BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 04 april 2021 - 15:29   quote  deeplink  
De tegenstand verspeeld vandaag geen punten. Dat lijkt wel zeker ondertussen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 april 2021 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 15:29 schreef Eide het volgende:
De tegenstand verspeeld vandaag geen punten. Dat lijkt wel zeker ondertussen.
Had ik ook eigenlijk niet verwacht.
remco k
 remco k - woensdag 07 april 2021 - 22:49   quote  deeplink  
Bayern 27 doelpogingen. Psg 6 doelpogingen.

Stand 2-3.
remco k
 remco k - woensdag 07 april 2021 - 22:50   quote  deeplink  
4 handsballen bij psg in de 16. Geen enkele penalty. Dat waren er in Nederland gewoon 4 penalty’s geweest.

Leuk dat hij fluit zoals het zou moeten, lekker in de geest van de wedstrijd, maar niet volgens de regels
remco k
 remco k - woensdag 07 april 2021 - 22:51   quote  deeplink  
Met lewandoski was psg er met 3-8 vanaf gegaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 april 2021 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2021 - 22:50 schreef remco k het volgende:
4 handsballen bij psg in de 16. Geen enkele penalty. Dat waren er in Nederland gewoon 4 penalty’s geweest.

Leuk dat hij fluit zoals het zou moeten, lekker in de geest van de wedstrijd, maar niet volgens de regels
Bayern speelde krankzinnig goed, jammer van al die kansen!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 april 2021 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2021 - 22:51 schreef remco k het volgende:
Met lewandoski was psg er met 3-8 vanaf gegaan.
Ajax op volle sterkte had ook gewoon 5-1 van Roma gewonnen
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2021 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 11:20 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ajax op volle sterkte had ook gewoon 5-1 van Roma gewonnen
Dat denk ik niet. Alle mogelijke aanvallers en middenvelders speelden behalve de spits die momenteel nog niet heel gelukkig is.

Defensief had je er wel beter voor gestaan.
remco k
 remco k - zaterdag 10 april 2021 - 21:29   quote  deeplink  
Wil die Koeman zichzelf daar laten ontslaan ofzo.

Hij blijft die Araujo maar opstellen en die gozer kan er echt helemaal niks van. Die veroorzaakt de ene na de andere tegengoal.

Nu ook alweer twee keer dom defensief en twee tegengoals.
Eide
 Eide - zondag 11 april 2021 - 10:32   quote  deeplink  
Het wordt toch nog spannend onderin de Eredivisie. Emmen gewonnen en daardoor nu echt een strijd tussen Emmen, VVV en Willem II om degradatie te ontlopen.
Pietje
 Pietje - zondag 11 april 2021 - 12:50   quote  deeplink  
Het "eigen doel" is kennelijk zeer in trek... :-)
Pietje
 Pietje - zondag 11 april 2021 - 12:50   quote  deeplink  
Zie Utrecht-Feyenoord...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 april 2021 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 10:32 schreef Eide het volgende:
Het wordt toch nog spannend onderin de Eredivisie. Emmen gewonnen en daardoor nu echt een strijd tussen Emmen, VVV en Willem II om degradatie te ontlopen.
En ineens is RKC ook niet meer zo zeker.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 april 2021 - 15:56   quote  deeplink  
Koeman doet het geweldig met Barcelona, maar hij moet wel een keer ophouden met zeuren over de scheids als het een keer niet meezit. Het voelt zo Calimero achtig en past niet bij een club als Barcelona

Natuurlijk zit er bij Koeman nog wel de gedachte uit het verleden, toen catalonie en de rest van Spanje tegen hun waren. Catalanen worden altijd benadeeld, dat was schering en inslag toen Cruijff net naar barca ging. Die kreeg onder andere onterecht rood, zodat hij El Classico miste etc.

Maar Koeman, stop met zanikken
remco k
 remco k - maandag 12 april 2021 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2021 - 15:56 schreef Ajax we love you het volgende:
Koeman doet het geweldig met Barcelona, maar hij moet wel een keer ophouden met zeuren over de scheids als het een keer niet meezit. Het voelt zo Calimero achtig en past niet bij een club als Barcelona

Natuurlijk zit er bij Koeman nog wel de gedachte uit het verleden, toen catalonie en de rest van Spanje tegen hun waren. Catalanen worden altijd benadeeld, dat was schering en inslag toen Cruijff net naar barca ging. Die kreeg onder andere onterecht rood, zodat hij El Classico miste etc.

Maar Koeman, stop met zanikken
En hij moet eens gewoon normaal zijn opstellingen maken en sommige spelers nooit meer opstellen.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2021 - 18:38   quote  deeplink  
Hij verliest die pot enkel en alleen door zichzelf. Bij iedere gevaarlijke aanval was lengtet of aroujo de schuldige. En laatst genoemde is bij beide tegengoals heel negatief betrokken. En niet voor het eerst.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 april 2021 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2021 - 18:38 schreef remco k het volgende:
Hij verliest die pot enkel en alleen door zichzelf. Bij iedere gevaarlijke aanval was lengtet of aroujo de schuldige. En laatst genoemde is bij beide tegengoals heel negatief betrokken. En niet voor het eerst.
Zal hij niet betere spelers hebben? Die 2 zijn idd al lange tijd de zwakste schakels
remco k
 remco k - dinsdag 13 april 2021 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2021 - 09:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zal hij niet betere spelers hebben? Die 2 zijn idd al lange tijd de zwakste schakels
Megueza laat wekelijks zien gewoon een stuk beter te zijn. Zeker dan Aroujo.
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 april 2021 - 12:55   quote  deeplink  
Ik lees zojuist op teletekst, dat PSV een financiële injectie krijgt van € 50 miljoen (partnerfonds van enkele investeerders) om de sportieve jacht op Ajax te openen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 april 2021 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 12:55 schreef Pietje het volgende:
Ik lees zojuist op teletekst, dat PSV een financiële injectie krijgt van € 50 miljoen (partnerfonds van enkele investeerders) om de sportieve jacht op Ajax te openen.
Verlies van Mo opgevangen dus..
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 april 2021 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Ze kunnen het zelf niet bij elkaar voetballen.

Hoerenclub
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 april 2021 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 13:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Verlies van Mo opgevangen dus..
Als Ajax denkt die jongen mentaal goed te kunnen krijgen, moeten ze er echt alles aan doen hem te halen.

Wij hebben eigenlijk heel weinig voetbal op het middenveld voor hetgeen Ajax wilt spelen. Gravenberch is nog heel wisselvallig en Alvarez en Klaassen zijn lopers. Dan kun je een Ihattaren echt wel gebruiken.
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 april 2021 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 14:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ze kunnen het zelf niet bij elkaar voetballen.

Hoerenclub
We zijn het helemaal eens!!!
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 april 2021 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 14:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Ajax denkt die jongen mentaal goed te kunnen krijgen, moeten ze er echt alles aan doen hem te halen.

Wij hebben eigenlijk heel weinig voetbal op het middenveld voor hetgeen Ajax wilt spelen. Gravenberch is nog heel wisselvallig en Alvarez en Klaassen zijn lopers. Dan kun je een Ihattaren echt wel gebruiken.
Ik heb het ook al vaker geschreven: ik zie de komst hem wel zitten bij Ajax. Die jongen brengt een hoop creativiteit.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 april 2021 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 14:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het ook al vaker geschreven: ik zie de komst hem wel zitten bij Ajax. Die jongen brengt een hoop creativiteit.
Je merkt gewoon het hele seizoen al dst zajax noodgedwongen anders speelt. Proberen hetzelfde, maar je mist gewoon techniek op basis van de laatste jaren.

Dan is een Ihattaren zeer welkom, mits Ajax met zijn gedrag aan de gang kan
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 april 2021 - 15:09   quote  deeplink  
We scoren genoeg, maar het is toch anders.
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 april 2021 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 15:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je merkt gewoon het hele seizoen al dst zajax noodgedwongen anders speelt. Proberen hetzelfde, maar je mist gewoon techniek op basis van de laatste jaren.

Dan is een Ihattaren zeer welkom, mits Ajax met zijn gedrag aan de gang kan
Wat betreft je laatste punt, zouden misschien Labyad en Mazraoui iets extra's kunnen betekenen. Het vorig seizoen gaf Ihattaren totaal geen problemen. Nu onder die Duitse trainer ineens wel. Dat doet mij een beetje denken aan het eerste seizoen van Ziyech bij Ajax. Die Marrokaanse jongens hebben een enorm eergevoel. De "vernederende" aanpak van Schmidt, die regelmatig olie op het vuur gooit, zal daarbij zeker een rol spelen. Laat Mo maar lekker naar Ajax komen.
Eide
 Eide - zaterdag 17 april 2021 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
En ze nemen nog even eene xtra hypotheek van 20 miljoen op het stadion. Dit is toch wel gokken hoor.
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2021 - 17:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Als die Brazilianen presteren zoals ze nu doen zou hij vanaf links zo een hee mooi koppel kunnen vormen met Haller.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 april 2021 - 18:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens... Zie hem ook graag komen eerlijk gezegd
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 april 2021 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 17:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Als die Brazilianen presteren zoals ze nu doen zou hij vanaf links zo een hee mooi koppel kunnen vormen met Haller.
Ik zie hem liever vanuit 10. Ondanks de enorme waarde van Klaassen daar. Ajax mist echt wel een stukje creativiteit richting voren nu.

Maar, echt alleen als die jongen mentaal weer op de rit te krijgen is
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 april 2021 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 16:53 schreef Eide het volgende:

[..]

En ze nemen nog even eene xtra hypotheek van 20 miljoen op het stadion. Dit is toch wel gokken hoor.
En dan moet Ajax de CL halen en PSV niet. Is dat gat direct weer dicht...

Tel de voorsprong op die Ajax al heeft en ik lach de ballen uit mijn broek
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 april 2021 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 16:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is zeker gokken. Ik hoop oprecht dat ze verkeerd gokken.
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 april 2021 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 23:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dan moet Ajax de CL halen en PSV niet. Is dat gat direct weer dicht...

Tel de voorsprong op die Ajax al heeft en ik lach de ballen uit mijn broek
Haha.
Pietje
 Pietje - zondag 18 april 2021 - 00:00   quote  deeplink  
Barcelona onder Koeman heeft z'n eerste prijs binnen met een uitblinkende Frenkie de Jong.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 april 2021 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 00:00 schreef Pietje het volgende:
Barcelona onder Koeman heeft z'n eerste prijs binnen met een uitblinkende Frenkie de Jong.
Was een te makkelijke pot opzich... Frenkie indd de uitblinker vond ik !
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 01:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bilbao is gewoon een zeer sterke ploeg altijd waar zowel Barca als Real regelmatig tegen ten onder gaat. Zeker in San Mames is dat doorgaans een hel om te spelen. Daarbij zijn ze echte cupfighters. Nee, Barca was met name na rust gewoon erg sterk en maakte het zichzelf daardoor makkelijk.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 april 2021 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 01:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bilbao is gewoon een zeer sterke ploeg altijd waar zowel Barca als Real regelmatig tegen ten onder gaat. Zeker in San Mames is dat doorgaans een hel om te spelen. Daarbij zijn ze echte cupfighters. Nee, Barca was met name na rust gewoon erg sterk en maakte het zichzelf daardoor makkelijk.
Ok helder...zag alleen wat ik vanavond zag.. geen idee hoe dat voorheen was... Eindelijk een kastje waar ik alles op kan kijken zonder abbo of teveel te betalen ;) alle tv verder opgezegd en kan nu alles kijken wat ik wil voor te weinig in idem kwaliteit :P
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Sowieso een fantastisch Barcelona en Messi weer in absolute topvorm.

Maar ja. Als je Aroujo gewoon niet opstelt wordt het direct 20% beter defensief.
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 01:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ok helder...zag alleen wat ik vanavond zag.. geen idee hoe dat voorheen was... Eindelijk een kastje waar ik alles op kan kijken zonder abbo of teveel te betalen ;) alle tv verder opgezegd en kan nu alles kijken wat ik wil voor te weinig in idem kwaliteit :P
Ze waren gewoon slecht doordat Barca zo goed was gisteren.

Grote verschil is het niet opstellen van Aroujo. Die kan er helemaal niks van. En brengt structureel Barca in de problemen.
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 01:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Grote verschil is het niet opstellen van Aroujo. Die kan er helemaal niks van. En brengt structureel Barca in de problemen.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 10:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Het zit diep he gap, haha! ;-)

Aroujo volgt jou tot de laatste dag van je leven xD
Pietje
 Pietje - zondag 18 april 2021 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 01:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nou, een ploeg die in een finale speelt, is geen slechte ploeg hoor. Het was toch echt de kracht van Barça!
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 10:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het zit diep he gap, haha! ;-)

Aroujo volgt jou tot de laatste dag van je leven xD
Hahaha. Ik snap Koeman gewoon niet. Die gozer is bij zoveel tegengoals direct betrokken. Dan kan je zo’n gozer toch gewoon niet meer opstellen en als hij dat wel doet is Koeman niet serieus te nemen.

En misschien heeft hij het talent wel, maar op dit moment gewoon heel hee slecht.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 12:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Ik snap Koeman gewoon niet. Die gozer is bij zoveel tegengoals direct betrokken. Dan kan je zo’n gozer toch gewoon niet meer opstellen en als hij dat wel doet is Koeman niet serieus te nemen.

En misschien heeft hij het talent wel, maar op dit moment gewoon heel hee slecht.
Eens hoor.

Barca heeft een periode van dominantie gehad waarbij als eerste toen het minder ging, die achterhoede kwetsbaar werd.

Nou gaat het mij niet om Aroujo opzich, maar het is merkwaardig dat die defensie van Barca sindsdien eigenlijk nooit meer echt goed geweest is, ondanks er wel wat talent loopt daar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2021 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Wel grappig om die spaanse media te horen. De ene week is het een miskoop, de andere week is hij de ontbrekende schakel binnen de club!
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 12:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens hoor.

Barca heeft een periode van dominantie gehad waarbij als eerste toen het minder ging, die achterhoede kwetsbaar werd.

Nou gaat het mij niet om Aroujo opzich, maar het is merkwaardig dat die defensie van Barca sindsdien eigenlijk nooit meer echt goed geweest is, ondanks er wel wat talent loopt daar.
Ga de potten maar terug kijken. Alles waar hij meespeelde is het extreem kwetsbaar. Lenglet eigenlijk ook gewoon veel te matig.

Mengueza is echt een talent.
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 13:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wel grappig om die spaanse media te horen. De ene week is het een miskoop, de andere week is hij de ontbrekende schakel binnen de club!
Haha inderdaad. In Spanje is dat heel extreem. De ene week zus de andere week zo.
Pietje
 Pietje - zondag 18 april 2021 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 13:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Haha. Klopt, dat viel mij ook op. Overigens lijkt dat enigszins op de situatie rond Hakim Ziyech bij Chelsea. Als hij speelt krijgt hij over het algemeen goede kritieken, maar soms wordt hij met de grond gelijk gemaakt. Het grote verschil is wel, dat Frenkie nagenoeg alles speelt en Hakim niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 14:07   quote  deeplink  
Jezus Loetje, ik heb het weer eens aangedurfd om een hele wedstrijd van die dames te kijken maar god allemachtig wat zijn die qua spel enorm afgezwakt. Niet om aan te zien. Kunnen werkelijk niets creëren en voetballen alleen maar tegen zichzelf. Uiteindelijk uitgeschakeld in de halve finale van de beker door een verlies tegen die pishoertjes!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1642479