BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 oktober 2021 - 22:39   quote  deeplink  
Nou Eide, jou langgewenste minuutjes komen eraan, PSV zal je op je wenken bedienen. ;-)

Scheidsie geeft je vast ook nog een minuut of 7.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 oktober 2021 - 22:43   quote  deeplink  
Kijk, ze zijn wel lief voor je. Zelfs uit het niets doen ze het voor je, PEC was de laatste 10 minuten zelfs beter.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 oktober 2021 - 22:43   quote  deeplink  
Tijd genoeg nog, met extra tijd nog wel een kwartier
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 oktober 2021 - 22:46   quote  deeplink  
Kutclubje heeft het weer voor elkaar.

Tijd dat er een atoombom op dat hoerenstadion komt, tyfusclub
En zou graag wel met andere dingen schelden, smeriger kut Calimero's
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 oktober 2021 - 23:37   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2021 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 oktober 2021 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2021 - 22:46 schreef Loetje het volgende:
Kutclubje heeft het weer voor elkaar.

Tijd dat er een atoombom op dat hoerenstadion komt, tyfusclub
En zou graag wel met andere dingen schelden, smeriger kut Calimero's
Hahaha leef je uit...
Loetje
 Loetje - zondag 17 oktober 2021 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2021 - 17:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha leef je uit...
Dat doe ik thuis wel. Niet alle scheldwoorden horen op een forum thuis, hoe gegrond bepaalde dingen ook voor iemand kunnen zijn.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 oktober 2021 - 19:01   quote  deeplink  
Sporting op voorsprong bij Besiktas.

Ergens ben ik toch bang dat als we vanavond verliezen, we toch weer de bietenbrug op gaan. Resultaat tegen Dortmund zou zo ontzettend fijn zijn.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 oktober 2021 - 19:11   quote  deeplink  
1-1. Belangrijk als dat zo zou blijven.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 oktober 2021 - 19:13   quote  deeplink  
1-2 alweer daar. Die verdediging van Besiktas is echt schandalig slecht. Wat een fouten
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 oktober 2021 - 19:35   quote  deeplink  
Sporting op 1-3. Daar is het wel beslist en die zouden wellicht wat aan hun doelsaldo kunnen gaan doen.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 oktober 2021 - 22:25   quote  deeplink  
Voortreffelijke prestatie van Vitesse en ook gewoon van Feyenoord.

AZ ook voor, PSV inmiddels gelijk na een achterstand maar tegen een B-ploeg moeten die gewoon winnen.

Manueke en Gakpo geblesseerd eraf. Maar ik vermoed zelfs bijna dat dat bewust is, die zijn er zondag gewoon bij.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 oktober 2021 - 22:45   quote  deeplink  
En dan krijgt Pisvee hem zelf in minuut 89 tegen
Loetje
 Loetje - donderdag 21 oktober 2021 - 22:51   quote  deeplink  
PSV gaat er dus aan, terwijl de rest van NL wel punten pakt.

Gakpo en Madueke vallen uit, maar voor wat ik kon zien lijkt het me dat Gakpo er weer bij is zondag
remco k
 remco k - donderdag 21 oktober 2021 - 23:07   quote  deeplink  
Die zijn er beiden gewoon hij hoor.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 oktober 2021 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2021 - 23:07 schreef remco k het volgende:
Die zijn er beiden gewoon hij hoor.
Ik denk het ook, want dat is typisch een PSV streek die ze veel vaker flikken.

Gakpo denkt er gewoon bij te zijn.

Madueke leek wel zijn hamstring.
Eide
 Eide - zondag 24 oktober 2021 - 22:14   quote  deeplink  
Van Bommel maar weer eens ontslagen. Weer eentje die moeiteloos in het rijtje De Boer en Van Bronckhorst past.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 oktober 2021 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 22:14 schreef Eide het volgende:
Van Bommel maar weer eens ontslagen. Weer eentje die moeiteloos in het rijtje De Boer en Van Bronckhorst past.
Dat waren toch niet de gouden generatie trainers... Toch zijn vaak goede voetballers uiteindelijk slechte trainers.
Scout2
 Scout2 - maandag 25 oktober 2021 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 11:53 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dat waren toch niet de gouden generatie trainers... Toch zijn vaak goede voetballers uiteindelijk slechte trainers.
Dat heeft puur met hun ego en grootheidswaanzin(syndroom) te maken.
remco k
 remco k - woensdag 27 oktober 2021 - 16:40   quote  deeplink  
Een aantal mensen van de harde kern van Feyenoord hebben de ramen destijds ingegooid bij Koevermans. Dit is voor een investeerders groep aanleiding geweest om de stekker eruit te trekken.

Ongelooflijk dat zoiets gewoon het voortbestaan van je eigen club kan bedreigen.

Zou ook zomaar bij ons kunnen gebeuren door een stel wappies.
Eide
 Eide - woensdag 27 oktober 2021 - 16:58   quote  deeplink  
En dan op hun forum wordt de boel maximaal gebagatelliseerd. "Er was echt geen investeerder" en "verkeerde manier maar goed dat hij weg is". Of "dit zijn geen echte feyenoordfans". De tering, wat een struisvogelgedrag, je krijgt er plaatsvervangende schaamtegevoelens bij. Een persoon zegt z'n baan op omdat hij en zijn gezin letterlijk aan huis worden bedreigd en er is geen enkele zelfreinigende werking. Sterker nog, men zoekt allerlei wegen om het impliciet goed ts keuren danwel weg te moffelen.

Als echte fan kan je op afstand natuurlijk niet zo veel, maar je kan het ten minste met heel je hart en ziel afkeuren. Ik heb zeggen en schrijven één persoon op hun forum gezien die echt kritisch is.

Wat een teringbende.
Eide
 Eide - woensdag 27 oktober 2021 - 17:04   quote  deeplink  
Ondertussen heeft NEC een O18-speler weggestuurd die geïdentificeerd is als een relschopper die na NEC-Vitesse een politiebus heeft vernield. Prima actie van NEC, je kan als club niet accepteren dat (contract)spelers op die manier de club ondermijnen. Als je zo'n jongen handhaaft haal je het tuig juist binnen. Hard besluit maar wel het juiste besluit in mijn ogen.
Loetje
 Loetje - woensdag 27 oktober 2021 - 21:09   quote  deeplink  
En dan gaat Barca er gewoon aan bij Rayo Vallecano.

Ik vraag me af hoelang Laporta nog denkt, we kunnen hem dan niet afkopen, maar we doen het gewoon.

Nu heeft Barca echt wel veel kwaliteit ingeleverd, maar zo slecht hoeft toch gewoon niet?
Eide
 Eide - woensdag 27 oktober 2021 - 22:07   quote  deeplink  
Ik denk dat Barca gewoon het geld niet heeft om hem te ontslaan.
Loetje
 Loetje - woensdag 27 oktober 2021 - 22:41   quote  deeplink  
Vanavond gewoon even een potje zitten genieten in de DFB Pokal. Bayern wordt gewoon met 5-0 geslacht tegen Gladbach en Bayern speelde niet met een B-ploeg
Loetje
 Loetje - donderdag 28 oktober 2021 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 22:07 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Barca gewoon het geld niet heeft om hem te ontslaan.
Ik denk ergens toch echt dat het nu klaar is.
Loetje
 Loetje - donderdag 28 oktober 2021 - 00:21   quote  deeplink  
Nou, als je het over de duivel hebt. 10 minuten later krijg ik een pushmelding dat hij ontslagen is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 oktober 2021 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 00:21 schreef Loetje het volgende:
Nou, als je het over de duivel hebt. 10 minuten later krijg ik een pushmelding dat hij ontslagen is.
Wel even paar miljoenen rijker. Hehehe
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 oktober 2021 - 00:27   quote  deeplink  
Tyfusclub dat Barca. 1 van de clubs die het voetbal verneukt heeft!
remco k
 remco k - donderdag 28 oktober 2021 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 00:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Tyfusclub dat Barca. 1 van de clubs die het voetbal verneukt heeft!
Uiteindelijk hebben de fans het voetbal verneukt, wij blijven met zijn allen dusdanig veel betalen dat die clubs en grote meneren erachter nog steeds heel veel geld eraan verdienen...

Er wordt echt nog steeds meer geld uit het voetbal gehaald dan dat erin gaat..
remco k
 remco k - donderdag 28 oktober 2021 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 21:09 schreef Loetje het volgende:
En dan gaat Barca er gewoon aan bij Rayo Vallecano.

Ik vraag me af hoelang Laporta nog denkt, we kunnen hem dan niet afkopen, maar we doen het gewoon.

Nu heeft Barca echt wel veel kwaliteit ingeleverd, maar zo slecht hoeft toch gewoon niet?
Koeman is gewoon een matige trainer die eigenlijk overal faalt..

Bij het NL elftal had hij het geluk dat er een lichting spelers aan kwam die beter kon dan onder zijn voorganger het geval was, en ook daar vrij vaak op achterstand en zelden heel goed voetbal..

Echt volkomen terecht dat hij ontslagen is, hij had er al niet aangesteld mogen worden.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 oktober 2021 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 08:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Koeman is gewoon een matige trainer die eigenlijk overal faalt..

Bij het NL elftal had hij het geluk dat er een lichting spelers aan kwam die beter kon dan onder zijn voorganger het geval was, en ook daar vrij vaak op achterstand en zelden heel goed voetbal..

Echt volkomen terecht dat hij ontslagen is, hij had er al niet aangesteld mogen worden.
Indd terecht...slechts presterende trainer van de afgelopen 18 jaar.. ja het is een beetje een rommeltje bij Barca, maar met dit materiaal moet je echt nog wel leuk kunnen voetballen en winnen van de kleintjes
Eide
 Eide - donderdag 11 november 2021 - 16:52   quote  deeplink  
Ajax heeft vanmiddag een oefenduel tegen Sparta met 3-0 gewonnen door goals van Giovanni, Schuurs en Van Axel Dongen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 11 november 2021 - 19:19   quote  deeplink  
Klopt maar was gistermiddag
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 november 2021 - 09:46   quote  deeplink  
3 weken lege stadions....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 12 november 2021 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 09:46 schreef nummer10 het volgende:
Tja daar gaan we weer...
Eide
 Eide - vrijdag 12 november 2021 - 14:26   quote  deeplink  
Kan niet anders dan een poging zijn met de kerst open te kunnen zijn. Het aantal besmettingen loopt zo enorm hard op...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 november 2021 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 14:26 schreef Eide het volgende:
Kan niet anders dan een poging zijn met de kerst open te kunnen zijn. Het aantal besmettingen loopt zo enorm hard op...
Compleet misgegaan na die kut QR code en het loslaten van maatregelen wat volgens dit kabinet kon met vaccin.. later bleek men even besmettelijk met of zonder.. iets wat je al in anderen landen zag gebeuren in cafés, discotheken etc.. en laten we niet vergeten dat de zorg gewoon compleet kapot is, vandaar dat het redteam er ook mee is gekapt... Waar ik wel enorm mee zit is die kloten tweedeling wat ze proberen te creëeren en mensen gaan buitensluiten om niks.
Pietje
 Pietje - vrijdag 12 november 2021 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 09:46 schreef nummer10 het volgende:
Dat zat er dik in. Met de huidige coronacijfers kon het haast niet anders. Veel wordt weer verboden in de hoop dat die cijfers wat naar beneden zullen gaan en dat daarmee de druk op de ziekenhuizen wat minder zal worden.

Zeer sneu voor de supporters van alle clubs, maar als je al die hossende, schreeuwende en zingende mannen en vrouwen ziet...

Wat Eide ook schrijft: waarschijnlijk is de hoop van het kabinet dat alles rond kerstmis weer wat versoepeld kan worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 12 november 2021 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 16:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Compleet misgegaan na die kut QR code en het loslaten van maatregelen wat volgens dit kabinet kon met vaccin.. later bleek men even besmettelijk met of zonder.. iets wat je al in anderen landen zag gebeuren in cafés, discotheken etc.. en laten we niet vergeten dat de zorg gewoon compleet kapot is, vandaar dat het redteam er ook mee is gekapt... Waar ik wel enorm mee zit is die kloten tweedeling wat ze proberen te creëeren en mensen gaan buitensluiten om niks.
Geheel mee eens 10
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 12 november 2021 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 14:26 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat we voorlopig zo verder gaan, met idd een versoepeling vd feestdagen.
Meer dan 16000 besnettingen, is tot nu toe het hoogste aantal dus ze moeten wel.

Heb te doen met de zorg, jammer dat veel mensen dit niet beseffen..
AkaS
 AkaS - vrijdag 12 november 2021 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 16:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zat er dik in. Met de huidige coronacijfers kon het haast niet anders. Veel wordt weer verboden in de hoop dat die cijfers wat naar beneden zullen gaan en dat daarmee de druk op de ziekenhuizen wat minder zal worden.

Zeer sneu voor de supporters van alle clubs, maar als je al die hossende, schreeuwende en zingende mannen en vrouwen ziet...

Wat Eide ook schrijft: waarschijnlijk is de hoop van het kabinet dat alles rond kerstmis weer wat versoepeld kan worden.
Je bedoelt de gemanipuleerde coronacijfers. Het grote agendapunt is om de bevolking te vaccineren. Wat ooit is verkocht als middel om Corona te bestrijden. Toen bleek dat dit niet werkte werd het toedienen van het vaccin aan zoveel mogelijk mensen het doel op zich. Nu onder de noemer bescherm je zelf en een ander.... En voorkom heftige ziekenhuisopnames...

Maar wat is grappig... Het beschermt jezelf niet en ook een ander niet. En bovendien kom je ook in het ziekenhuis en zelfs gevaccineerd... Er zijn heftige bijwerkingen die gedeeltelijk worden verzwegen tot het niet anders kan dan te bekennen...

En het overgrote deel van de bevolking slikt alles voor zoete koek wat ons wordt voorgeschoteld. Wat is er met ons volk gebeurd ?
Pietje
 Pietje - vrijdag 12 november 2021 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 16:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik vind die QR code prima hoor. En die tweedeling? Ik heb er geen moeite mee. Mensen die zich niet laten vaccineren tegen het heersende virus vind ik dom, egoïstisch en asociaal. Een vaccinatie is niet alleen voor jezelf, maar ook voor een ander. Zij die zich niet hebben laten vaccineren weten wat de gevolgen zijn: uitsluiting! En ook dat is een bewuste keuze.
Ik zal best wel op lange tenen staan, maar het is mijn mening.
Pietje
 Pietje - vrijdag 12 november 2021 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 17:02 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je bedoelt de gemanipuleerde coronacijfers. Het grote agendapunt is om de bevolking te vaccineren. Wat ooit is verkocht als middel om Corona te bestrijden. Toen bleek dat dit niet werkte werd het toedienen van het vaccin aan zoveel mogelijk mensen het doel op zich. Nu onder de noemer bescherm je zelf en een ander.... En voorkom heftige ziekenhuisopnames...

Maar wat is grappig... Het beschermt jezelf niet en ook een ander niet. En bovendien kom je ook in het ziekenhuis en zelfs gevaccineerd... Er zijn heftige bijwerkingen die gedeeltelijk worden verzwegen tot het niet anders kan dan te bekennen...

En het overgrote deel van de bevolking slikt alles voor zoete koek wat ons wordt voorgeschoteld. Wat is er met ons volk gebeurd ?
Sorry, maar ik ben het totaal oneens. je post is een belediging voor mensen die in de zorg werken. Gemanipuleerde cijfers? Onzinnig. Eén van mijn (aangetrouwde) nichtjes werkt in de zorg... Zij komt bijna niet meer thuis, slaapt een uurtje of vier in het ziekenhuis, om vervolgens weer "fris" coronapatiënten te verzorgen. Zij, en vele collega's zitten dichtbij een burn-out.

En beschermt het vaccineren niet? Haha. Je hebt lef, man. De officiële cijfers van de ziekenhuizen laten zien dat 85% van de IC-opnames niet-gevaccineerden zijn. Geen enkele arts of farmaceut heeft ooit beweerd dat je 100% beschermd bent. Dus zit je onzin uit te kramen, net als dat schertsfiguur Willem Engel doet.

En nee, ik slik niet alles voor zoete koek. Integendeel.
remco k
 remco k - vrijdag 12 november 2021 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 17:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind die QR code prima hoor. En die tweedeling? Ik heb er geen moeite mee. Mensen die zich niet laten vaccineren tegen het heersende virus vind ik dom, egoïstisch en asociaal. Een vaccinatie is niet alleen voor jezelf, maar ook voor een ander. Zij die zich niet hebben laten vaccineren weten wat de gevolgen zijn: uitsluiting! En ook dat is een bewuste keuze.
Ik kan best snappen wat je zegt Pietje.

Ik ben overigens gevaccineerd en voor vaccineren.

Waar ik wel heel erg veel moeite mee heb, is dat men de vrije keuze ontneemt op deze manier, de vrije keuze waarvan men altijd gezegd heeft dat die er zal blijven en dat mensen niet uitgesloten zullen worden.

Dat gaat er bij mij gewoon niet in, en ik ben er woest over dat dit aan het gebeuren is.

Want als we hierin het goed vinden dat onze vrije keuze wordt afgenomen is er een grens overschreden waarvan je nooit meer terug kan.

Ik vind dit dan ook schofterig naar de samenleving.

En eentje waar je maar weinig over hoort, iemand die zich laat testen en de kroeg in gaat is een minder groot gevaar dan een in mei gevaccineerde die nu wel gewoon Corona kan hebben en kan overbrengen.

Denk daar maar eens over na.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 november 2021 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 17:02 schreef AkaS het volgende:

[..]

+100
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 november 2021 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 17:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Pietje je loopt achter... Je besmet even veel of zonder vaccin.. dat ze dit ooit zeiden kan de prullenbak in... En vanwaar je ommekeer en sinds wanneer vind jij tweedeling goed? Dus ik ben egoïstisch omdat ik me eigen lichaam vertrouw en een nieuw soort vaccin niet? Omdat ik al 2 jaar thuiswerk en me aan de 1.5 meter hou terwijl de mensen met prik, die evenveel besmetten die regels aan hun laars lappen? Maar dit had ik van jou niet verwacht pietje, iemand die zo tegen discriminatie altijd is die er nu zelf in meegaat.. maar een leuke voor jou pietje..

Je wilt mij en mensen overtuigen dat het vaccin werkt, terwijl jezelf een booster moet hebben omdat die niet goed genoeg werkt.. genoeg voorbeelden dat het niet werkt of Iggy tijdelijk.. Zweeds onderzoek bijv

93 procent vlak na zetten
Na 6 maand 48 procent
Na 9 maand volledig weg

Top ding.. en nee komt niet van een wappie site want dat ben ik niet, gewoon degelijke onderzoeken.

Kijk ook is op artsencollectief bijv

https://artsencollectief.nl/een-ziekenhuis-vol-ongevaccineerden/?__cf_chl_jschl_tk__=pmd_6_XZ4sMu3UwsF.didWRKj3yCxDbHEdB9MgRd6FVUtCA-1635191151-0-gqNtZGzNAjujcnBszQi9

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2021 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 november 2021 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 17:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry, maar ik ben het totaal oneens. je post is een belediging voor mensen die in de zorg werken. Gemanipuleerde cijfers? Onzinnig. Eén van mijn (aangetrouwde) nichtjes werkt in de zorg... Zij komt bijna niet meer thuis, slaapt een uurtje of vier in het ziekenhuis, om vervolgens weer "fris" coronapatiënten te verzorgen. Zij, en vele collega's zitten dichtbij een burn-out.

En beschermt het vaccineren niet? Haha. Je hebt lef, man. De officiële cijfers van de ziekenhuizen laten zien dat 85% van de IC-opnames niet-gevaccineerden zijn. Geen enkele arts of farmaceut heeft ooit beweerd dat je 100% beschermd bent. Dus zit je onzin uit te kramen, net als dat schertsfiguur Willem Engel doet.

En nee, ik slik niet alles voor zoete koek. Integendeel.
Ook hier in loop je achter pietje, dit was een aantal weken geleden zo, tegenwoordig is dit net zoals in België andersom.. daarbij, ze willen de cijfers niet eens vrijgeven..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 november 2021 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 20:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan best snappen wat je zegt Pietje.

Ik ben overigens gevaccineerd en voor vaccineren.

Waar ik wel heel erg veel moeite mee heb, is dat men de vrije keuze ontneemt op deze manier, de vrije keuze waarvan men altijd gezegd heeft dat die er zal blijven en dat mensen niet uitgesloten zullen worden.

Dat gaat er bij mij gewoon niet in, en ik ben er woest over dat dit aan het gebeuren is.

Want als we hierin het goed vinden dat onze vrije keuze wordt afgenomen is er een grens overschreden waarvan je nooit meer terug kan.

Ik vind dit dan ook schofterig naar de samenleving.

En eentje waar je maar weinig over hoort, iemand die zich laat testen en de kroeg in gaat is een minder groot gevaar dan een in mei gevaccineerde die nu wel gewoon Corona kan hebben en kan overbrengen.

Denk daar maar eens over na.
Precies die Remco... Damn we zijn het een keer eens :)

Waar ik bang voor ben is een aanpassing van onze grondwet, dit kunnen ze ten alle tijden tegen iedereen gaat gebruiken.. dat mag toch niet gebeuren joh..
Pietje
 Pietje - vrijdag 12 november 2021 - 21:54   quote  deeplink  
@allen:
Er wordt toch niet getornd aan de individuele vrije keuze? Niemand en geen enkele instantie zegt dat iedereen zich MOET laten vaccineren. Alleen wordt er gesteld, dat als je dat niet laat doen, je beperkingen krijgt. Daar is volgens mij niks mis mee. Dat is net zo goed een vrije keuze!

@Nummer10:
Ik weet niet waar jij die cijfers en percentages vandaan hebt, maar ik heb andere cijfers gelezen in een rapport van Sanquin, de bloedonderzoeker. Allemaal percentages die in het voordeel zijn van mensen die zich hebben laten vaccineren.

En de grondwet kan niet zomaar eventjes gewijzigd worden. Een "normale" meerderheid in de Eerste Kamer alsmede de Tweede Kamer volstaat niet. Daar is een tweederdemeerderheid voor nodig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1721630