BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 15 februari 2021 - 06:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 19:55 schreef remco k het volgende:
Dus maar 2 keer eerder gebeurt dat Ajax er zo goed voorstond rond deze tijd.

En dan hebben we echt wel wat aparte punten laten liggen her en der.
Nou ja, dat Ajax er zo goed voor heeft gestaan ten opzichte van de concurrentie. Het is bij Ajax eigenlijk altijd langere tijd spannend kennelijk.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 16 februari 2021 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 23:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ok, we mogen dus wel stellen dat de FIFA en de UEFA behoorlijk hypocriet zijn met hun leus "Say no to racism". Zeker gezien de prijsuitreiking tijdens het WK voor clubteams waarbij een vrouwelijke scheidsrechter geen boks kreeg, enkel en alleen omdat ze vrouw is! En dit is dus ook een vorm van racisme!

Zet dat ff lekker in het café. Nobody gives right? ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 februari 2021 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 16:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Op zondag 14 februari 2021 - 23:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ok, we mogen dus wel stellen dat de FIFA en de UEFA behoorlijk hypocriet zijn met hun leus "Say no to racism". Zeker gezien de prijsuitreiking tijdens het WK voor clubteams waarbij een vrouwelijke scheidsrechter geen boks kreeg, enkel en alleen omdat ze vrouw is! En dit is dus ook een vorm van racisme!

Zet dat ff lekker in het café. Nobody gives right? ;)
Dus jij zegt dat racisme in welke vorm dan ook gewoon is toegestaan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2021 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2021 - 22:25   quote  deeplink  
Wat gaat de Var weer de fout in bij Barca psg. Een 100% penalty gewoon niet geven terwijl je er zeg bovenop staat. En de var die niet ingrijpt.

Wat gaat er toch nog steeds een hoop fout met de var.

En Koeman laat duidelijk zien geen top trainer te zijn. Ook hij valt daar constant terug op de oude garde terwijl er jonge gasten zich dit seizoen bewezen hebben.

Barca eigenlijk amper een kans gehad om n met Piqué weer terug is het achterin een gatenkaas.
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2021 - 22:25   quote  deeplink  
En Dest wordt echt volledig overlopen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 16 februari 2021 - 22:45   quote  deeplink  
PSG overloopt geheel Barcelona
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 16 februari 2021 - 22:49   quote  deeplink  
PSG kon tegen Lille niet scoren in de laatste competitiewedstrijd, tegen Barcelona duwen ze er 4 in.

Dit voorspelt niet veel goeds tegen Ajax donderdag.
Lille die een ijzersterke verdediging hebben, en er razendsnel uit kunnen komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2021 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2021 - 22:51   quote  deeplink  
Ondanks dat Messi en barca alles aan elkaar te danken hebben van de afgelopen 16 jaar. Zou ik als ik Messi was daar snel vertrekken. De club is een grote valkuil geworden. En grossiert in het aanstellen van matige trainers.

Financieel zal het de club iets lucht geven en Messi kan zelf nog een keer een mooie uitdaging aangaan. Bijvoorbeeld bij city of psg als die de cl niet weten te winnen.

Frenkie moet daar ook snel weg voordat die daar dadelijk vast komt te zitten.
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2021 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:
PSG kon tegen Lille niet scoren in de laatste competitiewedstrijd, tegen Barcelona duwen ze er 4 in.

Dit voorspelt niet veel goeds tegen Ajax donderdag.
Lille die een ijzersterke verdediging hebben, en er razendsnel uit kunnen komen
Ik denk dat het niks zegt. Barca heeft een defensie waarmee je bij de subtop in de eredivisie niet aan hoeft te komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 16 februari 2021 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 22:51 schreef remco k het volgende:
Ondanks dat Messi en barca alles aan elkaar te danken hebben van de afgelopen 16 jaar. Zou ik als ik Messi was daar snel vertrekken. De club is een grote valkuil geworden. En grossiert in het aanstellen van matige trainers.

Financieel zal het de club iets lucht geven en Messi kan zelf nog een keer een mooie uitdaging aangaan. Bijvoorbeeld bij city of psg als die de cl niet weten te winnen.

Frenkie moet daar ook snel weg voordat die daar dadelijk vast komt te zitten.
Komen ook kwaliteit te kort, daarnaast is Messi op zijn retour.
De Jong moet idd snel weg wezen daar
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 16 februari 2021 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het niks zegt. Barca heeft een defensie waarmee je bij de subtop in de eredivisie niet aan hoeft te komen.
Verdediging is idd om te janken, gatenkaas
Eide
 Eide - dinsdag 16 februari 2021 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is misschien overdreven maar Pique is duidelijk ruim over z'n top, Umtiti is niet geweldig. Lenglet nog jong maar in mijn ogen geen topverdediger. De flanken bij Barca zijn nog altijd wel goed hoor, maar centraal is het een zooitje.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2021 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 22:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Komen ook kwaliteit te kort, daarnaast is Messi op zijn retour.
De Jong moet idd snel weg wezen daar
Nee joh, echt kwaliteit zat, maar je moet ze wel opstellen.

Die Menqueza is gewoon een fantastisch jeugdproduct die defensief beter is dan Lenglet Umititi Pique en die grote donkere knakker. Maar ja, dan moet je die wel opstellen. Puiq is eigenlijk hetzelfde verhaal..

Met name doordat die defensie die er nu staat helemaal niet hoog durft te spelen wordt het veld veel te lang, dit zag je gisteren gewoon met grote regelmaat.. En dan wisselen en Frenkie die de laatste tijd veel scoort in je laatse linie zettenen er dan gewoon nog 2 tegen krijgen.

Nee joh, Koeman is een prima People manager, maar echt een matige trainer die bij Barca grossiert in verkeerde keuzes..
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2021 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 22:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is misschien overdreven maar Pique is duidelijk ruim over z'n top, Umtiti is niet geweldig. Lenglet nog jong maar in mijn ogen geen topverdediger. De flanken bij Barca zijn nog altijd wel goed hoor, maar centraal is het een zooitje.
Dest was gisteren echt dramatisch en in negatieve zin bij meerdere goals betrokken.

Lenglet kan er echt helemaal niets van, die maakt de ene naar de andere cruciale fout, en Pique is langzamer dan Blind, die twee durven gewoon niet met ruimte in de rug te spelen.

Als je dan Pique opstelt terwijl die maanden niet gespeeld heeft en daarvoor al liet zien het helemaal kwijt te zijn, dan faal je gewoon als trainer.

Mengueza en Araujo hebben de afgelopen maanden goede dingen laten zien, en zijn bij veel minder tegengoals betrokken geweest dan de andere namen, waarom val je dan weer terug op het centrum dat er de afgelopen twee jaar ook al zoveel om de oren kreeg in de CL..

Koeman vraagt er gewoon om met dit soort opstellingen. Hij heeft namelijk echt een prima selectie tot zijn beschikking die er echt niet zo hard af hoeft te gaan tegen de nummer 2 van Frankrijk..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2021 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 18:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat racisme in welke vorm dan ook gewoon is toegestaan?
Nee man, maar ik moet wel een beetje kotsen van alle ophef om niets. Zelde gelul als dat black lives matters enzo, kom op, white lives net zo goed.

Door steeds elk pieterpeuterig dingetje te benoemen, stort de wereld nog sneller en harder in.

Ik ben kaal, daardoor geen kans op de rol van jesus christ superstar...waarom eigenlijk niet?? Huh?? Why tell me why?? Nooit bewezen dat Jezus een bos krullen had, maar toch word ik geweigerd bij de auditie. Ronduit te triest voor woorden om daar ophef over te maken.

Dus ja...laat maar ;)
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 16:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee man, maar ik moet wel een beetje kotsen van alle ophef om niets. Zelde gelul als dat black lives matters enzo, kom op, white lives net zo goed.

Door steeds elk pieterpeuterig dingetje te benoemen, stort de wereld nog sneller en harder in.

Ik ben kaal, daardoor geen kans op de rol van jesus christ superstar...waarom eigenlijk niet?? Huh?? Why tell me why?? Nooit bewezen dat Jezus een bos krullen had, maar toch word ik geweigerd bij de auditie. Ronduit te triest voor woorden om daar ophef over te maken.

Dus ja...laat maar ;)
Even serieus gap, het is echt exact het hele probleem wat hier in deze klotewereld gaande is. We bestaan uit meer en meer kampen. En ben je niet voor, ben je tegen.

En de gevolgen zijn bekend, haat, haat en nog meer haat.

Ik kots ervan, alles heeft te maken met de ander op zijn minst in zijn waarde laten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 februari 2021 - 20:16   quote  deeplink  
Hoppa Berghuis geschorst in de halve finale.
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 februari 2021 - 20:22   quote  deeplink  
hoezo word die penal niet overgenomen ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 februari 2021 - 20:23   quote  deeplink  
2-3 alsnog
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 februari 2021 - 20:25   quote  deeplink  
nou komop schone
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 februari 2021 - 20:28   quote  deeplink  
hahahaha marsman
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 20:29   quote  deeplink  
De enige die een overtreding op de keeper maakt is Senesi
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 februari 2021 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 20:29 schreef Loetje het volgende:
De enige die een overtreding op de keeper maakt is Senesi
indd wat een knooiers daar
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 februari 2021 - 20:30   quote  deeplink  
hhahaha geniaal dit !
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 20:30   quote  deeplink  
Hahaahahahahaahahahaaa
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2021 - 20:31   quote  deeplink  
Daaaaaaag Feyenoord.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 17 februari 2021 - 20:31   quote  deeplink  
Wauw, hoe snel het kan gaan. Berghuis die er in z'n eentje voor heeft gezorgd dat Feyenoord uit de beker ligt hahahaha
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 20:31   quote  deeplink  
Als ik dit Feyenoord zo zie, zullen we meer moeite hebben met Heerenveen.

Echt, wat een ongekend amateuristisch gedoe daar
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 20:31   quote  deeplink  
Wat nou weer dan, kut VAR
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 februari 2021 - 20:32   quote  deeplink  
en rood en een 1-3 weggeven binnen een paar minuten...mijn avond kan niet meer stuk
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 20:32   quote  deeplink  
Die kop van Berghuis, zo fucking lekker...

Daarom hoef ik hem ook niet. Dit is veel mooier.

Bedankt Siem en Lasse
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 februari 2021 - 20:33   quote  deeplink  
Whahahaha wat nou halve finale. Whahahaha ik moet zoiets vaker typen.
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 20:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Whahahaha wat nou halve finale. Whahahaha ik moet zoiets vaker typen.
Ik vrees dit Heerenveen meer dan dit Feyenoord hoor, tering man!

Wacht, nog een keer...

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAAA
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 20:37   quote  deeplink  
Even kakkieforum lezen... ;-)
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 20:37   quote  deeplink  
Hahaahahahahaahahaahahahaahahahahaahahahaahahahaahahaa
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 februari 2021 - 20:38   quote  deeplink  
hahahaha lekker man dit
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 20:39   quote  deeplink  
15-05-2011

Dit is de beslissing denk ik, Siem de Jong...

Hahaahaha, bijna 10 jaar later
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 20:40   quote  deeplink  
Het zijn maar KUUUUUT KAKKERLAKKEN....!!

Was getekend,
Jantje Vertonghen
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2021 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 20:39 schreef Loetje het volgende:
15-05-2011

Dit is de beslissing denk ik, Siem de Jong...

Hahaahaha, bijna 10 jaar later
Zo scoorde Siem ook ooit eens tegen ons als speler van PSV. Vond ik destijds niet echt tof.
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 20:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Zo scoorde Siem ook ooit eens tegen ons als speler van PSV. Vond ik destijds niet echt tof.
Al lang vergeten, deze is veel mooier.

Siem heeft ons zat gebracht, Ajax had destijds eerste keuze. Dan kan dat gebeuren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 februari 2021 - 20:49   quote  deeplink  
Stelletje amateurs die kakkerlakken! Hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 februari 2021 - 20:53   quote  deeplink  
Ik heb weer een top avond, zal lekker slapen! Hahaha
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2021 - 21:06   quote  deeplink  
Net nog even de overtredingen zitten kijken, maar vooral die eerste is klassiek Berghuis. Waarom maak je die overtreding? Volledig onnodig en daarna is één moment voldoende om je ploeg te verneuken. En als nu een of andere nono dit doet, maar Berghuis is met grote afstand de beste speler die ze in rotterdam hebben.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2021 - 21:41   quote  deeplink  
81 86 88. En klaar.
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 21:06 schreef Eide het volgende:
Net nog even de overtredingen zitten kijken, maar vooral die eerste is klassiek Berghuis. Waarom maak je die overtreding? Volledig onnodig en daarna is één moment voldoende om je ploeg te verneuken. En als nu een of andere nono dit doet, maar Berghuis is met grote afstand de beste speler die ze in rotterdam hebben.
Hij krijgt dan niet vaak rood, maar dit is zo typisch Berghuis.

Als je de beste speler bent en aanvoerder bent, heb je dit niet nodig

Toch is zijn wangedrag structureel te noemen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 februari 2021 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 21:06 schreef Eide het volgende:
Unbelieveble...
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2021 - 22:52   quote  deeplink  
Berghuis had ook een tijdje dat hij bij elk opstootje betrokken was. Wat ook opviel is dat hij structureel na een opstootje niet meer in de wedstrijd zat. Hele goede voetballer hoor, maar er klopt iets niet in die bovenkamer waardoor die gozer nooit z'n volledige potentieel zal gaan aanboren.
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 februari 2021 - 00:08   quote  deeplink  
net ff nog wat beelden bekeken... marsman had eigenlijk rood moeten hebben voor de penal, komt uit spingt in de lucht naar voren maar strekt zijn beentje nog ff om de speler te raken vlak voor het landen, ik keep zelf tegenwoordig al een tijdje in de zaal maar zoon rare beweging maak je enkel als je bewust hard wil uitkomen... daarna tevroeg van de lijn, en een speler die tevroeg de 16 in rent die vervolgens de bal weg haalt.. var word met de dag gekker, idem met het zogenaamde buitenspel van de jong... fat zie je toch gewoon in 1 oog opslag, of de zogenaamde overtreding van veerman.. dat ze er zolang over moeten doen is echt te slecht voor woorden
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 februari 2021 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 22:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij krijgt dan niet vaak rood, maar dit is zo typisch Berghuis.

Als je de beste speler bent en aanvoerder bent, heb je dit niet nodig

Toch is zijn wangedrag structureel te noemen
is gewoon een mafklapper
Loetje
 Loetje - donderdag 18 februari 2021 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 00:08 schreef nummer10 het volgende:
net ff nog wat beelden bekeken... marsman had eigenlijk rood moeten hebben voor de penal, komt uit spingt in de lucht naar voren maar strekt zijn beentje nog ff om de speler te raken vlak voor het landen, ik keep zelf tegenwoordig al een tijdje in de zaal maar zoon rare beweging maak je enkel als je bewust hard wil uitkomen... daarna tevroeg van de lijn, en een speler die tevroeg de 16 in rent die vervolgens de bal weg haalt.. var word met de dag gekker, idem met het zogenaamde buitenspel van de jong... fat zie je toch gewoon in 1 oog opslag, of de zogenaamde overtreding van veerman.. dat ze er zolang over moeten doen is echt te slecht voor woorden
Absoluut geen rood.

Dit was alleen rood geweest wanneer het gevolg daarvan het ontnemen van een directe scoringskans is, dat is nooit het geval geweest. Daarbij mist die de bal, maar zag je nergens dat dat de intentie was.

Ik snap überhaupt de kritiek op Mulder niet, want de beslissingen waren allemaal juist, op de penalty na, die moest overnieuw.

Die 3-3 is echt Senesi die Marsman voor 95% weg duwt.

Feyenoord mag dit ook met 10 man gewoon niet weggeven tegen een zeer matig Heerenveen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1592290