|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 - 16:36 schreef remco k het volgende:Heerlijk vandaag voor mijn zoontje van 5 die net op voetbal is gegaan voor het eerst een Ajax outfit binnen gekregen. Hij mocht zelf kiezen en wou graag het uitshirt hebben. Mooie momenten. Haha. Je hebt hem zeer goed opgevoed!! :-) Drie van mijn vier kleinkinderen lopen ook in een Ajax-tenue. Prachtig! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 - 16:36 schreef remco k het volgende:Heerlijk vandaag voor mijn zoontje van 5 die net op voetbal is gegaan voor het eerst een Ajax outfit binnen gekregen. Hij mocht zelf kiezen en wou graag het uitshirt hebben. Mooie momenten. Mooi man! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 - 16:14 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hahaha, geweldig en ik denken dat ik de enige oude rot ben die nog naar teletekst kijkt :-) Dat is mijn belangrijkste bron, altijd betrouwbaar. Maar helaas gaat teletekst helemaal weg van de tv... Bij sommige providers is het zelfs al weg.. gelukkig is de app er indd nog wel.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 mei 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Is dat een promotie?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wel een club met iets meer mogelijkheden dan RKC. RKC werkt realistisch gezien met een Eredivisiebegroting (rond de 7 miljoen per jaar naar verluid) terwijl Willem II met het dubbele werkt. Daarnaast is Willem II wel een club die bij Grim past qua spelopvatting.
Edit: Eerstedivisiebegroting (draak van een woord)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 mei 2021 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 - 12:53 schreef Eide het volgende:[..] Wel een club met iets meer mogelijkheden dan RKC. RKC werkt realistisch gezien met een Eredivisiebegroting (rond de 7 miljoen per jaar naar verluid) terwijl Willem II met het dubbele werkt. Daarnaast is Willem II wel een club die bij Grim past qua spelopvatting. Oké, duidelijk. In dat soort details verdiep ik mij eigenlijk nooit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Peter Bosz aan de slag als trainer van Olympique Lyon. Ben benieuwd, Nederlandse trainers in Frankrijk is volgens mij een zeldzaamheid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik kan me alleen iets over Ruud Krol herinneren. Geen idee of dat klopt eigenlijk.
Wel een mooie club als voor Bosz. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2021 - 14:50 schreef remco k het volgende:Ik kan me alleen iets over Ruud Krol herinneren. Geen idee of dat klopt eigenlijk. Wel een mooie club als voor Bosz. Volgens mij was Ruud Krol trainer in (franstalig) Tunesië, maar niet in Frankrijk zelf. Maar 100% zeker weet ik het ook niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hup Galatatsaray!
Hup Gala ole, ole |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik met zeggen dat die nieuwe verdediger van PSV, Ramalho of zo, een goede indruk maakt. |
|
|
|
|
Sjaakgroen
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schijthoerenclub. Alle mazzel dat dat Galatatsaray voor geen meter draait.
Ordinaire kut tyfusploeg |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als ze allemaal fit blijven heeft PSV een goede ploeg hoor. Een middenveld met Gotze en Van Ginkel is natuurlijk wel smullen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2021 - 22:19 schreef Eide het volgende:Als ze allemaal fit blijven heeft PSV een goede ploeg hoor. Een middenveld met Gotze en Van Ginkel is natuurlijk wel smullen. Eens, die gaan het dit seizoen Ajax een stuk moeilijker maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vond psv bij vlagen echt heel goed voetbal spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vond Galatatsaray bij grote vlagen echt heel slecht voetbal spelen ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Oh, eens. De weerstand was laag. Neemt niet weg dat PSV een goed middenveld heeft, goed ingekocht lijkt te hebben en ook in de breedte sterker geworden lijkt te zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 06:36 schreef Eide het volgende:[..] Oh, eens. De weerstand was laag. Neemt niet weg dat PSV een goed middenveld heeft, goed ingekocht lijkt te hebben en ook in de breedte sterker geworden lijkt te zijn. Ik zie ze met dit elftal als een serieuze concurrent. Dan moeten van Ginkel en Proper wel fit blijven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 06:36 schreef Eide het volgende:[..] Oh, eens. De weerstand was laag. Neemt niet weg dat PSV een goed middenveld heeft, goed ingekocht lijkt te hebben en ook in de breedte sterker geworden lijkt te zijn. Inderdaad, echt een kampioenskandidaat, Zahavi en Madueke weten elkaar goed te vinden en een middenveld die er mag zijn. Ik hoop dat ze net als vorig jaar tegen de kleintjes punten laten liggen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 06:36 schreef Eide het volgende:[..] Oh, eens. De weerstand was laag. Neemt niet weg dat PSV een goed middenveld heeft, goed ingekocht lijkt te hebben en ook in de breedte sterker geworden lijkt te zijn. Verdedigend ook bijna niets weggegeven maar lag deels ook aan de Turken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 09:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad, echt een kampioenskandidaat, Zahavi en Madueke weten elkaar goed te vinden en een middenveld die er mag zijn. Ik hoop dat ze net als vorig jaar tegen de kleintjes punten laten liggen Gakpo er nog bij voorin, sterk middenveld en verdedigend volgens mij best aardig met Max en Ramalho. Zeker een concurrent maar schat ons sterker in. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 18:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Gakpo er nog bij voorin, sterk middenveld en verdedigend volgens mij best aardig met Max en Ramalho. Zeker een concurrent maar schat ons sterker in. Ik moet het eerst nog zien, kan er nog niets van zeggen... Vond ze gisteren heel sterk spelen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
1 zwaluw maakt nog geen zomer.... Ik moet het nog maar zien allemaal |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ze gaan Malen missen,ze speelde goed maar de tegenstand en vooral de blunders van de keeper .d De Turken waren zeer matig en hebben dit jaar ook een heel matig team. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Waar psv dus het elftal al goed op orde heeft, als ik het goed begrijp, is Ajax wederom traag, sloom en grijpen ze weer behoorlijk mis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 - 19:48 schreef Ajax Warrior het volgende:Waar psv dus het elftal al goed op orde heeft, als ik het goed begrijp, is Ajax wederom traag, sloom en grijpen ze weer behoorlijk mis. Psv moet ook eerder vol aan de bal toch en wij hebben geen basis speler verkocht. Meer dan prima selectie toch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 - 19:48 schreef Ajax Warrior het volgende:Waar psv dus het elftal al goed op orde heeft, als ik het goed begrijp, is Ajax wederom traag, sloom en grijpen ze weer behoorlijk mis. Psv moet ook eerder vol aan de bal toch en wij hebben geen basis speler verkocht. Meer dan prima selectie toch. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 15:04 schreef remco k het volgende:[..] Psv moet ook eerder vol aan de bal toch en wij hebben geen basis speler verkocht. Meer dan prima selectie toch. Vind je??? Verdedigend nog steeds een ramp en aanvallend centraal gewoon te mager. Nee wij beginnen pas te komen als wedstrijd 4 achter de rug is en er een klein beetje paniek begint te ontstaan. Al die loze beloftes dat het team voor aanvang seizoen compleet is en die spelers waar ze wekenlang druk mee zijn en vervolgens niet komen. Wanneer zorgt Ajax nu eens voor een gebalanceerd elftal. Sorry, maar ik ben nog niet overtuigd. Ook een 2-2 tegen een B-elftal van Bayern doet mij niet tevreden stellen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 - 18:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vind je??? Verdedigend nog steeds een ramp en aanvallend centraal gewoon te mager. Nee wij beginnen pas te komen als wedstrijd 4 achter de rug is en er een klein beetje paniek begint te ontstaan. Al die loze beloftes dat het team voor aanvang seizoen compleet is en die spelers waar ze wekenlang druk mee zijn en vervolgens niet komen. Wanneer zorgt Ajax nu eens voor een gebalanceerd elftal. Sorry, maar ik ben nog niet overtuigd. Ook een 2-2 tegen een B-elftal van Bayern doet mij niet tevreden stellen. Defensief een ramp? Dat vond iedereen afgelopen jaar ook en daar zijn Rensch en Timber aan toegevoegd.
Ajax speelde tegen Bayern zelf ook met een b elftal hè. Miste nog 6 basis spelers.
Op 9 vind ik persoonlijk dat je Danilo achter Haller moet laten spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2021 door remco k -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vraag me een beetje af hoe surrealistisch de beelden zijn die ik vanavond heb waargenomen.
Een Kuip die helemaal uit zijn dak gaat na een wanprestatie tegen een amateurclub uit Kosovo.
Het schip kan diep zinken, de tering. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2021 - 23:00 schreef Loetje het volgende:Ik vraag me een beetje af hoe surrealistisch de beelden zijn die ik vanavond heb waargenomen. Een Kuip die helemaal uit zijn dak gaat na een wanprestatie tegen een amateurclub uit Kosovo. Het schip kan diep zinken, de tering. Nou ik dacht precies het zelfde.. vond het niveau van de dames op de os al zeer doen aan de ogen, maar dit sloeg alles... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2021 - 23:00 schreef Loetje het volgende:Ik vraag me een beetje af hoe surrealistisch de beelden zijn die ik vanavond heb waargenomen. Een Kuip die helemaal uit zijn dak gaat na een wanprestatie tegen een amateurclub uit Kosovo. Het schip kan diep zinken, de tering. Whahaha, ze xijn al zo diep gezonken en gaan nog verder zinken. Ben benieuwd wanneer ze een keer serieus met jeugd omgaan en meedoen in de keukenkampioen divisie, dat is hun enige redding voor de toekomst. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2021 - 23:00 schreef Loetje het volgende:Ik vraag me een beetje af hoe surrealistisch de beelden zijn die ik vanavond heb waargenomen. Een Kuip die helemaal uit zijn dak gaat na een wanprestatie tegen een amateurclub uit Kosovo. Het schip kan diep zinken, de tering. Whahahaha die kijken niet naar het niveau als ze maar winnen... Maar goed dat was niet zo heel moeilijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het boeit mij geen reet. Tenzij er hele gekke dingen gebeuren gaat het aankomende seizoen tussen Ajax en PSV. De puinhopen in Rotterdam zullen mij echt jeuken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 10:26 schreef Eide het volgende:Het boeit mij geen reet. Tenzij er hele gekke dingen gebeuren gaat het aankomende seizoen tussen Ajax en PSV. De puinhopen in Rotterdam zullen mij echt jeuken. En de Ajax selectie gewoon intakt voor nu en zelfs sterker geworden.. als dat zo blijft moet Ajax eigenlijk gewoon wederom kampioen worden, puur omdat ze niet opnieuw op elkaar ingespeeld hoeven te raken zoals PSV.. maar we gaan het zien, heb wel zin in het nieuwe seizoen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 11:29 schreef nummer10 het volgende:[..] En de Ajax selectie gewoon intakt voor nu en zelfs sterker geworden.. als dat zo blijft moet Ajax eigenlijk gewoon wederom kampioen worden, puur omdat ze niet opnieuw op elkaar ingespeeld hoeven te raken zoals PSV.. maar we gaan het zien, heb wel zin in het nieuwe seizoen.. Klopt maar Psv doet er wel alles aan om bij te kunnen blijven. Götze is in vorm, Gakpo weer een jaartje verder, Zahavi een goede afmaker, Madueke aardig bezig. Ramalho achterin erbij vond ik bij Red Bull al een goede verdediger.
Gerucht daar is dat Boateng er rondliep. Van Ginkel en Propper erbij. Gaat best lastig worden gok ik. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Fischer 27 Jr en voor 4 jaar naar Fc Antwerp. Had dat niets voor links geweest? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 11:44 schreef Hummel10 het volgende:Fischer 27 Jr en voor 4 jaar naar Fc Antwerp. Had dat niets voor links geweest? Het talent droop van die jongen af. Ik vraag mij nog steeds af waarom hij dat potentieel maar niet te gelde kan maken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 11:49 schreef Eide het volgende:[..] Het talent droop van die jongen af. Ik vraag mij nog steeds af waarom hij dat potentieel maar niet te gelde kan maken. Denk dat het gewoon een mentaliteits kwestie is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Denk ik niet. Want brutaal was hij.
Ik denk dat die jongen na zijn blessures altijd met angst heeft gespeeld en dat nooit keer heeft los gelaten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 11:43 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt maar Psv doet er wel alles aan om bij te kunnen blijven. Götze is in vorm, Gakpo weer een jaartje verder, Zahavi een goede afmaker, Madueke aardig bezig. Ramalho achterin erbij vond ik bij Red Bull al een goede verdediger. Gerucht daar is dat Boateng er rondliep. Van Ginkel en Propper erbij. Gaat best lastig worden gok ik. Zeker, maar ook denk ik gezeik rondom Gakpo teze en Mo.. gewoon 3 talenten die veel met inval beurten moeten doen (of nog niet eens) tenkoste van aankopen.. of dit goed zal doen vraag ik me af.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 11:49 schreef Eide het volgende:[..] Het talent droop van die jongen af. Ik vraag mij nog steeds af waarom hij dat potentieel maar niet te gelde kan maken. Speelde best aardig bij Kopenhagen volgens mij.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 17:25 schreef nummer10 het volgende:[..] Zeker, maar ook denk ik gezeik rondom Gakpo teze en Mo.. gewoon 3 talenten die veel met inval beurten moeten doen (of nog niet eens) tenkoste van aankopen.. of dit goed zal doen vraag ik me af.. Gakpo gaat wel doorbreken dit jaar denk ik. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Vind het jammer dat bijv een teze vorigjaar gewoon goed presteerde, en dat er toch een aankoop moest komen.. Mo eigenlijk idem.. en Gakpo heeft ook al laten zien enorm veel talent te hebben.. zet dit bijv tegenover een Ajax met een gravenberch, timber, rensch die gewoon volop het vertrouwen krijgen en geen aankoop word gedaan op die posities.. aan de andere kant snap ik het, PSV MOET dit seizoen.. maar lukt dat niet hebben ze echt kapitalen aan jeugdspelers/geld weggegooid.. maar dat is voor Ajax dan weet prachtig ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 16:38 schreef Loetje het volgende:Denk ik niet. Want brutaal was hij. Ik denk dat die jongen na zijn blessures altijd met angst heeft gespeeld en dat nooit keer heeft los gelaten Als ook Kudus maar niet die kant op gaat... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Speelde de laatste potten van het seizoen gelukkig alweer wat beter |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is zeker waar, maar inmiddels is wel gebleken dat Kudus zeer blessuregevoelig is. In zijn korte loopbaan bij Ajax is het al de zoveelste keer dat hij moet afhaken. Sneu voor hem in de eerste plaats, maar ook uitermate vervelend voor de club en het eerste elftal. |
|
|
|