BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat geld voor beide clubs dan toch.

Maar wat heeft Barca dit zeg laten lopen zeg.
Nee!

Atleti begon met 2 punten voorsprong aan de laatste 2 wedstrijden. Atleti kwam voor toen Real gelijk stond, alleen werd die afgekeurd.

Als Real wint en Atleti morst, staat Real in punten of gelijk, of er een voor.

Dus nee ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja fantastisch. Ik hoop echt dat atletico la Liga als of wint.
En terecht ook, hele jaar bovenaan gestaan en mooi voor Suarez.

Maar wij zeggen dat Feyenoord tot op de bodem rot is, maar wat te denken van Barca.

Wat een structurele fouten daar al jaren over de hele club
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee!

Atleti begon met 2 punten voorsprong aan de laatste 2 wedstrijden. Atleti kwam voor toen Real gelijk stond, alleen werd die afgekeurd.

Als Real wint en Atleti morst, staat Real in punten of gelijk, of er een voor.

Dus nee ;-)
Ahh toen schreef je dat.

Maar dat was geen goal dus zijn ze nooit virtueel kampioen geweest.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:23   quote  deeplink  
Vanwege het onderling resultaat zal Atleti wel moeten winnen de laatste wedstrijd als het nu wint

Mits Real thuis morst tegen Villarreal die meer op de EL finale gefocust zal zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ahh toen schreef je dat.

Maar dat was geen goal dus zijn ze nooit virtueel kampioen geweest.
Na het afkeuren niet nee.

Real kon het nooit worden
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

En terecht ook, hele jaar bovenaan gestaan en mooi voor Suarez.

Maar wij zeggen dat Feyenoord tot op de bodem rot is, maar wat te denken van Barca.

Wat een structurele fouten daar al jaren over de hele club
Met name in de trainers en het aankoop beleid. De jeugd daar heeft echt nog steeds een gigantische bak met talent en nog steeds goede trainers en begeleiders.

Er is alleen jaren niet naar omgekeken.

Club zou relatief makkelijk weer om te draaien moeten zijn sportief gezien.
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Na het afkeuren niet nee.

Real kon het nooit worden
Ik vermoed al weken dat Real er alsnog mee van doorgaan.
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:26   quote  deeplink  
Atletico heeft nog even een gigantische kans weg zeg.
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:27   quote  deeplink  
En mooi voor Suarez dit.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vermoed al weken dat Real er alsnog mee van doorgaan.
Ik denk dat 90% van Spanje dat denkt.

Het kon ooit 16 punten worden. Die zijn compleet ingekakt.

En die laatste pot is uit mijn hoofd bij Valladolid en die spelen om degradatie te voorkomen in de vorm van letterlijk de laatste kans
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:31   quote  deeplink  
Nu denk ik niet dat Barca met Suarez erbij wel kampioen was geworden, daar is de defensie die Koeman opstelt echt te zwak voor.

Dest Mengueza Piqué Alba
Busquets Frenkie
Pedro of Puig
Dembele Messi griezman.

Volgens mij heb je dan een wereld elftal. Al is Dest defensief ook absoluut geen topper.
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 20:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat 90% van Spanje dat denkt.

Het kon ooit 16 punten worden. Die zijn compleet ingekakt.

En die laatste pot is uit mijn hoofd bij Valladolid en die spelen om degradatie te voorkomen in de vorm van letterlijk de laatste kans
Valladolid stond veilig. Maar ze verliezen en Elche en Huesca winnen ineens deze speelronde en nu staan ze op directe degradatie.
nummer10
 nummer10 - zondag 16 mei 2021 - 23:48   quote  deeplink  
Las net dat Koeman de slechts presterende coach is qua punten van de afgelopen 14 jaar en slechter dan zijn voorganger die ontslagen is en nog erger in het puin zat.. zegt natuurlijk een hoop..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 17 mei 2021 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2021 - 01:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Heeft valentijntje al gereageerd over de feestende Eagles spelers met supporters???
whahahaha, ja daar hoor je niemand over... Maar ook al die andere acties van supporters die hun club steunen voor de bussen, vol met mensen, kijk eens naar Emmen!! Ze hadden gewoon publiek toe moeten laten, nu heb je dit gezeik gekregen. Laat maar weer eens zien dat de politiek niets van de voetbalreligie begrijpt
remco k
 remco k - maandag 17 mei 2021 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2021 - 12:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

whahahaha, ja daar hoor je niemand over... Maar ook al die andere acties van supporters die hun club steunen voor de bussen, vol met mensen, kijk eens naar Emmen!! Ze hadden gewoon publiek toe moeten laten, nu heb je dit gezeik gekregen. Laat maar weer eens zien dat de politiek niets van de voetbalreligie begrijpt
Ik denk oprecht dat als je ook publiek had toegelaten, dat je deze taferelen dan alsnog zou hebben gehad.

Want ik weet vrij zeker dat niet iedereen die buiten stond te feesten een kaartje had kunnen krijgen, en dan was het feest buiten nog ontstaan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 18 mei 2021 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2021 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat als je ook publiek had toegelaten, dat je deze taferelen dan alsnog zou hebben gehad.

Want ik weet vrij zeker dat niet iedereen die buiten stond te feesten een kaartje had kunnen krijgen, en dan was het feest buiten nog ontstaan.
Tuurlijk had je dat risico gehad, maar Ajax had dan gewoon in het stadion die prijs met de fans kunnen vieren, nu deden ze dat erbuiten. Ajax had dan eventueel heel kort ook naar buiten kunnen gaan. Maargoed, dit waren de hardcore fans en de mensen die in het stadion een kaartje konden krijgen waren uitgeloot. Dan is de kans heel groot dat dezelfde groep gewoon bij het stadion zou staan. Aan de andere kant zijn de besmettingen niet omhoog gegaan 2 weken na dat feestje.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 mei 2021 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2021 - 11:12 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tuurlijk had je dat risico gehad, maar Ajax had dan gewoon in het stadion die prijs met de fans kunnen vieren, nu deden ze dat erbuiten. Ajax had dan eventueel heel kort ook naar buiten kunnen gaan. Maargoed, dit waren de hardcore fans en de mensen die in het stadion een kaartje konden krijgen waren uitgeloot. Dan is de kans heel groot dat dezelfde groep gewoon bij het stadion zou staan. Aan de andere kant zijn de besmettingen niet omhoog gegaan 2 weken na dat feestje.
Landelijk niet.. net zoals na Koningsdag.. maar toen waren er plaatselijk wel 1000+ besmettingen die te herleiden waren naar die parken ;)
Pietje
 Pietje - donderdag 20 mei 2021 - 16:00   quote  deeplink  
Ik kan mij de woede van FC Utrecht goed voorstellen wat betreft de finale play-offs voor een plek in de tweede voorronde Continental Cup.

Als ik mij niet vergis (en verbeter mij als ik het mis heb) is het zo, dat als de thuisspelende club (Feyenoord dus) om wat voor reden dan ook, de wedstrijd niet kan organiseren op de afgesproken dag en de afgesproken tijd, dat vervolgens de uitspelende club de wedstrijd mag organiseren.

Pas als dat laatste (ook) niet lukt, moet er gezocht worden naar een neutrale plek en als dat eveneens niet lukt, moet gezocht worden naar een andere datum. Volgens mij staat het zo omschreven in het Reglement van de KNVB.

Nu krijg ik de indruk, dat Feyenoord linksom of rechtsom deze finale MOET winnen.
Eide
 Eide - donderdag 20 mei 2021 - 16:37   quote  deeplink  
Klopt Pietje. Bovendien wilde feyenoord vorig seizoen niet meewerken aan de bekerfinale omdat feyenoord al Europees voetbal had terwijl dit voor Utrecht afhing van het winnen van de beker. Ik snap wel dat Utrecht hier een punt van wil maken.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 mei 2021 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 - 16:37 schreef Eide het volgende:
Klopt Pietje. Bovendien wilde feyenoord vorig seizoen niet meewerken aan de bekerfinale omdat feyenoord al Europees voetbal had terwijl dit voor Utrecht afhing van het winnen van de beker. Ik snap wel dat Utrecht hier een punt van wil maken.
Ik hoorde dat FC Utrecht een kortgeding heeft aangespannen. Ik ben benieuwd!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 22 mei 2021 - 17:45   quote  deeplink  
Werder Bremen gedegradeerd omdat Köln van Schalke heeft gewonnen en Werder niet van Borussia Mönchengladbach kon winnen. Toch bijzonder jammer dat Werder en Schalke straks in de 2. Bundesliga spelen. Met HSV erbij is dat toch wel gek.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 mei 2021 - 18:26   quote  deeplink  
Na Schalke nu weer Werder, ook geen misselijk clubje.

HSV lijkt wederom naast promotie te grijpen. Doe 2e Bundesliga gaat er eentje worden hoor
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 mei 2021 - 18:26   quote  deeplink  
De absolute ontknoping in Spanje is gaande.

Atleti opnieuw achter, nu bij Valladolid die alles of niets spelen voor degradatie.

Real echter ook achter. Als die winnen, gaan ze het gewoon alsnog halen denk ik.

Wel zuur als je het hele seizoen bovenaan staat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 mei 2021 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 mei 2021 - 18:34   quote  deeplink  
Barca wordt ondertussen van het kastje naar de muur gespeeld door Eibar.

Weliswaar zonder Messi, maar toch...
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 mei 2021 - 18:35   quote  deeplink  
Atleti leek stijf onder de spanning te staan, maar komen nu ietwat los.

Eerste grote kans net
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 mei 2021 - 18:47   quote  deeplink  
Beiden achter met rust.

Dat gaat me toch een 2e helft worden, amaai
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 mei 2021 - 18:49   quote  deeplink  
Barca gaat zonder 1 doelpoging de rust in bij de nummer laatst. Eibar een stuk of 10/11.
remco k
 remco k - zaterdag 22 mei 2021 - 18:49   quote  deeplink  
Man man wat een spanning daar zeg.

Barca heeft er vandaag uberhaubt geen zin in.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 mei 2021 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 18:49 schreef remco k het volgende:
Man man wat een spanning daar zeg.

Barca heeft er vandaag uberhaubt geen zin in.
Ik neem aan dat dit Koeman zijn laatste pot is.

Ik zie persoonlijk niet zoveel potentie in de selectie als jij, maar wel echt veel meer dan men laat zien.

En uiteindelijk heeft Barca gewoon nog alle kansen gehad om kampioen te worden. Bizar en ongekend slecht. Sowieso gaat de kampioen daar erg weinig punten in totaal hebben.

Ter voorbeeld, Ajax pakt 88 punten in 34 wedstrijden. Als Atleti nog zou winnen, komen die op 86 uit 38.
remco k
 remco k - zaterdag 22 mei 2021 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 19:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit Koeman zijn laatste pot is.

Ik zie persoonlijk niet zoveel potentie in de selectie als jij, maar wel echt veel meer dan men laat zien.

En uiteindelijk heeft Barca gewoon nog alle kansen gehad om kampioen te worden. Bizar en ongekend slecht. Sowieso gaat de kampioen daar erg weinig punten in totaal hebben.

Ter voorbeeld, Ajax pakt 88 punten in 34 wedstrijden. Als Atleti nog zou winnen, komen die op 86 uit 38.
Ik denk niet dat dit een wereld selectie is. Maar er is meer uit te halen. Dan had je dus kampioen kunnen worden. En had je ook in de cl echt verder kunnen komen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 mei 2021 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 19:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit een wereld selectie is. Maar er is meer uit te halen. Dan had je dus kampioen kunnen worden. En had je ook in de cl echt verder kunnen komen.
Weet dat je dat niet gezegd hebt, maar wel veel meer als dit. En dat ben ik ook voor een deel met je eens.

Barca heeft vanaf speelronde 30 alle kansen gehad om koploper te worden, maar ze verkwanselen het als een halve middenmotor.

In de Champions League zie ik dit Barca gewoon heel ernstig tekort komen tegen de eliten, al kun je daarover van mening verschillen.

Tuurlijk kregen ze kansen tegen PSG, maar aan de kansen had Ajax de EL gewonnen en de CL overwintert. In totaal komen ze voor mijn gevoel zwaar tekort tegenover de eliten
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 mei 2021 - 19:11   quote  deeplink  
Real heeft Villarreal nu wel echt bij de strot. Atleti heeft dat nog niet voor elkaar.

Maar dat Villarreal kan wel verdedigen hoor
remco k
 remco k - zaterdag 22 mei 2021 - 19:25   quote  deeplink  
Suarez doet het op het moment dat het keihard nodig is.
remco k
 remco k - zaterdag 22 mei 2021 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 19:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet dat je dat niet gezegd hebt, maar wel veel meer als dit. En dat ben ik ook voor een deel met je eens.

Barca heeft vanaf speelronde 30 alle kansen gehad om koploper te worden, maar ze verkwanselen het als een halve middenmotor.

In de Champions League zie ik dit Barca gewoon heel ernstig tekort komen tegen de eliten, al kun je daarover van mening verschillen.

Tuurlijk kregen ze kansen tegen PSG, maar aan de kansen had Ajax de EL gewonnen en de CL overwintert. In totaal komen ze voor mijn gevoel zwaar tekort tegenover de eliten
Defensief is het heel kwetsbaar. Ze hebben nog steeds een middenveld en een aanval om van te watertanden als dat goed gebruikt wordt.

Overigens. Als Schreuder het tactische brein bij Ajax was destijds. Dan is of Koeman doof en luistert niet. Of Schreuder is niet zo goed als hier weeens gesteld is.
Eide
 Eide - zaterdag 22 mei 2021 - 19:56   quote  deeplink  
Luis Suarez twee weken achter elkaar als de grote verlosser. Talloze scherpe randjes, maar de man is een fenomeen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 mei 2021 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 19:56 schreef Eide het volgende:
Luis Suarez twee weken achter elkaar als de grote verlosser. Talloze scherpe randjes, maar de man is een fenomeen.
Zeker weten wat een fenomeen nog steeds op deze leeftijd
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 mei 2021 - 20:18   quote  deeplink  
Suarez flikt het gewoon voor Atletico
remco k
 remco k - zaterdag 22 mei 2021 - 20:41   quote  deeplink  
Echt super gaaf. Atletico verdient het ook echt in mijn beleving. Die twee andere clubs geven veel meer geld uit en freewheelen te vaak door Laliga in mijn beleving.

Dit is echt een zwaar bevochten titel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 22 mei 2021 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 18:26 schreef Loetje het volgende:
Na Schalke nu weer Werder, ook geen misselijk clubje.

HSV lijkt wederom naast promotie te grijpen. Doe 2e Bundesliga gaat er eentje worden hoor
Lijkt? HSV is al kansloos voor promotie. Het gaat morgen tussen Greuther Fuerth, Kiel en Bochum. 2 daarvan promoveren rechtstreeks, 1 gaat de een promotie-/degradatieduel spelen.

Overigens Werder vorig seizoen al op rand van afgrond maar ten koste van mijn ploegje Düsseldorf toen uiteindelijk in de laatste wedstrijd 16e geworden, waarna ze door uitgescoorde doelpunten in de promotie-/degradatieduels alsnog gered werden!

Dus lekker voor ze!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 22 mei 2021 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 17:45 schreef Hasjkoph het volgende:
Werder Bremen gedegradeerd omdat Köln van Schalke heeft gewonnen en Werder niet van Borussia Mönchengladbach kon winnen. Toch bijzonder jammer dat Werder en Schalke straks in de 2. Bundesliga spelen. Met HSV erbij is dat toch wel gek.
Wat te denken van Düsseldorf, Hannover en Nürnburg. Allemaal clubs die jaren in de Bundesliga hebben gespeeld.
Eide
 Eide - zondag 23 mei 2021 - 00:22   quote  deeplink  
1. FC Kaiserslautern. 4x landskampioen en spelen 3. Bundesliga, vergelijkbaar met de 2e Divisie in Nederland (maar wel een veel hoger niveau dan de 2e Divisie). Met Greuther Fuerth kan trouwens een drievoudig landskampioen terugkeren op he hoogste niveau.
remco k
 remco k - zondag 23 mei 2021 - 13:18   quote  deeplink  
Fer moet gewoon een rode kaart krijgen.

Utrecht wordt zo wel heel erg benadeeld alles bij elkaar.
pth
 pth - zondag 23 mei 2021 - 13:34   quote  deeplink  
Komt vast goed. Ze hebben nog een kort geding lopen over het gras dat te hoog is. En als dat niet lukt hebben ze nog een bodem procedure voor wat betreft de kleur van de reclameborden ….
Pietje
 Pietje - zondag 23 mei 2021 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2021 - 13:18 schreef remco k het volgende:
Fer moet gewoon een rode kaart krijgen.

Utrecht wordt zo wel heel erg benadeeld alles bij elkaar.
En niet voor het eerst, juist tegen Feyenoord.
remco k
 remco k - zondag 23 mei 2021 - 13:54   quote  deeplink  
Dat is een 100% penalty voor Utrecht. Juist hier is de VAR voor.
remco k
 remco k - zondag 23 mei 2021 - 13:55   quote  deeplink  
Wordt gewoon niet gegeven. Wat een schande zeg. Echt een grote schande.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 mei 2021 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2021 - 00:22 schreef Eide het volgende:
1. FC Kaiserslautern. 4x landskampioen en spelen 3. Bundesliga, vergelijkbaar met de 2e Divisie in Nederland (maar wel een veel hoger niveau dan de 2e Divisie). Met Greuther Fuerth kan trouwens een drievoudig landskampioen terugkeren op he hoogste niveau.
En wat te denken van 1860 München. Speelt ook gewoon 3. Bundesliga. Zie net dat Hansa Rostock weer is gepromoveerd naar de 2. Bundesliga. Wordt echt een strak seizoen daar komend jaar!
Pietje
 Pietje - zondag 23 mei 2021 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2021 - 13:54 schreef remco k het volgende:
Dat is een 100% penalty voor Utrecht. Juist hier is de VAR voor.
Ik heb het al eerder hier geschreven: de KNVB doet er alles aan om Feyenoord aan een prijs te helpen.
Pietje
 Pietje - zondag 23 mei 2021 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2021 - 13:55 schreef remco k het volgende:
Wordt gewoon niet gegeven. Wat een schande zeg. Echt een grote schande.
Eens.
Loetje
 Loetje - zondag 23 mei 2021 - 14:02   quote  deeplink  
Over en uit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1620938