|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahahaha heerlijk die gebroken lampjesfrustratie op de tribune. Hahahahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Doelsaldoverschil tussen Ajax en PSV loopt in één weekend op van +1 naar +14. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahahaha, lekker man.
Als Renato je dan nog een appje stuurt met een uitnodiging daar te reageren is mijn middag compleet.
Hypocriet tyfusclubje is lekker afgestraft door een mongool van een Schmidt. Nederland heeft 2 volksclubs, Ajax en Feyenoord en dat veranderd nooit. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
gefeliciteerd met de overname van de koppositie ;-) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Met dank aan 010 en onze toptrainer Schmidt.Wat een giller die man !!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En AZ gaat er ook af. Heerlijk, wat een weekend. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ik heb genoten dat er weer publiek bij was ;-) EN dan ook zo'n trainer hebben met die rare wissels van hem.. Heerlijk |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Die mof is wel goed in kapitaal vernietiging.. Mo, Teze, Gakpo en madueke nu aan het kapot maken met zijn rare wissels.. ik zeg lekker bezig! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2021 - 16:45 schreef nummer10 het volgende:Die mof is wel goed in kapitaal vernietiging.. Mo, Teze, Gakpo en madueke nu aan het kapot maken met zijn rare wissels.. ik zeg lekker bezig! Van mij mag hij PSV helemaal naar de kloten helpen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
prachtig om te zien dat gae voetballend gewoon beter is dan PSV... wel jammer van de uitslag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is Engels voetbal toch heerlijk.
Chelsea City. Een moordend tempo.
En zo’n pot zou bij ons gewoon kapot worden gefloten.
Zo’n scheidsrechter daar maakt gewoon die wedstrijd door veel te laten gaan en niet pietluttig te zijn. Echt heerlijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2021 - 15:16 schreef remco k het volgende:Wat is Engels voetbal toch heerlijk. Chelsea City. Een moordend tempo. En zo’n pot zou bij ons gewoon kapot worden gefloten. Zo’n scheidsrechter daar maakt gewoon die wedstrijd door veel te laten gaan en niet pietluttig te zijn. Echt heerlijk. Had hem gezien, wel jammer dat Tuchel zo verdedigend voetbalde... Maar wat nog mooier is vandaag is de verlies pot van PSV haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En Willem II nu over psv heen ;-) |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ja, heerlijk Ronald. Ik moet psv op een of andere manier niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Haha welke ajacied wel..;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er zit een verschil tussen haat en haat.
Maar ik... Nergens een grotere pure haat naar dan naar deze hoerige tyfusclub. Daar mag van mij een keiharde bom op.
Maargoed, de haat is ook gewoon persoonlijk |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En Feyenoord ook ff terug op aarde... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En hier weer eens duidelijk dat scheidsrechters gewoon bagger poepen in de Kuip. Gewoon een overduidelijke overtreding bij de 4-3. Zelfs je VAR roept je naar het scherm, maar hij durft niet. En dat wist ik al toen hij zelf niet floot voor de overtreding.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 september 2021 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gvd wat een kut scheids bij NEC man.. hoe kan je die goal goedkeuren als je ziet wat Linssen uitvreet.. maar goed, moeite met NEC en zo blij zijn.. tering kakkerlakken |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2021 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:En hier weer eens duidelijk dat scheidsrechters gewoon bagger poepen in de Kuip. Gewoon een overduidelijke overtreding bij de 4-3. Zelfs je VAR roept je naar het scherm, maar hij durft niet. En dat wist ik al toen hij zelf niet floot voor de overtreding. Yep zei het hier ook gelijk tegen mijn zoon, dit gaat die niet durven.. wat een kutzooi |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hier zie je even de impact van een volle Kuip op een jonge scheidsrechter. Oei oei oei |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Was gewoon een overtreding toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nouja, ik durf te zeggen dat een ervaren scheidsrechter hem afkeurt. Vandaar de opmerking Kooij nog ongeschikt voor dit soort wedstrijden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ze doen alsof ze kampioen zijn!! Mongolen daar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 september 2021 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2021 - 23:00 schreef Loetje het volgende:[..] Nouja, ik durf te zeggen dat een ervaren scheidsrechter hem afkeurt. Vandaar de opmerking Kooij nog ongeschikt voor dit soort wedstrijden Ben benieuwd wat die scheidsrechtersbaas morgen verteld. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nondeju, als het Ajax betrof had er nu in de studio volledig over die overtreding gesproken zijn. Nou sorry, maar hoor ze er nu amper over. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2021 - 23:00 schreef Loetje het volgende:[..] Nouja, ik durf te zeggen dat een ervaren scheidsrechter hem afkeurt. Vandaar de opmerking Kooij nog ongeschikt voor dit soort wedstrijden Zeker weten... Snap ook niet dat ze zulke onervaren scheidsrechters daar neerzetten... Maar goed nu blijkt wel dat de VAR weg kan als scheidsrechters er toch niks mee doen.. maar goed, Ajax heeft op dit moment ook niks te vrezen van Feyenoord.. als Ajax zo door blijft gaan worden we weer met 2 vingers in de neus kampioen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Hahaha erg he.. zogenaamde top club.. en dan blij zijn op deze manier te winnen van NEC hahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo. Las Sina Traore staat ook al weer op 9 goals bij Shakhtar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dortmund gewonnen door Malen. Ofwel, zou het Ajax één keertje lukken van ze te winnen, denk ik dat Ajax er nagenoeg is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Sherrif wint bij Real Madrid, hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat maakt die Koeman er zelf toch ook een teringzooi van.
Afgelopen weekend een prima pot spelen met 4-3-3 en dan vandaag ineens weer 3-5-2 gaan spelen met een rechter cv op links en andersom, dat loopt verschrikkelijk slecht af en binnen 3 minuten wordt juist die linker cv op rechts afgeschaft omdat hij dat niet gewend is, Koemans draait dat ook direct om maar dat is al te laat. Vervolgens speelt Barca prima en haalt hij met Frenkie de beste man aanvallend terug naar centraal achterin waar die jongen eigenlijk verzuipt
Vervolgens vanuit het niks drie keer wisselen en je hele elftal omgooien om in diezelfde minuut de 2-0 tegen te krijgen.
Koeman bewijst dat hij een trainer is voor de subtop en absoluut niet voor een topclub in Europa. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2021 - 23:28 schreef remco k het volgende:Wat maakt die Koeman er zelf toch ook een teringzooi van. Afgelopen weekend een prima pot spelen met 4-3-3 en dan vandaag ineens weer 3-5-2 gaan spelen met een rechter cv op links en andersom, dat loopt verschrikkelijk slecht af en binnen 3 minuten wordt juist die linker cv op rechts afgeschaft omdat hij dat niet gewend is, Koemans draait dat ook direct om maar dat is al te laat. Vervolgens speelt Barca prima en haalt hij met Frenkie de beste man aanvallend terug naar centraal achterin waar die jongen eigenlijk verzuipt Vervolgens vanuit het niks drie keer wisselen en je hele elftal omgooien om in diezelfde minuut de 2-0 tegen te krijgen. Koeman bewijst dat hij een trainer is voor de subtop en absoluut niet voor een topclub in Europa. Eens |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Die had ze bij ons ook wel gemaakt ;) brobbey ook overigens.. en denk zelfs met minder kansen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2021 - 23:28 schreef remco k het volgende:Wat maakt die Koeman er zelf toch ook een teringzooi van. Afgelopen weekend een prima pot spelen met 4-3-3 en dan vandaag ineens weer 3-5-2 gaan spelen met een rechter cv op links en andersom, dat loopt verschrikkelijk slecht af en binnen 3 minuten wordt juist die linker cv op rechts afgeschaft omdat hij dat niet gewend is, Koemans draait dat ook direct om maar dat is al te laat. Vervolgens speelt Barca prima en haalt hij met Frenkie de beste man aanvallend terug naar centraal achterin waar die jongen eigenlijk verzuipt Vervolgens vanuit het niks drie keer wisselen en je hele elftal omgooien om in diezelfde minuut de 2-0 tegen te krijgen. Koeman bewijst dat hij een trainer is voor de subtop en absoluut niet voor een topclub in Europa. +1, hij bewijst dat idd elke keer weer. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Het is Maza en Zyech een beetje in hun bol geslagen. Nu worden ze bijde uitgekotst door de Bondscoach. Zyech verteld wat hij bij Ajax verdiende, nu wil Maza dat ook. Dit is toch gewoon klaar. Strik erom en wegbrengen
Als ik Overmars was zou ik dit ook meenemen in de onderhandelingen met Mino... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Ja,het punt is dat deze jonge scheidsrechter de schoonzoon van Frank de Boer is dus een AJAX mannetje dus elke beslissing tegen 010 zou er wel eens heftig naar zijn persoontje en Frank de Boer gewezen kunnen worden.Dus het veiligste was om 010 tebevoordelen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 oktober 2021 - 09:49 schreef Ajax we love you het volgende:Het is Maza en Zyech een beetje in hun bol geslagen. Nu worden ze bijde uitgekotst door de Bondscoach. Zyech verteld wat hij bij Ajax verdiende, nu wil Maza dat ook. Dit is toch gewoon klaar. Strik erom en wegbrengen Als ik Overmars was zou ik dit ook meenemen in de onderhandelingen met Mino... Wat heeft het loon etc te maken met het nationale elftal? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
NEC als grote verrassing van de seizoenstart? Die zijn goed bezig, zeker omdat ik na de pot tegen Ajax dacht dat ze geen schijn van kans hadden in de Eredivisie.
Edit: Nou ja, Cambuur ook eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 oktober 2021 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pec ook een hele grote verrassing. Zo slecht presteren en pas 1 goal gemaakt had niemand voor mogelijk gehouden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Koemand echt zoveel van de club houd als hij beweert moet hij nu echt de eer aan zichzelf houden en opstappen.
Hij presteert dit hele kalenderjaar al ver onder de maat en de matige selectie is geen enkel excuus. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 oktober 2021 - 23:34 schreef remco k het volgende:Als Koemand echt zoveel van de club houd als hij beweert moet hij nu echt de eer aan zichzelf houden en opstappen. Hij presteert dit hele kalenderjaar al ver onder de maat en de matige selectie is geen enkel excuus. Liever niet, want de naam die in Spanje circuleert is die van Ten Hag. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Wel meer namen :) maar Koeman maakt er echt een potje van en weet dat Barca het geld niet heeft voor zijn ontslag, dus compleet eens met Remco.. mindere selectie dan vroeger, ja absoluut waarvan 2 aangetrokken zijn door Koeman.. kan je beter spel op de mat leggen? Ja zeker, dus is echt een fout van Koeman in deze.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 11:03 schreef nummer10 het volgende:[..] Wel meer namen :) maar Koeman maakt er echt een potje van en weet dat Barca het geld niet heeft voor zijn ontslag, dus compleet eens met Remco.. mindere selectie dan vroeger, ja absoluut waarvan 2 aangetrokken zijn door Koeman.. kan je beter spel op de mat leggen? Ja zeker, dus is echt een fout van Koeman in deze.. Depay Dest Luuk. García. Bijna de helft van zijn basis heeft hij zelf opgehaald. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ohja was Dest ff vergeten, Garcia indd ook.. en dan ook nog frenkie rechts voor zetten en dest linksback wat ik zo zag.. baal wel dat Barca het geld niet heeft voor zijn ontslag . |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 oktober 2021 - 23:34 schreef remco k het volgende:Als Koemand echt zoveel van de club houd als hij beweert moet hij nu echt de eer aan zichzelf houden en opstappen. Hij presteert dit hele kalenderjaar al ver onder de maat en de matige selectie is geen enkel excuus. Ik denk dat Koeman gewoon denkt van, ze praten binnen de club overal zo slecht over mij, dan ontslaan ze me maar lekker en krijg ik nog een zak geld mee ook. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die Koeman wacht gewoon op de zak met geld en daarna zwaait hij af. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 13:59 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk dat Koeman gewoon denkt van, ze praten binnen de club overal zo slecht over mij, dan ontslaan ze me maar lekker en krijg ik nog een zak geld mee ook. En dat noemt Koeman dan clubliefde. |
|
|
|