|
|
Eide
|
|
|
Ik kom net terug van m'n training, maar op basis van de score PSV weer erg overtuigend. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens won Ajax vorig jaar ook heel eenvoudig met 3-1 en 1-2 van Midtylland. Geen idee hoe die ploeg zich tot de ploeg van vorig jaar verhoud, maar PSV lijkt daarmee wel sterker dan vorig jaar te zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: PSV is gewoon een stuk verder dan vorig jaar. Van Ginkel is zoals hij een paar geleden speelde, Madueke is geweldig aan het ballen aan de rechterkant, is een plaag voor elke verdediger.
Verder hebben ze ook Gakpo die in vorm is. Götze op 10 en Zahravi in de spits, zegt genoeg denk ik
Het wordt een hele kluif voor Ajax.
Hun verdediging is mijn inziens nog niet echt getest. Ik denk dat Ajax er direct op moet zitten, ze bij de strot pakken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2021 - 21:44 schreef Eide het volgende:Overigens won Ajax vorig jaar ook heel eenvoudig met 3-1 en 1-2 van Midtylland. Geen idee hoe die ploeg zich tot de ploeg van vorig jaar verhoud, maar PSV lijkt daarmee wel sterker dan vorig jaar te zijn. Vergeet niet dat die Midjets 4 corona gevallen hadden en jongen van 18 jaar moest opstellen op plekken waar ze normaal niet spelen. + hun beste speler is begin deze week vertrokken. Snap wel dat ze er niet slagen om het PSV lastig te maken. Ik heb het gevoel dat PSV nog geen tegenstand heeft gehad, maar ze doen het tot nu toe erg goed, lijkt een beetje op Ajax van de CL toen met 3 voorrondes |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2021 - 21:44 schreef Eide het volgende:Overigens won Ajax vorig jaar ook heel eenvoudig met 3-1 en 1-2 van Midtylland. Geen idee hoe die ploeg zich tot de ploeg van vorig jaar verhoud, maar PSV lijkt daarmee wel sterker dan vorig jaar te zijn. Vergeet niet dat die Midjets 4 corona gevallen hadden en jongen van 18 jaar moest opstellen op plekken waar ze normaal niet spelen. + hun beste speler is begin deze week vertrokken. Snap wel dat ze er niet slagen om het PSV lastig te maken. Ik heb het gevoel dat PSV nog geen tegenstand heeft gehad, maar ze doen het tot nu toe erg goed, lijkt een beetje op Ajax van de CL toen met 3 voorrondes |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax B op 1-0, Max de Waal met de goal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bij Leeds o.a Kalvin Phillips, die recent nog de EK finale speelde.
Ajax B voetbalt bij tijd en wijlen echt prima |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Rasmussen speelt echt ontzettend goed, Fitz-Jim ook trouwens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Rasmussen heeft ook net een nieuw contract getekend. Hij is door Ten Hag getipt als één van de jongens die dit seizoen wel eens door kan breken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
3-0 inmiddels.
Rasmussen doet me af en toe denken aan de beelden die ik heb mogen zien van Søren Lerby |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Focus was weg, Llansana met een aantal domme fouten en net Hillen die een pingel veroorzaakt. 3-1.
Maar al met al, Ajax B, Leeds met o.a een speler die de EK finale 120 minuten speelde.
Een uur echt goed gespeeld met Rasmussen en Fitz-Jim met absolute smaakmakers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
3-1 de eindstand.
Benieuwd naar vanavond. Normaliter totaal niet, maar én in de Johan Cruijff ArenA én kijken of Ajax fitter wordt, want dat is nodig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 augustus 2021 - 22:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] PSV is gewoon een stuk verder dan vorig jaar. Van Ginkel is zoals hij een paar geleden speelde, Madueke is geweldig aan het ballen aan de rechterkant, is een plaag voor elke verdediger. Verder hebben ze ook Gakpo die in vorm is. Götze op 10 en Zahravi in de spits, zegt genoeg denk ik Het wordt een hele kluif voor Ajax. Hun verdediging is mijn inziens nog niet echt getest. Ik denk dat Ajax er direct op moet zitten, ze bij de strot pakken. Verdedigend met die Ramalho en Max is ook best sterk hoor. Gaat lastig worden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 15:53 schreef Loetje het volgende:3-1 de eindstand. Benieuwd naar vanavond. Normaliter totaal niet, maar én in de Johan Cruijff ArenA én kijken of Ajax fitter wordt, want dat is nodig. Maar weer 6 euro betalen kut ziggo haha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 15:53 schreef Loetje het volgende:3-1 de eindstand. Benieuwd naar vanavond. Normaliter totaal niet, maar én in de Johan Cruijff ArenA én kijken of Ajax fitter wordt, want dat is nodig. Mooie uitslag,ook mooi dat Rasmussen zo goed uit de verf kwam, heb er jammer genoeg niets van gezien, idd benieuwd naar vanavond. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Benfica met 2-0 gewonnen bij Spartak. Grote kans dat zij dus de tegenstander van PSV worden. Wordt een aardig potje |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 21:06 schreef Loetje het volgende:Benfica met 2-0 gewonnen bij Spartak. Grote kans dat zij dus de tegenstander van PSV worden. Wordt een aardig potje Met hopelijk Benfica als winnaar!! Trieste kutlampen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Laten we het hopen. Alles wederom voordeel voor Ajax. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Neem een dreamboxjes joh ;) 80 per jaar en alles wat je maar wil zien |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Antony wint goud met Brazilië!!!
Wat een geweldige speler, met zijn beslissende pass waaruit het doelpunt valt pakken ze het goud |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
AZ begint met zich te blameren tegen RKC. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV ook weer met twee voetjes op de aarde. Die hebben nog wat te doen voordat ze CL spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
PSV gewoon goed, met name Gakpo Die winnen thuis gewoon |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Na rust wel, voor rust gewoon matig. Het oogde voetballend wel okay maar PSV creëerde heel weinig. Na rust speelden ze overigens uitstekend. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 - 23:36 schreef Eide het volgende:[..] Na rust wel, voor rust gewoon matig. Het oogde voetballend wel okay maar PSV creëerde heel weinig. Na rust speelden ze overigens uitstekend. Eens |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ze kregen onnodig 2 doelpunten tegen en waren over heel de wedstrijd genomen beter.
Natuurlijk moeten ze thuis geen doelpunten tegen krijgen, ik zie PSV wel 2x scoren.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
PSV conditioneel veruit verder als Ajax en Benfica,wordt nog spannend |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 07:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ze kregen onnodig 2 doelpunten tegen en waren over heel de wedstrijd genomen beter. Natuurlijk moeten ze thuis geen doelpunten tegen krijgen, ik zie PSV wel 2x scoren.. Ja, maar ik zie Benfica ook nog wel minimaal 1x scoren... Madueke nauwelijks gezien... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Mocht Benfica scoren wordt het heel lastig... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom. Uitgoals tellen niet meer dubbel hè. 3-1 kan het gewoon worden toch.
Pot kan in mijn beleving echt beide kanten op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel jammer dat Benfica niet wist doorbreken drukken in de eerste helft |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 11:14 schreef remco k het volgende:Waarom. Uitgoals tellen niet meer dubbel hè. 3-1 kan het gewoon worden toch. Pot kan in mijn beleving echt beide kanten op. Weet ik maar dan moet Benfica 3x scoren of 2x en dan verlengen. Het kan idd alle kanten op alleen heeft PSV wel het thuisvoordeel. Die worden wel opgezweept |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker. Maar ze hebben ook een achterstand hè.
Er moet gewonnen worden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 11:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Weet ik maar dan moet Benfica 3x scoren of 2x en dan verlengen. Het kan idd alle kanten op alleen heeft PSV wel het thuisvoordeel. Die worden wel opgezweept Zeker, maar Benfica is wel zo'n vervelende defensieve ploeg die goed kan counteren. PSV moet het spel dan gaan maken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 15:56 schreef Eide het volgende:[..] Zeker, maar Benfica is wel zo'n vervelende defensieve ploeg die goed kan counteren. PSV moet het spel dan gaan maken. Dat zeker, het blijft afwachten, toch is het niet meer zo'n counter ploeg als voorgaande jaren heb ik het idee. Ze spelen straks thuis wel onder druk en moeten ze ook het spel maken, nu is het afwachten of ze dit daadwerkelijk kunnen... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou. Psv tegen tien man verder van Benfica. Die gaan echt de CL halen dit seizoen.
Jammer man. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Niet dus... Het was een mooi feestje in Eindhoven vanavond... Hahaa |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk. Alle stuivers uit de cl voor Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Prachtig resultaat van PSV: de poulefase bereikt... van de Europa League. Haha. Alle CL-euro's voor Ajax. Ik heb een heerlijke avond gehad. Nog even lachen: hahahahaha. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zo heerlijk voor die eikels uit Eindhoven,succes in de europaleague punten voor Ned/halen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Volgens mij een vrij gunstige loting, qua namen dan |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Groep C:
Sporting Portugal Borussia Dortmund Ajax Besiktas |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Moet kunnen zou je zeggen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Qua namen wel. Wat spel betreft denk ik het niet. Sporting en Besiktas zijn ploegen die ons totaal niet liggen. Dortmund is een open wedstrijd waarschijnlijk waarbij dortmund gewoon veel meer kwaliteit heeft. |
|
|
|