BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 mei 2021 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2021 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach nee. Dit had vrijwel geen keeper kunnen pakken. Hij is juist prima met zijn reacties.
Ik hoop het voor Ajax, Onana had hem waarschijnlijk ook niet gehad naar die had wel gereageerd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2021 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 mei 2021 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2021 - 18:54 schreef remco k het volgende:
En Koeman wint weer een topper niet. Geen enkele top wedstrijd gewonnen dit seizoen.

Knap tegen de kleinere ploegen aangezien ze wel volop meedoen.
Toch doet hij het net verkeerd hij durft wel om laat in de 2e helft van 4 verdedigers naar 3 te gaan, hij bracht op dat moment Dembele.

Had overigens gelachen mocht Suarez hebben gescoord maar helaas...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 mei 2021 - 19:52   quote  deeplink  
Mooie goal Zyech, z'n 2e in de Premier Leaque
Eide
 Eide - zondag 09 mei 2021 - 13:39   quote  deeplink  
Ik vind het mooi om Arjen Robben eindelijk weer te zien voetballen. Ik was echt bang dat hij z'n carrière geblesseerd moest afmaken. Als ik hem dan vandaag met Groningen tegen Emmen zie spelen kan ik daar als voetballiefhebber enorm van genieten. Z'n fanatisme is ook prachtig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 mei 2021 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 13:39 schreef Eide het volgende:
Ik vind het mooi om Arjen Robben eindelijk weer te zien voetballen. Ik was echt bang dat hij z'n carrière geblesseerd moest afmaken. Als ik hem dan vandaag met Groningen tegen Emmen zie spelen kan ik daar als voetballiefhebber enorm van genieten. Z'n fanatisme is ook prachtig.
Heb er ook van genoten hoe makkelijk hij nog aan de bal is, zolang hij niet geblesseerd raakt kan je van zo'n topspeler blijven genieten, maar hij blijft van glas hoor..
remco k
 remco k - maandag 10 mei 2021 - 08:14   quote  deeplink  
Wel heel bijzonder dat er dan ineens zelfs over het Ek gesproken wordt..
Eide
 Eide - maandag 10 mei 2021 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2021 - 08:14 schreef remco k het volgende:
Wel heel bijzonder dat er dan ineens zelfs over het Ek gesproken wordt..
Heel bijzonder. Tegelijkertijd is Robben met afstand de meest succesvolle Nederlandse speler sinds de generatie Van Basten/Rijkaard/Gullit/Koeman. Als je dan beseft dat hij de helft van z'n carrière geblesseerd is geweest betekent dat hij elk record had verpulverd zonder die blessurelast.

Dat zo'n grootheid dan weer in beeld is vind ik logisch, ook omdat de flanken van Oranje niet supersterk zijn. Wel heeft hij natuurlijk nauwelijks ritme waardoor het allemaal wel heel erg prematuur is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 mei 2021 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2021 - 11:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Heel bijzonder. Tegelijkertijd is Robben met afstand de meest succesvolle Nederlandse speler sinds de generatie Van Basten/Rijkaard/Gullit/Koeman. Als je dan beseft dat hij de helft van z'n carrière geblesseerd is geweest betekent dat hij elk record had verpulverd zonder die blessurelast.

Dat zo'n grootheid dan weer in beeld is vind ik logisch, ook omdat de flanken van Oranje niet supersterk zijn. Wel heeft hij natuurlijk nauwelijks ritme waardoor het allemaal wel heel erg prematuur is.
Dat wel al oogt hij op dit moment wel fit, kan ook niet anders kijk even naar de tijd om terug te komen, overigens gaat de selectie nog in trainingskamp.
remco k
 remco k - dinsdag 11 mei 2021 - 10:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik snap zijn grootheid. Maar ook als ik hem zie spelen afgelopen weekend valt dat allemaal wel mee.

Neem hem dan mee als assistent ofzo.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 mei 2021 - 10:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volgens mij gewoon tijd om door te selecteren.. genoeg talent die nog kan groeien..
remco k
 remco k - woensdag 12 mei 2021 - 10:46   quote  deeplink  
En die Koeman blijft maar door gaan met die slechte verdedigers opstellen. Lenglet die weer staat te slapen Aroujo die er uberhaubtr niks van kan en nu staat ook Pique weer te schutteren.

Man man man, wat gooit hij zijn eigen glazen in zeg.
remco k
 remco k - woensdag 12 mei 2021 - 11:37   quote  deeplink  
Zelfs als hij de laatste twee wedstrijden wint heeft hij het laagste behaalde punten aantal sinds 2008.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 mei 2021 - 12:44   quote  deeplink  
Die zal wel moeten vertrekken schat ik zo in
remco k
 remco k - donderdag 13 mei 2021 - 09:45   quote  deeplink  
Phoe Graafschap. Die hebben iets met laatste speelrondes.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 13 mei 2021 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2021 - 09:45 schreef remco k het volgende:
Phoe Graafschap. Die hebben iets met laatste speelrondes.
Heerlijk man!! Lekker voor ze! En dan dat gejank van die Seuntjes. Hahahaha
AkaS
 AkaS - donderdag 13 mei 2021 - 11:12   quote  deeplink  
Brobbey...

Hij neemt afscheid via de voordeur, laat hij weten.

Ik ben het hier pertinent mee oneens. Hij neemt afscheid, dat is duidelijk en ik wens hem verder een mooie loopbaan zonder haat of afgunst. MAAR...

Voor mij is hij een schoft, vertegenwoordigd door een nog grotere schoft. Als ieder talent dat Ajax opleidt hetzelfde doet, is Ajax Ajax niet meer en kunnen we niet zeggen dat Brobbey hetzelfde niveau had bereikt waardoor hij nu een multimiljoenen contract kon tekenen.

Wanneer je gebruik maakt van een instituut als Ajax, draag dan ook je morele deel bij!

Wat mij betreft is er geen sprake van een vertrek door de voordeur. Maar verraad via een zijdeur!!!

Mede mogelijk gemaakt door een zakenman die mijn inziens gestopt moet worden. Respect voor wat hij heeft opgebouwd, afkeer voor wat hij allemaal kapot maakt!

Aldus mijn tussenstand...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2021 door AkaS --
p111
 p111 - donderdag 13 mei 2021 - 11:37   quote  deeplink  
Ik wacht nog steeds op Ajax,wanneer ze eindelijk de moed hebben om keihard voet bij stuk te houden en geen zaken meer te doen met die Ital/maffioso.Dan gaat bij mij de vlag uit.
AkaS
 AkaS - donderdag 13 mei 2021 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2021 - 11:37 schreef p111 het volgende:
Ik wacht nog steeds op Ajax,wanneer ze eindelijk de moed hebben om keihard voet bij stuk te houden en geen zaken meer te doen met die Ital/maffioso.Dan gaat bij mij de vlag uit.
Bij mij ook.
Eide
 Eide - donderdag 13 mei 2021 - 16:26   quote  deeplink  
Vitesse gelijk net als feyenoord en dus staat er voor Vitesse niets meer op het spel volgende week.
Eide
 Eide - donderdag 13 mei 2021 - 16:27   quote  deeplink  
Het gaat in de laatste speelronde alleen nog op plek 16 en plek 8. Beide zijn play-off-plekken. Plaats 16 betekent play-offs om degradatie te voorkomen. Plek 8 geeft toegang tot de play-offs voor de Conference League.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 14 mei 2021 - 01:32   quote  deeplink  
Heeft valentijntje al gereageerd over de feestende Eagles spelers met supporters???
p111
 p111 - vrijdag 14 mei 2021 - 08:40   quote  deeplink  
Nee dat haalt de voorpagina niet
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 14 mei 2021 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2021 - 01:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Heeft valentijntje al gereageerd over de feestende Eagles spelers met supporters???
Hij staat er vast zelf tussen......
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 mei 2021 - 03:04   quote  deeplink  
Vandaag 10 jaar geleden, de 3e ster!
remco k
 remco k - zaterdag 15 mei 2021 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 mei 2021 - 03:04 schreef Loetje het volgende:
Vandaag 10 jaar geleden, de 3e ster!
Met name de goal van de Jong en de emotie bij Vertonghen staat op mijn netvlies gegraveerd.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 mei 2021 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2021 - 11:12 schreef AkaS het volgende:
Brobbey...

Hij neemt afscheid via de voordeur, laat hij weten.

Ik ben het hier pertinent mee oneens. Hij neemt afscheid, dat is duidelijk en ik wens hem verder een mooie loopbaan zonder haat of afgunst. MAAR...

Voor mij is hij een schoft, vertegenwoordigd door een nog grotere schoft. Als ieder talent dat Ajax opleidt hetzelfde doet, is Ajax Ajax niet meer en kunnen we niet zeggen dat Brobbey hetzelfde niveau had bereikt waardoor hij nu een multimiljoenen contract kon tekenen.

Wanneer je gebruik maakt van een instituut als Ajax, draag dan ook je morele deel bij!

Wat mij betreft is er geen sprake van een vertrek door de voordeur. Maar verraad via een zijdeur!!!

Mede mogelijk gemaakt door een zakenman die mijn inziens gestopt moet worden. Respect voor wat hij heeft opgebouwd, afkeer voor wat hij allemaal kapot maakt!

Aldus mijn tussenstand...
"Schoft" vind ik een groot woord, maar ondankbaar is hij beslist wel. Hij heeft immers alles aan Ajax te danken.

En wat ik daarnaast niet snap is de rol van zijn ouders. Die hadden hem moeten adviseren om in Amsterdam te blijven...

Ook ik ben gefrustreerd.

Ik verwacht dat hij bij Leipzig de reservebank mag warm houden. Kijk wat dat betreft naar Van de Beek (Manchester United), Ziyech (Chelsea), Kluivert (eerst AS Roma en nu Leipzig), Bergwijn (Tottenham), etc. Het feit dat je het aardig in de Nederlandse competitie doet is bepaald geen garantie op een (hoofd)rol ergens in het buitenland. Alleen de allersterksten doen het wel goed (Frenkie de Jong, Mathijs de Ligt, Clarence Seedorf, van Basten, Rijkaard, Gullit, etc).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 mei 2021 door Pietje --
Eide
 Eide - zaterdag 15 mei 2021 - 19:43   quote  deeplink  
Daley Blind heeft vandaag voor het eerst buiten getraind op de Toekomst. Hij lijkt een zekerheid voor Frank de Boer die erop vertrouwd dat Blind over een maand fit is of gedurende het toernooi fit gaat worden.
remco k
 remco k - zaterdag 15 mei 2021 - 20:05   quote  deeplink  
Leicester gaat de ga cup winnen. 1-0 voor en een afkeurde buitenspelgoal van Chelsea in de 90e minuut. 3 cm buitenspel.

Chelsea creëer amper wat en dan wissel je Ziyech. Tsja.
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 mei 2021 - 20:05 schreef remco k het volgende:
Leicester gaat de ga cup winnen. 1-0 voor en een afkeurde buitenspelgoal van Chelsea in de 90e minuut. 3 cm buitenspel.

Chelsea creëer amper wat en dan wissel je Ziyech. Tsja.
Hakim Ziyech maakt op mij een doodongelukkige indruk. Net als Donny van de Beek overigens. Wat een verschil aan spelvreugde van beide spelers tijdens hun laatste seizoen bij Ajax. Wat een zonde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 mei 2021 door Pietje --
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 17:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hakim Ziyech maakt op mij een doodongelukkige indruk. Net als Donny van de Beek overigens. Wat een verschil aan spelvreugde van beide spelers tijdens hun laatste seizoen bij Ajax. Wat een zonde.
Enige verschil tussen beide heren is dat Ziyech wel goed speelt en dat van de Beek nog geen goede minuut heeft gespeeld bij United.

Van te voren werd hier al gesteld dat het gewoon een slechte keuze is van van de Beek. Ziyech is een veel logischere keuze geweest. Die gaat volgend seizoen ook vlammen daar. Van de Beek niet bij United die moet daar gewoon weg en snel ook.
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 17:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Enige verschil tussen beide heren is dat Ziyech wel goed speelt en dat van de Beek nog geen goede minuut heeft gespeeld bij United.

Van te voren werd hier al gesteld dat het gewoon een slechte keuze is van van de Beek. Ziyech is een veel logischere keuze geweest. Die gaat volgend seizoen ook vlammen daar. Van de Beek niet bij United die moet daar gewoon weg en snel ook.
Ik hoop het oprecht van Ziyech. Ik gun hem het succes van harte. Maar de kritieken van Engelse bladen liegen er niet om, die zijn vaak zeer negatief en onverbiddelijk over hem.

Van de Beek ben ik 100% met je eens. Ik denk dat bijvoorbeeld een Duitse (top)club hem veel beter ligt. Bovendien is de concurrentie bij ManU voor zijn positie moordend. En blijft. Dus kan hij het beste zijn zaakwaarnemer vragen om rond te kijken voor hem. Bij United heeft hij niks te zoeken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 mei 2021 - 17:34   quote  deeplink  
Heerlijk die beelden van die hypocriete kakkerlakken. Toen Ajax supporters een aantal jaar geleden vuurwerk op het veld gooiden deden ze calimero over het gras. En zie ze nu zelf eens ............

En dan die debiele spelers die gaan klappen! Lachwekkend gewoon.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 17:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
Heerlijk die beelden van die hypocriete kakkerlakken. Toen Ajax supporters een aantal jaar geleden vuurwerk op het veld gooiden deden ze calimero over het gras. En zie ze nu zelf eens ............

En dan die debiele spelers die gaan klappen! Lachwekkend gewoon.
Weet je wat hilarisch was...

Die gasten gooien vuurwerk en erna gaat een gefrustreerde grasmeester die troep verwijderen.

Ik heb echt scheel gelegen van het lachen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 mei 2021 - 17:42   quote  deeplink  
En die schijthuis gaat het nog goedpraten ook na de wedstrijd. Die hele.club is door en door verrot.
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 17:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop het oprecht van Ziyech. Ik gun hem het succes van harte. Maar de kritieken van Engelse bladen liegen er niet om, die zijn vaak zeer negatief en onverbiddelijk over hem.

Van de Beek ben ik 100% met je eens. Ik denk dat bijvoorbeeld een Duitse (top)club hem veel beter ligt. Bovendien is de concurrentie bij ManU voor zijn positie moordend. En blijft. Dus kan hij het beste zijn zaakwaarnemer vragen om rond te kijken voor hem. Bij United heeft hij niks te zoeken.
Ook dat valt wel mee. Zelfde als in Spanje. De ene week ben je een God en de andere week in je er niks van. Kijk de Engelse kranten eens als hij scoort zoals vorige week. Dan is het weer een held en snapt niemand waarom hij niet meer speelt.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 19:52   quote  deeplink  
We gaan richting een fors aantal verassingen hoor dit seizoen.

Sporting Portugal wat na 19 jaar kampioen van Portugal.

Rangers voorkomt een 10e titel van Celtic op rij.

Atletico Madrid virtueel kampioen op dit moment

Lille heeft nog maximaal 4 punten nodig

Inter kampioen in Italië en als Milan de topper van Atalanta volgende week wint en Napoli wint ook, speelt Juventus Europa League!

Echt ongekend.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 19:53   quote  deeplink  
Laat maar met Atleti, goal afgekeurd van Stefan Savic
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:01   quote  deeplink  
Real nu voor en virtueel de nieuwe koploper. Atleti mist kans op kans. Oi, oi, oi, Atleti had op een gegeven moment 16 punten voor kunnen komen als ze de inhaalwedstrijden hadden gewonnen
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:07   quote  deeplink  
En dan staat Atleti achter. Osasuna geen een keer gevaarlijk geweest, maar meteen raak
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 19:52 schreef Loetje het volgende:
We gaan richting een fors aantal verassingen hoor dit seizoen.

Sporting Portugal wat na 19 jaar kampioen van Portugal.

Rangers voorkomt een 10e titel van Celtic op rij.

Atletico Madrid virtueel kampioen op dit moment

Lille heeft nog maximaal 4 punten nodig

Inter kampioen in Italië en als Milan de topper van Atalanta volgende week wint en Napoli wint ook, speelt Juventus Europa League!

Echt ongekend.
Herstel. Real virtueel kampioen.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Herstel. Real virtueel kampioen.
Real is virtueel nooit kampioen geweest vandaag want er is nog een speelronde.

En de posts erna plaatste ik het al
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:14   quote  deeplink  
Atleti nu wel 1-1. Maar vrees het ergste.
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:14   quote  deeplink  
En Koeman vermoord zijn eigen kansen volledig. Weer met deze verdedigers spelen die staan te kijken bij de 1-1 en er met rood vanaf gaan.

En dan Mengueza gewoon naar Barcelona b laten gaan omdat ze daar kunnen promoveren.

Wat een verstand zeg.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:15   quote  deeplink  
Nu in punten gelijk, maar onderling resultaat van Real is beter t.o.v Atleti
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:14 schreef remco k het volgende:
En Koeman vermoord zijn eigen kansen volledig. Weer met deze verdedigers spelen die staan te kijken bij de 1-1 en er met rood vanaf gaan.

En dan Mengueza gewoon naar Barcelona b laten gaan omdat ze daar kunnen promoveren.

Wat een verstand zeg.
Maar hij laat Araujo gewoon onvoorwaardelijk starten he
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Real is virtueel nooit kampioen geweest vandaag want er is nog een speelronde.

En de posts erna plaatste ik het al
Dat geld voor beide clubs dan toch.

Maar wat heeft Barca dit zeg laten lopen zeg.
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar hij laat Araujo gewoon onvoorwaardelijk starten he
Ook vaak zat niet, maar die jongen mag nog niet bij ADO in de basis starten. Die kan er werkelijk helemaal niks van. Ook een Lenglet zou ik nooit en te nimmer bij Ajax willen zien. Dat is echt een dramatische defensie en echt al jaren het grote probleem daar.

En dan komt er een mooi talent door uit de opleiding en dan laat je deze twee clowns gewoon spelen.

Dan vraag je er gewoon om.

Barca nu gewoon 2-1 achter. Wat een clowns die technische staf.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:19   quote  deeplink  
2-1 Atletiiiiii
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:19   quote  deeplink  
En weer let Aroujo niet op.
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:19 schreef Loetje het volgende:
2-1 Atletiiiiii
Ja fantastisch. Ik hoop echt dat atletico la Liga als of wint.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1658909