|
|
Pietje
|
|
|
quote: Toch leuk voor Feyenoord, zo'n cadeautje van de nationale voetbalbond. Eenvoudig uit te pakken... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
In een volle Kuip wel een kans op Europese punten tegen Differdange of Mostar FC … Ga FC Kutrecht echt niet missen in Europa. Calimero’s die zich één per jaar op kunnen laden … als Ajax op bezoek komt! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Volgend jaar maar weer de top van Nederland aanvallen ……bwoehahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 mei 2021 door pth -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
NEC in de laatste minuten op 1-2 voorsprong gekomen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
NEC is uiteindelijk de laatste ploeg die voogend jaar in de Eredivisie mee doet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Alle goals van het seizoen 2020/21.
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Greuther Fuerth toch nog ten koste van Kiel naar de Bundesliga op de laatste speeldag. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lille OSC kampioen van Frankrijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi interview gister gezien met Dick advocaat.
Toch ook gewoon een hele mooie trainer met een mooie carrière. Voor mij niet in het lijstje met Michels ,van Gaal en Cruijff. Maar wel een grote meneer in het voetbal. En als je die emotie gister nog bij hem ziet en de bevlogenheid die hij nog had het afgelopen seizoen. Dan kan ik daar alleen maar veel respect voor hebben. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 mei 2021 - 11:02 schreef remco k het volgende:Mooi interview gister gezien met Dick advocaat. Toch ook gewoon een hele mooie trainer met een mooie carrière. Voor mij niet in het lijstje met Michels ,van Gaal en Cruijff. Maar wel een grote meneer in het voetbal. En als je die emotie gister nog bij hem ziet en de bevlogenheid die hij nog had het afgelopen seizoen. Dan kan ik daar alleen maar veel respect voor hebben. Zeker weten een grote trainer, op deze leeftijd nog zo bevlogen zegt wel iets. Ook de lijst met clubs en landen, zegt genoeg. Maar dat zelfde geldt ook voor Hiddink die ik net iets hoger aan slaat zoals ook ten Cate die ik weer net iets lager inschat.
Ben benieuwd wat de toekomst brengt van ten Hag die in vergelijking nog een lange weg te gaan heeft....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 mei 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 mei 2021 - 11:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zeker weten een grote trainer, op deze leeftijd nog zo bevlogen zegt wel iets. Ook de lijst met clubs en landen, zegt genoeg. Maar dat zelfde geldt ook voor Hiddink die ik net iets hoger aan slaat zoals ook ten Cate die ik weer net iets lager inschat. Ben benieuwd wat de toekomst brengt van ten Hag die in vergelijking nog een lange weg te gaan heeft.... Hiddink vergeet ik zomaar. Die hoort voor mij wel bij Michels van Gaal en Cruijff. Advocaat staat daar net iets achter.
Ten Cate komt voor mij niet eens bij de beste twintig trainers voor.
Ajax 1 seizoen en Panathinaikos 1 seizoen en verder geen enkele grote club getraind en eigenlijk ook niks gepresteerd met die clubs.
Nee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax overigens in pot 3 volgend seizoen in de cl.
Dat gaat hoogstwaarschijnlijk een hele zware loting worden. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou misschien Lille-Sevilla-Ajax- ? is te doen toch hopelijk een beetje mazzel met loten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 mei 2021 - 11:20 schreef remco k het volgende:[..] Hiddink vergeet ik zomaar. Die hoort voor mij wel bij Michels van Gaal en Cruijff. Advocaat staat daar net iets achter. Ten Cate komt voor mij niet eens bij de beste twintig trainers voor. Ajax 1 seizoen en Panathinaikos 1 seizoen en verder geen enkele grote club getraind en eigenlijk ook niks gepresteerd met die clubs. Nee Ik zeg ook dat ten Cate het net niet red in de top, al schijnt hij wel de man geweest achter het succes van Rijkaard destijds bij Barcelona.
Was een goede veldtrainer, spelers en critici liepen met hem weg.
Ik zie hem ergens tussen 10 a 15 beste trainers van Nederland. Ook is hij echt bevlogen, is nog steeds trainer ergens in Mdden Oosten op zijn leeftijd.
Had gister tijdens Rondo realistische opmerkingen, is nog steeds goed op de hoogte wat er bij Barcelona speelt.
Maar is idd niet echt een toptrainer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 mei 2021 - 11:53 schreef remco k het volgende:Ajax overigens in pot 3 volgend seizoen in de cl. Dat gaat hoogstwaarschijnlijk een hele zware loting worden. Ja niet best, laten we duimen dat de loting goed uitvalt |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Villa winnaar el na bizarre penalty reeks.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een penaltyserie. Pfff. Tot de laatste keeper alles raak! Wel lekker dat United niet gewonnen heeft! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een penalty reeks tussen Villarreal en United.
21 penalty’s gewoon knettergoed binnen geschoten. Keeper van Villarreal schiet de bal strak in de kruising en de Gea is de aller laatste van alle spelers die neemt en mist. Anders had je opnieuw moeten beginnen. Wat een reeks joh. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahaha,
Wat zullen ze in dat hoeren Eindhoven op United hebben gehoopt.
Geen instromen in de 3e voorronde CL voor die hoerenclub, gewoon 2e voorronde.
En Emery flikt het weer! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 23:58 schreef Loetje het volgende:Hahaha, Wat zullen ze in dat hoeren Eindhoven op United hebben gehoopt. Geen instromen in de 3e voorronde CL voor die hoerenclub, gewoon 2e voorronde. En Emery flikt het weer! Ja wat een bijzondere trainer hè.
Met goed voetbal bij kleinere clubs 4 maal dr EL gewonnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 00:01 schreef remco k het volgende:[..] Ja wat een bijzondere trainer hè. Met goed voetbal bij kleinere clubs 4 maal dr EL gewonnen. Yep, weet subtop clubs precies te laten strijden op podiums waar iets te halen valt.
Deze man moet ook gewoon nooit meer naar de top gaan. Lekker eronder blijven werken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Betekent dit ook dat Sevilla geen CL speelt? Aangezien Villarreal via de eigen competitie geen CL heeft gehaald en Spanje maar 4 CL clubs af mag leveren? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 03:15 schreef Loetje het volgende:Betekent dit ook dat Sevilla geen CL speelt? Aangezien Villarreal via de eigen competitie geen CL heeft gehaald en Spanje maar 4 CL clubs af mag leveren? Geen idee maar het betekent wel dat PSV instroomt in de 2e voorronde CL in plaats van de 3e voorronde CL en dus drie kwalificatierondes moet overleven om in het hoofdtoernooi te mogen spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ook geinig: nummer 3 AZ is zeker van deelname aan een Europees hoofdtoernooi (EL). Nummer 2 PSV kan Europees voetbal nog helemaal mislopen als ze er in de 2e voorronde CL uitvliegen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 06:12 schreef Eide het volgende:Ook geinig: nummer 3 AZ is zeker van deelname aan een Europees hoofdtoernooi (EL). Nummer 2 PSV kan Europees voetbal nog helemaal mislopen als ze er in de 2e voorronde CL uitvliegen. Echt ? Best vreemd.. PSV had dus beter 3de kunnen eindigen.. zie PSV het zo niet halen.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 05:29 schreef Eide het volgende:[..] Geen idee maar het betekent wel dat PSV instroomt in de 2e voorronde CL in plaats van de 3e voorronde CL en dus drie kwalificatierondes moet overleven om in het hoofdtoernooi te mogen spelen. Dat is ook gunstig voor Nederland, dan kan PSV meer punten halen, of er volledig uitliggen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 23:58 schreef Loetje het volgende:Hahaha, Wat zullen ze in dat hoeren Eindhoven op United hebben gehoopt. Geen instromen in de 3e voorronde CL voor die hoerenclub, gewoon 2e voorronde. En Emery flikt het weer! Mooi hè, ik gun PSV net als jij, helemaal niks. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 03:15 schreef Loetje het volgende:Betekent dit ook dat Sevilla geen CL speelt? Aangezien Villarreal via de eigen competitie geen CL heeft gehaald en Spanje maar 4 CL clubs af mag leveren? Volgens mij zijn er nu 5 Spaanse ploegen rechtstreeks toegelaten in de poulefase van de CL. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 11:25 schreef Pietje het volgende:[..] Volgens mij zijn er nu 5 Spaanse ploegen rechtstreeks toegelaten in de poulefase van de CL. In het verleden betekende dit dat dan de laagst geplaatste ploeg af zou vallen in dat land. In dit geval zou dat Sevilla zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik gun ze nog minder dan helemaal niks.
Hoopje antimaterie daar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 00:56 schreef Loetje het volgende:[..] Yep, weet subtop clubs precies te laten strijden op podiums waar iets te halen valt. Deze man moet ook gewoon nooit meer naar de top gaan. Lekker eronder blijven werken. Ik durf wel te stellen dat ik hem graag als vervanger van ten Hag zie als dat stuk loopt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 03:15 schreef Loetje het volgende:Betekent dit ook dat Sevilla geen CL speelt? Aangezien Villarreal via de eigen competitie geen CL heeft gehaald en Spanje maar 4 CL clubs af mag leveren? De winnaar leveren betekend een plek extra toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 11:44 schreef Loetje het volgende:[..] In het verleden betekende dit dat dan de laagst geplaatste ploeg af zou vallen in dat land. In dit geval zou dat Sevilla zijn In het verleden plaatste de El winnaar zich niet voor de CL... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 13:05 schreef remco k het volgende:[..] Ik durf wel te stellen dat ik hem graag als vervanger van ten Hag zie als dat stuk loopt.. Zou Emery naar Ajax willen?
Ik ben er trouwens niet op tegen. Vechtvoetbal als het erom vraagt, leuk spel als het kan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ben toch benieuwd |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 11:44 schreef Loetje het volgende:[..] In het verleden betekende dit dat dan de laagst geplaatste ploeg af zou vallen in dat land. In dit geval zou dat Sevilla zijn Dat klopt. Vroeger was dat zo, maar tegenwoordig plaatst de winnaar van de Europa League zich als extra ploeg óók voor de poulefase van de Champions League voor het volgende seizoen. Kijk wat dat betreft ook naar teletekst, pagina 843. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben het echt helemaal met je eens hoor gap. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 13:21 schreef Pietje het volgende:[..] Dat klopt. Vroeger was dat zo, maar tegenwoordig plaatst de winnaar van de Europa League zich als extra ploeg óók voor de poulefase van de Champions League voor het volgende seizoen. Kijk wat dat betreft ook naar teletekst, pagina 843. Mooi voor Spanje dan.
Wat mij betreft mag het anders hoor.
Waar is de 'Champions League' gebleven. Het is geen kampioenenbal meer.
Sommige landen kunnen dus 4 of 5 clubs afleveren en onze nummer 2 mag een financiële rollercoaster spelen in de voorronde.
Gewoon de kampioenen erin, nummers 2 en 3 een Uefa Cup en de rest de Conference League.
Ben zo klaar met deze opzet. Het is de weg van oneerlijkheid |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 13:21 schreef Loetje het volgende:[..] Zou Emery naar Ajax willen? Ik ben er trouwens niet op tegen. Vechtvoetbal als het erom vraagt, leuk spel als het kan. Dat heeft onze ploeg nu ook toch, ze kunnen goed knokken, ik denk dat Emerydaar prima op aansluit, in Europa wat beter presteert doordat de ploeg ook in Spanje geduchte concurrentie heeft.
Geen idee of hij dat zou willen, vind het wel een hele mooie trainer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wat deze mensen mijn belangrijkste persoon in mijn leven geflikt hebben, daar is zo'n haat ontstaan, zo'n ontiegelijke haat.
Dat is het verschil tussen mij en andere Ajacieden, de meesten haten PSV omdat het een sportieve aartsrivaal is. Bij mij zit het zo persoonlijk.
Ik kan dat niet uitleggen, maar het zit zo ongekend diep |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 13:29 schreef remco k het volgende:[..] Dat heeft onze ploeg nu ook toch, ze kunnen goed knokken, ik denk dat Emerydaar prima op aansluit, in Europa wat beter presteert doordat de ploeg ook in Spanje geduchte concurrentie heeft. Geen idee of hij dat zou willen, vind het wel een hele mooie trainer. Ook wel weer een geniale gek he...
Zou het bijzonder vinden als Ajax de naam zo dusdanig opgebouwd heeft, dat dit soort trainers echt ja zouden zeggen. Iets wat pakweg 5 jaar geleden volstrekt ondenkbaar zou zijn |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 13:28 schreef Loetje het volgende:[..] Mooi voor Spanje dan. Wat mij betreft mag het anders hoor. Waar is de 'Champions League' gebleven. Het is geen kampioenenbal meer. Sommige landen kunnen dus 4 of 5 clubs afleveren en onze nummer 2 mag een financiële rollercoaster spelen in de voorronde. Gewoon de kampioenen erin, nummers 2 en 3 een Uefa Cup en de rest de Conference League. Ben zo klaar met deze opzet. Het is de weg van oneerlijkheid Ik heb dat ooit ook zo geschreven hier. Ik ben het dus volledig met je eens.
Ook heb ik grote moeite met al die verschillende aanvangstijden van de eredivisie. Gewoon alle wedstrijden op zondagmiddag om 14:30u. Veel spannender. Maar ja... de commercie... leve het geld. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 13:30 schreef Loetje het volgende:[..] Wat deze mensen mijn belangrijkste persoon in mijn leven geflikt hebben, daar is zo'n haat ontstaan, zo'n ontiegelijke haat. Dat is het verschil tussen mij en andere Ajacieden, de meesten haten PSV omdat het een sportieve aartsrivaal is. Bij mij zit het zo persoonlijk. Ik kan dat niet uitleggen, maar het zit zo ongekend diep Ik weet dat het zeer persoonlijk is en dat je woede gigantisch is naar die club. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 13:21 schreef Pietje het volgende:[..] Dat klopt. Vroeger was dat zo, maar tegenwoordig plaatst de winnaar van de Europa League zich als extra ploeg óók voor de poulefase van de Champions League voor het volgende seizoen. Kijk wat dat betreft ook naar teletekst, pagina 843. Hahaha, geweldig en ik denken dat ik de enige oude rot ben die nog naar teletekst kijkt :-) Dat is mijn belangrijkste bron, altijd betrouwbaar. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 13:30 schreef Loetje het volgende:[..] Wat deze mensen mijn belangrijkste persoon in mijn leven geflikt hebben, daar is zo'n haat ontstaan, zo'n ontiegelijke haat. Dat is het verschil tussen mij en andere Ajacieden, de meesten haten PSV omdat het een sportieve aartsrivaal is. Bij mij zit het zo persoonlijk. Ik kan dat niet uitleggen, maar het zit zo ongekend diep Ik kan je een handje geven Loetje!! Serieus ik heb zo'n schurfthekel aan die club en dan nog niet eens als echte aartsrivaal. IK heb Feijenoord hoger zitten, terwijl die ook al af en toe mijn bloed kunnen laten koken, maar dat komt meer door hoe dom vele supporters zijn. Zij zijn zo goed in het verneuken van hun eigen club.
Maar ik heb een keer in een PSV vak gezeten, tegen Ajax toen ik klein was met mijn broer en mijn vader. Toen kon je nog aan kaarten komen als alles vol zat. Stelletje idioten, want ik als 5 jarige stond te juichen en die gasten gingen knokken, gelukkig was er oplitie die ons beschermde en ons eruit haalde, maar hoe haal je het in je hoofd om een 5 jarige jongen te willen slopen...
Tyfus club mag van mij ook echt failliet gaan en laat Twente dat stokje maar overnemen van die kutboeren |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 - 16:14 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hahaha, geweldig en ik denken dat ik de enige oude rot ben die nog naar teletekst kijkt :-) Dat is mijn belangrijkste bron, altijd betrouwbaar. Haha. Meestal wel inderdaad. Ik denk dat ik de alleroudste ben hier op het forum. :-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 - 16:21 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Meestal wel inderdaad. Ik denk dat ik de alleroudste ben hier op het forum. :-) Ik heb zelfs een teletekst app op mijn telefoon. Ja, jij bent zeker de oudste, maar dat vind ik ook mooi. Er zijn er niet zoveel op jouw leeftijd die ook nog op een forum actief zijn. Tenminste dat denk ik. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 - 16:22 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik heb zelfs een teletekst app op mijn telefoon. Ja, jij bent zeker de oudste, maar dat vind ik ook mooi. Er zijn er niet zoveel op jouw leeftijd die ook nog op een forum actief zijn. Tenminste dat denk ik. Dat laatste weet ik niet, maar het heeft alles te maken met mijn liefde voor onze mooie club. Van Ajax wil ik altijd alles weten. Ook ik heb trouwens de teletekst app op mijn smartphone. Het komt nog al eens voor dat we weg zijn, en zo kan ik te allen tijde de tussenstand van Ajax zien.
In het stadion kom ik niet meer, er zijn teveel dwazen die het daar gevaarlijk maken.
Ik heb Ajax vijf jaar moeten missen toen ik in de VS woonde en werkte. Het eerste dat ik deed toen ik weer teruggekeerd was in Nederland, was een seizoenkaart aanschaffen. Dat ging in die tijd veel makkelijker dan tegenwoordig. Volgens mij kom je nu op een wachtlijst te staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk vandaag voor mijn zoontje van 5 die net op voetbal is gegaan voor het eerst een Ajax outfit binnen gekregen. Hij mocht zelf kiezen en wou graag het uitshirt hebben.
Mooie momenten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 mei 2021 door remco k -- |
|
|
|