|
|
Loetje
|
|
|
quote: 2-1 achter.
Blijft vreemd, die spelen steevast de eerste 50 minuten altijd echt bizar goed en erna niks meer. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 18:25 schreef Loetje het volgende:[..] 2-1 achter. Blijft vreemd, die spelen steevast de eerste 50 minuten altijd echt bizar goed en erna niks meer. Dat is heel mooi. Mits dat zo blijft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nog vreemder, al de 4 voorhoede spelers bij PSV zijn gewisseld.
De enige die normaliter nog iets kan doen, is Madueke |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer in de blessuretijd. Waar Heerenveen een halve minuut ervoor 2 kansen op 3-1 krijgt. PSV ook werkelijk geen kans gehad na rust |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Veerman kan hier niets aan doen, Mvogo gaat er als een debiel in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Penalty wordt ingetrokken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Arm buitenspel. Zo totaal belachelijk gewoon die regel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoerenclubje heeft weer mazzel. Bom op dat kut Eindhoven |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het is niet te geloven!! Stinkmazzelaars in Eindhoven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PSV krijgt er 3 minuten extra bij, lag anderhalve minuut stil. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PSV nu op 3 punten. Alle schijtmazzel weer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geen enkele concurrent die 3 punten inloopt.
Zelf slecht zijn en dan toch jog een fatsoenlijk gevoel over houden aan het weekend. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 18:54 schreef remco k het volgende:Geen enkele concurrent die 3 punten inloopt. Zelf slecht zijn en dan toch jog een fatsoenlijk gevoel over houden aan het weekend. Eens! Dat is dan wel een beetje geluk voor ons. Wel een heel rare competitie zo. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gaat nog veel meer gebeuren Pietje |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar ben ik ook van overtuigd hoor. Ik denk dat je de positieve rol van de supporters ook niet moet onderschatten, zoals nu dus in lege stadions. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 19:37 schreef Pietje het volgende:[..] Daar ben ik ook van overtuigd hoor. Ik denk dat je de positieve rol van de supporters ook niet moet onderschatten, zoals nu dus in lege stadions. Ik weet dat jij voornamelijk alleen Ajax volgt, maar kijk teletekst in jou geval maar eens in de andere competities. Grote clubs gaan er op de lopende band thuis aan, en regelmatig nog fors ook |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 19:39 schreef Loetje het volgende:[..] Ik weet dat jij voornamelijk alleen Ajax volgt, maar kijk teletekst in jou geval maar eens in de andere competities. Grote clubs gaan er op de lopende band thuis aan, en regelmatig nog fors ook Zeker, Loetje. Barcelona, Manchester City, Juventus heeft al de nodige punten verspeeld. Bayern München in Duitsland blijft wel tamelijk constant. Maar nogmaals, je hebt gelijk. Zoals gezegd, ik vermoed dat de rol van de supporters daar mede debet aan is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 19:49 schreef Pietje het volgende:[..] Zeker, Loetje. Barcelona, Manchester City, Juventus heeft al de nodige punten verspeeld. Bayern München in Duitsland blijft wel tamelijk constant. Maar nogmaals, je hebt gelijk. Zoals gezegd, ik vermoed dat de rol van de supporters daar mede debet aan is. En dan probeer ik nog een x aantal competities te volgen die teletekst niet weer geven, maar daar gebeurd het ook.
En Ajax is net als Bayern tot op heden een van de meest constante hoor. Ook Bayern gewoon een paar keer punten gemorst. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 19:50 schreef Loetje het volgende:[..] En dan probeer ik nog een x aantal competities te volgen die teletekst niet weer geven, maar daar gebeurd het ook. En Ajax is net als Bayern tot op heden een van de meest constante hoor. Ook Bayern gewoon een paar keer punten gemorst. Vandaar dat ik schreef "tamelijk" constant wat betreft Bayern ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik las het, maar vandaar ook mijn tekst dat we het dan nog lang zo slecht niet doen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Koeman passeert een heel goed spelend talent voor een of andere niksnut van een centrale verdediger. En die man veroorzaakt in 10 minuten tijd alweer een penalty en kan er gewoon niks van.
Koeman weer achter. Tijd dat die daar ontslagen gaat worden en dat daar een fatsoenlijke trainer mag aantreden.
Barcelona heeft echt een mooie selectie. Koeman bakt er gewoon niks van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Koeman keihard afgedroogd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En wat is de Ligt goed zeg. Echt een goede keuze |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2020 - 21:14 schreef remco k het volgende:Koeman passeert een heel goed spelend talent voor een of andere niksnut van een centrale verdediger. En die man veroorzaakt in 10 minuten tijd alweer een penalty en kan er gewoon niks van. Koeman weer achter. Tijd dat die daar ontslagen gaat worden en dat daar een fatsoenlijke trainer mag aantreden. Barcelona heeft echt een mooie selectie. Koeman bakt er gewoon niks van. helemaal mee eens... snapte uberhaubt zijn aanstelling al niet maar goed... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wat maakt koeman zich weer belachelijk, gewoon uitgelachen ook door de juve bank hahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Justin Kluivert knikkert van de Beek uit de Champions league.
Knap hoor van Leipzig |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wat is er knap aan? Leipzig is gewoon een hele goede club en Manchester al tijden geen top meer! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 11:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat is er knap aan? Leipzig is gewoon een hele goede club en Manchester al tijden geen top meer! Als je gelijk staat in punten voor de wedstrijd, en tegen United speelt wat echt nog steeds een hoop goede spelers heeft, vind ik het gewoon knap dat je die wedstrijd wint. En zeker als je ziet de manier waarop.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 13:22 schreef remco k het volgende:[..] Als je gelijk staat in punten voor de wedstrijd, en tegen United speelt wat echt nog steeds een hoop goede spelers heeft, vind ik het gewoon knap dat je die wedstrijd wint. En zeker als je ziet de manier waarop.. Nou sorry, maar dan onderschat je toch zeker de kwaliteiten van Leipzig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee totaal niet, zag ze ook tegen Bayern spelen en ken hun kwaliteit prima.
Ik had het van Ajax ook knap gevonden als ze van Twente hadden gewonnen, dat ondanks dat wij normaal gewoon de betere ploeg zijn... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik las ergens dat Barcelona minstens twee spelers moet verkopen om de financiële crisis het hoofd te kunnen bieden en dat daarom Bayern München zich gemeld heeft voor Frenkie de Jong. Ik heb helaas geen bron. Maar het gaat wel heel slecht net Barça. Ook gisteren tegen Juventus geen schijn van kans! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 16:57 schreef Pietje het volgende:Ik las ergens dat Barcelona minstens twee spelers moet verkopen om de financiële crisis het hoofd te kunnen bieden en dat daarom Bayern München zich gemeld heeft voor Frenkie de Jong. Ik heb helaas geen bron. Maar het gaat wel heel slecht net Barça. Ook gisteren tegen Juventus geen schijn van kans! Frenkie zou daar perfect passen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De keuze van de Ligt voor Juve, is zeker nu je dit over Barca weet, achetraf geen verkeerde geweest... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 21:12 schreef Ronald 1960 het volgende:De keuze van de Ligt voor Juve, is zeker nu je dit over Barca weet, achetraf geen verkeerde geweest... Eens. Op voorhand ook al niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 21:12 schreef Ronald 1960 het volgende:De keuze van de Ligt voor Juve, is zeker nu je dit over Barca weet, achetraf geen verkeerde geweest... Absoluut waar! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 21:12 schreef Ronald 1960 het volgende:De keuze van de Ligt voor Juve, is zeker nu je dit over Barca weet, achetraf geen verkeerde geweest... eens ! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ben benieuwd wat het onderzoek van de UEFA gaat opleveren rondom de wedstrijd van PSG tegen Basaksihir. Ik vermoed dat het nog weleens op een misverstand kan worden gebaseerd. En tegenwoordig moet je al uitkijken wat je zegt of doet want voor je het weet ben je een racist.
Ken je dat verhaal van mij nog Loetje, van een week geleden? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 09:04 schreef Ajax Warrior het volgende:Ben benieuwd wat het onderzoek van de UEFA gaat opleveren rondom de wedstrijd van PSG tegen Basaksihir. Ik vermoed dat het nog weleens op een misverstand kan worden gebaseerd. En tegenwoordig moet je al uitkijken wat je zegt of doet want voor je het weet ben je een racist. Ken je dat verhaal van mij nog Loetje, van een week geleden? Breek me de bek niet open ouwe |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik was ineens een racist omdat ik een aantal jongeren naar buiten stuurde die vervelend gedrag vertoonden. En die vent dacht gelijkt dat ik dat deed op huidskleur. Echt wat een debiel. Sorry hoor, maar mensen zorgen er zelf voor dat racisme in stand wordt gehouden door alles te vertalen naar huidskleur. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 09:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik was ineens een racist omdat ik een aantal jongeren naar buiten stuurde die vervelend gedrag vertoonden. En die vent dacht gelijkt dat ik dat deed op huidskleur. Echt wat een debiel. Sorry hoor, maar mensen zorgen er zelf voor dat racisme in stand wordt gehouden door alles te vertalen naar huidskleur. Oh gap, ik kan je 50 voorbeelden geven waar iemand zich al snel slachtoffer voelt, terwijl de echte racisten niet aangepakt worden.
Iedere opmerking over alles met een kleur of barbaarse afkomst, is de dag vandaag racisme |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 09:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik was ineens een racist omdat ik een aantal jongeren naar buiten stuurde die vervelend gedrag vertoonden. En die vent dacht gelijkt dat ik dat deed op huidskleur. Echt wat een debiel. Sorry hoor, maar mensen zorgen er zelf voor dat racisme in stand wordt gehouden door alles te vertalen naar huidskleur. Men schijnt weleens te vergeten dat mensen ook weleens gewoon op hun gedrag kunnen worden gewezen ongeacht huidkleur.
Ik nam een maand of twee geleden iemand niet aan omdat hij niet geschikt was, daar heb ik via het detacheringsbureau een mail over gekregen dat de persoon in kwestie vond dat ik hem niet koos door zijn huidskleur..
Juist doordat men zich zo opstelt zou het goed mogelijk zijn dat er juist een haat gecreëerd wordt naar deze mensen.
Iedere discussie tussen twee verschillende mensen met verschillende huidskleuren lijkt daarin te verzanden. Terwijl de mogelijkheid dat iemand een ander gewoon een klootzak vind niet eens meer bekeken wordt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 09:52 schreef remco k het volgende:[..] Men schijnt weleens te vergeten dat mensen ook weleens gewoon op hun gedrag kunnen worden gewezen ongeacht huidkleur. Ik nam een maand of twee geleden iemand niet aan omdat hij niet geschikt was, daar heb ik via het detacheringsbureau een mail over gekregen dat de persoon in kwestie vond dat ik hem niet koos door zijn huidskleur.. Juist doordat men zich zo opstelt zou het goed mogelijk zijn dat er juist een haat gecreëerd wordt naar deze mensen. Iedere discussie tussen twee verschillende mensen met verschillende huidskleuren lijkt daarin te verzanden. Terwijl de mogelijkheid dat iemand een ander gewoon een klootzak vind niet eens meer bekeken wordt. Dit klopt helemaal, Remco.
Ikzelf heb dat ooit ook meegemaakt. Een man met een donkere huidskleur voldeed voor geen meter: kwam steeds te laat, was als eerste 's avonds naar huis, onhebbelijk t.o.v. klanten, snapte van zijn werkzaamheden niet veel, etc. In een persoonlijk gesprek heb ik hem gewaarschuwd dat als dit zo zou blijven doorgaan, ik niet langer met hem wilde doorgaan. Echter, hij veranderde niet, waarop ik zijn contract niet heb verlengd. De volgende dag al had ik zijn advocaat op bezoek: hij bleek de discriminatie-kaart te hebben getrokken en eiste financiële genoegdoening, die hij overigens niet kreeg! Gelukkig had ik alles op papier staan, inclusief de handtekening van de man in kwestie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sociedad maakt in blessuretijd gelijk. AZ eruit. |
|
|
|