een Albanië wat zich kwalificeert. Daarom is het zo leuk als er momenten zijn in de wedstrijd waarin ze gewoon echt mee doen en ook kansen krijgen om de wedstrijd naar hun kant te draaien. Ik geniet daarvan. Duitsland zal vrijwel altijd tegen die landen het betere van het spel hebben, maar dat wil niet zeggen dat dingen gewoon anders kunnen lopen. Net als het met rust 3-1 kon staan had Georgië na rust op 1-2 kunnen komen. Simpel zat
Simpel is gewoon door te stellen dat Duitsland voorin een probleem heeft wat ze opbreekt. Als ze dit voor het EK in orde krijgen zijn ze gewoon weer de grootste titelfavortiet. Gomez is een optie, maar ook op hem zit een verjaringstermijn. De vraag is wie straks die plaats inneemt bij Duitsland.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 16:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Simpel is gewoon door te stellen dat Duitsland voorin een probleem heeft wat ze opbreekt. Als ze dit voor het EK in orde krijgen zijn ze gewoon weer de grootste titelfavortiet. Gomez is een optie, maar ook op hem zit een verjaringstermijn. De vraag is wie straks die plaats inneemt bij Duitsland.
Ik zou gewoon voor Muller in de spits gaan. Maakt zijn kansen doorgaans wel af. Duitsland behoort altijd tot de favorieten en hebben prima doorgeselecteerd. Missen de laatste tijd ook vaak een hoop spelers. Zal vanzelf goed komen
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Wat een sfeer in Konya bij Turkije al voorafgaand zeg. Bij winst zijn ze de beste nummer 3 en spelen ze dus ook gewoon in Frankrijk zonder play-offs
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Nenam zijn oude held speelt bij Tsjechie. Gebre Selassie
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2015 - 20:47   quote  deeplink  
Bijna El Ghazi. Heerlijk, 2 wedstrijden die er toe doen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 13 oktober 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 20:45 schreef Loetje het volgende:
Nenam zijn oude held speelt bij Tsjechie. Gebre Selassie
Ik heb maar 1 held... Litmanen...eigenlijk 2
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2015 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 20:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 held... Litmanen...eigenlijk 2
Heb je anders veel horen roepen toen. Net als met Hupperts en Ritzmaier
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2015 - 20:55   quote  deeplink  
2e dot van een kans. Pff
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 13 oktober 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 20:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb je anders veel horen roepen toen. Net als met Hupperts en Ritzmaier
Ritzmaier...goeie voetballer waar is die nu ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 13 oktober 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Redelijk tempo trouwens...
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 21:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ritzmaier...goeie voetballer waar is die nu ??
NEC
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:
Redelijk tempo trouwens...
Jup. Had ook wel 1-0 mogen zijn.

Ben ik trouwens de enige die me irriteert aan het enorme egoïsme bij Depay?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.0192308