BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:36   quote  deeplink  
Wat is die Guus Til toch enorm belangrijk voor Feyenoord. Ik ben er jaloers op...
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2021 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:36 schreef Pietje het volgende:
Wat is die Guus Til toch enorm belangrijk voor Feyenoord. Ik ben er jaloers op...
Waarom dan? Wij hebben geen nummer tien die regelmatig scoort?
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan? Wij hebben geen nummer tien die regelmatig scoort?
Natuurlijk wel, maar ik doelde op het gemak waarmee hij scoort. Ook al in de voorrondes voor de Conference Cup.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2021 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, maar ik doelde op het gemak waarmee hij scoort. Ook al in de voorrondes voor de Conference Cup.
Tsja berghuis maakt ze de laatste weken ook heel makkelijk. Klaassen normaal ook.

Ik snap dat je zegt dat die jongen goed speelt want dat is ook zo.

Maar jaloers zijn doet er in mijn beleving op dat je hem liever bij ons op tien had gezien dan de jongens die er nu lopen.
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsja berghuis maakt ze de laatste weken ook heel makkelijk. Klaassen normaal ook.

Ik snap dat je zegt dat die jongen goed speelt want dat is ook zo.

Maar jaloers zijn doet er in mijn beleving op dat je hem liever bij ons op tien had gezien dan de jongens die er nu lopen.
Ik ben "jaloers" op het gemak. That's all :-)
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 18:19   quote  deeplink  
Wat moet hij anders zeggen, haha.

Ze zetten me maar op straat, kan ik nog 5 jaar langer met me stijve lul onder de Costa del Sol blijven liggen? ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 18:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben "jaloers" op het gemak. That's all :-)
Ik maakte me erg zorgen om het ritme bij Klaassen vandaag.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2021 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 18:19 schreef Loetje het volgende:
Wat moet hij anders zeggen, haha.

Ze zetten me maar op straat, kan ik nog 5 jaar langer met me stijve lul onder de Costa del Sol blijven liggen? ;-)
Hij moet gewoon de eer aan zichzelf houden en uberhaubt stoppen als trainer.

Ik vind het al vanaf de eerste dag als trainer helemaal niks.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2021 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 18:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klaassen moet ook gewoon basis speler zijn op desnoods met Berghuis naast hem

Of probeer zonder echte spits te spelen en ga met Berghuis en Tadic spelen.

Guardiola doet dat ook gewoon heel vaak in de pl met veel succes.
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 18:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij moet gewoon de eer aan zichzelf houden en uberhaubt stoppen als trainer.

Ik vind het al vanaf de eerste dag als trainer helemaal niks.
Ik ben er nooit fan van geweest. Heeft eigenlijk ook overal altijd ruzie gehad ook.

PSV kotste ze hem uit, bij Ajax boterde het niet met de sterspelers, Barca helemaal mislukt, Benfica kotste ze hem uit, Valencia vond hem de slechtste trainer ever, AZ compleet mislukt.

Vitesse en Feyenoord redelijk, Oranje redelijk want ook daar moest hij iedere wedstrijd zijn eigen fouten corrigeren
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen moet ook gewoon basis speler zijn op desnoods met Berghuis naast hem

Of probeer zonder echte spits te spelen en ga met Berghuis en Tadic spelen.

Guardiola doet dat ook gewoon heel vaak in de pl met veel succes.
En dan in plaats van Haller?
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 18:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hier nog eentje. Met dank aan dat vervloekte interland voetbal, waar Davy geblesseerd raakte en zijn ritme verloor.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2021 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 19:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dan in plaats van Haller?
Van mijn part.

Ik vind dat je gewoon je 11 beste mannen op het veld moet hebben.

Klaassen hoort bij mij als een van de eerste 5 spelers op het papier te staan.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2021 - 20:04   quote  deeplink  
Wel apart hoor.

Alle koplopers van de top competities in Europa verliezen punten.
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 20:04 schreef remco k het volgende:
Wel apart hoor.

Alle koplopers van de top competities in Europa verliezen punten.
Haha. Dat viel mij dus ook al op. Heel opvallend.
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2021 - 12:55   quote  deeplink  
Mazraoui is wel einde verhaal denk ik. Zoals altijd wordt de speler inmiddels door Raiola overal aangeboden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 oktober 2021 - 21:20   quote  deeplink  
Traore lang eruit door die botsing met dumfries...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 oktober 2021 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 12:55 schreef remco k het volgende:
Mazraoui is wel einde verhaal denk ik. Zoals altijd wordt de speler inmiddels door Raiola overal aangeboden.
Is over en sluiten vermoed ik idd
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 oktober 2021 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 12:55 schreef remco k het volgende:
Toch ook niet gek als Ajax er niet in mee wil gaan, dan zoek je wat anders.. snap Ajax soms ook niet hoor.. een nieuwe linksback halen van die kwaliteit is duurder dan wat loonsverhoging.. hierdoor hou je de groep ook langer bij elkaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2021 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Toch ook niet gek als Ajax er niet in mee wil gaan, dan zoek je wat anders.. snap Ajax soms ook niet hoor.. een nieuwe linksback halen van die kwaliteit is duurder dan wat loonsverhoging.. hierdoor hou je de groep ook langer bij elkaar
Toch volkomen logisch dat een back die heel veel geblesseerd is geweest, en tot dit seizoen niet bij de 5 beste spelers van het elftal hoorde, dat die niet hetzelfde salaris gaat krijgen als Tadic bijvoorbeeld?

En een nieuwe jongen halen is misschien wat duurder, maar wie zegt dat er een nieuwe gehaald gaat worden? Er staan er wel weer een paar in de rij en volgens mij is Rensch gewoon vrijwel het hele vorige seizoen basis speler geweest.

Daarnaast, als je hem dit geeft, staan ze allemaal voor je neus omdat ze hetzelfde willen

Nee hoor, Ajax bepaald het beleid, niet de spelers.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 oktober 2021 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2021 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch volkomen logisch dat een back die heel veel geblesseerd is geweest, en tot dit seizoen niet bij de 5 beste spelers van het elftal hoorde, dat die niet hetzelfde salaris gaat krijgen als Tadic bijvoorbeeld?

En een nieuwe jongen halen is misschien wat duurder, maar wie zegt dat er een nieuwe gehaald gaat worden? Er staan er wel weer een paar in de rij en volgens mij is Rensch gewoon vrijwel het hele vorige seizoen basis speler geweest.

Daarnaast, als je hem dit geeft, staan ze allemaal voor je neus omdat ze hetzelfde willen

Nee hoor, Ajax bepaald het beleid, niet de spelers.
Kan me nog een CL seizoen herrinderen waar die een heel belangrijk aandeel in had.. Rensch staat er zeker ook, maar nog niet het niveau van mazz.. geeft hem 1 jaar verlenging met dat loon wat hij vraagt, verkoop een flink door en heeft Rensch de tijd gehad om te groeien..

Daarbij vind ik het onzin dat een aanvaller bijv meer mag verdienen dan een verdediger.. verdedigers zijn immers zo belangrijk.. en waarom blind wel bijv dat salaris en mazz niet? Vind mazz echt stukken beter op dit moment dan blind..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 oktober 2021 - 12:18   quote  deeplink  
Verdedigers hoeven het spel niet te maken, worden ook voor veel minder verkocht. Dus vandaar het lagere salaris of hij moet uitzonderlijk zijn.

Ze hebben Rensch die in principe al basisspeler is, is echt niet veel minder hoor, wordt zelfs opgeroepen voor het Nederlands Elftal.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 oktober 2021 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2021 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Verdedigers hoeven het spel niet te maken, worden ook voor veel minder verkocht. Dus vandaar het lagere salaris of hij moet uitzonderlijk zijn.

Ze hebben Rensch die in principe al basisspeler is, is echt niet veel minder hoor, wordt zelfs opgeroepen voor het Nederlands Elftal.
Ja en dat heb ik nooit begrepen, spel begint immers bij de verdedigers, zijn die ruk heb je naar voren geen aanvoer.. Rensch vind ik overigens echt nog stukken minder dan mazz.. en aanvallend doet mazz nu echt ook fantastische dingen.. ik zou zeggen, 1 jaar verlengen, loon omhoog, Rensch nog jaartje rijpen en dan mazz verkopen na een fantastisch seizoen.. en je bent klaar... Geen uitgaven naar een nieuwe speler en Rensch kan er dan gelijk staan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2021 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2021 - 11:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kan me nog een CL seizoen herrinderen waar die een heel belangrijk aandeel in had.. Rensch staat er zeker ook, maar nog niet het niveau van mazz.. geeft hem 1 jaar verlenging met dat loon wat hij vraagt, verkoop een flink door en heeft Rensch de tijd gehad om te groeien..

Daarbij vind ik het onzin dat een aanvaller bijv meer mag verdienen dan een verdediger.. verdedigers zijn immers zo belangrijk.. en waarom blind wel bijv dat salaris en mazz niet? Vind mazz echt stukken beter op dit moment dan blind..
Ik zeg niet dat een verdediger niet hetzelfde mag verdienen, dat heb ik ook nooit gezegd.

Maar hij heeft niet al seizoenen lang het aandeel wat Blind en Tadic wel al seizoenen lang hebben, hij is daarnaast gewoon een hele blessure gevoelige gozer die meer niet speelt dan wel de afgelopen twee jaar.

Blind heeft een veel groter aandeel binnen dit Ajax dan wat je binnen de lijnen ziet van spelers, misschien presteerd Mazzraoui wel zo juist omdat Blind er is en hem veel helpt zoals je daat vak zat over zowel Blind, Klaassen als Tadic hoort.

En nogmaals, stel je geeft hem dat wel, dan is het einde toch zoek en staat iedereen aan de deur zoor zon salaris? Dat zou Ajax helemaal niet kunnen betalen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 oktober 2021 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2021 - 15:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat een verdediger niet hetzelfde mag verdienen, dat heb ik ook nooit gezegd.

Maar hij heeft niet al seizoenen lang het aandeel wat Blind en Tadic wel al seizoenen lang hebben, hij is daarnaast gewoon een hele blessure gevoelige gozer die meer niet speelt dan wel de afgelopen twee jaar.

Blind heeft een veel groter aandeel binnen dit Ajax dan wat je binnen de lijnen ziet van spelers, misschien presteerd Mazzraoui wel zo juist omdat Blind er is en hem veel helpt zoals je daat vak zat over zowel Blind, Klaassen als Tadic hoort.

En nogmaals, stel je geeft hem dat wel, dan is het einde toch zoek en staat iedereen aan de deur zoor zon salaris? Dat zou Ajax helemaal niet kunnen betalen.
haller heeft toch ook niet zoon seizoen en alles behalve zich bewezen... denk juist door zulke dure aankopen incl salaris je dit gezeik krijgt.. niet door jeugd die zich al jaren voor de club inzetten incl CL succes.. en als ik lees wat mazz nu doet om succesvol te blijven vind ik dat daar iets tegen over mag staan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2021 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2021 - 21:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

haller heeft toch ook niet zoon seizoen en alles behalve zich bewezen... denk juist door zulke dure aankopen incl salaris je dit gezeik krijgt.. niet door jeugd die zich al jaren voor de club inzetten incl CL succes.. en als ik lees wat mazz nu doet om succesvol te blijven vind ik dat daar iets tegen over mag staan
Ja er staat ook een mooi salaris tegenover. Of denk je dat Mazraoui met 50k per jaar naar huis wordt gestuurd?

Haller is nu eenmaal een grote aankoop. Gekocht voor goals en die maakt hij. Een grote aankoop verdient altijd meer dan de eigen jeugd, altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven.

Tadic werd ook direct de best betaalde speler zonder dat er enige zekerheid was dat hij dat waar ging maken.

Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, gebeurt altijd en overal en zeker niet alleen in het voetbal.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 oktober 2021 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2021 - 22:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja er staat ook een mooi salaris tegenover. Of denk je dat Mazraoui met 50k per jaar naar huis wordt gestuurd?

Haller is nu eenmaal een grote aankoop. Gekocht voor goals en die maakt hij. Een grote aankoop verdient altijd meer dan de eigen jeugd, altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven.

Tadic werd ook direct de best betaalde speler zonder dat er enige zekerheid was dat hij dat waar ging maken.

Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, gebeurt altijd en overal en zeker niet alleen in het voetbal.
Mwah Haller verschillen we nog altijd van mening, die was immers best geflopt en was geen zekerheid.. En nog niet qua speler en kansen benutten.. maar goed daar ging het niet om.. ik vind dat je spelers en al helemaal eigen jeugd moet koesteren en proberen vast te houden, ook dat is al bewezen dat als je wilt meedoen om de prijzen je je basis intact moet proberen te houden..
remco k
 remco k - vrijdag 08 oktober 2021 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2021 - 23:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Mwah Haller verschillen we nog altijd van mening, die was immers best geflopt en was geen zekerheid.. En nog niet qua speler en kansen benutten.. maar goed daar ging het niet om.. ik vind dat je spelers en al helemaal eigen jeugd moet koesteren en proberen vast te houden, ook dat is al bewezen dat als je wilt meedoen om de prijzen je je basis intact moet proberen te houden..
Die was helemaal niet geflopt.

Die is naar Engeland gehaald door een trainer die Ajax voetbal speelde, die trainer ging weg en is hij bij een trainer terecht gekomen die counter voetbal speelt, dat hij dan niet heel veel goals maakt kun je hem toch niet aanrekenen?

In Duitsland heeft hij hef=t gewoon fantastisch gedaan, en werd niet zomaar voor 50 miljoen euro gehaald naar de PL...

En leuk dat jij dat allemaal vind, maar de wereld is weerbarstiger dan dat en jouw wil is helaas geen realiteit.
remco k
 remco k - vrijdag 08 oktober 2021 - 11:24   quote  deeplink  
Als bij Ajax je best betaalde spelers je eigen jeugd moet zijn.

Dan kan je simpelweg geen grote aankopen meer doen, die jongens willen namelijk altijd meer salaris..
Eide
 Eide - vrijdag 08 oktober 2021 - 15:30   quote  deeplink  
Daarnaast zit er wel lucht tussen een gearriveerde twintiger of jonge dertiger en een Ajaxtalent van rond de 20. Daarnaast heeft Ajax ook wel getoond dat het forse contractopwaarderingen biedt aan jeugdspelers die zich echt goed ontwikkelen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 oktober 2021 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2021 - 11:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Die was helemaal niet geflopt.

Die is naar Engeland gehaald door een trainer die Ajax voetbal speelde, die trainer ging weg en is hij bij een trainer terecht gekomen die counter voetbal speelt, dat hij dan niet heel veel goals maakt kun je hem toch niet aanrekenen?

In Duitsland heeft hij hef=t gewoon fantastisch gedaan, en werd niet zomaar voor 50 miljoen euro gehaald naar de PL...

En leuk dat jij dat allemaal vind, maar de wereld is weerbarstiger dan dat en jouw wil is helaas geen realiteit.
zijn wel meer spelers voor veel geld verkocht en gekocht die het eigenlijk niet hadden... vooralsnog vind ik hem voetballend zwak (traag, langzaam draaien, weinig bal controle, koppen etc) en heeft gewoon teveel kansen nodig vooralsnog.. meer kan ik erop dit moment niet van maken en absoluut niet zoveel geld waard.. nogmaals, elke redelijke spits had er net zoveel gescoord met zoveel kansen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 oktober 2021 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2021 - 15:30 schreef Eide het volgende:
Daarnaast zit er wel lucht tussen een gearriveerde twintiger of jonge dertiger en een Ajaxtalent van rond de 20. Daarnaast heeft Ajax ook wel getoond dat het forse contractopwaarderingen biedt aan jeugdspelers die zich echt goed ontwikkelen.
mazz is inmiddels bijna 24 jaar, en inmiddels 3 jaar speler van het eerste en 3 jaar international.. 2x landskampioen, super gedaan in de cl.. ik vind dat je dan als club er best wat tegenover mag zetten, ook omdat die echt wel voor een hoog bedrag verkocht kan worden als die zo blijft vlammen.. dus wat maakt dat geld extra dan uit als je het terug kan verdienen aan een transfer ipv gratis weg te gaan wat een logisch gevolg zou zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 oktober 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 10 oktober 2021 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 oktober 2021 - 22:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mazz is inmiddels bijna 24 jaar, en inmiddels 3 jaar speler van het eerste en 3 jaar international.. 2x landskampioen, super gedaan in de cl.. ik vind dat je dan als club er best wat tegenover mag zetten, ook omdat die echt wel voor een hoog bedrag verkocht kan worden als die zo blijft vlammen.. dus wat maakt dat geld extra dan uit als je het terug kan verdienen aan een transfer ipv gratis weg te gaan wat een logisch gevolg zou zijn..
Hij is bijna een heel seizoen van die drie jaar uitgeschakeld geweest. Hij is ook al een tijd geen internationale meer.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 oktober 2021 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2021 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is bijna een heel seizoen van die drie jaar uitgeschakeld geweest. Hij is ook al een tijd geen internationale meer.
Dat geen international komt door de trainer, niet omdat er een betere rechtsback is.. en tjah blessure kan je vrij weinig aan doen.. Daarbij loopt nu zijn contract af en wil graag blijven en doet er alles aan om top fit te zijn.. mag best wat tegenover staan vind ik ten opzichte van zijn oude contract en wetend wat andere spelers verdienen.. stel je wilt een andere revhtsback halen van het zelfde niveau ga je ook simpel weg meer betalen.. dan liever voor een jeugd product die nog genoeg op kan leveren
nummer10
 nummer10 - zondag 10 oktober 2021 - 20:20   quote  deeplink  
Dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 oktober 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 10 oktober 2021 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2021 - 20:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat geen international komt door de trainer, niet omdat er een betere rechtsback is.. en tjah blessure kan je vrij weinig aan doen.. Daarbij loopt nu zijn contract af en wil graag blijven en doet er alles aan om top fit te zijn.. mag best wat tegenover staan vind ik ten opzichte van zijn oude contract en wetend wat andere spelers verdienen.. stel je wilt een andere revhtsback halen van het zelfde niveau ga je ook simpel weg meer betalen.. dan liever voor een jeugd product die nog genoeg op kan leveren
Hij is wel vaker geblesseerd hè. Niet pas 1 keer.

En of het nu door de trainer komt of door hemzelf. Hij wordt momenteel niet geselecteerd.

Je hoeft daarnaast niks te halen aangezien je Rensch hebt.

En hey. Ik wil graag dat ie blijft. Maar de grens wordt niet zomaar bepaald, Ajax afgelopen jaar ook gewoon verlies geleden en ik vermoed dat men daarom ook meer dan terecht voorzichtig is met het salarishuis.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 oktober 2021 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2021 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is wel vaker geblesseerd hè. Niet pas 1 keer.

En of het nu door de trainer komt of door hemzelf. Hij wordt momenteel niet geselecteerd.

Je hoeft daarnaast niks te halen aangezien je Rensch hebt.

En hey. Ik wil graag dat ie blijft. Maar de grens wordt niet zomaar bepaald, Ajax afgelopen jaar ook gewoon verlies geleden en ik vermoed dat men daarom ook meer dan terecht voorzichtig is met het salarishuis.
Wat betreft het salarishuis, dan had je een Haller niet moeten kopen midden in de pandemie voor een absurd bedrag en had je contracten moeten verlengen waar je winst op kan maken ;) dat je verlies ging leiden wat gewoon bekend... 22.5 mil plus salaris had je heel wat mee kunnen doen..
remco k
 remco k - maandag 11 oktober 2021 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2021 - 22:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wat betreft het salarishuis, dan had je een Haller niet moeten kopen midden in de pandemie voor een absurd bedrag en had je contracten moeten verlengen waar je winst op kan maken ;) dat je verlies ging leiden wat gewoon bekend... 22.5 mil plus salaris had je heel wat mee kunnen doen..
Dan had je nu geen spits gehad.
nummer10
 nummer10 - maandag 11 oktober 2021 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2021 - 08:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan had je nu geen spits gehad.
Brobbey danillo tadic eventueel had je Huntelaar nog kunnen behouden.. Klaassen zou nog zelfs nog kunnen.. ik geloof niet dat die minder hadden gescooort dan Haller nu gezien de hoeveelheid kansen..
remco k
 remco k - maandag 11 oktober 2021 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2021 - 11:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Brobbey danillo tadic eventueel had je Huntelaar nog kunnen behouden.. Klaassen zou nog zelfs nog kunnen.. ik geloof niet dat die minder hadden gescooort dan Haller nu gezien de hoeveelheid kansen..
Brobbey was niet gebleven, dat heeft de geschiedenis met Raiola wel bewezen..

Tadic op 9 had je geen linksbuiten meer gehad, Huntelaar was wel klaar, en Danilo was er vorig seizoen niet..
Eide
 Eide - maandag 11 oktober 2021 - 22:20   quote  deeplink  
Arnaud Danjuma valt echt steengoed in bij Oranje. Het is "maar" Gibraltar, maar hij speelt echt uitstekend.
Loetje
 Loetje - maandag 11 oktober 2021 - 23:01   quote  deeplink  
Alsjeblieft, hou op hoor. Spelers die buiten hun voetbal gewoon werken. Spelers die Fc Scootmobiel nog met 2 blinde ogen voorbij lopen.

Zelden zo'n arrogant verwend teringzooitje bij elkaar gezien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 11 oktober 2021 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2021 - 22:20 schreef Eide het volgende:
Arnaud Danjuma valt echt steengoed in bij Oranje. Het is "maar" Gibraltar, maar hij speelt echt uitstekend.
Ik heb ook van hem genoten, het is dat hij te duur is want hij zou uitstekend bij Ajax passen.
remco k
 remco k - dinsdag 12 oktober 2021 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2021 - 22:20 schreef Eide het volgende:
Helemaal eens. De tegenstander doet daar niets aan af.
Eide
 Eide - dinsdag 12 oktober 2021 - 16:12   quote  deeplink  
Juist omdat een aantal anderen zich maar moeizaam wisten te onderscheiden viel het uitstekende optreden van Danjuma op. Acties, gevaarlijke voorzetten en nog in scoringspositie komen ook.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 oktober 2021 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2021 - 23:01 schreef Loetje het volgende:
Alsjeblieft, hou op hoor. Spelers die buiten hun voetbal gewoon werken. Spelers die Fc Scootmobiel nog met 2 blinde ogen voorbij lopen.

Hahaaha
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 oktober 2021 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2021 - 23:01 schreef Loetje het volgende:

Hahaaha
Eide
 Eide - zaterdag 16 oktober 2021 - 22:14   quote  deeplink  
De nummer laatst PEC voor tegen PSV door een goal van oud-Ajacied Redan. Maar goed, het is PSV dus het wordt pas vanaf de 80e minuut het kijken waard.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 oktober 2021 - 22:15   quote  deeplink  
Die druk is ook wel zo groot, dat wordt nog gewoon 3-1.

PEC aan de bal is best goed, alleen defensief echt geen druk op de bal meer sinds een minuut of 30
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 oktober 2021 - 22:30   quote  deeplink  
Wel respect dat ze het 70 minuten volhouden. Maar dit kan gewoon niet joh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1688168