|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 13:48 schreef remco k het volgende:[..] Ga de potten maar terug kijken. Alles waar hij meespeelde is het extreem kwetsbaar. Lenglet eigenlijk ook gewoon veel te matig. Mengueza is echt een talent. Jawel, eens. Maar met alleen Mengueza gaan ze het niet redden en die moet eigenlijk ook op iemand terug kunnen vallen.
De Ligt, wat had hij in alle opzichten daar fantastisch gepast zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heb ook zitten kijken ouwe, maar nog steeds geen idee wat dit was.
Sinds het vertrek van Engelkes en Molenaar is het helemaal naar de tering. Schenkel en Koster maken er een zooi van. Voetbal is er uit, betere speelsters kiezen niet meer voor Ajax en PSV en Twente is Ajax gewoon voorbij. Komt ook weinig echt talent aan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 15:25 schreef Loetje het volgende:Heb ook zitten kijken ouwe, maar nog steeds geen idee wat dit was. Sinds het vertrek van Engelkes en Molenaar is het helemaal naar de tering. Schenkel en Koster maken er een zooi van. Voetbal is er uit, betere speelsters kiezen niet meer voor Ajax en PSV en Twente is Ajax gewoon voorbij. Komt ook weinig echt talent aan Inderdaad man! Het was echt betreurenswaardig!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 15:24 schreef Loetje het volgende:[..] Jawel, eens. Maar met alleen Mengueza gaan ze het niet redden en die moet eigenlijk ook op iemand terug kunnen vallen. De Ligt, wat had hij in alle opzichten daar fantastisch gepast zeg Nee uiteraard kan die dat niet alleen. Ik vond piqué gisteren echt heersen en als je dan Mengueza daarnaast laat spelen is dat echt heel goed en daar wordt zo’n gozer gewoon beter en beter van.
Wel heel bijzonder dat zo’n jongen nu uberhaubt pas gezien wordt, dat is dan wel op het conto van Koeman en consorten.
Koeman heeft het daar een stuk beter voor elkaar dan ik had gedacht en dat kost me veel moeite om toe te geven aangezien ik echt niks heb met hem als trainer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar vorige week in de Classico maakt hij weer ongekende fouten, vond ik.
Ik vond Pique gister prima, maar vind hen overal genomen niet erg goed meer. Al sinds het vertrek van Puyol niet meer eigenlijk |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het voetbal trilt op zijn grondvesten nu gevestigde clubs bekend hebben gemaakt een eigen Super League te willen beginnen. Clubs die op zwart zaad zitten doordat ze jarenlang torenhoge transfersommen en salarissen betaalden om spelers naar hun clubs te lokken. Clubs die steeds meer macht eisten binnen de UEFA en steeds meer geld eisten voor de prestaties die geen prestaties waren! Clubs die door middel van torenhoge leningen bij banken of via rijke eigenaren steeds verder vervaagden van de echte clubsupporters.
Ja die clubs, die willen een eigen Super League. En weet je waarom? Omdat ze denken dat ze dan nog meer geld kunnen binnen harken. Die clubs die denken dat ze met zo'n gesloten Super League nog wel mogen meedoen in de nationale competitie. Die clubs die denken dat werkelijk iedereen naar hun pijpen danst!
Wat mij betreft maken de nationale bonden, de UEFA en de FIFA een keihard statement tegen deze clubs. Ze worden per direct uit de nationale competitie en bekercompetitie gehaald, mogen niet oefenen tegen tegenstanders die aan de UEFA of FIFA zijn verbonden en de spelers die bij deze clubs spelen mogen niet meer uitkomen voor hun land! Keihard aanpakken deze competitievernielende clubs, die enkel denken aan het eigen belang en zich daarmee steeds verder vervreemden van de echte supporters!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2021 - 12:05 schreef Ajax Warrior het volgende:Het voetbal trilt op zijn grondvesten nu gevestigde clubs bekend hebben gemaakt een eigen Super League te willen beginnen. Clubs die op zwart zaad zitten doordat ze jarenlang torenhoge transfersommen en salarissen betaalden om spelers naar hun clubs te lokken. Clubs die steeds meer macht eisten binnen de UEFA en steeds meer geld eisten voor de prestaties die geen prestaties waren! Clubs die door middel van torenhoge leningen bij banken of via rijke eigenaren steeds verder vervaagden van de echte clubsupporters. Ja die clubs, die willen een eigen Super League. En weet je waarom? Omdat ze denken dat ze dan nog meer geld kunnen binnen harken. Die clubs die denken dat ze met zo'n gesloten Super League nog wel mogen meedoen in de nationale competitie. Die clubs die denken dat werkelijk iedereen naar hun pijpen danst! Wat mij betreft maken de nationale bonden, de UEFA en de FIFA een keihard statement tegen deze clubs. Ze worden per direct uit de nationale competitie en bekercompetitie gehaald, mogen niet oefenen tegen tegenstanders die aan de UEFA of FIFA zijn verbonden en de spelers die bij deze clubs spelen mogen niet meer uitkomen voor hun land! Keihard aanpakken deze competitievernielende clubs, die enkel denken aan het eigen belang en zich daarmee steeds verder vervreemden van de echte supporters!! Helemaal eens ! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2021 - 12:05 schreef Ajax Warrior het volgende:Wat mij betreft maken de nationale bonden, de UEFA en de FIFA een keihard statement tegen deze clubs. Ze worden per direct uit de nationale competitie en bekercompetitie gehaald, mogen niet oefenen tegen tegenstanders die aan de UEFA of FIFA zijn verbonden en de spelers die bij deze clubs spelen mogen niet meer uitkomen voor hun land! Keihard aanpakken deze competitievernielende clubs, die enkel denken aan het eigen belang en zich daarmee steeds verder vervreemden van de echte supporters!! Eens, en die statements rollen al binnen. De DFB heeft als grote bond al een statement gemaakt en de UEFA heeft vwrklaard dat ze voornemens zijn om teams en spelers die deelnemen aan de "Super League" uit te sluiten van deelname aan UEFA-liga's, dus nationale, internationale en Europese competities.
Er mag absoluut geen enkele gesloten competitie komen. Dan komt er een soort onaantastbare elite. Deze kartelvorming moet het internationale voetbal zich met hand en tand tegen verzetten.
Daarnaast zijn de clubs die dit willen gaan doen in sommige gevallen te lachwekkend voor woorden. Arsenal, Tottenham en United zijn al jarenlang een puinhoop en staan momenteel geen van allen op CL-deelname. Juventus staat eveneens niet op CL-deelname. Inter en AC Milan zijn jarenlang een teringbende geweest. Barcelona dreigt financieel ten onder te gaan na jarenlang wanbeleid....
Dit is ene poging van een aantal superrijke clubs om zich niet meer druk te hoeven maken over competitievoetbal, waarbij ze die 34 wedstrijden in eigen land als "leuk voor erbij" kunnen beschouwen omdat het grote geld toch uit een gesloten competitie komt. Er is in die competitie geen druk om te degraderen, geen druk om uitgeschakeld te worden en dus is er absolute financiele zekerheid in de wetenschap dat niemand je ooit nog financieel kan bedreigen.
In de "echte wereld" noemen dit een monopoliepositie en kartelvorming. Zaken waartegen met gigantische boetes wordt opgetreden. Kom maar op, want volgens mij mag dit helemaal niet binnen de Europese wetgeving, laat staan binnen de UEFA- en FIFA-regels.
DIT MAG NOOIT VAN DE GROND KOMEN. NOOIT. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2021 - 12:05 schreef Ajax Warrior het volgende:Het voetbal trilt op zijn grondvesten nu gevestigde clubs bekend hebben gemaakt een eigen Super League te willen beginnen. Clubs die op zwart zaad zitten doordat ze jarenlang torenhoge transfersommen en salarissen betaalden om spelers naar hun clubs te lokken. Clubs die steeds meer macht eisten binnen de UEFA en steeds meer geld eisten voor de prestaties die geen prestaties waren! Clubs die door middel van torenhoge leningen bij banken of via rijke eigenaren steeds verder vervaagden van de echte clubsupporters. Ja die clubs, die willen een eigen Super League. En weet je waarom? Omdat ze denken dat ze dan nog meer geld kunnen binnen harken. Die clubs die denken dat ze met zo'n gesloten Super League nog wel mogen meedoen in de nationale competitie. Die clubs die denken dat werkelijk iedereen naar hun pijpen danst! Wat mij betreft maken de nationale bonden, de UEFA en de FIFA een keihard statement tegen deze clubs. Ze worden per direct uit de nationale competitie en bekercompetitie gehaald, mogen niet oefenen tegen tegenstanders die aan de UEFA of FIFA zijn verbonden en de spelers die bij deze clubs spelen mogen niet meer uitkomen voor hun land! Keihard aanpakken deze competitievernielende clubs, die enkel denken aan het eigen belang en zich daarmee steeds verder vervreemden van de echte supporters!! Eens, mijn verwachting is dat Ajax zich niet zal aansluiten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Diverse mensen binnen de uefa meden dat as vrijdag de clubs die betrokken zijn bij deze super league uit het huidige toernooi gegooid gaan worden.
Ik ben heel benieuwd hoe lang men hun harde uitspraken daadwerkelijk gaan uitvoeren en of er uberhaubt keiharde acties gaan komen tegen deze twaalf clubs. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou ja, wat ik heb gelezen is dat de (tamelijk emotionele) mening van één lid. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ajax heeft nee gezegd... Maar waar gaat dit heen de komende tijd... Zou PSV
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
In de Britse media wordt gesuggereerd dat dit voor bij de Amerikaanse eigenaren van een aantal Premier League clubs komt plus Real Madrid. Glazer, de eigenaar van ManU zou de grootste drijvende kracht zijn. De BBC trekt een parallel met de NFL, dus een gesloten competitie gebaseerd op de marketing van sterspelers en een monopolie. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2021 - 23:36 schreef Eide het volgende:In de Britse media wordt gesuggereerd dat dit voor bij de Amerikaanse eigenaren van een aantal Premier League clubs komt plus Real Madrid. Glazer, de eigenaar van ManU zou de grootste drijvende kracht zijn. De BBC trekt een parallel met de NFL, dus een gesloten competitie gebaseerd op de marketing van sterspelers en een monopolie. Zogauw de UEFA en fifa en nationale bonden zoals KNVB etc teams uitsluiten van deelname aan nationale teams en nationale competities blijft er weinig van over, hoop ik... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2021 - 23:39 schreef nummer10 het volgende:[..] Zogauw de UEFA en fifa en nationale bonden zoals KNVB etc teams uitsluiten van deelname aan nationale teams en nationale competities blijft er weinig van over, hoop ik... Nou ja, dan kan je in theorie natuurlijk een strijd krijgen tussen de UEFA-bonden en de ESL. Hoe dan ook, dit is een lelijk voorstel gebracht door mensen met geen enkele affiniteit voor voetbal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2021 - 23:44 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, dan kan je in theorie natuurlijk een strijd krijgen tussen de UEFA-bonden en de ESL. Hoe dan ook, dit is een lelijk voorstel gebracht door mensen met geen enkele affiniteit voor voetbal. Precies dat, en ben blij dat supporters van zich laten horen wat ik het en der lees.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSG, Borussia Dortmund en Bayern hebben ook reeds afstand genomen, drie clubs die de "egoïstische twaalf" er ook bij hadden willen hebben. Ajax heeft geen interesse, ook een club die waarschijnlijk had moeten toetreden (één van de 5 qualifiers). Het afzeggen van clubs uit de Bundesliga en Ligue 1 is een belangrijk geluid. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Je gaat dit uiteindelijk niet tegenhouden, de Uefa gaat zijn machtstatus verliezen en als je een bond opricht die beter is voor de clubs en de nationale bonden, dan zal iedereen overstappen en heeft de Uefa niets te zeggen.
Ik zie het niet op korte termijn gebeuren, maar ik weet zeker dat er over misschien 10 of 20 jaar een nieuwe organisatie zal zijn, die meer geld zal genereren voor de clubs, die ook de kleine clubs mee zullen nemen in hun financiele slipstream, die wellicht de zaakwaarnemers gedeeltelijk aan banden kan leggen door middel van een fix fee ipv % (dit zal de clubs veel geld gaan schelen) Een maximum salaris instellen (afhankelijk van de inkomstenbealsting regels van het land)
We zullen het zien, maar de alleenheerschappij van clubs is wel wat de UEfa zelf heeft gecreeerd. Er gaat teveel geld naar CL in vergelijking met de Europa leugue. NIet voor niets staan er in elk land bijna elk jaar dezelfde ploegen bovenaan. Het financiele gat met de clubs eronder is simpelweg te groot geworden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2021 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schalke 1-0 achter. Wanneer deze stand blijft, met de zege van Koln vandaag, zijn ze officieel gedegradeerd.
En waarschijnlijk met zo'n beetje de minste punten ooit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Chelsea en City schijnen zich alweer terug te willen trekken uit de ESL. Barca laat eerst de socio's beslissen en Aletico Madrid schijnt ook terug te willen krabbelen. Laten we hopen dat dit een doodgeboren initiatief blijkt te zijn.
Edit: Manchester City heeft zich officieel terug getrokken volgens de BBC. Chelsea volgt later vandaag naar het schijnt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2021 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch bezweken voor de reacties. In alle andere gevallen bizar.
Hoewel, de UEFA keurde het af om naar mijn weten vandaag een idioot bedrag in de brengen in de CL.
Het erge is gewoon dat er dus clubs zijn die dat CL geld weinig vinden. Krankzinnig |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De vicevoorzitter van Manchester United, Ed Woodward, heeft zojuist z'n ontslag ingediend bij die rat Joel Glazer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De voorzitter van Juventus, Andrea Agnelli, heeft z'n ontslag ingediend. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Chelsea, Man City, Atletico en Barcelona zouden bezig zijn met zich terug te trekken uit de ESL. De voorzitter van Juventus is opgestapt, mogelijk ene prelude tot nog een terugtrekking. Binnen United is de pleuris uitgebroken en is Woodward opgestapt. Vooralsnog lijken alleen de Amerikanen nog aan de ESL-kar te trekken.
Alle grote clubs die niet bij de "eerste twaalf" zaten hebben ondertussen aan te gegeven niet mee te willen doen aan de ESL. Alle nationale bonden hebben zich ook uitgesproken tegen de ESL. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bij Liverpool hebben de spelers zich collectief tegen de ESL uitgesproken en is een sponsor opgestapt.
CNN meldt dat de twaalf ESL-clubs vanavond nog een meeting hebben nu verschillende clubs zich wensen terug te trekken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eén groot gekkenhuis. De meeting tussen de ESL-clubs is voorbij. Stand van zaken volgens Spaanse media: Atleti en Barca nog aan boord, Manchester City formeel opgestapt en Chelsea met grote twijfel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2021 - 22:58 schreef Eide het volgende:Bij Liverpool hebben de spelers zich collectief tegen de ESL uitgesproken en is een sponsor opgestapt. CNN meldt dat de twaalf ESL-clubs vanavond nog een meeting hebben nu verschillende clubs zich wensen terug te trekken. Werd te heet onder de voeten.. alsnog vind ik dat de directeuren die besloten hebben zich in te schrijven op de blaren moeten zitten.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Laatste update voordat ik naar m'n nest ga:
De BBC meldt dat alle Engelse clubs zich terugtrekken uit de ESL. Het formele statement hiertoe zou later vannacht nog moeten volgen aldus BBC voetbalcorrespondent Simon Stone.
Edit: Arsenal, Manchester United, Liverpool en Tottenham hebben zojuist allemaal statements geplaatst met de bevestiging dat ze zich terugtrekken uit de ESL. Manchester City had dit eerder op de avond al gedaan en Chelsea zal snel volgen.
De Engelse media ruikt ondertussen bloed en gaat nu achter de eigenaren van de clubs aan.
De ESL is nu dus nog een clubje van zes clubs uit Spanje en Italië, onder aanvoering van de voorzitter van Real Madrid. De verwachting is dat het hele kaartenhuis nu heel snel zal instorten aangezien het volledige fundament ondertussen onder deze flop vandaag is geveegd. De vraag is vooral hoeveel voorzitters/eigenaren er zullen gaan sneuvelen. De voorzitter van Juventus en vice chairman van Manchester United zijn al gesneuveld. Laporte van Barcelona krabbelde eerder vanavond al terug door de zaak door te verwijzen naar de socio's. De pijlen van de Britten gaan nu hoofdzakelijk op de buitenlandse eigenaren waarbij nadrukkelijk wordt gesuggereerd dat de positie van vooral de Glazers en FSG (de groep die eigenaar is van Liverpool) onhoudbaar is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2021 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heerlijk!!! En vooral voor die fucking tyfus Perez en die tering Italiaan en smerige teringhond Agnelli. Dat ze maar lekker uit het voetbal mogen verdwijnen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien dat hun actie uiteindelijk zorgt dat hetgeen hun als leugen de wereld inbrengen alsnog wekelijkheid gaat worden door tegen hun te keren. En dat hierdoor het voetbal wel schoner en eerlijker gaat worden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2021 - 10:12 schreef remco k het volgende:Misschien dat hun actie uiteindelijk zorgt dat hetgeen hun als leugen de wereld inbrengen alsnog wekelijkheid gaat worden door tegen hun te keren. En dat hierdoor het voetbal wel schoner en eerlijker gaat worden. Laten we het hopen.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik denk dat Real het prima kan redden in de Super leugue, samen met Juventus. Elke week tegen elkaar spelen, dat is wat iedereen wil zien. Heerlijk elke week dezelfde wedstrijd kijken. Top amusement
oh, maar ADO Den Haag heeft nu ook een Amerikaanse investeerder, dus die zullen ook binnenkort aansluiten bij de SL, dan krijg je nog een beetje variatie. Real - Den Haag en Den Haag Real. Wie wil dat niet zien? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Atletico Madrid en Inter hebben ook hun vertrek aangekondigd. Italiaanse media melden dat AC Milan snel zal volgens. Vooralsnog blijven dus alleen Real Madrid, Barcelona en Juventus over. De voorzitter van Real, perez, zei vanochtend nog dat de ESL doorgaat. Juve-preses Agnelli (die (nog?) niet is opgestapt) gaf later in de ochtend wel aan het project geen kans van slagen meer heeft. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2021 - 12:41 schreef Eide het volgende:Atletico Madrid en Inter hebben ook hun vertrek aangekondigd. Italiaanse media melden dat AC Milan snel zal volgens. Vooralsnog blijven dus alleen Real Madrid, Barcelona en Juventus over. De voorzitter van Real, perez, zei vanochtend nog dat de ESL doorgaat. Juve-preses Agnelli (die (nog?) niet is opgestapt) gaf later in de ochtend wel aan het project geen kans van slagen meer heeft. Barca blijft hopen, want ze hebben 1 miljard schuld, die 300m komt ze wel goed van pas. Toch gaan die ook eieren kiezen voor hun geld. Vandaar dat ik ook zei, we hebben elke week Real - Juve. na 2x zo'n pot te hebben gezien, ben ik wel klaar met die wedstrijd. Misschien kunnende 2 clubs het hele jaar door tegen elkaar spelen in de gekste uithoeken van het land. Qatar, Tokyo, New York, Rio de Janeiro, Kaapstad, Mumbai, dan zijn wij van die kut clubs af, spelers vertrekken dan linea recta |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Nu blijkt maar weet eens hoeveel macht supporters hebben. Verdeel het startgeld ook beter over de verschillende Europese toernooien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2021 - 12:51 schreef Ajax we love you het volgende:Nu blijkt maar weet eens hoeveel macht supporters hebben. Verdeel het startgeld ook beter over de verschillende Europese toernooien. Dat is een reden voor de nieuwe CL-opzet: clubs uit meer verschillende landen die deel kunnen nemen. De verdeling zal altijd krom blijven. Ik zou liever een eerlijkere verdeling over de verschillende toernooien CL, EL en nieuwe Conference League, zien. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Als het geld meer verdeeld zou worden over alle 3 de tournooien,dan zou je zeker sterkere clubs tegen elkaar zien.Ik ben er van overtuigd dat ze nu nog wel is denken zo,n wedstrijdje in de EL of Conf/league kunnen we wel wat wissel spelers opstellen,als we er uit gaan kost ons dat niet veel.Als dan bij de EL/Confl het geld ook weer binnen gaat stromen dan wordt er veel heviger geknokt om ver te komen,dat is voor de subtop heel erg belangrijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sowieso, p111, alle topclubs spelen tot aan de kwart/halve finale van de EL met B teams. En dat niet alleen, de stadions raken nog niet voor de helft gevuld.
Minder wedstrijden, direct knock-out en meer geld wil je dat soort competities spannend maken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Had Ajax van Getafe verloren als men hetzelfde had gespeeld als tegen Chelsea dat jaar? Heilig overtuigd van niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2021 - 12:41 schreef Eide het volgende:Atletico Madrid en Inter hebben ook hun vertrek aangekondigd. Italiaanse media melden dat AC Milan snel zal volgens. Vooralsnog blijven dus alleen Real Madrid, Barcelona en Juventus over. De voorzitter van Real, perez, zei vanochtend nog dat de ESL doorgaat. Juve-preses Agnelli (die (nog?) niet is opgestapt) gaf later in de ochtend wel aan het project geen kans van slagen meer heeft. Die Perez leeft in zo'n droomwereld dat hij beter kan solliciteren bij de sponsor van dat ongedierte uit Zuid. Wat een kansloze vent is dat. Ik hoop dat hij straks door iedereen, zeker door zijn uitspraken over andere clubs, wordt uitgekotst en dat deze man nooit meer iets binnen het voetbal kan besturen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vooralsnog lijkt er binnen Juve en Real weinig kritiek op deze twee. Barca had de vlicht naar voren al gekozen door het uiteindelijke besluit bij de socio's te leggen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2021 - 16:57 schreef Eide het volgende:Vooralsnog lijkt er binnen Juve en Real weinig kritiek op deze twee. Barca had de vlicht naar voren al gekozen door het uiteindelijke besluit bij de socio's te leggen. Klopt niet helemaal wat je zegt. Ik heb in Spaanse media vernomen dat het binnen Real wel degelijk borrelt en dat er binnen diverse geledingen aldaar over een vertrek van Perez wordt gesproken. Bij Barca heeft de nieuwe president het voorgelegd aan de socio's mede doordat dit besluit is genomen door zijn voorganger. Ook bij Juve lijkt er een verschuiving op komst en staat niet iedereen meer achter de voorzitter. Wat overigens een hele nare man is die, gezien zijn acties, meer op weinig steun binnen de UEFA kan rekenen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens is v.d. Sar nu door de Engelse media gebombardeerd als topfavoriet om de opengevallen plek van directeur op te gaan vullen bij Manchester United. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2021 - 17:45 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens is v.d. Sar nu door de Engelse media gebombardeerd als topfavoriet om de opengevallen plek van directeur op te gaan vullen bij Manchester United. Ahjoh dat zeggen ze elke keer, ik denk dat Van der Sar dat helemaal niet wilt
Ik maak me meer druk om Ten Hag, die staat er natuurlijk goed op bij die duitse clubs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2021 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2021 - 17:59 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ahjoh dat zeggen ze elke keer, ik denk dat Van der Sar dat helemaal niet wilt Ik maak me meer druk om Ten Hag, die staat er natuurlijk goed op bij die duitse clubs Nou daar maak ik me nu helemaal niet druk om :P |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Die Amerikanen zijn gewoon bezig om ons voetbal kapot te maken, mooi dat er tegengas wordt gegeven door de supporters. Die fucking Amerikaanse gesloten nep competities, moeten hier nooit willen hebben!
Perez met echte pure onzin statements, ik wil het voetbal redden voor de komende 20 jaar.
Puur eigenbelang, het begon bij de UEfa en is nu overgewaaid naar de Amerikaanse club eigenaren. Wil je het voetbal redden, dan moet je met salaris caps gaan werken, dan moet je zaakwaarnemers aan banden leggen. Niet te geloven dat die Rioolrat gratis werkt voor De ligt, de club die hem wil kopen (Juventus) heeft gewoon 10m aan de zaakwaarnemer betaald. Iets dat Barcelona niet wilde doen.
Uefa en alle bonden. OPEN YOUR FUCKING EYES!!!!! IPV over competities te praten, praat een keer met elkaar over waar het echt misgaat.
Fairplay? NIets is fair in de voetballerij.
Ik moet ook zeggen dat Ajax nu op een te grote voet leeft, ik hooop dat ze toch echt hun salaris huishouding weer terugbrengen naar een begroting van CL zonder spelers verkopen. Straks gaan wij ook alsnog kapot aan ons eigen succes. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Oh en die Chris Woerdts, daar wordt ik ook gek van. Onze marketeer denkt ook alleen aan geld genereren en denkt totaal niet na over wat dit voor het voetbal betekent. Hoe kan je nou zeggen dat het op zich geen slecht idee is die SUPER League??
Nee financieel niet, maar het haalt het gevoel en emotie uit het voetbal. VOETBAL IS EMOTIE!!! CHRIS rot lekker op met je geleuter voor de camera en ga lekker gratis goody bags uitdelen bij ADO Den Haag. Ze hebben een keeper gehad die wel wist hoe een voorbind dildo gebruikt moest worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 april 2021 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Mourinho heeft ook een geweldig business model ontwikkeld "ontslagvergoedingen". Zorgen dat je ontslagen wordt na een paar jaar en dan pak je het meeste geld. HIj is een van de weinige trainers die zo'n mega ontslagvergoeding in zijn contract laat zetten. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Nog een leuk berichtje over die geweldige Superleague.
De oprichters (Real Madrid en Juventus) wilde Ajax er niet bij hebben, zodat ze zelf een kans hadden om de titel te winnen. Ze zijn beiden namelijk al eerder door Ajax uit de CL gegooid. Deelname van Ajax aan de superleague zou roet in het eten kunnen strooien van deze arrogante club voorzitters |
|
|
|