|
|
remco k
|
|
|
Deze pot is door Nederland gewoon benaderd als een oefenwedstrijd. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik heb mij kapot geërgerd aan Depay. Niet zozeer van zijn strafschop, nagenoeg zonder aanloop. Maar aan zijn arrogantie en stroperige inbreng. Frenkie idem dito. Wijnaldum idem dito.
Met knokkers als Klaassen krijg je een heel ander wedstrijdbeeld. Dat knokken en willen winnen ipv kijk mij nu eens geweldig zijn heb ik gemist.
En de trainer vind ik ook RUK! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Memphis een keer op de bank zetten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2021 - 19:57 schreef AkaS het volgende:Ik heb mij kapot geërgerd aan Depay. Niet zozeer van zijn strafschop, nagenoeg zonder aanloop. Maar aan zijn arrogantie en stroperige inbreng. Frenkie idem dito. Wijnaldum idem dito. Met knokkers als Klaassen krijg je een heel ander wedstrijdbeeld. Dat knokken en willen winnen ipv kijk mij nu eens geweldig zijn heb ik gemist. En de trainer vind ik ook RUK! Wedstrijd is door spelers gezien als een leuk uitje van hun eigen club. Trainer kan de boel niet scherp krijgen.
Het halve elftal is gewoon Europese top of subtop. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2021 - 19:57 schreef AkaS het volgende:Ik heb mij kapot geërgerd aan Depay. Niet zozeer van zijn strafschop, nagenoeg zonder aanloop. Maar aan zijn arrogantie en stroperige inbreng. Frenkie idem dito. Wijnaldum idem dito. Met knokkers als Klaassen krijg je een heel ander wedstrijdbeeld. Dat knokken en willen winnen ipv kijk mij nu eens geweldig zijn heb ik gemist. En de trainer vind ik ook RUK! Helemaal mee eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2021 - 20:05 schreef remco k het volgende:[..] Wedstrijd is door spelers gezien als een leuk uitje van hun eigen club. Trainer kan de boel niet scherp krijgen. Het halve elftal is gewoon Europese top of subtop. Zo is het zeker |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Beste manier voor een boycot. Kost je ook geen sancties van de FIFA |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Het was weer ouderwetse Hollandse knulligheid. Ingegeven door een selectiebeleid die vraagtekens opwerpt. En de positieinvulling alsook de tactiek van de Boer. Ik vrees dat zijn manier van voetballen achterhaald is. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2021 - 09:10 schreef AkaS het volgende:[..] Het was weer ouderwetse Hollandse knulligheid. Ingegeven door een selectiebeleid die vraagtekens opwerpt. En de positieinvulling alsook de tactiek van de Boer. Ik vrees dat zijn manier van voetballen achterhaald is. Overigens vind ik het wel zonde voor De Boer. Heb de beste man hoog zitten. Helaas moet hij het doen met een stel overgewaardeerde snotjochies die zichzelf veel belangrijker vinden dan met eer voor hun land uit te komen. Spelers als Depay en Wijnaldum zijn veel te druk met statements over BLM en dat soort onzin. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens Jong Oranje ook lekker gespeeld! Hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2021 - 09:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Overigens vind ik het wel zonde voor De Boer. Heb de beste man hoog zitten. Helaas moet hij het doen met een stel overgewaardeerde snotjochies die zichzelf veel belangrijker vinden dan met eer voor hun land uit te komen. Spelers als Depay en Wijnaldum zijn veel te druk met statements over BLM en dat soort onzin. Helemaal eens. Toch heeft de Boer nu nog meer kwaliteit tot zijn beschikking als Koeman. En die presteerde wel.
En dat terwijl ik Koeman als trainer al niet heel hoog heb zitten.
Die laat overigens wel dingen zien nu als trainer waardoor ik daar een beetje op terug kom. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2021 - 14:40 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal eens. Toch heeft de Boer nu nog meer kwaliteit tot zijn beschikking als Koeman. En die presteerde wel. En dat terwijl ik Koeman als trainer al niet heel hoog heb zitten. Die laat overigens wel dingen zien nu als trainer waardoor ik daar een beetje op terug kom. Zo sta ik er ook in, de motor in Barcelona pruttelt niet meer de laatste weken |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
De Boer is geen trainer voor het Nedderlands elftal, dat is een club trainer. Dit gaat weer helemaal fout als hij het gaat doen. Hebben we dan echt geen goede? Dan nog liever Hiddink neerzetten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tadic al twee wedstrijden puik aan het spelen voor Servië op de 10 positie...wat een klasse speler is het toch! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zit Jong Oranje te kijken, maar Kluivert en de Wit samen in de spits. Beide zijn gen spits. Nu zou Kluivert in een tweemans voorhoede prima kunnen ballen als je daar een targetman bij hebt, maar dat is De Wit niet. Jong Oranje wel 0-1 voor tegen de Duitsers, maar echt een mazzeltje. Het ziet er aanvallend niet uit. Hotsenknotsenvoetbal van beide kanten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Botman overtuigd echt geen moment. Koopmeiners ook heel zwak. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 - 11:47 schreef Ajax we love you het volgende:De Boer is geen trainer voor het Nedderlands elftal, dat is een club trainer. Dit gaat weer helemaal fout als hij het gaat doen. Hebben we dan echt geen goede? Dan nog liever Hiddink neerzetten Wat ik jammer vind is dat Koeman met deze selectie een uiterst passend en effectief systeem had. En dat de Boer dit nagenoeg direct overboord knalt.
En de resultaten zijn bagger. Het ziet er ook niet echt verheffend uit.
Ik ben helemaal om aan het gaan...
FdB ajb nóóit meer trainer bij Ajax! Zelfde geldt voor Bosz. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Koeman begon ook dramatisch bij het Nederlands elftal.
Wat ik vooral gek vind is dat er zo weinig lijn in het spel van Oranje zit. Er zit enorm veel talent in het elftal maar voetballend komt het totaal niet uit de verf. Depay wordt in alles gedragen als de grote vedette maar kan de ploeg absoluut niet dragen. Wijnaldum, de grote meneer bij Liverpool, brengt bij het Nederlands elftal voetballend te weinig. Frenkie kan nergens eens een bal kwijt waardoor het spel versneld.
Luuk de Jong probeerde in ieder geval te combineren door het centrum wat hem een verademing maakte. Dan hebben we het over Luuk de Jong. Hoe verzin je het. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2021 - 09:25 schreef AkaS het volgende:[..] Wat ik jammer vind is dat Koeman met deze selectie een uiterst passend en effectief systeem had. En dat de Boer dit nagenoeg direct overboord knalt. En de resultaten zijn bagger. Het ziet er ook niet echt verheffend uit. Ik ben helemaal om aan het gaan... FdB ajb nóóit meer trainer bij Ajax! Zelfde geldt voor Bosz. Laat Bosz maar fijn de Boer opvolgen bij het Nederlands Elftal |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2021 - 10:09 schreef Eide het volgende:Koeman begon ook dramatisch bij het Nederlands elftal. Wat ik vooral gek vind is dat er zo weinig lijn in het spel van Oranje zit. Er zit enorm veel talent in het elftal maar voetballend komt het totaal niet uit de verf. Depay wordt in alles gedragen als de grote vedette maar kan de ploeg absoluut niet dragen. Wijnaldum, de grote meneer bij Liverpool, brengt bij het Nederlands elftal voetballend te weinig. Frenkie kan nergens eens een bal kwijt waardoor het spel versneld. Luuk de Jong probeerde in ieder geval te combineren door het centrum wat hem een verademing maakte. Dan hebben we het over Luuk de Jong. Hoe verzin je het. Dat komt enkel en alleen dat veel van die spelers alleen maar bezig zijn met randzaken. Stelletje hypocrieten zijn het! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Frenkie de Jong heeft boodschap voor Oranje-aanval: 'Niet te egoïstisch zijn' Gepubliceerd: Ma 29-03-2021 om 13:03
Frenkie de Jong stelt dat Oranje moet waken voor egoïsme tegen Gibraltar. De middenvelder kan zich voorstellen dat de aanvallers van het Nederlands elftal graag aan hun doelpuntenmoyenne willen werken.
"Je moet een goede balans vinden", vertelt De Jong op de persconferentie over de drang die de aanvallers zullen hebben om goals te maken. "Als ik een aanvaller zou zijn, zou ik wel zoiets hebben van: ik kan m'n gemiddelde een beetje opkrikken. Die honger is er, maar we moeten niet te egoïstisch zijn", waarschuwt de 24-voudig international zijn teamgenoten. "Daar ben ik trouwens ook helemaal niet bang voor in dit team." |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 28 maart 2021 - 10:09 schreef Eide het volgende:Koeman begon ook dramatisch bij het Nederlands elftal. Wat ik vooral gek vind is dat er zo weinig lijn in het spel van Oranje zit. Er zit enorm veel talent in het elftal maar voetballend komt het totaal niet uit de verf. Depay wordt in alles gedragen als de grote vedette maar kan de ploeg absoluut niet dragen. Wijnaldum, de grote meneer bij Liverpool, brengt bij het Nederlands elftal voetballend te weinig. Frenkie kan nergens eens een bal kwijt waardoor het spel versneld. Luuk de Jong probeerde in ieder geval te combineren door het centrum wat hem een verademing maakte. Dan hebben we het over Luuk de Jong. Hoe verzin je het. Tja, tot wanneer spreek je over het begin? Na 1,2 of 3 wedstrijden? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Het ziet er niet uit, net als Ajax onder de Boer. Alleen had hij daar succes.
Ik vind ook dat hij outdated speelt en alleen maar uitgaat van zijn eigen kwaliteiten ipv echt kijken naar de zwaktes en sterkte van de tegenstander en je daar een klein beetje op aanpassen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeg maar dag daley Blind
Die gaat eraf met een ogenschijnlijk zware knie blessure.
Godverdomme zeg. Kut kut kut interlands. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 - 21:54 schreef remco k het volgende:Zeg maar dag daley Blind Die gaat eraf met een ogenschijnlijk zware knie blessure. Godverdomme zeg. Kut kut kut interlands. Ik ben bang voor een kruisband. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godsamme wat een kutzooi.
En die is zo verschrikkelijk belangrijk voor ons. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Leuk jongen, die nietszeggende tyfusinterlands zo tijdens het seizoen! Mongolen Fifa en Uefa!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 maart 2021 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 - 21:54 schreef remco k het volgende:Zeg maar dag daley Blind Die gaat eraf met een ogenschijnlijk zware knie blessure. Godverdomme zeg. Kut kut kut interlands. Helemaal eens... En dan ook nog voor zoon kut wk.. ziet er niet best uit dit |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:Leuk jongen, die nietszeggende tyfusinterlands zo tijdens het seizoen! Mongolen Fifa en Uefa!! En wat voor een seizoen.. al zo druk door corona etc etc... En dan dit voor een WK waar eigenlijk geen hond heen wil |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En dit is dus de reden waarom ik zo tegen interlands ben tijdens het seizoen en zeker zo aan het einde van de competitie waarin de prijzen worden verdeeld!! Hoerenzonen bij de Uefa en Fifa! Had dit gewoon lekker gespeeld na de competitie! Elke keer die extra belasting voor spelers in een seizoen waarin de kalender al uitpuilt van wedstrijden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vieze K interlands! Godverdomme 3 wedstrijden even ballen, schandalig.
Mogen Daley de rest van het seizoen misden.
Bom op die hele KNVB en FIFA
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 maart 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik hoop niet dat het einde carrière is...we kunnen Daley niet missen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
In ieder geval de rest van het seizoen eruit, en ik vermoed een deel van het komende seizoen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Laten we het hopen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 - 22:35 schreef Loetje het volgende:In ieder geval de rest van het seizoen eruit, en ik vermoed een deel van het komende seizoen Het is met name voor hem zelf zwaar kut, daarnaast voor Ajax en zijn supporters |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maakt geen kut uit wie in het bijzonder, iedereen bij Ajax zal hiermee zitten.
Dit is krankzinnig, zo'n druk seizoen en laat die hoerentrainer die Ajacieden gewoon 3 potten spelen, ondanks de blessure andere redenen heeft.
Krankzinnig gewoon |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blind was in de afgelopen weken al geregeld niet fit, waarom speel je überhaupt met hem tegen Letland en Gibraltar joh... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het betreft een enkelblessure. Ietsje anders dus maar het zit hem niet mee.
Mijn mening veranderd trouwens niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 - 23:22 schreef Loetje het volgende:Het betreft een enkelblessure. Ietsje anders dus maar het zit hem niet mee. Mijn mening veranderd trouwens niet. Hopelijk is het alleen een verzwikking, maar ik vrees voor meer. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Laten we hopen !!! arme Blind |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lewandowski ook geblesseerd. Leuk hoor, die potjes tegen kleine kutlandjes, maar het zijn alleen maar risico's voor spelers. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 - 23:06 schreef Loetje het volgende:Blind was in de afgelopen weken al geregeld niet fit, waarom speel je überhaupt met hem tegen Letland en Gibraltar joh... Ja vooral dat laatste, waarom hem inzetten tegen Gibraltar op dat klote veld!! Slaat nergens op! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2021 - 12:56 schreef Eide het volgende:Lewandowski ook geblesseerd. Leuk hoor, die potjes tegen kleine kutlandjes, maar het zijn alleen maar risico's voor spelers. Daarom moet er verandering in komen in die hele opzet. De extreem kleine landjes moeten gewoon om de 4 jaar in een poule aantonen dat ze mee mogen doen in de poule fase. Apparte poule en de winnaar mag meedoen bij de "grote" landen. Van al die poules (inclusief doelsaldo) gaat degene met de minste punten weer terug in de kleine landen poule. Hoezo spelen tegen Lichtenstein, Faroer eilanden, Gibraltar en weet ik veel wat voor klote landen we nog meer hebben. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zit hier ADO - Utrecht te kijken, maar jeetje wat is dat ADO toch eigenlijk een rotzooi. Utrecht ervaart weinig tegenstand. |
|
|
|