|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 - 20:19 schreef remco k het volgende:Qua namen wel. Wat spel betreft denk ik het niet. Sporting en Besiktas zijn ploegen die ons totaal niet liggen. Dortmund is een open wedstrijd waarschijnlijk waarbij dortmund gewoon veel meer kwaliteit heeft. Wellicht.. maar zie Ajax meer kans hebben tegen deze namen dan de rest wat er met name in pot 1 en 2 zat.. afwachten maar weer.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: We mogen in ons handjes knijpen, het had veel slechter gekunnen.. Echt een mooie kans om de groepsfase te overleven.
Doen we dit niet dan hebben we niets te zoeken in de C.L. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik denk dat er hier een aantal hopen dat ze Haller niet ingeschreven hebben....:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dat ze ten Hag niet hebben ingeschreven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Groep met mogelijkheden hoor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zeker weten Eide! Mooi plaatje trouwens |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha hahahaha... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Het mediateam van Ajax is puur goud. Deze hadden ze op twitter. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik zie ook onderschatting als een gevaar, dat Sporting is gewoon kampieon geworden, voor Benfica en Porto, Dortmund is gewoon een heel sterk team, dat lastig te bespelen is voor Ajax door de snelheid van Haaland. Besiktas, dat is ook zo'n kut ploeg. Ben er helemaal niet zo blij mee als anderen, maar op basis van puur namen van de clubs moeten we eerste kunnen worden. ;-)
Maar de andere poules, zijn nog veel sterker!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2021 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Wouter Edam
|
|
|
Akas, wat gaan we doen pik? Kampioen? Champignons League? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is Wijnaldum toch ook een verschrikkelijke dissonant in dat nederlands elftal.
Gewoon alles te langzaam en te laat aan de bal. Je ziet echt zelden tot nooit de Wijnaldum die je bij Liverpool altijd zag.
Het is echt vaak gewoon de minste man bij Oranje. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie assist van Berghuis. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 september 2021 - 21:50 schreef remco k het volgende:Wat is Wijnaldum toch ook een verschrikkelijke dissonant in dat nederlands elftal. Gewoon alles te langzaam en te laat aan de bal. Je ziet echt zelden tot nooit de Wijnaldum die je bij Liverpool altijd zag. Het is echt vaak gewoon de minste man bij Oranje. bij PSG tot nu toe ook niks.. denk dat het puur een werkpaard is en verder weinig.. mjah bij nl elftal mis ik zelfs dat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 september 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Ik hoop dat we het heel goed gaan doen Wouter. Maar ik heb geen glazen bol en geen invloed op de selectie en op de opstelling.
Dus het kan vriezen of dooien en alleen maar reageren op wat je ziet. En dat is wat ik doe.
Als het goed gaat ben ik blij. En als het niet goed gaat ben ik zwaar gefuckt en laat ik dat merken
Maar Haller zou mijn spits niet zijn, maar breekijzer achter de hand. Neres zou mijn man op links zijn en Anthony op rechts. Danilo of Tadic in de spits. Berghuis achter Anthony als backup en de nieuwe aankoop verstandig brengen!
Nederlands elftal toont aan dat het prima kan voetballen zonder Blind en ik zou hem dan ook niet opstellen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 september 2021 door AkaS -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2021 - 16:19 schreef AkaS het volgende:[..] Ik hoop dat we het heel goed gaan doen Wouter. Maar ik heb geen glazen bol en geen invloed op de selectie en op de opstelling. Dus het kan vriezen of dooien en alleen maar reageren op wat je ziet. En dat is wat ik doe. Als het goed gaat ben ik blij. En als het niet goed gaat ben ik zwaar gefuckt en laat ik dat merken Maar Haller zou mijn spits niet zijn, maar breekijzer achter de hand. Neres zou mijn man op links zijn en Anthony op rechts. Danilo of Tadic in de spits. Berghuis achter Anthony als backup en de nieuwe aankoop verstandig brengen! Nederlands elftal toont aan dat het prima kan voetballen zonder Blind en ik zou hem dan ook niet opstellen! Zoals blind de laatste tijd is sws niet... Die is echt bergafwaarts gegaan en heeft voor nu weinig toegevoegde waarde in mijn ogen.. Oogt nog trager, en opbouwend ook niet super meer vooralsnog.. en als linksback al helemaal niet, maar Martinez eraf halen kan ook niet en Taqi blijft gewoon..
Maar wat ik me afvraag weer bij tenhag, Martinez was toch aangetrokken als vervanger van Taqi, waarom dan blind LB IPV Martinez? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2021 - 23:12 schreef nummer10 het volgende:[..] Zoals blind de laatste tijd is sws niet... Die is echt bergafwaarts gegaan en heeft voor nu weinig toegevoegde waarde in mijn ogen.. Oogt nog trager, en opbouwend ook niet super meer vooralsnog.. en als linksback al helemaal niet, maar Martinez eraf halen kan ook niet en Taqi blijft gewoon.. Maar wat ik me afvraag weer bij tenhag, Martinez was toch aangetrokken als vervanger van Taqi, waarom dan blind LB IPV Martinez? Bij de presentatie van martinez werd al direct verteld dat hij op meerdere posities uit de voeten kon.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-presenteert-martinez-hij-heeft-een-tagliafico-mentaliteit
Kap toch eens met dingen bij ten Hag in de schoenen schuiven die niet bestaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 september 2021 door remco k -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Remco, we mogen toch allemaal een eigen mening hebben en verkondigen. Dat moet je gewoon accepteren. Er zijn er hier gewoon die ten Hag niet beoordelen en de hemel in prijzen obv resultaten die iedere trainer had kunnen behalen met het beschikbare materiaal.
Een goede trainer komt met resultaten thuis die de verwachtingen overtreffen vanwege tactische intelligentie waardoor een team wedstrijden wint als team terwijl de tegenstander meer individuele kwaliteiten heeft bijvoorbeeld.
In mijn ogen zijn we er Europees meerdere keren afgegaan tegen tegenstanders waar we eigenlijk van hadden moeten winnen omdat we meer kwaliteit hadden. Echter hebben we niet, het optimale resultaat kunnen afdwingen.
Voor mij geldt wat ten Hag aangaat, in het land der blinde is één oog koning! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 september 2021 - 10:29 schreef AkaS het volgende:[..] Remco, we mogen toch allemaal een eigen mening hebben en verkondigen. Dat moet je gewoon accepteren. Er zijn er hier gewoon die ten Hag niet beoordelen en de hemel in prijzen obv resultaten die iedere trainer had kunnen behalen met het beschikbare materiaal. Een goede trainer komt met resultaten thuis die de verwachtingen overtreffen vanwege tactische intelligentie waardoor een team wedstrijden wint als team terwijl de tegenstander meer individuele kwaliteiten heeft bijvoorbeeld. In mijn ogen zijn we er Europees meerdere keren afgegaan tegen tegenstanders waar we eigenlijk van hadden moeten winnen omdat we meer kwaliteit hadden. Echter hebben we niet, het optimale resultaat kunnen afdwingen. Voor mij geldt wat ten Hag aangaat, in het land der blinde is één oog koning! Joh. Dat zeg ik zelf ook altijd, alleen moet het dan wel bij een mening blijven en feiten niet verdraaien om er vervolgens ten Hag de schuld van te geven.
Alleen al bovenstaande is een fantastisch voorbeeld van iets wat helemaal geen mening kan zijn. Als je zegt dat Martinez voor het een is aangetrokken terwijl het andere feitelijk juist is kan je ten Hag daar dan toch nooit de schuld van geven?
Wat er kan is zeg vinden dat Martinez een linksback is. Maar meer dan die mening is dan dan ook niet.
Dat is overigens het enige wat ik constant tegen spreek.
Ik respecteer echt iedereen zijn mening, maar ga daar tegenin als het slechte alleen benoemd wordt zonder het goede net zoals dat andersom zo is.
Je zou zelf je eigen eerste alinea ook eens moeten terug lezen. Moet je kijken wat voor toon je daar meteen zet, daar zeg je eigen letterlijk dat iemand die ten Hag prima vind presteren hem niet beoordeelt, je zegt niet eens dat iemand dat goed of verkeerd doet maar gewoon dat iemand dat niet doet, en het enige wat je doet om dat te staven is zeggen dat iedere trainer dat gelukt was, een grotere aanname kan je niet doen dan dit, en het is daarnaast niet te bewijzen en geen enkel feit staaft die aanname.
Met alle respect, maar dan stel jij jezelf gewoon schofterig op naar anders denkenden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 september 2021 door remco k -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Staat er geen vraagteken? Daarbij zie jezelf toch ook dat blind het niet meer kan daar en Martinez kan je er simpel weg niet meer afhalen.. dus zou ik ze omdraaien als blind echt perse moet spelen tenkoste van Taqi of Martinez.. maar even wat anders als je toch commentaar wil geven..
Lisandro Martínez kan wel eens de interne vervanger van Tagliafico worden. "In de voorbereiding ga in Martínez op die positie proberen", verklapt Ten Hag. Hij heeft bij ons ook op het middenveld gespeeld, maar hij is verdediger."
Aldus tenhag...
"Ons middenveld heeft ook een iets andere invulling gekregen. Daardoor moet Martínez vooral concurreren met Daley Blind en Nicolás Tagliafico.”
Nou die 2 samen en Martinez beter dan die 2 en blind geen linksback... Tjah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 september 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op maandag 06 september 2021 - 11:14 schreef remco k het volgende:[..] Joh. Dat zeg ik zelf ook altijd, alleen moet het dan wel bij een mening blijven en feiten niet verdraaien om er vervolgens ten Hag de schuld van te geven. Alleen al bovenstaande is een fantastisch voorbeeld van iets wat helemaal geen mening kan zijn. Als je zegt dat Martinez voor het een is aangetrokken terwijl het andere feitelijk juist is kan je ten Hag daar dan toch nooit de schuld van geven? Wat er kan is zeg vinden dat Martinez een linksback is. Maar meer dan die mening is dan dan ook niet. Dat is overigens het enige wat ik constant tegen spreek. Ik respecteer echt iedereen zijn mening, maar ga daar tegenin als het slechte alleen benoemd wordt zonder het goede net zoals dat andersom zo is. Je zou zelf je eigen eerste alinea ook eens moeten terug lezen. Moet je kijken wat voor toon je daar meteen zet, daar zeg je eigen letterlijk dat iemand die ten Hag prima vind presteren hem niet beoordeelt, je zegt niet eens dat iemand dat goed of verkeerd doet maar gewoon dat iemand dat niet doet, en het enige wat je doet om dat te staven is zeggen dat iedere trainer dat gelukt was, een grotere aanname kan je niet doen dan dit, en het is daarnaast niet te bewijzen en geen enkel feit staaft die aanname. Met alle respect, maar dan stel jij jezelf gewoon schofterig op naar anders denkenden. In mijn post die je quote staat niets over Martinez
Ik benoem dat er op het forum mensen zijn die ten Hag niet heilig verklaren omdat hij de dubbel heeft gewonnen. Want dat vind ik helemaal niet zo bijzonder als je kijkt naar de selectie en de bedragen die deze trainer heeft mogen investeren.
Wat ik veel opvallender vind, is dat een trainer die zo geroemd wórdt om zijn tactische vermogen, er ieder jaar Europees uitvliegt terwijl we eigenlijk de betere ploeg hadden.
Dan haal je dus niet het optimale rendement uit je selectie.
Is volgens mij geen hogere wiskunde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 september 2021 - 23:01 schreef nummer10 het volgende:[..] Staat er geen vraagteken? Daarbij zie jezelf toch ook dat blind het niet meer kan daar en Martinez kan je er simpel weg niet meer afhalen.. dus zou ik ze omdraaien als blind echt perse moet spelen tenkoste van Taqi of Martinez.. maar even wat anders als je toch commentaar wil geven.. Lisandro Martínez kan wel eens de interne vervanger van Tagliafico worden. "In de voorbereiding ga in Martínez op die positie proberen", verklapt Ten Hag. Hij heeft bij ons ook op het middenveld gespeeld, maar hij is verdediger." Aldus tenhag... "Ons middenveld heeft ook een iets andere invulling gekregen. Daardoor moet Martínez vooral concurreren met Daley Blind en Nicolás Tagliafico.” Nou die 2 samen en Martinez beter dan die 2 en blind geen linksback... Tjah Hij verteld letterlijk dat hij voor meerdere posities defesief gehaald is in zijn presentatie.
Dat er nu iets anders wenselijk is kan wezen, maar wat je schreef klopt feitelijk gewoon niet en leg je dus onterecht bij ten Hag neer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 september 2021 - 00:40 schreef AkaS het volgende:[..] In mijn post die je quote staat niets over Martinez Ik benoem dat er op het forum mensen zijn die ten Hag niet heilig verklaren omdat hij de dubbel heeft gewonnen. Want dat vind ik helemaal niet zo bijzonder als je kijkt naar de selectie en de bedragen die deze trainer heeft mogen investeren. Wat ik veel opvallender vind, is dat een trainer die zo geroemd wórdt om zijn tactische vermogen, er ieder jaar Europees uitvliegt terwijl we eigenlijk de betere ploeg hadden. Dan haal je dus niet het optimale rendement uit je selectie. Is volgens mij geen hogere wiskunde. Er is uberhaubt niemand die hem heilig verklaart, dat doe ik ook niet, ik en anderen stellen alleen dat hij niet zon verschrikkelijk slechte coach is als dat je beweert.
Dat wij overigens iedere keer die betere ploeg hadden ben ik niet mee eens, Atalanta en Valencia waren gewoon gelijkwaardige ploegen, die in een sterkere competitie met meer weerstand spelen als dat wij doen.
Ik denk dat er tussen ons juist daar ook een groot verschil zit, ons verwachtingspatroon van de ploeg is ook gewoon anders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 september 2021 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een wereld goal van Klaassen zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een tandem hoor Memphis en Klaassen. Deze is misschien nog mooiere. En wat een assist. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Deze eerste 20 minuten van het Nederlands elftal zijn de beste in hele lange tijd.
Echt heel knap van van Gaal dit hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alleen Wijnaldum weer hee matig. Draait zich weer makkelijk vast domme overtreding.
Waar is bij die jongen het niveau wat hij bij Liverpool zo vaak haalde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind als back toch ook gewoon echt goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer Klaassen belangrijk.
Heerlijke pot van Oranje dit hoor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 september 2021 - 21:07 schreef remco k het volgende:Deze eerste 20 minuten van het Nederlands elftal zijn de beste in hele lange tijd. Echt heel knap van van Gaal dit hoor. Zeer zeker superknap van van Gaal, heeft het elftal goed weg gezet en goed gemotiveerd allemaal. Memphis niet zo zelfzuchtig en inderdaad Wijnaldem heel matig Met een grote rol voor Klaassen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik weet niet wat van Gaal gedaan heeft. Maar wat straalt dit elftal een spelvreugde uit zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gravenberg valt goed in. Rensch valt goed in en geeft zelfs nog een assist. Blind gewoon heel goed tegen die super snelle behendige buitenspeler en Klaassen de beste man van de eerste helft. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Van Gaal is een echte topper, daar kan je niet om heen Zelfs Depay is een toontje lager gaan zingen en beter gaan presteren.
Mijn gedachten gaan ook uit naar Frank de Boer die zelf ook hopelijk gaat inzien dat hij geen goede trainer blijkt te zijn! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 september 2021 - 23:13 schreef AkaS het volgende:Van Gaal is een echte topper, daar kan je niet om heen Zelfs Depay is een toontje lager gaan zingen en beter gaan presteren. Mijn gedachten gaan ook uit naar Frank de Boer die zelf ook hopelijk gaat inzien dat hij geen goede trainer blijkt te zijn! absoluut eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sporting speelt nu tegen Porto. Ze spelen nu 5-3-2. Met een hoop snelheid op de back posities. Ze durven heel hoog te spelen maar schuwen het spelen vanuit de eigen 16 ook totaal niet en hoeven de bal niet perse.
Bikkelharde duels op het middenveld en een lepe spits. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dat interview van tenhag over hoe hij Haller ziet zegt alweer genoeg hahaha... Kortom het hele seizoen een anti voetballer in de spits waardoor tenhag 2 jeugd talenten verkracht (danillo brobey op)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Haller de afgelopen 2 wedstrijden anders gewoon bij de beste 3 spelers van de ploeg. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Voetballend gewoon niet zo.. en ook niet de meest zeggende tegenstanders.. maar klopt zeker niet de slechtste eraf wat al genoeg zegt eigenlijk.. maar goed de laatste potten vind ik blind veruit de minste |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2021 - 18:19 schreef nummer10 het volgende:[..] Voetballend gewoon niet zo.. en ook niet de meest zeggende tegenstanders.. maar klopt zeker niet de slechtste eraf wat al genoeg zegt eigenlijk.. maar goed de laatste potten vind ik blind veruit de minste Voetballend juist gewoon prima. Wint zijn duels en legt de vallen terug op andere spelers, houd de ballen goed vast en kaatst ook prima in deze twee wedstrijden.
Dan is het toch volkomen logisch en terecht dat hij blijft staan?
Totaal niet interessant dat de tegenstanders niet bijzonder waren, ook dan moet je het wel gewoon nog steeds doen.
En uiteraard moet hij het op het cl podium ook gaan laten zien, maar dat geld letterlijk voor iedere speler waarbij eigenlijk alleen Mazraoui en Alvarez goed aan het seizoen zijn begonnen. De rest allemaal matig of wissel vallend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe droevig.
Dan mag van de Beek in de basis beginnen. Doet hij het gewoon goed. Krijgt united in de eerste helft een rode kaart. En mag van de Beek in de rust achterblijven voor Varane.
En dat terwijl Pogba echt een verschrikkelijke eerste helft speelt en juist hij defensief heel matig is en die mag blijven staan.
Ik heb echt met Donny te doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een gerechtigheid. United verliest de pot in de 95e minuut. Moet je vd beek maar niet wisselen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2021 - 18:49 schreef remco k het volgende:[..] Voetballend juist gewoon prima. Wint zijn duels en legt de vallen terug op andere spelers, houd de ballen goed vast en kaatst ook prima in deze twee wedstrijden. Dan is het toch volkomen logisch en terecht dat hij blijft staan? Totaal niet interessant dat de tegenstanders niet bijzonder waren, ook dan moet je het wel gewoon nog steeds doen. En uiteraard moet hij het op het cl podium ook gaan laten zien, maar dat geld letterlijk voor iedere speler waarbij eigenlijk alleen Mazraoui en Alvarez goed aan het seizoen zijn begonnen. De rest allemaal matig of wissel vallend. tjah ik zie haller toch echt als geen ajax speler/spits... maar had ook al gezegd niet de slechste dat is simpel weg blind in mijn ogen... maar we gaan het morgen zien..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 20:38 schreef remco k het volgende:Wat een gerechtigheid. United verliest de pot in de 95e minuut. Moet je vd beek maar niet wisselen. weet niet of het gerechtigheid is... vd beek deed het prima dus ik snapte hem niet helemaal |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 19:53 schreef remco k het volgende:Hoe droevig. Dan mag van de Beek in de basis beginnen. Doet hij het gewoon goed. Krijgt united in de eerste helft een rode kaart. En mag van de Beek in de rust achterblijven voor Varane. En dat terwijl Pogba echt een verschrikkelijke eerste helft speelt en juist hij defensief heel matig is en die mag blijven staan. Ik heb echt met Donny te doen. Donny speelde wel heel beroerd in waar de overtreding uit voortkwam. En ook Donny is veel te vroeg weggegaan. Zonde voor hem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 00:23 schreef AkaS het volgende:[..] Donny speelde wel heel beroerd in waar de overtreding uit voortkwam. En ook Donny is veel te vroeg weggegaan. Zonde voor hem. Donny geeft hem die bal gewoon prima mee in de loop, geen flauw idee wat hij daar verkeerd doet, doe gozer neemt die bal gewoon heel erg slecht mee en heeft alle tijd om niet deze achterlijke beslissing te nemen..
Ik denk niet dat hij te vroeg is vertrokken, hij is echter op alle vlakken naar een verkeerde club gegaan, ze spelen het type voetbal dat hem niet eigen is, en ze hadden al een overvol middenveld blijkt...
Die had juist lekker naar Dortmund ofzo moeten vertrekken, daar had hij alles gespeeld en was hij nu de 10 van het nl elftal geweest..
Maar ook Donny lekker weer terug komen, kan je in de eredivisie lekker met Donny en Klaassen naast elkaar aanvallend op het middenveld spelen met Alvarez of Gravenberg daarachter, of je gaat dan echt 343 spelen...
Zonde dat de meeste jongens in het buitenland niet echt 100% slagen.
Frenkie gisteren weer gewoon heel matig en gaat echt mee in de malaise van Barcelona. Ziyech gisteren heel vroeg gewisseld. de Ligt is ineens niet meer zeker van zijn basis plaats bij het zwalkende Juventus...
Och kerel hadden al die gasten maar lekker geblevem.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PSV - Feyenoord 0-2 tussenstand.
Hele vreemde wedstrijd. Feyenoord begon goed, erna kunnen ze de bal geen 5 seconde meer in de ploeg houden. Erna veel druk van PSV, maar ook te slordig. Enige goede fase van Feyenoord met echt goed balbezit levert voor rust de goal op.
Na rust heeft PSV Feyenoord helemaal bij de strot en haalt Schmidt zijn gevaarlijkste man eraf. Nu 0-2. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Schmidt met een Advocaatje. Prima score voor Ajax. |
|
|
|